Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення охоронної системи
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-06-18-003976-b 2ed92290a93c4d31a9a3d91f7e1a91ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузуб Людмила Вікторівна

380445635516
koltunovich_L@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448129
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кошиця, 11
Контактна особа: Кузуб Людмила Вікторівна
380445635516,
koltunovich_L@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 13:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення охоронної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:30
Додаток 2 охоронна система.docx
18 червня 2020 15:30
Додаток 6 охоронна система.docx
18 червня 2020 15:30
Додаток 4 охоронна система.docx
18 червня 2020 15:30
Додаток 3 охоронна система.docx
18 червня 2020 15:30
Додаток 5 охоронна система.docx
18 червня 2020 15:30
Додаток 1 охоронна система.docx
18 червня 2020 15:30
ТД охоронна система 2020 ПК Дарниця.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стаття 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 23 червня 2020 12:16
Дата відповіді: 24 червня 2020 17:36
В п.п.5, п. 5, розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частина 1 статті 17 Закону нараховує 10 пунктів, просимо надати уточнення щодо вказаних у наведеному вище тексті тендерної документації п 12 та 13 частини першої ст. 17.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Прикріплюємо витяг із Закону України "Про публічні закупівлі":
Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" 209 202,00
UAH з ПДВ
209 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 17:20
Електронний підпис
13 липня 2020 17:19
Кошторис 13.07.20 р..pdf
10 липня 2020 17:00
Електронний підпис
02 липня 2020 12:23
Електронний підпис
02 липня 2020 12:22
32. Довідка банку.pdf
02 липня 2020 12:22
27. Огляд об'єкта.pdf
02 липня 2020 12:22
26. Довідка з МВС 26.06.20.zip
02 липня 2020 12:22
22. Довідка п.5.5..pdf
02 липня 2020 12:22
21. Довідка п. 5.4..pdf
02 липня 2020 12:22
20. Довідка п. 5.3..pdf
02 липня 2020 12:22
19. Довідка п. 5.2..pdf
02 липня 2020 12:22
18. Довідка п. 5.1..pdf
02 липня 2020 12:22
13. Підтвердження 1000 В.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 15:20
тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2020 15:20
Копія статуту ТОВ.pdf
02 липня 2020 15:20
Наказ МВС ліцензія.pdf
02 липня 2020 15:20
договір.pdf
02 липня 2020 15:20
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 липня 2020 15:20
Акт огляду обєктів.pdf

Конфіденційні документи

02 липня 2020 15:20
копії дипломів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи, що надсилаються містить персональні дані

02 липня 2020 15:20
копії посвідчень.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи, що надсилаються містить персональні дані

02 липня 2020 15:20
копія паспорта У.О.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи, що надсилаються містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"

ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 16:32
ДУ 3 від 30.09.2020 до дог. 91.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 10:11
дод. угода до дог. охорон. сист..PDF зміни до договору
01 вересня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 11:02
1.PDF зміни до договору
28 липня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 13:31
91.PDF укладений
23 липня 2020 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.1. Договору № 91 від 23.07.2020 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 4.1. Договору викласти у новій редакції: 2. 4.1.Виконавець надає послуги: червень-серпень 2020 року 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. 6. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.1. Договору № 91 від 23.07.2020 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 4.1. Договору викласти у новій редакції: 2. 4.1.Виконавець надає послуги: червень-вересень 2020 року 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. 6. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.1. Договору № 91 від 23.07.2020 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 4.2. Договору викласти у новій редакції. 2. 4.2. Строк надання послуг – червень-жовтень 2020 року 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. 6. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 000,00 UAH)