Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Свято-Покровська в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9)).
Очікувана вартість
10 477 195,20 UAH
UA-2020-06-18-003744-b 81222b106a2b460194d395d8d70e888c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Вікторівна

380456562362 fastivblagoust@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Фастівської міської ради "Фастів-благоустрій"
Код ЄДРПОУ: 41972303
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, нова,9
Контактна особа: Єфіменко Олена Вікторівна
380456562362
fastivblagoust@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 16:11
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 16:11
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:18
Очікувана вартість: 10 477 195,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 385,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52385 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Свято-Покровська в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вул. Свято-Покровська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 10:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 17:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:26
Календарний графік (додаток 1 до договору)_Свято-Покровська.docx
26 червня 2020 16:26
проект_договору_(Свято-Покровська).docx
26 червня 2020 16:25
Перелік змін, що вносяться 26.06.docx
26 червня 2020 16:25
Тендерна документація_ Свято-Покровська (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 26.06.2020.docx
24 червня 2020 17:15
Тендерна документація_ Свято-Покровська (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
24 червня 2020 17:13
Тендерна документація_ Свято-Покровська (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
24 червня 2020 16:54
Тендерна документація_ Свято-Покровська (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
24 червня 2020 16:57
Календарний графік (додаток 1 до договору)_Свято-Покровська.docx
24 червня 2020 16:57
проект_договору_(Свято-Покровська).docx
24 червня 2020 16:54
Зміни до тендерної документації.pdf
18 червня 2020 15:22
Календарний графік (додаток 1 до договору)_Свято-Покровська.docx
18 червня 2020 15:22
проект_договору_(Свято-Покровська).docx
18 червня 2020 15:22
Тендерна документація_ Свято-Покровська.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення порушення
Дата подання: 19 червня 2020 20:12
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:06
Останній абз. п. 1 розд. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", предбачає, що Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу тендерну (цінову) пропозицію згідно Додатку №1 з урахуванням проведеного аукціону, посадові особи замовника Ви є малокваліфікованими нездарами, які проїдають гроші платників податків, оскільки ЗУ "Про публічні закіпвлі" в останній редакції, на яку ві доречи посилаєтесь, передбачає, що учасник після проведення аукціону може завантажити документи лише у двох випадках: 1) при виявленні неточностей в тендерній пропозицій учасника і надання йому 24 годин для їх виправлення 2)визнання учасника переможцем торгів, що в свою чергу надає йому право протягом 10 календарних днів завантажити документи від переможця (перелік таких документів є вичерпний і встановлений ст. 17 Закону). Виправте свою ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Автор вимоги. Проект тендерної документації готувався Замовником до проведеного адміністратором 14.05.2020 р. оновлення системи Prozorro, яке обмежує завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. При затверджені тендерної документації тендерним комітетом механічно не було враховано відсутність технічної можливості підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Незважаючи на те, що тендерною документацією на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Свято-Покровська в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9)) не передбачено відхилення тендерної пропозиції Учасника торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, з підстав нерозміщення протягом 1-го робочого дня на веб-порталі уповноваженого органу Додатку №1 з урахуванням проведеного аукціону адже документи, надані після кінцевого строку подання пропозицій не є складовою пропозиції Учасника, засіданням тендерного комітету прийнято рішення про виключення останнього абзацу п. 1 Інструкції з підготовки тендерної документації.
усунення порушення закону
Дата подання: 19 червня 2020 20:39
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:13
Вимога замовника, щодо Розмір обсягу річного доходу (виручки), який має бути не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, є дискримінаційним по відношенню до новостворених учасників і порушує вимоги п4 ч. 1 ст 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, (далі – Закон), передбачено установлення замовником такого кваліфікаційного критерію як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому передбачене в тендерній документації на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Свято-Покровська в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9)) (далі – Тендерна документація) надання підтвердження фінансової спроможності є законним та не порушує прав Учасників. Відповідно до Тендерної документації, у разі, якщо учасник торгів відповідно до діючого законодавства не має складати будь-який документ із вищеперерахованих він надає довідку в довільній формі із посиланням на норми законодавства та ті фінансові документи, які він має складати відповідно до законодавства та свого статусу.
Уточнення до подання пропозиції
Дата подання: 24 червня 2020 16:26
Дата відповіді: 25 червня 2020 10:28
Шановний Замовник!Чи буде вважатися аналогічним договором "капітальний ремонт" "капітальний ремонт дорожнього покриття" за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до додатка №3 тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт (будівельного підряду), який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття.
Уточнення стосовно додатку 4 ТД
Дата подання: 25 червня 2020 17:40
Дата відповіді: 30 червня 2020 08:28
В додатку 4 до тендерноі документації вказані вимоги відповідно старої редакції ст.17 Закону! Уточніть, будь ласка точність написання!!! Відповідно якої режакції робити довідку про відсутність підстав для відхилення!!!
Відповідь: Доброго дня! Довідку про відсутність підстав для відхилення необхідно надавати відповідно до нової редакції Тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 152 від 26 червня 2020 року.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000044 ● 10cce16c78ac4894860970229e36e227
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З
27.07.2020 № 215

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-06-18-003744-b 18.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" 6 167 570,40
UAH з ПДВ
5 199 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 6 365 291,60
UAH з ПДВ
5 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 7 844 173,20
UAH з ПДВ
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 8 301 504,05
UAH з ПДВ
8 301 504,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" 9 322 089,60
UAH з ПДВ
9 322 089,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІШЕМ 9 543 210,92
UAH з ПДВ
9 543 210,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 10:21
Електронний підпис
06 липня 2020 10:21
НАКАЗ НА ЗП.pdf
06 липня 2020 09:55
Електронний підпис
06 липня 2020 09:53
Реєстер документів.pdf
06 липня 2020 09:53
Права Яценко.pdf
06 липня 2020 09:53
права Цапок.pdf
06 липня 2020 09:53
права Вербицький.pdf
06 липня 2020 09:53
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 липня 2020 09:53
Document_USR_1006832269.rtf.p7s
06 липня 2020 09:53
Document_USR_1006832269.rtf
06 липня 2020 09:53
37.imd
06 липня 2020 09:53
5.31 Паспорт директора.pdf
06 липня 2020 09:53
5.28 Опис до статуту.pdf
06 липня 2020 09:53
5.26 Ліцензія ДАБІУ.pdf
06 липня 2020 09:53
5.25 Виписка з ЄДРЮО.pdf
06 липня 2020 09:53
5.24 ВИТЯГ З ПДВ.pdf
06 липня 2020 09:53
5.21 Проект договору.pdf
06 липня 2020 09:53
5.19 ч.2 ст 17.pdf
06 липня 2020 09:53
5.10 формальні помилки.pdf
06 липня 2020 09:53
5.9 Істотні умови.pdf
06 липня 2020 09:53
5.8 ЛЗ зі змістом ТД.pdf
06 липня 2020 09:53
4.4 договір з банком.pdf
06 липня 2020 09:53
3.3 Довкілля.pdf
06 липня 2020 09:53
3.2 субпідряд.pdf
06 липня 2020 09:53
2.5 Ф1;Ф2 2018 р.pdf
06 липня 2020 09:53
2.1 Довідка про МТБ.pdf
06 липня 2020 09:53
2. ст 17.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 12:09
Електронний підпис
06 липня 2020 12:08
Техпаспорти_1.pdf
06 липня 2020 12:08
Накази Директор.pdf
06 липня 2020 12:08
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
06 липня 2020 12:08
Витяг облавтодор.pdf
06 липня 2020 12:08
144покр.imd
06 липня 2020 12:08
18-Гарантійний лист.pdf
06 липня 2020 12:08
17-ДЦ.pdf
06 липня 2020 12:08
16-Календарний графік.pdf
06 липня 2020 12:08
14-Довідка cанкції.pdf
06 липня 2020 12:08
11-Лист-згода.pdf
06 липня 2020 12:08
8.1-Проект Договору.pdf
06 липня 2020 12:07
2.4.-Баланс.pdf
06 липня 2020 12:07
2.2-Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 16:09
Електронний підпис
03 липня 2020 15:57
Гарантійні листи.pdf
03 липня 2020 15:57
Свято-Покровська.imd
03 липня 2020 15:57
efa2eb4d-471f-48d4-9e47-ebc1b924679d.pdf
03 липня 2020 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 15:57
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:47
Довідки.pdf
17 серпня 2020 16:47
Довідка МВС.jpg
12 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:55
ліцензія оригінал (1).pdf
08 серпня 2020 09:54
Електронний підпис
08 серпня 2020 09:53
Документи на вимогу.rar
06 липня 2020 14:00
Електронний підпис
06 липня 2020 13:57
Банківська гарантія.rar
06 липня 2020 13:57
Інші документи.pdf
06 липня 2020 13:57
статут оригінал.pdf
06 липня 2020 13:57
ліцензія оригінал.pdf
06 липня 2020 13:57
Проект договору.pdf
06 липня 2020 13:57
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 10:21
Електронний підпис
06 липня 2020 09:56
Електронний підпис
02 липня 2020 18:23
Електронний підпис
02 липня 2020 18:21
Гарантія.rar
02 липня 2020 18:21
Копія витягу з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АК-ІНВЕСТБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"

ТОВ МІШЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
#42285519
Відхилено 5 199 996,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 17:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Відхилено 5 199 999,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:11
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#03445665
Відхилено
5 200 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 липня 2020 00:00
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#34018864
Відхилено 8 301 504,05
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"
#40893163
Переможець 9 322 089,60
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 15:16

Документи

22 липня 2020 15:07
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

28 липня 2020 16:46
Електронний підпис

Документи

04 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
28 липня 2020 16:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дорбудстандарт», поданої на участь у торгах щодо закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Свято-Покровська в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015:(СРV): Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9)) тендерним комітетом виявлено невідповідності в інформації та документах: 1) що подані Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, передбачених тендерною документацією та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: - для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору за предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Свято-Покровська в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9))» (відповідно до вимог розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації) учасником надано Довідку за вих. № 11-02/07 від 02.07.2020 (далі – довідка). Проаналізувавши інформацію, вказану в довідці та в копіях договорів, які надані учасником на підтвердження зазначеної в довідці інформації, тендерним комітетом встановлено невідповідність вказаного номеру договору на користування автогрейдером ДЗ-122 та дорожньою фрезою Wirtgen W 1000 F. Всупереч гарантійним листам, наданим власниками техніки про незаперечення використання її на весь період виконання робіт, термін оренди за договором №1-02/2020 від 03.02.2020 р. закінчується 03.02.2021 р., договору про надання послуг №1/2020 від 02.01.2020 р. та договору оренди №1-2/03-20 від 02.03.2020 закінчується 31.12.2020 р. Вимога: Вказати в довідці вірний номер договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, який дійсно підтверджує право користування вищезазначеною технікою. Надати скановані копії виготовлені з оригіналів вказаних договорів чинних протягом всього строку виконання договору за предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Свято-Покровська в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9))»; - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Свято-Покровська в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9))» (відповідно до вимог розділу 3 Додатку №3 до тендерної документації) учасником надано Довідку за вих. № 10-02/07 від 02.07.2020 (далі – довідка). Проаналізувавши інформацію, вказану в довідці та в копіях договорів, які надані учасником на підтвердження зазначеної в довідці інформації, тендерним комітетом встановлено невідповідність номерів договорів предметам договору, а також те, що всі три договори надані не в повному обсязі (відсутні додатки №1, №3, №4, №5 до кожного договору зазначеного в довідці, які згідно умов договорів розділ 12. Додатки до Договору є їх невід’ємними частинами). Вимога: Вказати в довідці номери договорів, що відповідають предметам договору та місцезнаходженню об’єктів. Надати скановані копії з оригіналів договорів у повному обсязі. 2) що подані учасником на підтвердження права підпису договору про закупівлю, а саме: - відповідно до розділу 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника повинна містити документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Так згідно до частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та статті 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надаються відповідні документи державної звітності з підтвердженням про надання цієї звітності. Тендерна пропозиція учасника місить протокол загальних зборів учасників товариства про право підпису укладати договори за результатами тендерів. Вимога: Надати документи передбачені тендерною документацією.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"
#40893163
9 322 089,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 10:52
Додаткова угода №1 від 11.12.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:51
Додаткова угода №1 від 11.12.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:50
Key-6.dat зміни до договору
11 грудня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 13:55
Договір №16-ДК від 25.08.2020.pdf укладений
26 серпня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 16-ДК
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчення терміну дії договору