Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини до аудіо та відеообладнання » (маммографічна плівка).
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-06-18-003185-b 1b21792ffe724acbb1d76cbe3dd3bd5d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Калантир Вікторія Володимирівна

380443536025 Solomkdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 04593340
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36
Контактна особа: Калантир Вікторія Володимирівна
380443536025
Solomkdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:16
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 упаковка
«Частини до аудіо та відеообладнання » (маммографічна плівка).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, м. Київ, м. Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Специфікація предмета закупівлі: п/н Найменування предмету закупівлі Кіл-сть. 1. Плівка MAMORAY HDR-C PLUS 18x24х100* 33 уп 2. Плівка MAMORAY HDR-С PLUS 24x30х100* 25 уп Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-003185-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 19 червня 2020 09:34
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором ДК 021:2015 код 32350000-1-«Частини до аудіо та відеообладнання » (маммографічна плівка)., Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що Аналоги розглядатися не будуть, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що Аналоги розглядатися не будуть. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі ДК 021:2015 код 32350000-1-«Частини до аудіо та відеообладнання » (маммографічна плівка). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 червня 2020 13:01
Зміне внесені до оголошення щодо плівки.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-003185-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 03 липня 2020 15:20
Безпідставне та неправомірне відхилення пропозиції
Шановний Замовнику!

Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення публічних закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, до яких відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Однак в даній закупівлі Ви, як Замовник, порушили вищевказані принципи шляхом неправомірного та безпідставного відхилення нашої пропозиції.

Згідно Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №48 від 02.07.2020 р. підставою для відхилення є те, що «Учасником ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» пропозицію якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, запропоновано Плівки пласкі на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для мамографії 18x24 см. та 24x30 см. № 100, Кровлекс-МГР, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі, а саме специфікації предмета закупівлі Додатку 1».

ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», як Учасник процедури закупівлі, категорично не згодне з даним рішенням та вважає його дискримінаційним!

Звертаємо Вашу увагу на те, що у специфікації предмета закупівлі Додатку 1 вказано НАЙМЕНУВАННЯ предмету закупівлі, про що свідчить назва стовпчика відповідної таблиці. Найменування та маркування товару ЖОДНИМ ЧИНОМ не відноситься до показників якості товару, оскільки лише дає змогу розрізняти аналогічну продукцію різних виробників, та не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.

Також нагадаємо Вам, що 19.06.2020 р. о 09:34 на дану закупівлю була направлена вимога щодо можливості подачі учасниками в тендерній пропозиції аналогу плівки, яку Ви ЗАДОВІЛЬНИЛИ 22.06.2020 р. При поданні аналогічної продукції, якщо керуватися здоровим глуздом та логікою, найменування продукції звичайно ж відрізняється. Тобто Ви, як Замовник даної процедури закупівлі, на офіційному порталі Prozorro підтвердили можливість участі постачальників з аналогічною продукцією та після цього Ви відхиляєте пропозицію учасника через те, що було запропоновано аналог з іншим найменуванням.

Ми запропонували Вам аналог, який відповідає всім технічним та якісним вимогам, встановленим в Оголошенні, а саме «Листова одностороння ортохроматична, сенсибілізована в зеленій частині спектра, радіографічна плівка на поліетилентерефталатній (лавсановій) основі для мамографічних досліджень. Плівка має бути упакована в коробки по 100 аркушів і мати наступні формати в см: 18х24, 24х30.», що підтверджується наданою у складі нашої тендерної пропозиції копією Технічного паспорту - сертифікату якості виробника.

До того ж зауважимо, що безпідставно та неправомірно відхилена пропозиція нашого підприємства менше пропозиції Переможця на 71 067,54 гривень, або ж іншими словами, пропозиція Переможця більше нашої неправомірно відхиленої пропозиції на 73,9%. Тобто Ви берете на себе відповідальність витрачати на 71 067,54 гривень більше державних коштів через надання якісної аналогічної продукції, що відповідає технічним та якісним вимогам, через НАЙМЕНУВАННЯ!

Своїми діями Ви, як Замовник, дали чітко зрозуміти, що не дотримуєтесь головної мети - економії бюджетних коштів, адже наша пропозиція визначена системою як найбільш економічно вигідна і повністю відповідає Вашим вимогам.

Саме тому Ми вимушені звертатись до Вас з вимогою повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку та все ж таки дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі».

З огляду на вищевикладене, ми маємо щире сподівання, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто «технічний» характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор. В протилежному випадку, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.

Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено (як це було зроблено з нашою пропозицією), а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості.

Саме тому Ми вимушені звертатись до Вас з вимогою повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку та все ж таки дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі».

У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.



З повагою та надією на порозуміння,
Директор
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Родченко Л. М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 16:31
Шановний Учаснику!
Одним із принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Отже, при здійсненні закупівлі необхідного товару ціна не є єдиним чинником, за яким обирається такий товар, не менш важливу роль відіграють його характеристики та властивості, таким чином саме поєднання ціни та відповідних характеристик товару забезпечує реалізацію принципу ефективності та пропорційності. Тобто, здійснюючи закупівлі, замовник має дбати про те, аби державні кошти не були витрачені марно – придбаний товар має бути належної якості та забезпечувати досягнення мети задля якої він придбавався. Принцип максимальної економії має застосовуватися у сукупності із принципом максимальної ефективності та пропорційності, адже мета закупівель – не лише витрачання коштів (аби щось придбати), а перш за все забезпечення належної діяльності у даному випадку медичного консультативно-діагностичного центру.
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної процедури зазначається, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
З урахуванням зазначеного, з одного боку, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання того чи іншого товару у своїй діяльності. А з іншого боку, - в спрощених закупівлях передбачено саме право, а не обов’язок замовника передбачити можливість надання еквівалентів або аналогів до визначеного предмету закупівлі.
В оголошенні по даній процедурі п. 3.5 передбачено, що якісні вимоги до товару викладені в Додатку № 1 цієї документації. Додаток № 1 містить загальні та спеціальні вимоги до предмету закупівлі, викладені в специфікації предмета закупівлі. Згідно специфікації замовником закуповується листова одностороння ортохроматична, сенсибілізована в зеленій частині спектра, радіографічна плівка на поліетилентерефталатній (лавсановій) основі для мамографічних досліджень, а саме плівка MAMORAY HDR-C PLUS, розфасована у коробки по 100 аркушів, відповідних форматів 18х24 см, 24х30 см, та у відповідній кількості.
При цьому необхідність закупівлі самого такого найменування товару обумовлено з одного боку, наявністю у нашому центрі відповідного мамографічного обладнання та касети у парі з підсилюючим екраном, а з іншого – досвідом використання різних плівок (від різних виробників) на такому обладнанні та з такою касетою з екраном, який довів, що використання плівки MAMORAY HDR-C PLUS є найефективнішим, оскільки забезпечує найякісніше мамографічне діагностування.
Так, в нашому центрі використовується рентгенівський мамографічний апарат LORAD виробництва «HOLOGIC Inc.», США, який має передвстановлені заводські налаштування саме на плівку MAMORAY виробництва Agfa, завдяки чому досягається найкраща візуалізація структури молочної залози, зокрема, відмінне зображення тканин, які сильно відрізняються по щільності (тобто у великому динамічному діапазоні), та забезпечується проведення відповідних діагностичних досліджень на найвищому рівні. А поєднанням плівки MAMORAY HDR-C PLUS з наявною у центрі касетою з підсилюючим екраном досягається зниження дози випромінювання до 40%, без жодної шкоди для якості знімків, що забезпечує як надання високоякісної медичної допомоги, так і збереження здоров'я пацієнтів та медичного персоналу.
Таким чином, надану Вами інтерпретацію вимог до предмету закупівлі, а так само аналогічної продукції, не можна вважати правильною, з огляду на вищевикладене.
В той же час, нашим центром в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушено норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю, надана можливість взяти участь в закупівлі будь-яким постачальникам необхідного центру товару, тощо.
Процедура закупівлі в цілому та оцінка Вашої пропозиції зокрема була проведена у повній відповідності до принципів закупівель та дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» є законними та обґрунтованим, а відтак відсутні підстави для задоволення вимоги.
Дякуємо за участь!

Документи подані скаржником

03 липня 2020 15:20
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 96 062,46
UAH з ПДВ
96 062,46
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 185 700,00
UAH з ПДВ
167 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 13:04
Електронний підпис
26 червня 2020 13:02
Пропозиція оновлена
23 червня 2020 17:02
Електронний підпис
23 червня 2020 17:00
3. Уставні.pdf
23 червня 2020 17:00
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 11:50
Електронний підпис
24 червня 2020 11:48
уповноваження.PDF
24 червня 2020 11:48
сертифікат якості.PDF
24 червня 2020 11:48
Пропозиція.PDF
24 червня 2020 11:48
паспорт Кущ.PDF
24 червня 2020 11:48
лист-згода з проектом.PDF
24 червня 2020 11:48
Копія Виписки з ЄДР.PDF
24 червня 2020 11:48
Довідка ІПН Кущ.PDF
24 червня 2020 11:48
декларація.PDF
24 червня 2020 11:48
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Відхилено 96 062,46
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:51
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2424915006
Переможець 167 130,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:32

Документи

02 липня 2020 15:50
Протокол №48.pdf

Документи

02 липня 2020 16:32
ПРотокол №49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2424915006
167 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2020 16:32
ПРотокол №49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 12:04
Договор №07 07.pdf укладений
08 липня 2020 12:03