Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
355 550,00 UAH
UA-2020-06-18-003164-b 5663e955bafb4b08a9fd007af2c56a79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'янова Ганна

+380552493167 tender@bdp.ks.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02009873
Місцезнаходження: 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Українська, 81
Контактна особа: Лук'янова Ганна
+380552493167
tender@bdp.ks.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 12:44
Очікувана вартість: 355 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 777,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 шт.
Комп'ютерне обладнання (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73013, Україна, Херсонська область, Херсон, Українська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 14:09
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 19 червня 2020 19:36
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:32
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Тендерна документація була складена відповідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема ст. 22 де вказано що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому тендерна документація не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію тощо. З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників замовник розглядає усі подані тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-003164-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торгова фірма ТіД", Код ЄДРПОУ:32150929
Дата подання: 18 червня 2020 17:54
Дискримінаційна вимога
Згідно ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" .Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.Встановлення вимоги на підтвердження надати авторизаційний лист від виробника моніторів та принтерів або офіційного представника виробника в Україні є неправомірною та обмежує коло можливих учасників закупівлі та добросовісної конкуренції,тому як в закупівлі з даними умовами прийматимуть участь лише ті учасники,що мають взаємовідносини з виробником продукції.Звертаємо Ваш увагу на рішення Антимонопольного комітету з розгляду скарг за посиланням на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c) , якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання , який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника.
Просимо внести зміни до документації та не вимагати документів,які порушують умови проведення закупівель
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 15:28
На Вашу вимогу інформуємо, що вимога надати авторизаційний лист від виробника моніторів та принтерів або офіційного представника виробника в Україні ніяким чином не порушує вимоги п.1. Статті 5 “Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників” та п.4 Статті 22 “Тендерна документація” Закону України “Про публічні закупівлі”.
Авторизаційний лист від виробника моніторів та принтерів або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, ввезений на територію України через офіційні канали постачання, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник на запропонований ним товар, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна 354 855,00
UAH з ПДВ
354 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМА ЕВІС ГРУПП" 355 260,00
UAH з ПДВ
355 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 09:40
Електронний підпис
03 липня 2020 09:37
Підписаний_27Acer ISO_9001.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 14:19
Xerox ВИСНОВОК.pdf
03 липня 2020 14:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 липня 2020 14:19
КОПІЯ Статуту.pdf
03 липня 2020 14:19
Довідка стаття17.pdf
03 липня 2020 14:19
Декларація монітори.pdf
03 липня 2020 14:19
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 14:19
Висновок монітори.pdf
03 липня 2020 14:19
Аналогічний договір.pdf
03 липня 2020 14:19
Xerox ПАСПОРТ.pdf
03 липня 2020 14:19
Xerox ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна

ТОВ "ОПТИМА ЕВІС ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
Переможець 354 855,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
354 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 13:06
ДОП УГОДА 1.pdf укладений
02 листопада 2020 13:05
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:01
Договор комп обладнання.pdf укладений
29 липня 2020 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6184553
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 354 855,00
UAH