Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
355 550,00 UAH
UA-2020-06-18-003164-b ● 5663e955bafb4b08a9fd007af2c56a79
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02009873 |
Місцезнаходження: | 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Українська, 81 |
Контактна особа: |
Лук'янова Ганна +380552493167 tender@bdp.ks.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 12:44 |
Очікувана вартість: | 355 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 777,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 шт.
Комп'ютерне обладнання (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73013, Україна, Херсонська область, Херсон, Українська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 14:09 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 19 червня 2020 19:36
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:32
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Тендерна документація була складена відповідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема ст. 22 де вказано що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому тендерна документація не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію тощо. З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників замовник розглядає усі подані тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-18-003164-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торгова фірма ТіД", Код ЄДРПОУ:32150929
Дата подання: 18 червня 2020 17:54
Дискримінаційна вимога
Згідно ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" .Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.Встановлення вимоги на підтвердження надати авторизаційний лист від виробника моніторів та принтерів або офіційного представника виробника в Україні є неправомірною та обмежує коло можливих учасників закупівлі та добросовісної конкуренції,тому як в закупівлі з даними умовами прийматимуть участь лише ті учасники,що мають взаємовідносини з виробником продукції.Звертаємо Ваш увагу на рішення Антимонопольного комітету з розгляду скарг за посиланням на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c) , якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання , який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника.
Просимо внести зміни до документації та не вимагати документів,які порушують умови проведення закупівель
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни до документації та не вимагати документів,які порушують умови проведення закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 15:28
На Вашу вимогу інформуємо, що вимога надати авторизаційний лист від виробника моніторів та принтерів або офіційного представника виробника в Україні ніяким чином не порушує вимоги п.1. Статті 5 “Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників” та п.4 Статті 22 “Тендерна документація” Закону України “Про публічні закупівлі”.
Авторизаційний лист від виробника моніторів та принтерів або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, ввезений на територію України через офіційні канали постачання, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник на запропонований ним товар, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
Авторизаційний лист від виробника моніторів та принтерів або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, ввезений на територію України через офіційні канали постачання, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник на запропонований ним товар, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна |
354 855,00
UAH з ПДВ
|
354 855,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТИМА ЕВІС ГРУПП" |
355 260,00
UAH з ПДВ
|
355 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна #3512306746 |
Переможець |
354 855,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 13:06
|
ДОП УГОДА 1.pdf | укладений |
02 листопада 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 14:01
|
Договор комп обладнання.pdf | укладений |
29 липня 2020 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6184553 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |