Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приймального відділення у відділення екстреної медичної допомоги лікувального корпусу № 2 комунального некомерційного підприємства «Новоград–Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» по вул. Наталії Оржевської, 13, в м. Новограді-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
7 564 731,00 UAH
UA-2020-06-18-003020-c 6c464d29712d412c8841abd3afb18346
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 11:14
Очікувана вартість: 7 564 731,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 824,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37823 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приймального відділення у відділення екстреної медичної допомоги лікувального корпусу № 2 комунального некомерційного підприємства «Новоград–Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» по вул. Наталії Оржевської, 13, в м. Новограді-Волинському Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м. Новограді -Волинському, вул. Наталії Оржевської, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:04
Тендерна документація зі змінами.docx
03 липня 2020 14:04
перелік змін.pdf
18 червня 2020 11:47
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
18 червня 2020 11:47
Додаток 7 до тендерної документації.rar
03 липня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:04
Тендерна документація зі змінами.docx
18 червня 2020 12:12
Тендерна документація.docx
18 червня 2020 11:47
Тендерна документація.docx
03 липня 2020 14:04
перелік змін.pdf
18 червня 2020 11:47
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
18 червня 2020 11:47
Додаток 7 до тендерної документації.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-003020-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Інтерра Буд", Код ЄДРПОУ:35824323
Дата подання: 22 липня 2020 14:40
Тендерному комітету
Голові тендерного комітету
В. Х. Мединському


ПП «Інтерра Буд» засвідчує Вам свою повагу і просить звернути увагу на наше розяснення і переглянути Рішенням протоколу №484 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації від 20 липня 2020 року про відхилення пропозиції Учасника Приватне підприємство «Інтерра Буд» (ЄДРПОУ 35824323) поданої для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі: «Реконструкція приймального відділення у відділення екстреної медичної допомоги лікувального корпусу №2 комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання по вул. Наталії Оржевської ,13 , в м. Новограді-Волинському Житомирської області», як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації через:
1. Відсутність порівняльного складу ресурсних норм з уточненою частиною.
2. Відсутність розрахунку кошторисної заробітної плати,

зі слідуючих причин :
1. Відповідно до технічного завдання вимогою складі цінової пропозиції учасника торгів було надання:
- порівняльного складу норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (за потреби). Так як у технічній специфікації були вказані тільки обсяги робіт, які необхідно виконати без посилання на шифри нормативів, які пройшли експертизу, то учаснику торгів неможливо встановити, чи були у складі кошторисної частини проектно-кошторисної документації замовника норми, які втратили чинність на момент складання договірної ціни і які потрібно замінити на діючі. Тому ПП «Інтерра Буд», як учасник торгів, при формуванні кошторисної частини Договірної ціни (а не проектно-кошторисної документації) застосував діючі на момент її складання норми і стандарти України з ціноутворення в будівництві, а не ті, що втратили чинність, про що надана довідка в довільній формі. В наданні інших довідок не було потреби. Такі умови тендерної документації.
Тендерний комітет зробив висновок про відсутність порівняльного складу ресурсних норм з уточненою частиною для діючих норм, застосованих при складанні локальних кошторисів Договірної ціни, а не тих, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, як це вимагалось тендерною специфікацією. Тому відхилення цінової пропозиції з причини, вказаної в протоколі: «Відсутність порівняльного складу ресурсних норм з уточненою частиною» є не правомірне, бо така вимога відсутня у складі тендерної специфікації.

2. Розрахунки кошторисної заробітної плати не відсутні, оскільки кошторисна заробітна плата розрахована в кожній позиції локальних кошторисів. При складанні договірної ціни тендерної пропозиції розмір середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості визначений відповідно до п.5 «Порядку розрахунку кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20 жовтня 2016 року № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року №196) як середньомісячна заробітна плата одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримати на будівництві об’єкта та п.2 цього ж наказу :
2. «Кошторисна заробітна плата обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та відображається у прямих витратах відповідно до ДСТУ-Н Б Д . 1.1.-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»
ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»:
6..ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ ПРИ СКЛАДАННІ ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ, ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ, ПРИ ПРОВЕДЕННІ РОЗРАХУНКІВ ЗА ОБСЯГИ ВИКОНАНИХ РОБІТ
6.1 Заробітна плата
6.1.1.3 По об'єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням державних коштів, вартість людино-години відповідного розряду робітників-будівельників, монтажників і робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, визначається з урахуванням показників, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.

Центральним органом виконавчої влади встановлена мінімальна середньомісячна заробітна плата одного працівника для складання інвесторської кошторисної документації на 2020 рік- 9954,78 грн., яка застосована при складанні цінової пропозиції та вказана в довідці . Разом з тим звертаємо увагу ,що наша пропозиція більше як на 300тис. грн. дешевша.
Директор ПП « Інтерра Буд» В. Струтинський
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 16:59
1. Відмовити в задоволенні вимоги про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП "Інтерра Буд" по предмету закупівлі: «Реконструкція приймального відділення у відділення екстреної медичної допомоги лікувального корпусу № 2 комунального некомерційного підприємства «Новоград–Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» по вул. Наталії Оржевської, 13, в м. Новограді-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція).
2. Надати наступну відповідь на вимогу Заявника, згідно частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відповідно до розділу ІІІ пункту 6 Тендерної документації (нова редакція) Замовник вимагає надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки. Порівняльний склад ресурсів норм з уточненою ресурсною частиною та економічним обґрунтуванням змін не наданий Вами у складі тендерної пропозиції, проте застосовується заміна ресурсів, зокрема: економічне обґрунтування полягає в тому, що у разі заміни будівельних машин, передбачених нормами на ті, що є власному парку, або орендовані, показники фактичної вартості (застосованої у розрахунку договірної ціни) не перевищують нормативну.
Застосована Вами заміна (п.2 локального кошторис 7-1-1 та ін.) бульдозера потужністю 59 кВт на екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу місткістю ковша 0,25 м3, є економічно необґрунтованою, тому що вартість застосованого механізму значно перевищує нормативну.
Вартість робіт згідно наданої Вами Договірної ціни в форматі інформаційної моделі складає 4812,71219 тис.грн., тоді як вартість робіт за договірною ціною у паперовому вигляді - 7223,01247 тис.грн.
3. Замовник вимагає надати розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, натомість Вами надана довідка про розмір застосованої заробітної плати без розрахункового підтвердження.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000007 ● 68c991be5708442cae0b6649679df1c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 13:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.01.2021 № 3

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 20.01.2021 №003100-18/696-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.01.2021 №3

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-18-003020-c 18.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-29 11:48:05

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Реконструкція приймального відділення у відділення екстреної медичної допомоги лікувального корпусу № 2 комунального некомерційного підприємства «Новоград–Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» по вул. Наталії Оржевської, 13, в м. Новограді-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-18-003020-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:

1. Чому Замовником повідомлення про внесення змін до договору будівельного підряду від 04.08.2020 № 71-20 оприлюднено 18 серпня 2020 року, зважаючи, що датою внесення змін до договору відповідно до інформації опублікованій в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, є 04 серпня 2020?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-03 13:23:54

Відповідь на звернення

У відповідь на запит про надання пояснень Західному офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) від 29.01.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція приймального відділення у відділення екстреної медичної допомоги лікувального корпусу № 2 комунального некомерційного підприємства «Новоград–Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» по вул. Наталії Оржевської, 13, в м. Новограді-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-18-003020-c), Департамент регіонального розвитку повідомляє, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 р. № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», після виникнення змін у мережі внаслідок внесення змін у річний розпис місцевих бюджетів та помісячний розпис, що підтверджується довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2020 рік від 11.08.2020 №359, що відбулося після внесення змін до рішення відповідної ради про місцевий бюджет, Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА було подано до органу Державної казначейської служби України «Реєстр змін до мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету на 2020 рік».
Після внесення змін у мережу Департаменту, нами було подано Заявку на відкриття рахунків по КПКВК № 617369, за яким відбувалося фінансування проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, як наслідок станом на 14.08.2020 року Головним управлінням Державної казначейської служби України у Житомирській області було відкрито рахунки, про свідчить повідомлення про відкриття рахунків від 14.08.2020.
Кошторис по КПКВК №617369 «Реалізації проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» був затверджений Житомирською обласною державною адміністрацією 17.08.2020 та зареєстрований в органах казначейства 18.08.2020.
Таким чином, станом на дату первісного оприлюднення Договору, органи казначейської служби не здійснили відкриття рахунків з яких повинна відбуватися оплата виконаних робіт, що унеможливовило повне зазначення реквізитів Замовника. Впраховуючи це, 18.08.2020 одразу після відкриття казначейських рахунків, було внесено в реквізити Замовника інформацію, що була відстуня та повторно опубліковано Договір з метою реєстрації Договору в органах Казначейства.
Додаток:
- Довідка про до річного розпису бюджету на 2020 рік.
- Копія повідомлення про відкриття рахунків від 14.08.2020 року.
- Затвердження кошторису на 2020 рік.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-09 19:37:58

Звернення за роз'ясненнями до висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області

Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу установлені наступні, на думку Держаудитслужби порушення, а саме:
- За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено 18 серпня 2020 року зміни до Договору, зважаючи, що датою внесення змін до договору відповідно до інформації опублікованій в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, є 04 серпня 2020, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону, яким визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
Щодо даного твердження Замовник повідомляє, що під час повторної публікації Договору 71-20 у системі електронних закупівель було допущено технічну помилку при обранні дати у графі «Дата внесення змін до договору», оскільки фактично даною датою визначено 18.08.2020 року. За результатом виявлення даної помилки було складено протокол № 550/1 від 19.08.2020 року засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку, який додається.
Також повідомляємо, що повторна публікація Договору 71-20 відбулася у звязку із наступним. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 р. № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», після виникнення змін у мережі внаслідок внесення змін у річний розпис місцевих бюджетів та помісячний розпис, що підтверджується довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2020 рік від 11.08.2020 №359, що відбулося після внесення змін до рішення відповідної ради про місцевий бюджет, Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА було подано до органу Державної казначейської служби України «Реєстр змін до мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету на 2020 рік».
Після внесення змін у мережу Департаменту, нами було подано Заявку на відкриття рахунків по КПКВК № 617369, за яким відбувалося фінансування проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, як наслідок станом на 14.08.2020 року Головним управлінням Державної казначейської служби України у Житомирській області було відкрито рахунки, про свідчить повідомлення про відкриття рахунків від 14.08.2020.
Кошторис по КПКВК №617369 «Реалізації проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» був затверджений Житомирською обласною державною адміністрацією 17.08.2020 та зареєстрований в органах казначейства 18.08.2020.
Таким чином, станом на дату первісного оприлюднення Договору, органи казначейської служби не здійснили відкриття рахунків з яких повинна відбуватися оплата виконаних робіт, що унеможливило повне зазначення реквізитів Замовника. Враховуючи це, 18.08.2020 одразу після відкриття казначейських рахунків, до зазначеного Договору № 71-20 від 04.08.2020 року, використовуючи письмове приладдя у вигляді кулькової ручки з чорнилом синього кольору, у графі «р/р» реквізитів Замовника Розділу XXV Договору було внесено відсутню раніше інформацію, а саме - номери наданих Казначейством розрахункових рахунків, з повторною публікацією даного Договору задля його реєстрації в органах Казначейства.
Слід зазначити, що законодавство, яким регулюються відносини у сфері здійснення публічних закупівель, не містить заборон чи будь-яких обмежень що стосуються повторної публікації договору за результатом проведення закупівлі.
- Також у висновку зазначено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс, чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Зокрема, в складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс надано лист-згоду з проектом договору Замовника. Однак, проект договору Замовника не містить пунктів 7.2.6 та 17.7, тоді як, укладений Договір містить вищезазначену інформацію. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Замовник не погоджується із цим твердженням, у звязку із наступним.
Відповідно до ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
Договір 71-20 укладено за результатами відкритих торгів, отже дана умова нікчемності договору не може бути застосована до Договору 71-20.
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
Ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
Повідомлення про намір укласти Договір, у чіткій відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено 24.07.2020, а сам Договір 71-20 укладено 04.08.2020, тобто на 11 день після оприлюднення повідомлення, що цілком відповідає строку визначеному в ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Договір 71-20 укладено 04.08.2020, через 11 днів, після розміщення повідомлення про намір його укласти, що відповідає строкам визначеним частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 7 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 (зі змінами), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Закупівля робіт за рахунок державних коштів здійснюється в порядку та на умовах, визначених законодавством. Договір підряду, що укладається на підставі державного замовлення, повинен відповідати умовам цього замовлення.
Відтак, договір підряду, який укладено з ТОВ «Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс» за результатом проведення закупівлі, повністю відповідає як умовам замовлення та тендерної документації замовника, так і акцептованій тендерній пропозиції самого учасника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Договір 71-20 відповідає вимогам законодавства, укладений у відповідності до процедури визначеної Законом України «Про публічні закупівлі» та не підпадає під жодний випадок нікчемності договору, визначений ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вищевикладеним, просимо протягом 5 робочих днів роз'яснити, чому даний договір необхідно вважати нікчемним, якщо він укладений з дотриманням усіх вимог Закону, з додатковим посиланням на норми Закону, якими забороняється повторне оприлюднення договору укладеного за результатом проведення закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу установлені наступні, на думку Держаудитслужби, порушення, а саме: - За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено 18 серпня 2020 року зміни до Договору, зважаючи, що датою внесення змін до договору відповідно до інформації опублікованій в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, є 04 серпня 2020, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону, яким визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; Щодо даного твердження Замовник повідомляє, що під час повторної публікації Договору 71-20 у системі електронних закупівель було допущено технічну помилку при обранні дати у графі «Дата внесення змін до договору», оскільки фактично даною датою визначено 18.08.2020 року. За результатом виявлення даної помилки було складено протокол № 550/1 від 19.08.2020 року засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку, який міститься у додатках. Також повідомляємо, що повторна публікація Договору 71-20 відбулася у звязку із наступним. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 р. № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», після виникнення змін у мережі внаслідок внесення змін у річний розпис місцевих бюджетів та помісячний розпис, що підтверджується довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2020 рік від 11.08.2020 №359, що відбулося після внесення змін до рішення відповідної ради про місцевий бюджет, Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА було подано до органу Державної казначейської служби України «Реєстр змін до мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету на 2020 рік». Після внесення змін у мережу Департаменту, нами було подано Заявку на відкриття рахунків по КПКВК № 617369, за яким відбувалося фінансування проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, як наслідок станом на 14.08.2020 року Головним управлінням Державної казначейської служби України у Житомирській області було відкрито рахунки, про свідчить повідомлення про відкриття рахунків від 14.08.2020. Кошторис по КПКВК №617369 «Реалізації проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» був затверджений Житомирською обласною державною адміністрацією 17.08.2020 та зареєстрований в органах казначейства 18.08.2020. Таким чином, станом на дату первісного оприлюднення Договору, органи казначейської служби не здійснили відкриття рахунків з яких повинна відбуватися оплата виконаних робіт, що унеможливило повне зазначення реквізитів Замовника. Враховуючи це, 18.08.2020 одразу після відкриття казначейських рахунків, до зазначеного Договору № 71-20 від 04.08.2020 року, використовуючи письмове приладдя у вигляді кулькової ручки з чорнилом синього кольору, у графі «р/р» реквізитів Замовника Розділу XXV Договору було внесено відсутню раніше інформацію, а саме - номери наданих Казначейством розрахункових рахунків, з повторною публікацією даного Договору задля його реєстрації в органах Казначейства. Слід зазначити, що законодавство, яким регулюються відносини у сфері здійснення публічних закупівель, не містить заборон чи будь-яких обмежень що стосуються повторної публікації договору за результатом проведення закупівлі. - Також у висновку зазначено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс, чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Зокрема, в складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс надано лист-згоду з проектом договору Замовника. Однак, проект договору Замовника не містить пунктів 7.2.6 та 17.7, тоді як, укладений Договір містить вищезазначену інформацію. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Замовник не погоджується із цим твердженням, у звязку із наступним. Відповідно до ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; Договір 71-20 укладено за результатами відкритих торгів, отже дана умова нікчемності договору не може бути застосована до Договору 71-20. 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; Ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; Повідомлення про намір укласти Договір, у чіткій відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено 24.07.2020, а сам Договір 71-20 укладено 04.08.2020, тобто на 11 день після оприлюднення повідомлення, що цілком відповідає строку визначеному в ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Договір 71-20 укладено 04.08.2020, через 11 днів, після розміщення повідомлення про намір його укласти, що відповідає строкам визначеним частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 7 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 (зі змінами), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Закупівля робіт за рахунок державних коштів здійснюється в порядку та на умовах, визначених законодавством. Договір підряду, що укладається на підставі державного замовлення, повинен відповідати умовам цього замовлення. Відтак, договір підряду, який укладено з ТОВ «Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс» за результатом проведення закупівлі, повністю відповідає як умовам замовлення та тендерної документації замовника, так і акцептованій тендерній пропозиції самого учасника. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Договір 71-20 відповідає вимогам законодавства, укладений у відповідності до процедури визначеної Законом України «Про публічні закупівлі» та не підпадає під жодний випадок нікчемності договору, визначений ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, на виконання норм ч. 9 ст. 8 Закону, просимо Західний офіс Державної аудиторської служби України протягом 5 робочих днів з дня отримання заперечень переглянути та змінити висновок за результатом моніторингу даної закупівлі з урахуванням поданих документів та аргументованих заперечень.

2021-02-11 18:03:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі враховуючи пояснення Замовника - усунуто

2021-02-22 16:12:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Інтерра Буд" 7 223 013,47
UAH з ПДВ
7 223 013,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс 7 535 018,40
UAH з ПДВ
7 535 018,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ 7 564 000,00
UAH з ПДВ
7 564 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:18
Електронний підпис
14 липня 2020 09:12
36 БГ 008 939 ГР.rar
14 липня 2020 09:12
26 Довідка банку.pdf
14 липня 2020 09:12
22 Лист згода.pdf
14 липня 2020 09:12
1 Реєстр документів.pdf
14 липня 2020 09:12
8 Витяг з ЄДР.pdf
14 липня 2020 09:12
9 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:32
Довідки
03 серпня 2020 17:32
Довідка МВС 2
03 серпня 2020 17:32
Довідка МВС
24 липня 2020 14:57
Електронний підпис
14 липня 2020 17:37
Електронний підпис
14 липня 2020 17:36
ст17.pdf
14 липня 2020 17:36
персональні.pdf
14 липня 2020 17:36
МТБ.pdf
14 липня 2020 17:36
Реєстр Новоград.pdf
14 липня 2020 17:36
працівн2.pdf
14 липня 2020 17:36
ЛіцензіїДозволи.pdf
14 липня 2020 17:36
працівн1.pdf
14 липня 2020 17:36
листи.pdf
14 липня 2020 17:36
Острог.rar
14 липня 2020 17:36
відгук Корчик.pdf
14 липня 2020 17:36
кб корч груд 19.pdf
14 липня 2020 17:36
кб корч груд 19 2.pdf
14 липня 2020 17:36
кб корч 19 2.pdf
14 липня 2020 17:36
кб корч 19 1.pdf
14 липня 2020 17:36
кб корч 2.pdf
14 липня 2020 17:36
кб корч 1.pdf
14 липня 2020 17:36
Дог Корчик.pdf
14 липня 2020 17:36
аналогія.pdf
14 липня 2020 17:35
Докум.pdf
14 липня 2020 17:35
відомості ФП.pdf
14 липня 2020 17:35
витяг ФП.pdf
14 липня 2020 17:35
14.rar
14 липня 2020 17:35
графік новоград.pdf
14 липня 2020 17:35
Кошторис.rar
14 липня 2020 17:35
пропозиція новоград.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 15:49
Електронний підпис
03 липня 2020 11:24
Електронний підпис
03 липня 2020 11:21
Довідки.rar
03 липня 2020 11:21
Довідки частина 3.rar
03 липня 2020 11:21
Довідки частина 2.rar
03 липня 2020 11:21
Статут Копія.rar
03 липня 2020 11:21
Сертифікати якості.rar
03 липня 2020 11:21
Довідка з банку.rar
03 липня 2020 11:21
Cтатутні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Інтерра Буд"

ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс

ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Інтерра Буд"
#35824323
Відхилено 7 223 013,47
UAH з ПДВ
20 липня 2020 18:02
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс
#33707409
Переможець 7 535 018,40
UAH з ПДВ
24 липня 2020 17:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 17:42

Документи

20 липня 2020 18:02
Електронний підпис
20 липня 2020 18:00
IMG_484.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відсутні технічні паспорта або інші реєстраційні документи на власні механізми, що не відповідає вимогам формі 1 Додатку 6 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс
#33707409
7 535 018,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 17:48
71-20.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 08:25
71-20.pdf укладений
05 серпня 2020 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 71-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 71-20 з реквізитами
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 535 018,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 255 836,40 UAH)