Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
GBN G.1-218-182: 2011. Overhaul of the public road of state importance H-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 62 + 200 - km 68 + 700, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
GBN G.1-218-182: 2011. Overhaul of the public road of state importance H-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 62 + 200 - km 68 + 700, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Очікувана вартість
238 521 971,20 UAH
UA-2020-06-18-002930-b ● ffd8cfa19a2c4c3faa0f907cebf06f93
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 238 521 971,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 192 609,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1192609.86 UAH |
Publication date: | 18 червня 2020 13:44 |
Enquiries until: | 14 липня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 20 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 липня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 238 521 971 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 192 610 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
GBN G.1-218-182: 2011. Overhaul of the public road of state importance H-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 62 + 200 - km 68 + 700, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 16:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 62-68.pdf | |
16 липня 2020 16:17 |
Підсумкова Н-03 км 62+200 - км 68+700.rtf | |
16 липня 2020 16:17 |
Проект договору зі змінами.doc | |
16 липня 2020 16:17 |
ТД кап.ремонт Н-03 км 62+200 - км 68+700 зі змінами.doc | |
16 липня 2020 16:17 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
16 липня 2020 16:16 |
оголошення Н-03 62-68.pdf | |
06 липня 2020 18:25 |
_16_Конструкції ДО.pdf | |
18 червня 2020 14:40 |
Додатки до ТД.doc | |
18 червня 2020 13:47 |
оголошення Н-03 км 62+200 - км 68+700.pdf | |
18 червня 2020 13:47 |
Проект договору.doc | |
18 червня 2020 13:47 |
ТД кап.ремонт Н-03 км 62+200 - км 68+700.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
випадкове запитання
Дата подання: 25 червня 2020 17:16
Дата відповіді: 26 червня 2020 08:16
випадкове запитання
Відповідь: запитання не потребує відповіді
Технічне завдання
Дата подання: 01 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 06 липня 2020 18:23
В додатку 6 до тендерної документації «Технічне завдання» глава 1 «Підготовчі роботи» пункт 1.22 «Розбирання існуючих бетонних труб під в’їздами у двори діаметром 0,3 м». Для визначення оптимальної цінової пропозиції та економії коштів платників податків, просимо надати локальний кошторис проекту будівництва або конструкцію дорожнього полотна пошарово з фізичними розмірами шарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: замовником буде завантажено креслення «Поперечні профілі конструкції дорожнього одягу, М1:100»
ехнічне завдання
Дата подання: 01 липня 2020 20:00
Дата відповіді: 06 липня 2020 18:27
В додатку 6 до тендерної документації «Технічне завдання» глава 1 «Підготовчі роботи» пункти 1.18 «Транспортування матеріалу від фрезерування на дорозі та примиканнях для подальшого використання в межах об’єкту на відстань 1 км» та пункт 1.19 «Транспортування залишку матеріалу від фрезерування на дорозі та примиканнях на майданчик для тимчасового складування на відстань 17 км». Наведений в ТД об’єм матеріалу від фрезерування, який сумарно складає 2841 м.куб. відповідає сумарному об’єму фрезерування пунктів 1.16 та 1.17 але не застосовано коефіцієнт «розпушення» (приведення асфальтобетону до матеріалу від фрезерування). Доцільність застосування даного коефіцієнта обумовлена тим, що насипна щільність матеріалу від фрезерування складає 1800 кг/м3, а асфальтобетону - 2500кг/м3 згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: згідно МВ 03450778-736:2014 Додаток Д, щільність фрезованого асфальтобетонного покриття приймається в межах 2,25 т/м3 (згідно з СОУ 42.1-37641918-102:2013). На стадії складання інвесторської кошторисної документації (без підтвердження лабораторних випробувань) державною експертизою пропускається щільність фрезованого асфальтобетонного покриття від 1,8 т/м3 до 2,1 т/м3.
ехнічне завдання
Дата подання: 01 липня 2020 20:01
Дата відповіді: 06 липня 2020 18:28
В додатку 6 до тендерної документації «Технічне завдання» глава 1 «Підготовчі роботи» пункт 1.2.6 «Корчування пнів у грудках природного залягання викорчувачем-збирачем з переміщенням до 25 м, діаметром пнів: - до 24 см; - понад 32 см.» Просимо звернути увагу, чи не була допущена синтаксична помилка в словосполученні: «грудках природного залягання».
Відповідь: допущена помилка (описка). Потрібно читати «у ґрунтах природного залягання».
Технічне завдання
Дата подання: 01 липня 2020 20:02
Дата відповіді: 06 липня 2020 18:29
В додатку 6 до тендерної документації «Технічне завдання» глава 1 «Підготовчі роботи» пункт 1.2.6 «Корчування пнів у грудках природного залягання викорчувачем-збирачем з переміщенням до 25 м, діаметром пнів: - до 24 см; - понад 32 см.» кількість пнів діаметром до 24 см відповідає кількості сумарній кількості дерев в пунктах 1.2.1 та 1.2.2 діаметром до 32 см. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: уточнення згідно «Відомості рубки дерев» в п.1.2.1 та 1.2.2 Технічного завдання – діаметр стовбура складає до 24 см.
Технічне завдання
Дата подання: 02 липня 2020 16:45
Дата відповіді: 06 липня 2020 18:30
В додатку 6 до тендерної документації «Технічне завдання» глава 2 «Глава 2. Земляні роботи» в пункті 2.2.3 «Переміщення наявного ґрунту від зрізання земляного полотна та влаштування водовідвідних канав в насип земляного полотна бульдозером потужністю 59 кВт на відстань до 30 м» зазначений об’єм ґрунту становить 22593 м3. Виконавши арифметичні розрахунки сумарний об’єм ґрунту пунктів 2.2.1 «Зрізання земляного полотна до низу дорожнього одягу бульдозером потужністю 59 кВт (ґрунт ІІ групи)» та 2.2.2 «Влаштування водовідвідних канав екскаватором з місткістю ковша 0,5 м3 (ґрунт ІІ групи)» отримуємо об’єм ґрунту - 24524 м3, що на 1931 м3 більше ніж в пункті 2.2.3. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: згідно «Попікетної відомості розподілу земляних мас» потреба ґрунту на досипання земляного полотна складає 22593 м3 (обсяг ґрунту до досипання земляного полотна відповідає обсягу зазначеному у п. 2.2.3 Технічного завдання). Залишок ґрунту при влаштуванні насипу на дорозі переміщується бульдозером на відстань до 30 м у присипні узбіччя п. 2.2.8 Технічного завдання. В графі «Примітка» до п. 2.2.1 та п. 2.2.2 Технічного завдання зазначено, що ґрунт ІІ групи «Використовується при досипанні земляного полотна на дорозі та на примиканнях, присипних узбіч».
Технічне завдання
Дата подання: 06 липня 2020 15:00
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:19
В додатку 6 до тендерної документації «Технічне завдання» глава 5 «Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб» пункт 5.6.18 «Установлення зовнiшнiх стiнових панелей площею до 6 м2 товщиною 12 см» заданий об’єм робіт складає 12шт (79,5 м2), виконавши арифметичні розрахунки отримуємо площу однієї панелі - 6,625 м2, тоді як за умовами специфікації виконання робіт по даному пункту площа однієї панелі не повинна перевищувати 6 м2. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в додатку 6 до тендерної документації «Технічне завдання» глава 5 «Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб» пункт 5.6.18 помилково вказана площа зовнішніх стінових панелей, правильна назва позиції «Установлення зовнішніх стінових панелей площею до 10 м2 товщиною 12 см», кошторисна норма РЕКН Е7-16-1. Обсяги робіт 12 шт. (79,5 м2) залишаються без змін.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-18-002930-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна", Код ЄДРПОУ:41792106
Дата подання: 12 липня 2020 23:25
Вимога до Замовника стосовно усунення дискримінаційних умов тендерної документації, а саме вимог до підтвердження досвіду виконання договорів аналогічних предмету закупівлі.
До Замовника процедури закупівлі (Оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-06-18-002930-b) вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»). У змісті Тендерної документації, Замовник передбачає, що Учасники повинні мати відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» кваліфікаційні данні, що відповідають таким критеріям, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно п.5 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено підтвердження виконання аналогічних договорів «на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», але такі ж самі аналогічні ремонтно-будівельні роботи виконані по поточному середньому ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення чомусь не передбачені в аналогічних договорах, хоча виконуються по тій же технології та ще із умовою договорів, нормативних документів з контролем якості на підставі основного нормативного документу в дорожній сфері, а саме ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Процес виконання таких робіт, витрат матеріалів, вимог щодо якості і часу виконання по договорам на поточний середній ремонт абсолютно нічим не відрізняються від виконання цих же видів робіт в рамках договорів з предметом будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Виходячи з викладеного керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника усунути порушення (формалізм, обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення зміни у п.5 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме вимогу «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах» викласти в новій редакції: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах».
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.5 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено підтвердження виконання аналогічних договорів «на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», але такі ж самі аналогічні ремонтно-будівельні роботи виконані по поточному середньому ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення чомусь не передбачені в аналогічних договорах, хоча виконуються по тій же технології та ще із умовою договорів, нормативних документів з контролем якості на підставі основного нормативного документу в дорожній сфері, а саме ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Процес виконання таких робіт, витрат матеріалів, вимог щодо якості і часу виконання по договорам на поточний середній ремонт абсолютно нічим не відрізняються від виконання цих же видів робіт в рамках договорів з предметом будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Виходячи з викладеного керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника усунути порушення (формалізм, обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення зміни у п.5 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме вимогу «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах» викласти в новій редакції: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 19:31
вимога замовника щодо досвіду виконання робіт при капітальному ремонті автомобільної дороги виключно роботами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту є правомірною та обґрунтованою, а саме :
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Капітальний ремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень. До діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що капітальний ремонт - сукупність робіт, які передбачають втручання у несучі конструктивні системи при заміні або відновленні конструкцій, інженерних систем та обладнання введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва без зміни їх функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при капітальному ремонті автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення капітального ремонту автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Розгорнути
Згорнути
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Капітальний ремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень. До діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що капітальний ремонт - сукупність робіт, які передбачають втручання у несучі конструктивні системи при заміні або відновленні конструкцій, інженерних систем та обладнання введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва без зміни їх функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при капітальному ремонті автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення капітального ремонту автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
вимога замовника щодо досвіду виконання робіт при капітальному ремонті автомобільної дороги виключно роботами з будівництва, реконструкції, капітального ремонту є правомірною та обґрунтованою, а саме :
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Капітальний ремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень. До діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що капітальний ремонт - сукупність робіт, які передбачають втручання у несучі конструктивні системи при заміні або відновленні конструкцій, інженерних систем та обладнання введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва без зміни їх функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при капітальному ремонті автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення капітального ремонту автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Капітальний ремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень. До діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що капітальний ремонт - сукупність робіт, які передбачають втручання у несучі конструктивні системи при заміні або відновленні конструкцій, інженерних систем та обладнання введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва без зміни їх функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при капітальному ремонті автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення капітального ремонту автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-18-002930-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 19 липня 2020 23:14
Дата подання: 19 липня 2020 23:14
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 20:16
рішення від 22.07.2020 № 14104 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 20:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2020 № 14711.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 15:04
рішення від 30.07.2020 № 14711.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 20:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 17:38
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 17:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 17:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 17:45
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | — | Документи | |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | — | Документи | |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 17:19 |
Кінець періоду оскарження: | 12 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 12 вересня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме через помилку, виявлену в технічному завданні до тендерної документації (додаток 6), в результаті чого очікувана вартість закупівлі потребує коригування |
Документи:
01 вересня 2020 17:19
|
Електронний підпис |
01 вересня 2020 17:17
|
відміна торгів Н-03 км 62+200 - км 68+700.pdf |