Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
GBN G.1-218-182: 2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
GBN G.1-218-182: 2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Очікувана вартість
212 933 705,00 UAH
UA-2020-06-18-002633-b ● 61d3171340454a21bdfcc31caeba705b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 212 933 705,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 064 668,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1064668.53 UAH |
Publication date: | 18 червня 2020 13:05 |
Enquiries until: | 14 липня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 20 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 липня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 212 933 705 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 064 669 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
GBN G.1-218-182: 2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 17:26 |
Проект договору зі змінами.doc | |
16 липня 2020 16:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 41-46.pdf | |
16 липня 2020 15:39 |
3 Підсумкова М-21 км 41+483 - км 46+483.rtf | |
16 липня 2020 15:33 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
16 липня 2020 15:33 |
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483 зі змінами.doc | |
16 липня 2020 15:33 |
оголошення км 41-46.pdf | |
18 червня 2020 13:07 |
оголошення М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf | |
18 червня 2020 13:06 |
Проект договору.doc | |
18 червня 2020 13:06 |
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483.doc | |
18 червня 2020 13:06 |
Додатки до ТД.doc |
16 липня 2020 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 липня 2020 17:26 |
Проект договору зі змінами.doc
|
|||||||||
16 липня 2020 16:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 41-46.pdf
|
|||||||||
16 липня 2020 15:39 |
3 Підсумкова М-21 км 41+483 - км 46+483.rtf
|
|||||||||
16 липня 2020 15:33 |
Додатки до ТД зі змінами.doc
|
|||||||||
16 липня 2020 15:33 |
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483 зі змінами.doc
|
|||||||||
16 липня 2020 15:33 |
оголошення км 41-46.pdf
|
|||||||||
18 червня 2020 13:07 |
оголошення М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf
|
|||||||||
18 червня 2020 13:06 |
Проект договору.doc
|
|||||||||
18 червня 2020 13:06 |
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483.doc
|
|||||||||
18 червня 2020 13:06 |
Додатки до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги ТД
Дата подання: 06 липня 2020 08:25
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:20
На підтвердження наявності техніки В ТД зазначено що підтверджувати техніку згідно відомості ресурсів, а якщо є техніка аналогічна це також є підтвердженням? Також проаналізувавши відомість обсягів які необхідно виконати постає питання: чи можливе обєднання деяких типів автомобілів і підтверджувати їх однією яка здатна виконувати ті види робіт які неохідно (наприклад замість трьох видів грейдерів виконувати роботу одним).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: якщо наявна аналогічна техніка, це також є підтвердженням. Можливе об'єднання тільки аналогічних видів техніки; необхідно врахувати потужність грейдера.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-18-002633-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 19 серпня 2020 12:26
Дата подання: 19 серпня 2020 12:26
Оскарження неправомірного рішення Замовника
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про допущення до оцінки тендерної пропозиції Учасника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 23:49
рішення від 21.08.2020 № 15892 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2020 № 16561.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 20:45
рішення від 02.09.2020 № 16561.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ №352 від 14.09.2020 р.
внесення змін до протоколу №299 від 17.08.20 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №16561-р/пк-пз від 02.09.2020 р.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 14:03
Номер скарги: UA-2020-06-18-002633-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 18 вересня 2020 11:33
Дата подання: 18 вересня 2020 11:33
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 22.09.2020 № 17785.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 18:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 вересня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 11:48
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 11:45
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
149 053 500,00
UAH з ПДВ
|
149 053 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
174 290 300,00
UAH з ПДВ
|
174 290 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
149 053 500,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2022 13:10
|
154_6_274 від 25.11.22 М-21 км 41-46.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:42
|
154_5_20 від 04.02.22 км 41+483 - км 46+483.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:42
|
154_4_331 від 22.12.21 М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:36
|
154_3_263 від 18.11.21 км 41+483 - км 46+483.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 08:16
|
154_2_33 від 16.03.21.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 08:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:10
|
154_1_236 М-21 км 41-46.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 10:00
|
договір №154 від 16.11.20.pdf | укладений |
16 листопада 2020 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 398 000,00 грн. (триста дев'яносто вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 66 333,33 грн. (шістдесят шість тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №2) та Плану фінансування (Додаток №3) і викласти їх в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 154/1/236 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 49 018 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 169 666,67 грн. (вісім мільйонів сто шістдесят дев’ять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 154/2/33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 9 757 504,09 грн. (дев’ять мільйонів сімсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот чотири гривні 09 коп.), у тому числі ПДВ 1 626 250,68 грн. (один мільйон шістсот двадцять шість тисяч двісті п’ятдесят гривень 68 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 58 775 504,09 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч п’ятсот чотири гривні 09 коп.), у тому числі ПДВ 9 795 917,35 грн. (дев’ять мільйонів сімсот дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот сімнадцять гривень 35 коп.). Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 154/3/263 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 70 000 000,00 грн. (сімдесят мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 11 666 666,67 грн. (одинадцять мільйонів шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 128 775 504,09 грн. (сто двадцять вісім мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч п’ятсот чотири гривні 09 коп.), у тому числі ПДВ 21 462 584,02 грн. (двадцять один мільйон чотириста шістдесят дві тисячі п’ятсот вісімдесят чотири гривні 02 коп.), з них: - 58 775 504,09 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (зі змінами); - 70 000 000,00 грн. - загальний фонд Державного бюджету. Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 154/4/331 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 154/5/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 13 839 644,22 грн. (тринадцять мільйонів вісімсот тридцять дев’ять тисяч шістсот сорок чотири гривні 22 копійки), у тому числі ПДВ 2 306 607,37 грн. (два мільйони триста шість тисяч шістсот сім гривень 37 копійок). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 154/6/274 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2020 16:16 |
Кінець періоду оскарження: | 09 жовтня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 29 жовтня 2020 17:08 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути: в тендерній документації виявлені помилки, які потребують виправлення, а саме: в об'ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів; необхідність приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства. |
Документи:
28 вересня 2020 16:13
|
Електронний підпис |
28 вересня 2020 16:11
|
повідомлення про відміну торгів М-21 км 41-46.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-06-18-002633-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 08 жовтня 2020 12:48
Дата подання: 08 жовтня 2020 12:48
СКАРГА
на дії Замовника, а саме на прийняте рішення про скасування закупівлі
Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі за текстом - Замовник) 18.06.2020 р. було розпочато процедуру закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)».
Оскільки оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі було оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон), 24.07.2020 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників та було розпочато розгляд тендерних пропозицій на відповідність їх вимогам тендерної документації (прекваліфікація учасників). Тендерні пропозиції були подані наступними учасниками:
- ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА";
- ТОВ "Автомагістраль-Південь";
- Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (Скаржник).
За результатом розгляду тендерних пропозицій учасників та відповідно до частини 12 статті 29 Закону, були допущені до аукціону наступні учасники: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" та Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ».
Аукціон відбувся 25.09.2020 року, за результатами якого Пропозицію Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (Скаржника) визнано найбільш економічно вигідною.
Підстави та обґрунтування для подання скарги
28.09.2020 р. Замовником було оприлюднено інформацію про відміну закупівлі, а саме Протокол №391 від 28.09.2020 р., в якому зазначено наступне:
«Відмінити тендер на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно ст.32 ч.1 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-ІХ) – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.»
Відповідно до оприлюдненого Протоколу №391 від 28.09.2020 р., Замовник так описав виявлені ним порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути – «в тендерній документації виявлені помилки, які потребують виправлення, а саме: в об’ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів; необхідність приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства».
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» та вважає рішення Замовника таким, що порушує Закон, а також наші права, законні інтереси та завдає економічну шкоду нашому підприємству.
Згідно з частиною 2 статті 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Отже, Замовник мав право самостійно усунути, так звані «порушення законодавства» які були ним встановлені, у строк від 18.06.2020 р. до 24.07.2020 р., тобто у строк до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
У встановлені строки Замовником були внесені зміни до умов тендерної документації, ці зміни стосувалися, зокрема підтвердження наявності у учасників техніки та підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, Замовник свідомо вносив зміни в тендерну документацію.
Звертаємо увагу, що умови тендерної документації не були оскаржені жодним з учасників (потенційних та тих, що прийняли участь у процедурі).
Відповідно до частини 1 статті 32 Закону, встановлено лише дві підстави для відміни Замовником процедури закупівлі, а саме:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Частиною 4 статті 7 Закону встановлено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
На підставі оприлюдненого Протоколу №391 від 28.09.2020 р., Замовник одноосібно виявив порушення та надав йому трактування, як таке, що виникло у сфері публічних закупівель.
Варто зауважити, що жодним з органів контролю, які встановлені в частині 4 статті 7 Закону, не було виявлено ніяких порушень при проведенні цієї процедури закупівлі.
Замовник, відміняючи процедуру закупівлі, посилається на помилку, виявлену в об’ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів, однак не надав опису цих помилок, що призвело до порушень ним саме законодавства у сфері публічних закупівель, чим порушує норми частини 1 статті 32 Закону.
Також, відповідно до частин першої та другої статті 16 Закону встановлено наступне:
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Нормами статті 16 Закону не встановлено ніяких вимог до Замовника щодо розрахунку об’ємів аналогічних робіт та кількості механізмів, які обов’язково повинні бути встановлені в тендерній документації.
Таким чином, які б об’єми аналогічних робіт та кількість механізмів не встановим в тендерній документації Замовник, він не порушив норми Закону.
Рішення Колегії під час розгляду аналогічного питання
Підтвердженням правомірності нашої скарги є аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема
рішення № 14473-р/пк-пз від 27.07.2020, в якому було встановлено наступне – «Разом з тим, Замовником не зазначено в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надано опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи наведене, Замовником неправомірно відмінено тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону.».
Звертаємо вашу увагу, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції Скаржником не було виявлено жодних помилок в умовах тендерної документації.
На підставі всього наведеного вище, відсутні будь-які підстави для відміни процедури закупівлі UA-2020-06-18-002633-b.
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни процедури закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Неправомірно відмінивши процедуру закупівлі Замовник порушив принципи здійснення процедури закупівлі та право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Перевірити викладені в скарзі факти.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, яке оформлене в Протоколі №391 від 28.09.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 10:50
рішення від 12.10.2020№19105+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 10:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2020№19745.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 16:29
рішення від 22.10.2020№19745.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №19745-р/пк-пз від 22.10.2020 р.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 17:16