Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
GBN G.1-218-182: 2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Очікувана вартість
212 933 705,00 UAH
UA-2020-06-18-002633-b 61d3171340454a21bdfcc31caeba705b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 15:24
Очікувана вартість: 212 933 705,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 064 668,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1064668.53 UAH
Publication date: 18 червня 2020 13:05
Enquiries until: 14 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 212 933 705 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 064 669 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

GBN G.1-218-182: 2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:26
Проект договору зі змінами.doc
16 липня 2020 16:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН 41-46.pdf
16 липня 2020 15:39
3 Підсумкова М-21 км 41+483 - км 46+483.rtf
16 липня 2020 15:33
Додатки до ТД зі змінами.doc
16 липня 2020 15:33
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483 зі змінами.doc
16 липня 2020 15:33
оголошення км 41-46.pdf
18 червня 2020 13:07
оголошення М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf
18 червня 2020 13:06
Проект договору.doc
18 червня 2020 13:06
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483.doc
18 червня 2020 13:06
Додатки до ТД.doc
16 липня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:26
Проект договору зі змінами.doc
16 липня 2020 15:34
Проект договору зі змінами.doc
16 липня 2020 16:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН 41-46.pdf
16 липня 2020 15:33
перелік змін до ТД М-21 км 41-46.pdf
16 липня 2020 15:39
3 Підсумкова М-21 км 41+483 - км 46+483.rtf
18 червня 2020 13:07
підсумкова відомість ресурсів М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf
16 липня 2020 15:33
Додатки до ТД зі змінами.doc
16 липня 2020 15:33
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483 зі змінами.doc
16 липня 2020 15:33
оголошення км 41-46.pdf
18 червня 2020 13:07
оголошення М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf
18 червня 2020 13:06
Проект договору.doc
18 червня 2020 13:06
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483.doc
18 червня 2020 13:06
Додатки до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги ТД
Дата подання: 06 липня 2020 08:25
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:20
На підтвердження наявності техніки В ТД зазначено що підтверджувати техніку згідно відомості ресурсів, а якщо є техніка аналогічна це також є підтвердженням? Також проаналізувавши відомість обсягів які необхідно виконати постає питання: чи можливе обєднання деяких типів автомобілів і підтверджувати їх однією яка здатна виконувати ті види робіт які неохідно (наприклад замість трьох видів грейдерів виконувати роботу одним).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: якщо наявна аналогічна техніка, це також є підтвердженням. Можливе об'єднання тільки аналогічних видів техніки; необхідно врахувати потужність грейдера.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-18-002633-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 19 серпня 2020 12:26
Оскарження неправомірного рішення Замовника
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про допущення до оцінки тендерної пропозиції Учасника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 23:49
рішення від 21.08.2020 № 15892 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:49
рішення від 02.09.2020 № 16561.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ №352 від 14.09.2020 р. внесення змін до протоколу №299 від 17.08.20 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №16561-р/пк-пз від 02.09.2020 р.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 14:03
Номер скарги: UA-2020-06-18-002633-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 18 вересня 2020 11:33
Скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 22.09.2020 № 17785.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 18:25

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 09:40
СКАРГА
19 серпня 2020 09:41
Додаток 1
19 серпня 2020 09:41
Додаток 2
19 серпня 2020 09:41
Додаток 2.1
19 серпня 2020 09:41
Додаток 2.2
19 серпня 2020 09:41
Додаток 2.3
19 серпня 2020 09:41
Додаток 3
19 серпня 2020 09:41
Додаток 3.1
19 серпня 2020 09:41
Додаток 3.2
19 серпня 2020 09:41
СКАРГА із КЕП
19 серпня 2020 09:41
текст скарги у WORD

Документи подані замовником

27 серпня 2020 16:56
Заперечення в АМКУ.docx
27 серпня 2020 16:57
ЗАПЕРЕЧЕННЯ.pdf
01 вересня 2020 18:13
додаткові пояснення.pdf
01 вересня 2020 18:14
Додатковi_пояснення.docx

Документи подані скаржником

18 вересня 2020 10:25
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

22 вересня 2020 18:25
рішення від 22.09.2020 № 17785.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-06-18-002633-b61d3171340454a21bdfcc31caeba705b
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 11:48
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 11:45
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 21:06
Електронний підпис
23 липня 2020 21:06
Електронний підпис
23 липня 2020 21:05
Транспортна.pdf
23 липня 2020 20:30
Електронний підпис
23 липня 2020 20:30
Електронний підпис
23 липня 2020 20:29
8.5. Договір 455-460-2.rar
23 липня 2020 20:29
8.4. Договір 455-460-1.rar
23 липня 2020 20:29
7.11Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
8.3. Договір 440-445.rar
23 липня 2020 20:29
8.2. Договір 450-455.rar
23 липня 2020 20:29
7.10Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
8.1. Договір 410-415.rar
23 липня 2020 20:29
7.9Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.20 ЦПД Дозорець О.М..pdf
23 липня 2020 20:29
7.8Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.17 Посвідчення кран.rar
23 липня 2020 20:29
7.7Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.16 Дипломи.rar
23 липня 2020 20:29
7.15 Накази2.rar
23 липня 2020 20:29
7.6Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.14 Накази1.rar
23 липня 2020 20:29
7.13Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.5Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.12Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.4Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.3Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.2Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.1Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
4.9. ФОП Козаріз.rar
23 липня 2020 20:29
4.7. Розмітка_Есфіра.rar
23 липня 2020 20:28
4.4. ДСТМ.rar
23 липня 2020 20:28
4.3. Власна.rar
23 липня 2020 20:28
4.2. Віртген.rar
23 липня 2020 20:28
4.1. Бульдозер_Стецюра.rar
23 липня 2020 20:28
дов.А2_16.07.pdf
23 липня 2020 20:28
виписка 1607.pdf
23 липня 2020 20:28
016-001-26080-2020.zip
23 липня 2020 20:28
виписка 1 064 668_53.pdf
23 липня 2020 20:28
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 20:28
016-001-26792-2020.zip

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасником в п. 32, п. 82, п. 38 в гр. 2 не вірно вказано розряд професії працівників. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт.

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 07:28
Електронний підпис
23 липня 2020 23:07
Електронний підпис
23 липня 2020 23:06
12. Інші документи.pdf
23 липня 2020 23:06
8. ISO 9001-2015.pdf
23 липня 2020 23:06
1. Реєстр.pdf
23 липня 2020 23:06
4.3.1. № 8ПС-ДД-2281.pdf
23 липня 2020 23:06
4.2.12. Машиністи фрези.pdf
23 липня 2020 23:06
4.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
23 липня 2020 23:06
4.2.9. Машиністи котка.pdf
23 липня 2020 23:06
4.2.1. Працівники_ІТР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданій учасником у складі тендерної пропозиції (вих. №1312/ТВ від 23.07.20р.): - п. 8, п. 23 у гр. 2 зазначено назву механізму не згідно свідоцтва про реєстрацію машини; - п. 12, 13, 14, 18, 19 у гр. 3 вказано масу котків не відповідно до свідоцтв про реєстрацію машин; - п. 12 у гр.6 не вірно зазначена дата свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - п. 8, п. 13 в гр. 3 не вірно вказано рік випуску транспортного засобу; - п. 59 у гр. 2 зазначено назву механізму не згідно інвентарної картки обліку основних засобів та договору надання послуг №11/02/2020 від 11.02.2020р.); - п. 60 у гр. 2 зазначено назву механізму не згідно інвентарної картки обліку основних засобів та договору оренди транспортних засобів №ВІА 31012020-1 від 31.01.2020р.); 2) копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених в п. 56, п. 57 інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданій учасником у складі тендерної пропозиції (вих. №1312/ТВ від 23.07.20р.) не посвідчені відповідно до умов тендерної документації; 3) В інформації про наявність асфальтобетонного заводу (вих. №1290/ТВ від 23.07.2020 р.), в гр. 3 учасником не вказано тип АБЗ. Під таблицею (інформацією про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)), учасником вказано інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та ЩМА щомісячно, проте зазначено невірний строк виконання робіт за предметом закупівлі. 4) В транспортній схемі (вих. №1235/ТВ від 21.07.2020 р.) в графі 3 відсутня інформація про виробника а/б суміші та ЩМАС. 5) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. №1297/ТВ від 23.07.2020р.), учасником в п. 18, в гр. 2 не вірно вказано посаду працівника, в п. 69 в гр. 2 не вірно зазначено розряд машиніста екскаватора. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. 2) В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1 Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно п. 1.3. розділу ІІІ тендерної документації, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи Учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 3) Згідно пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 5 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Таблиця 5 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 5 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. 4) Згідно пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 6. Таблиця 6 Транспортна схема № п/п Найменування (асфальтобето-нна суміш/ЩМАС) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобіль-них доріг (вулиць) маршруту транспор-тування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). У разі транспортування асфальтобетонної суміші через державний кордон України, Учасник зазначає пункт пропуску на кордоні. 5) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати: • відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); • посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених в п. 56, п. 57 інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - на виконання вимог пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про наявність асфальтобетонного заводу та відкориговану інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та ЩМАС необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі; - на виконання пункту 6 додатку 3 до тендерної документації необхідно надати відкориговану транспортну схему; - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт;

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 21:44
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:23
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:21
Копія дозволу та ліцензії.pdf
02 листопада 2020 10:36
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:33
стаття 17 Закону.pdf
02 листопада 2020 10:33
Довідки з МВС від 15.10.2020.pdf
02 листопада 2020 10:33
public_doc (1).pdf
02 листопада 2020 10:33
public_doc (1).p7s
14 серпня 2020 10:27
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:22
Крафко.pdf
14 серпня 2020 10:22
довiдка.pdf
24 липня 2020 08:45
Електронний підпис
24 липня 2020 08:45
Електронний підпис
23 липня 2020 23:56
Електронний підпис
23 липня 2020 23:56
Електронний підпис
23 липня 2020 23:46
34. Проект договору.pdf
23 липня 2020 23:46
30.1 Довіреність.pdf
23 липня 2020 23:46
28. Дозвіл та ліцензія.pdf
23 липня 2020 23:46
25. Гарантiйний лист.pdf
23 липня 2020 23:46
23. Довiдка ст. 17.pdf
23 липня 2020 23:46
9.1.1 Пояснення акт.pdf
23 липня 2020 23:46
9.1. Договір Крячки.pdf

Документи

15 вересня 2020 13:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 липня 2020 21:06
Електронний підпис
23 липня 2020 21:06
Електронний підпис
23 липня 2020 21:05
Транспортна.pdf
23 липня 2020 20:30
Електронний підпис
23 липня 2020 20:30
Електронний підпис
23 липня 2020 20:29
8.5. Договір 455-460-2.rar
23 липня 2020 20:29
8.4. Договір 455-460-1.rar
23 липня 2020 20:29
7.11Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
8.3. Договір 440-445.rar
23 липня 2020 20:29
8.2. Договір 450-455.rar
23 липня 2020 20:29
7.10Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
8.1. Договір 410-415.rar
23 липня 2020 20:29
7.9Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.20 ЦПД Дозорець О.М..pdf
23 липня 2020 20:29
7.8Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.17 Посвідчення кран.rar
23 липня 2020 20:29
7.7Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.16 Дипломи.rar
23 липня 2020 20:29
7.15 Накази2.rar
23 липня 2020 20:29
7.6Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.14 Накази1.rar
23 липня 2020 20:29
7.13Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.5Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.12Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.4Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.3Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.2Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.1Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
4.9. ФОП Козаріз.rar
23 липня 2020 20:29
4.7. Розмітка_Есфіра.rar
23 липня 2020 20:28
4.4. ДСТМ.rar
23 липня 2020 20:28
4.3. Власна.rar
23 липня 2020 20:28
4.2. Віртген.rar
23 липня 2020 20:28
4.1. Бульдозер_Стецюра.rar
23 липня 2020 20:28
дов.А2_16.07.pdf
23 липня 2020 20:28
виписка 1607.pdf
23 липня 2020 20:28
016-001-26080-2020.zip
23 липня 2020 20:28
виписка 1 064 668_53.pdf
23 липня 2020 20:28
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 20:28
016-001-26792-2020.zip

Документи

15 вересня 2020 13:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 липня 2020 07:28
Електронний підпис
23 липня 2020 23:07
Електронний підпис
23 липня 2020 23:06
12. Інші документи.pdf
23 липня 2020 23:06
8. ISO 9001-2015.pdf
23 липня 2020 23:06
1. Реєстр.pdf
23 липня 2020 23:06
4.3.1. № 8ПС-ДД-2281.pdf
23 липня 2020 23:06
4.2.12. Машиністи фрези.pdf
23 липня 2020 23:06
4.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
23 липня 2020 23:06
4.2.9. Машиністи котка.pdf
23 липня 2020 23:06
4.2.1. Працівники_ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 149 053 500,00
UAH з ПДВ
149 053 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 174 290 300,00
UAH з ПДВ
174 290 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 21:44
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:23
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:21
Копія дозволу та ліцензії.pdf
02 листопада 2020 10:36
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:33
стаття 17 Закону.pdf
02 листопада 2020 10:33
Довідки з МВС від 15.10.2020.pdf
02 листопада 2020 10:33
public_doc (1).pdf
02 листопада 2020 10:33
public_doc (1).p7s
14 серпня 2020 10:27
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:22
Крафко.pdf
14 серпня 2020 10:22
довiдка.pdf
24 липня 2020 08:45
Електронний підпис
24 липня 2020 08:45
Електронний підпис
23 липня 2020 23:56
Електронний підпис
23 липня 2020 23:56
Електронний підпис
23 липня 2020 23:46
34. Проект договору.pdf
23 липня 2020 23:46
30.1 Довіреність.pdf
23 липня 2020 23:46
28. Дозвіл та ліцензія.pdf
23 липня 2020 23:46
25. Гарантiйний лист.pdf
23 липня 2020 23:46
23. Довiдка ст. 17.pdf
23 липня 2020 23:46
9.1.1 Пояснення акт.pdf
23 липня 2020 23:46
9.1. Договір Крячки.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 21:06
Електронний підпис
23 липня 2020 21:06
Електронний підпис
23 липня 2020 21:05
Транспортна.pdf
23 липня 2020 20:30
Електронний підпис
23 липня 2020 20:30
Електронний підпис
23 липня 2020 20:29
8.5. Договір 455-460-2.rar
23 липня 2020 20:29
8.4. Договір 455-460-1.rar
23 липня 2020 20:29
7.11Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
8.3. Договір 440-445.rar
23 липня 2020 20:29
8.2. Договір 450-455.rar
23 липня 2020 20:29
7.10Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
8.1. Договір 410-415.rar
23 липня 2020 20:29
7.9Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.20 ЦПД Дозорець О.М..pdf
23 липня 2020 20:29
7.8Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.17 Посвідчення кран.rar
23 липня 2020 20:29
7.7Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.16 Дипломи.rar
23 липня 2020 20:29
7.15 Накази2.rar
23 липня 2020 20:29
7.6Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.14 Накази1.rar
23 липня 2020 20:29
7.13Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.5Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.12Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.4Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.3Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.2Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
7.1Трудові.rar
23 липня 2020 20:29
4.9. ФОП Козаріз.rar
23 липня 2020 20:29
4.7. Розмітка_Есфіра.rar
23 липня 2020 20:28
4.4. ДСТМ.rar
23 липня 2020 20:28
4.3. Власна.rar
23 липня 2020 20:28
4.2. Віртген.rar
23 липня 2020 20:28
4.1. Бульдозер_Стецюра.rar
23 липня 2020 20:28
дов.А2_16.07.pdf
23 липня 2020 20:28
виписка 1607.pdf
23 липня 2020 20:28
016-001-26080-2020.zip
23 липня 2020 20:28
виписка 1 064 668_53.pdf
23 липня 2020 20:28
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 20:28
016-001-26792-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 149 053 500,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
149 053 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 13:10
154_6_274 від 25.11.22 М-21 км 41-46.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 13:10
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 14:42
154_5_20 від 04.02.22 км 41+483 - км 46+483.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:42
154_4_331 від 22.12.21 М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:36
154_3_263 від 18.11.21 км 41+483 - км 46+483.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 08:16
154_2_33 від 16.03.21.pdf зміни до договору
16 березня 2021 08:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:10
154_1_236 М-21 км 41-46.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:00
договір №154 від 16.11.20.pdf укладений
16 листопада 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 398 000,00 грн. (триста дев'яносто вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 66 333,33 грн. (шістдесят шість тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №2) та Плану фінансування (Додаток №3) і викласти їх в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/1/236
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 49 018 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 169 666,67 грн. (вісім мільйонів сто шістдесят дев’ять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/2/33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 9 757 504,09 грн. (дев’ять мільйонів сімсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот чотири гривні 09 коп.), у тому числі ПДВ 1 626 250,68 грн. (один мільйон шістсот двадцять шість тисяч двісті п’ятдесят гривень 68 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 58 775 504,09 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч п’ятсот чотири гривні 09 коп.), у тому числі ПДВ 9 795 917,35 грн. (дев’ять мільйонів сімсот дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот сімнадцять гривень 35 коп.). Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/3/263
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 70 000 000,00 грн. (сімдесят мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 11 666 666,67 грн. (одинадцять мільйонів шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 128 775 504,09 грн. (сто двадцять вісім мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч п’ятсот чотири гривні 09 коп.), у тому числі ПДВ 21 462 584,02 грн. (двадцять один мільйон чотириста шістдесят дві тисячі п’ятсот вісімдесят чотири гривні 02 коп.), з них: - 58 775 504,09 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (зі змінами); - 70 000 000,00 грн. - загальний фонд Державного бюджету. Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/4/331
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/5/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 13 839 644,22 грн. (тринадцять мільйонів вісімсот тридцять дев’ять тисяч шістсот сорок чотири гривні 22 копійки), у тому числі ПДВ 2 306 607,37 грн. (два мільйони триста шість тисяч шістсот сім гривень 37 копійок). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 149 053 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/6/274
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 142 615 148,31
UAH (в тому числі ПДВ 23 769 191,38 UAH)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 16:16
Кінець періоду оскарження: 09 жовтня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 29 жовтня 2020 17:08
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути: в тендерній документації виявлені помилки, які потребують виправлення, а саме: в об'ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів; необхідність приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Документи:
28 вересня 2020 16:13
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:11
повідомлення про відміну торгів М-21 км 41-46.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-06-18-002633-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 08 жовтня 2020 12:48
СКАРГА на дії Замовника, а саме на прийняте рішення про скасування закупівлі
Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі за текстом - Замовник) 18.06.2020 р. було розпочато процедуру закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)». Оскільки оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі було оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон), 24.07.2020 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників та було розпочато розгляд тендерних пропозицій на відповідність їх вимогам тендерної документації (прекваліфікація учасників). Тендерні пропозиції були подані наступними учасниками: - ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"; - ТОВ "Автомагістраль-Південь"; - Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (Скаржник). За результатом розгляду тендерних пропозицій учасників та відповідно до частини 12 статті 29 Закону, були допущені до аукціону наступні учасники: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" та Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ». Аукціон відбувся 25.09.2020 року, за результатами якого Пропозицію Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (Скаржника) визнано найбільш економічно вигідною. Підстави та обґрунтування для подання скарги 28.09.2020 р. Замовником було оприлюднено інформацію про відміну закупівлі, а саме Протокол №391 від 28.09.2020 р., в якому зазначено наступне: «Відмінити тендер на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно ст.32 ч.1 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-ІХ) – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.» Відповідно до оприлюдненого Протоколу №391 від 28.09.2020 р., Замовник так описав виявлені ним порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути – «в тендерній документації виявлені помилки, які потребують виправлення, а саме: в об’ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів; необхідність приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства». Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» та вважає рішення Замовника таким, що порушує Закон, а також наші права, законні інтереси та завдає економічну шкоду нашому підприємству. Згідно з частиною 2 статті 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Отже, Замовник мав право самостійно усунути, так звані «порушення законодавства» які були ним встановлені, у строк від 18.06.2020 р. до 24.07.2020 р., тобто у строк до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У встановлені строки Замовником були внесені зміни до умов тендерної документації, ці зміни стосувалися, зокрема підтвердження наявності у учасників техніки та підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, Замовник свідомо вносив зміни в тендерну документацію. Звертаємо увагу, що умови тендерної документації не були оскаржені жодним з учасників (потенційних та тих, що прийняли участь у процедурі). Відповідно до частини 1 статті 32 Закону, встановлено лише дві підстави для відміни Замовником процедури закупівлі, а саме: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Частиною 4 статті 7 Закону встановлено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. На підставі оприлюдненого Протоколу №391 від 28.09.2020 р., Замовник одноосібно виявив порушення та надав йому трактування, як таке, що виникло у сфері публічних закупівель. Варто зауважити, що жодним з органів контролю, які встановлені в частині 4 статті 7 Закону, не було виявлено ніяких порушень при проведенні цієї процедури закупівлі. Замовник, відміняючи процедуру закупівлі, посилається на помилку, виявлену в об’ємах аналогічних робіт та в кількості механізмів, однак не надав опису цих помилок, що призвело до порушень ним саме законодавства у сфері публічних закупівель, чим порушує норми частини 1 статті 32 Закону. Також, відповідно до частин першої та другої статті 16 Закону встановлено наступне: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Нормами статті 16 Закону не встановлено ніяких вимог до Замовника щодо розрахунку об’ємів аналогічних робіт та кількості механізмів, які обов’язково повинні бути встановлені в тендерній документації. Таким чином, які б об’єми аналогічних робіт та кількість механізмів не встановим в тендерній документації Замовник, він не порушив норми Закону. Рішення Колегії під час розгляду аналогічного питання Підтвердженням правомірності нашої скарги є аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 14473-р/пк-пз від 27.07.2020, в якому було встановлено наступне – «Разом з тим, Замовником не зазначено в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надано опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи наведене, Замовником неправомірно відмінено тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону.». Звертаємо вашу увагу, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції Скаржником не було виявлено жодних помилок в умовах тендерної документації. На підставі всього наведеного вище, відсутні будь-які підстави для відміни процедури закупівлі UA-2020-06-18-002633-b. Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни процедури закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Неправомірно відмінивши процедуру закупівлі Замовник порушив принципи здійснення процедури закупівлі та право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. Враховуючи викладене, керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Перевірити викладені в скарзі факти. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, яке оформлене в Протоколі №391 від 28.09.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 10:50
рішення від 12.10.2020№19105+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 10:50
рішення від 22.10.2020№19745.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №19745-р/пк-пз від 22.10.2020 р.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 17:16

Документи подані скаржником

08 жовтня 2020 09:33
Скарга.pdf

Документи подані замовником