Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Генеральний план з планом зонування сіл Пилипи, Тростянка, Кропивище, Залуччя, Дебеславці, Липники, Ганнів, Кринички Матеївецької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області в обсягах передбачених ДБН Б.2.2-12:2019, ДБН Б.1.1-15:2012, ДБН Б.2.2-5-2011, ДБН Б.1.1-22:2017 та завдання на проектування (за виключенням комплексу топографо-геодезичних робіт із складанням топографічного плану))
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-06-18-002432-c 238d2bd54b27421db1529b9c9458051a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Блида

+380343392197 mateivtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04354048
Місцезнаходження: 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10
Контактна особа: Мар'яна Блида
+380343392197
mateivtender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 13:54
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Тендерна пропозиція та усі документи тендерної пропозиції повинні бути надані українською мовою. Детальніше у ТД.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Генеральний план з планом зонування сіл Пилипи, Тростянка, Кропивище, Залуччя, Дебеславці, Липники, Ганнів, Кринички Матеївецької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області в обсягах передбачених ДБН Б.2.2-12:2019, ДБН Б.1.1-15:2012, ДБН Б.2.2-5-2011, ДБН Б.1.1-22:2017 та завдання на проектування (за виключенням комплексу топографо-геодезичних робіт із складанням топографічного плану))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78267, Україна, Івано-Франківська область, Матеївці, вул. Відродження 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту наданих послуг або акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 11:15
Пилипівська(1) 6 граф.jpg
18 червня 2020 11:15
Пилип_вська3.jpg
18 червня 2020 11:15
Пилип_вська2.jpg
18 червня 2020 11:15
Дебеславцівська-1.JPG
18 червня 2020 11:15
Дебеславц_вська2.jpg
18 червня 2020 11:15
Дебеславц_вська.jpg
18 червня 2020 11:15
Проект договору.docx
18 червня 2020 11:15
ДКТ Генплан.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточніть площу кожного села
Дата подання: 24 червня 2020 10:07
Дата відповіді: 26 червня 2020 14:42
уточніть площу кожного села
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Площа кожного села зазначена у Додатку 9 Тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-18-002432-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГРАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3227721475
Дата подання: 21 серпня 2020 11:35
СКАРГА щодо прийнятих рішень Замовника щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування»
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 105 від 11.08.2020р. зазначено наступні причини відхилення тендерної пропозиції ФОП Грановського О.В. (далі - Суб’єкта оскарження): 1. Учасником не надано титульну сторінку паспорта, проте під назвою документу «копія паспорта» слід розуміти копію цілісного документу, а не його якоїсь окремої частини. Відповідно до п. 3 Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати скановану копію паспорту громадянина України (уповноваженої особи, яка підписала тендерну пропозицію) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином (копії усіх сторінок включно з титульною сторінкою та сторінками, де текст відсутній), або двосторонньою копією паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). На виконання вимог Тендерної документації Суб’єктом оскарження було надано копію паспорта фізичної особи Грановського Олександра Володимировича з 1 по 16 сторінку, тобто всі сторінки паспорту, включаючи сторінки, де текст відсутній. Положення про паспорт громадянина України, затв. постановою Верховної Ради України від 26.06.1992р. № 2503-ХІІ передбачає, що паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта. В Тендерній документації була відсутня вимога щодо необхідності надання саме обкладинки паспорту. Під «титульною сторінкою», визначення якої до речі відсутнє в чинному законодавстві України, Суб’єкт оскарження розуміє першу сторінку паспорту, яка ним була надана у складі Тендерної пропозиції. Таким чином Суб’єктом оскарження надано копію паспорту у відповідності до вимог Тендерної документації. Слід зазначити, що не надання копії обкладинки паспорту жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, не спотворює та не порушує зміст самих документів, наданих Суб’єктом оскарження, тому зазначення вказаної причини для відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження вважаємо незаконною та необґрунтованою. 2. Учасник самостійно вніс зміни до форми «Відомості про учасника» та не заповнив поле Реєстраційний номер облікової картки платника податків. Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник в складі тендерної пропозиції також надає, зокрема, відомості про учасника (згідно Додатку 4 до тендерної документації. Суб’єктом оскарження у складі Тендерної пропозиції було надано Відомості про учасника у відповідності до додатку 4 до тендерної документації, але Суб’єктом оскарження помилково графа «Реєстраційний номер облікової картки платника податків» не була заповнена. Хоча самі Відомості про учасника викладені на бланку ФОП Грановського О.В., в реквізитах якого зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків Суб’єкта оскарження. Крім того в складі тендерної пропозиції в файлі разом з копією паспорта Грановського О.В. було надано картку платника податків, в якій зазначений реєстраційний номер облікової картки платника податків та окремо надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в який також зазначений реєстраційний номер облікової картки платника податків Суб’єкта оскарження. Відповідно до п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) Учасника торгів; - орфографічні помилки та механічні описки в словах і словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції. - зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника. Тобто Суб’єктом оскарження допущено технічну помилку, яка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, її ціну, не призводить до спотворення та не стосується характеристик предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника предмета закупівлі. Вказана технічна помилка є формальною (несуттєвою), не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Суб’єкта оскарження, що повністю відповідає визначенню формальної помилки, що надається п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. Отже, Суб'єкт оскарження із вказаними в протоколі засідання тендерного комітету Замовника № 105 від 11.08.2020 року підставами відхилення тендерної пропозиції Суб'єкта оскарження не погоджується в повному обсязі, вважає їх незаконними. При цьому повідомляю, що тендерна пропозиція Суб'єкта оскарження, подана на розгляд Замовнику через електронний майданчик, повністю відповідає умовам Тендерної документації та усім вимогам/умовам Замовника. Тобто, в порушення умов Тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник прийняв рішення від 11 серпня 2020 року (протокол № 105 засідання тендерного комітету Замовника) про відхилення пропозиції ФОП Грановського О.В. за повної відповідності тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження умовам тендерної документації. Щодо оцінки тендерної пропозиції ФОП Микуляк Олександра Васильовича 1. Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати договір у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа з усіма додатками, визначеними в договорі, або належним чином завірену копію договору, а також підтвердження виконання договору, вказаного учасником у таблиці Натомість Переможцем у складі тендерної пропозиції надано акт 116-17-1 на виконані проектні роботи № 116-17 від 13.04.2017 у формі фотографії, який крім цього містить виправлення вручну дати договору, відсутня печатка Замовника, печатка Виконавця розмита. 2. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази подається довідка згідно Додатку 5 до Тендерної документації. Додатком визначена форма довідки, яка має назву «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Натомість Переможцем у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», тобто самостійно внесено зміни в назву довідки. 3. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації У разі, якщо учасник здійснює діяльність без статуту (або іншого документу, який його замінює), у складі тендерної пропозиції учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів. Натомість Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано будь-яких письмових пояснень щодо здійснення діяльності без статуту. 4. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки. Всі документи тендерної пропозиції учасників, що передбачені даною тендерною документацією, завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді в форматі PDF, вони мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), текст повинен бути чітким, читабельними, мають бути завірені належним чином, а саме містити підпис, посаду, прізвище та ініціали уповноваженої (посадової) особи учасника. Документи, надані Переможцем у складі тендерної пропозиції, не відповідають цим умовам, адже: - проект договору, наданий Переможцем, не містить прізвища та ініціалів особи, що його підписала; - деякі документи (Відомості про учасника, Відомості про субпідрядника, Лист-згода з умовами договору, Довідка про наявність сертифікатів, Довідка суб’єкта господарювання) були завантажені в форматі jpg. 5. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з формою тендерної пропозиції (згідно Додатку 1 до тендерної документації). Додаток 1 до Тендерної документації передбачає, що форма «Тендерна пропозиція» подається у запропонованому вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми. У разі надання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або, якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. Разом з тим Переможцем надано форму Тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: - відсутня назва документа «Тендерна пропозиція»; - відсутня позначка щодо ціни без ПДВ. 6. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Додаток 2 до Тендерної документації передбачає, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. Для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити, вимогам визначеним у статті 17 Закону, учасником на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону у довільній формі. Однак Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка щодо відповідності субпідрядника вимогам визначеним ст. 17 Закону», яка не містить підтвердження щодо відсутності підстав для відмови саме щодо субпідрядника – ФОП Микуляк Івана Сергійовича, адже за текстом довідки наявне посилання на фізичну особу – учасника закупівлі (субпідрядник не є учасником закупівлі). Таким чином, тендерна пропозиція Переможця, ФОП Микуляк О.В., не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і рішення Замовника, оформлене протоколом № 106 тендерного комітету Замовника, прийнято в супереч вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо підстав визнання публічної закупівлі такою, що відбулася з порушенням законодавчих вимог Неправомірно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ФОП Грановського О.В. з причин, зазначених у протоколі тендерного комітету Замовника від 11.08.2020року № 105, Замовником порушено вимоги ст. 29-31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до задекларованих у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення закупівель учасник має право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію. Замовником при прийняті рішення про визначення переможцем ФОП Микуляк О.В., з ціною пропозиції за результатами Аукціону: 524 000,00 грн, тобто вищою на 2000,10 грн за ціну пропозиції ФОП Грановського О.В., було не дотримано принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця. Незаконне відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження призвело до незаконного визнання переможцем відкритих торгів ФОП Микуляк О.В. Порушення прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження обґрунтовується, тим що Суб’єкт оскарження є реальним учасником ринку надання послуг з проектування і претендує на визнання його тендерної пропозиції найкращою, визнання переможцем відкритих торгів та укладення договору з Замовником. З метою відновлення порушених Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі», порушення прав та інтересів Суб’єкта оскарження, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ФОП Грановського О.В. до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення. 3. Зобов’язати Матеївську сільську раду об’єднаної територіальної громади скасувати рішення від 11 серпня 2020 року (протокол засідання тендерного комітету Матеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади № 105 від 11.08.2020р.) про відхилення пропозиції ФОП Грановського О.В. 4. Зобов’язати Матеївську сільську раду об’єднаної територіальної громади скасувати рішення від 12 серпня 2020 року (протокол засідання тендерного комітету Матеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади № 106 від 12.08.2020 р.) про визначення переможцем процедури відкритих торгів ФОП Микуляк О.В. та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 20:47
рішення від 26.08.2020 № 16032 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 20:46
інформація про перенесення розгляду скарги № 13965.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 10:07
рішення від 15.09.2020 № 17351.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 19:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Антимонопольного комітету України № 17351-р/пк-пз від 15.09.2020р. виконано
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 14:20

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 10:35
скарга №158 від 21.08.2020.pdf

Документи подані замовником

10 вересня 2020 16:35
АМКУ.docx
10 вересня 2020 16:36
АМКУ.PDF
25 вересня 2020 14:20
118.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-19-000011 ● f0fc8cde90414a4cb148ae1aff62953e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 11:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.08.2020 № 49

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.08.2020 №49

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-18-002432-c 18.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-27 13:29:57

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарги за номером UA-2020-06-18-002432-c.a1 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-18-002432-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 червня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 19 серпня 2020 року № 49 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відмінити процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Генеральний план з планом зонування сіл Пилипи, Тростянка, Кропивище, Залуччя, Дебеславці, Липники, Ганнів, Кринички Матеївецької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області в обсягах передбачених ДБН Б.2.2-12:2019, ДБН Б.1.1-15:2012, ДБН Б.2.2-5-2011, ДБН Б.1.1-22:2017 та завдання на проектування (за виключенням комплексу топографо-геодезичних робіт із складанням топографічного плану)), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-09-25 14:33:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" 448 000,00
UAH з ПДВ
344 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" 452 193,94
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 595 500,00
UAH з ПДВ
521 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИКУЛЯК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 534 000,00
UAH з ПДВ
524 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ" 599 054,26
UAH з ПДВ
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛУКОМСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ" 580 000,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 20:33
Електронний підпис
03 липня 2020 20:31
13.0_Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 20:31
11.0_Проект договору.pdf
03 липня 2020 20:31
6.6_Свідоцтво ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

03 липня 2020 20:31
6.5_Ідентифікаційний номер Старинець.pdf

Обґрунтування конфіденційності

небажання поширювати персональні дані

03 липня 2020 20:31
6.4_Старинець паспорт повний.pdf

Обґрунтування конфіденційності

небажання поширювати персональні дані

Публічні документи

04 липня 2020 11:17
Електронний підпис
04 липня 2020 11:15
4.працівники ПП.pdf
04 липня 2020 11:15
14.Календарний план.pdf
04 липня 2020 11:15
13.ПРоект договору.pdf
04 липня 2020 11:15
17.Субпідряд.pdf
04 липня 2020 11:15
11.Кошторис.pdf
04 липня 2020 11:15
Уставні ТОВ.pdf
04 липня 2020 11:15
1.Обладнання.pdf
04 липня 2020 11:14
10.Технічне завданя.pdf
04 липня 2020 11:14
7.Стаття 17 ТОВ.pdf
04 липня 2020 11:14
8.Стаття 17 ПП.pdf
04 липня 2020 11:14
15.Досвід ПП.pdf
04 липня 2020 11:14
3.працівники ТОВ.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 13:35
Електронний підпис
04 липня 2020 10:49
Електронний підпис
04 липня 2020 10:48
тендерна_пропозиція.pdf
04 липня 2020 10:48
субпідрядники.pdf
04 липня 2020 10:48
Пояснення ФОП статут.pdf
04 липня 2020 10:48
мат-тех база фоп.pdf
04 липня 2020 10:48
згода+договір.pdf
04 липня 2020 10:48
довідки_СТ.17_.pdf
04 липня 2020 10:48
довідка_про_ліцензію.pdf
04 липня 2020 10:48
гарантійний_лист.pdf
04 липня 2020 10:48
Витяг.pdf
04 липня 2020 10:48
Виписка.pdf

Конфіденційні документи

04 липня 2020 10:48
паспорт+ІНН.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ч.2 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі”

Публічні документи

19 серпня 2020 14:07
Довідка МВС зі штампом.pdf
19 серпня 2020 13:24
Довідка МВС.pdf
24 червня 2020 19:34
Сертифікат.pdf
24 червня 2020 19:34
Технічне завдання.pdf
24 червня 2020 19:34
Проект договору.pdf

Конфіденційні документи

24 червня 2020 19:34
Картка платника податків.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно закону України «Про захист персональних даних»

24 червня 2020 19:34
Субпідрядник -Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно закону України «Про захист персональних даних»

24 червня 2020 19:34
Субпідрядний - Картка платника податків.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно закону України «Про захист персональних даних»

24 червня 2020 19:34
Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно закону України «Про захист персональних даних»

Публічні документи

03 липня 2020 20:06
Електронний підпис
03 липня 2020 20:05
Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 20:05
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 20:05
Рішення.pdf
03 липня 2020 20:05
Проект договору.pdf
03 липня 2020 20:05
Лист-згода СЕО.pdf
03 липня 2020 20:05
Кошторис.pdf
03 липня 2020 20:04
Довідка щодо ст.17 б.pdf
03 липня 2020 20:04
Довідка щодо ст.17 а.pdf
03 липня 2020 20:04
Електронний підпис
03 липня 2020 18:32
Електронний підпис
03 липня 2020 18:31
Копія Статуту.pdf
03 липня 2020 18:31
Сертифікат.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 11:13
Календарний план.pdf
02 липня 2020 11:13
Технічне завдання.pdf
02 липня 2020 11:13
Санкції.pdf
02 липня 2020 11:13
Протокол.pdf
02 липня 2020 11:13
Пропозиція.pdf
02 липня 2020 11:13
Проект договору.pdf
02 липня 2020 11:13
КС - Лукомський [мбд].pdf
02 липня 2020 11:13
Завдання.pdf

Конфіденційні документи

02 липня 2020 11:13
Паспорт - Лукомсьикй.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Законодавство про захист персональних даних

02 липня 2020 11:13
ІПН - Лукомський.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Законодавство про захист персональних даних

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"

ТОВ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"

ФОП "ГРАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "МИКУЛЯК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ"

ФОП "ЛУКОМСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"
#02497683
Очікує рішення 344 999,99
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:47
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"
#02497683
Рішення скасоване 344 999,99
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
#43581904
Рішення скасоване
345 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:47
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
ФОП "ГРАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3227721475
Рішення скасоване 521 999,99
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 13:08
ФОП "МИКУЛЯК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2062522111
Рішення скасоване 524 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:47

Документи

25 вересня 2020 13:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 липня 2020 15:30
Електронний підпис
30 липня 2020 15:29
SCAN0042.PDF
10 липня 2020 13:41
Електронний підпис
10 липня 2020 13:40
SCAN0039.PDF

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

05 серпня 2020 10:21
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:20
SCAN0050.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно Додатку 6 ТД встановлено вимогу щодо надання: "Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Однак у поданій довідці ФОП "ГРАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" зазначив тільки одного працівника, що не відповідає поняттю «наявність працівників». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.(мінімум два працівника). Строк усунення учасником виявлених невідповідностей: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

11 серпня 2020 17:08
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:07
SCAN0058.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:31
Кінець періоду оскарження: 06 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 06 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
25 вересня 2020 14:31
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:30
119.PDF