Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичного призначення – 9 найменувань.
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-06-18-002126-b 4da38eb02bd34cf9a7c3ec3016cf5ae6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машук Віталій Вікторович

v_mashuk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 08735095
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024
Контактна особа: Машук Віталій Вікторович
v_mashuk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:38
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:38
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


9 найменувань

Протокол №58 від 18.06.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Столик медичний зі стільницею та полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34909 — Візок для медичних інструментів
1 штуки
Шафа медична тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
1 штуки
Шафа медична тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
1 штуки
Візок медичний функціональний тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16349 — Візок з набором контейнерів для хірургічних інструментів
2 штуки
Візок медичний функціональний тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16349 — Візок з набором контейнерів для хірургічних інструментів
2 штуки
Столик інструментальний мобільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34909 — Візок для медичних інструментів
3 штуки
Кушетка оглядова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34852 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний
1 штуки
Візок для медичних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35124 — Стійка для медичної техніки
1 штуки
Тумба медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40599 — Шафа для зберігання приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА 205 631,00
UAH з ПДВ
205 631,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АБРАМОВА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА 251 325,80
UAH з ПДВ
251 325,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сервісмед 412 723,72
UAH з ПДВ
412 723,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛДІМЕД СОЛЮШНЗ 418 370,00
UAH з ПДВ
418 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 16:57
Електронний підпис
05 липня 2020 22:46
Електронний підпис
05 липня 2020 22:45
Технічні.zip
05 липня 2020 22:45
Пропозиція.pdf
05 липня 2020 22:45
Кваліфікація.zip
05 липня 2020 22:45
Відповідність.zip

Публічні документи

10 липня 2020 17:06
Електронний підпис
05 липня 2020 22:49
Електронний підпис
05 липня 2020 22:48
Технічна частина.zip
05 липня 2020 22:48
Технічна частина.zip
05 липня 2020 19:20
Електронний підпис
05 липня 2020 19:19
Технічна частина.zip
05 липня 2020 19:19
Пропозиція.pdf
05 липня 2020 19:19
Технічна частина.zip
05 липня 2020 19:19
Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 08:54
Електронний підпис
03 липня 2020 14:12
Електронний підпис
03 липня 2020 14:11
7 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
03 липня 2020 14:11
6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 липня 2020 14:11
1 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

04 липня 2020 15:57
Електронний підпис
04 липня 2020 15:55
1.4 інші.pdf
04 липня 2020 15:55
1.3 Техніка.pdf
04 липня 2020 15:55
1.2Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2020 15:55
1.1 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АБРАМОВА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА

ТОВ Сервісмед

ТОВ АЛДІМЕД СОЛЮШНЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
#2518807661
Відхилено
205 631,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 12:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АБРАМОВА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА
#3035317265
Відхилено
251 325,80
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:54
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 липня 2020 00:00
ТОВ Сервісмед
#38126142
Переможець 412 723,72
UAH з ПДВ
15 липня 2020 18:09

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

09 липня 2020 12:14
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

13 липня 2020 15:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сервісмед
#38126142
412 723,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 15:17
ду3д306.pdf зміни до договору
24 березня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 16:08
ду2д306.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 16:07
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:08
дод.уг.1 до дог. 306.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 16:36
Договір №306.pdf укладений
27 липня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 306
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціна договору становить з урахуванням збільшення до 20 відсотків суми, визначеної в договорі , укладеному в 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 306
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 306
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 493 862,83
UAH (в тому числі ПДВ 32 308,78 UAH)