Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального гоподарства |
Код ЄДРПОУ: | 05451233 |
Вебсайт: | http://rmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 93011, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, площа Володимирська, 2 |
Контактна особа: |
Ладиченко Ганна Миколаївна +380645371169 uzhkh@rmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 13 604 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 021,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно актів виконаних робіт | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 16:21 |
Перелік внесених змін_3.doc | |
08 липня 2020 16:21 |
Тендерна документація зі змінами (нова редакція від 08.07.2020).doc | |
08 липня 2020 15:06 |
Перелік внесених змін_2.doc | |
08 липня 2020 15:06 |
Тендерна документація зі змінами (нова редакція).doc | |
04 липня 2020 13:15 |
Перелік внесених змін.doc | |
04 липня 2020 13:15 |
Тендерна документація зі змінами (нова редакція).doc | |
25 червня 2020 14:34 |
ПДФ2.rar | |
25 червня 2020 14:34 |
ПДФ1.rar | |
18 червня 2020 15:44 |
Тендерна документація з додатками терапия.doc |
08 липня 2020 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
08 липня 2020 16:21 |
Перелік внесених змін_3.doc
|
||||||||||||
08 липня 2020 16:21 |
Тендерна документація зі змінами (нова редакція від 08.07.2020).doc
|
||||||||||||
08 липня 2020 15:06 |
Перелік внесених змін_2.doc
|
||||||||||||
08 липня 2020 15:06 |
Тендерна документація зі змінами (нова редакція).doc
|
||||||||||||
04 липня 2020 13:15 |
Перелік внесених змін.doc
|
||||||||||||
04 липня 2020 13:15 |
Тендерна документація зі змінами (нова редакція).doc
|
||||||||||||
25 червня 2020 14:34 |
ПДФ2.rar
|
||||||||||||
25 червня 2020 14:34 |
ПДФ1.rar
|
||||||||||||
18 червня 2020 15:44 |
Тендерна документація з додатками терапия.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами аукціону перше місце зайняло наше підприємство з найбільш вигідною пропозицією 8998000,00грн. з ПДВ. Проте після проведення аукціону 13.08.2020 року рішенням Замовника (Протокол №180) тендерна пропозиція ПП «ЮФ «Каррал» була відхилена, оскільки, за думкою Замовника, ПП «ЮФ «Каррал» не відповідає кваліфікаційним вимогам ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме учасник процедури закупівлі не має достатньо працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також учасник процедури закупівель не має в наявності достатньо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
1) 19 квітня 2020 року вступила в силу нова редакція ЗУ «Про публічні закупівлі», яку було доповнено, зокрема, ч.9 ст. 26 такого змісту: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тож Замовник, після виявлення невідповідності інформації та/або документів учасника мав спочатку виставити ПП «ЮФ «Каррал» повідомлення (вимогу) про усунення виявлених помилок протягом 24 годин і лише в разі їх неусунення міг приймати рішення про дискваліфікацію учасника.
В порушення наведених вимог законодавства, Замовник не виставляв нам повідомлення вимогу) про усунення щодо виправлення невідповідностей кваліфікаційним критеріям ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме щодо працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також щодо наявності достатньо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Натомість вимога, що виставлялася нам раніше (і яку ми виконали в повному обсязі) не містила вказаних недоліків, що описані Замовником в протоколі №180. Ці невідповідності носять суто технічний характер і є наслідком технічних помилок або описок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції і могли бути усунуті протягом 24 годин, замість цього Замовник дискваліфікував наше підприємство з найбільш вигідною економічною пропозицією за формальними ознаками.
До питання 1:
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «Юридична фірма «Каррал» були встановлені невідповідності вимогам тендерної документації, перелік яких 31.07.2020 опублікований на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ПРОЗОРРО в Повідомленні про усунення порушень, а саме:
1) учасником ПП «ЮФ «Каррал», тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не надано та не завантажено файли, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачено умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у п.8 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону. У зв’язку з цим була відсутня можливість здійснити перевірку тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам.
2) згідно Додатку №2 Учасник повинен подати довідку про працівників, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі. Учасником надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця довідка не містить інформацію, чи плануються ці працівники залучатися до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне».
В протоколі № 180 від 13.08.2020р. зазначена детальна інформація про причини відхилення учасника ПП «ЮФ «Каррал», а саме: після долучення Учасником документів згідно повідомлення про усунення порушень, оприлюдненого Замовником на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі 31.07.2020 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», у документації згідно умов та форми, наведених у п.8 Додатку 4 до тендерної документації, а саме у кошторисній документації на виконання робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне» враховані витрати на оплату праці працівників, задіяних у керуванні транспортними засобами, машинами і механізмами (водіїв та машиністів). Проте в поданій учасником Довідці про працівників яких плануються залучати до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне», не зазначений перелік працівників, які можуть бути задіяні у керуванні транспортними засобами, машинами і механізмами (водії та машиністи). Також залучення зазначених працівників не передбачене договорами на оренду техніки, поданими учасником у складі тендерної пропозиції.
Окрім того, згідно листа Головного управління СБУ у Донецькій і Луганській областях від 22.07.2020 № 78/3/25/2560 (зареєстроване в управлінні ЖКГ Рубіжанської міської ради Луганської області від 05.08.2020 № 20-1107)зазначено, що договір оренди техніки, поданий учасником ПП «ЮФ «Каррал»» у складі тендерної пропозиції як підтвердження наявності обладнання, містить додаток з переліком такого обладнання до іншого договору з іншими реквізитами, скан-копію якого не надано. Також, згідно умов договору на оренду обладнання, поданого учасником у складі тендерної пропозиції, «найменування обладнання, яке передається Орендарю за цим договором, його комплектність, технічні характеристики (інші особливості у разі необхідності) зазначаються в акті прийому-передачі, який є додатком до цього договору». Однак, актів прийому-передачі техніки не надано, що ставить під сумнів можливість учасника виконати роботи на об’єкті закупівель через відсутність достатньої кількості обладнання і техніки.
Крім того, як зазначено у протоколі № 180 від 13.08.2020р., додатково наголошуємо, що учасник не підтвердив наявність власного (орендованого) обладнання шляхом надання в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання копій договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, учасники повинні підтвердити зазначене у даних договорах обладнання, машини або механізми копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. Учасник надав договір оренди обладнання № 5/4 від 06 липня 2020р., проте додаток поданий до іншого договору № 4/2 від 13.02.2020р, що вказує на відсутність підтвердження учасником залучення необхідного обладнання та відсутність техніки, яка необхідна для виконання робіт відповідно умов тендерної закупівлі.
Відповідно до ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» 31.07.2020р. Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасника. Також, згідно абз. 4 п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
До питання 2:
Щодо неправомірного визнання переможцем ПП «Строй клуб Плюс» щодо невідповідності форми інвентаризаційного опису техніки та обладнання вимогам Положення про про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України №879 від 02.09.2014 року, повідомляємо, що тендерною документацією на закупівлю робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне» не передбачені окремі вимоги щодо необхідності надання інвентаризаційного опису конкретної форми».
До питання 3:
Щодо фіктивності договорів оренди техніки, які були надані Учасником - переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначаємо, що у п. 20-35 підсумкової відомості ресурсів, на які посилається Скаржник, вказані машини, вартість яких враховується у складі загальновиробничих витрат (розрахунок яких надано учасником тендеру). Такі машини не мають одиничної вартості за маш/год. Ціна кожної з основних будівельних машин і механізмів вказана в розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів (п.9-19), у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.
До питання 4:
Щодо невідповідності кількості одиниць техніки, які передбачені у кошторисі Учасником - переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначаємо, що під час подання цінової пропозиції, учасник сам обирає технологію виконання робіт і відображає необхідні будівельні машини і механізми у підсумковій відомості ресурсів (із заміною на машини і механізми, які фактично є на балансі підприємства, або на які є договір оренди). Окремої вимоги щодо кількості необхідної техніки замовником не виставлялось, оскільки це є дискримінаційною вимогою.
До питання 5:
Щодо недостатності кількості працівників згідно тендерної пропозиції Учасника - переможця закупівлі зазначаємо, що у тендерній документації відсутні окремі вимоги до кількості працівників, необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Також у тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо необхідності надання документів про присвоєння робітничої кваліфікації. Під час розгляду тендерної пропозиції переможця тендерний комітет керувався наявною документацією щодо залучення працівників, як штатних, так і за договорами цивільно-правового характеру.
На підставі вищенаведеного вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЮФ Каррал» є правомірним та таким, що відповідає чинному Законодавству України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000067 ● 351b3b798ca248c6a78f5a212147e90e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 16:28 |
21.01.2021 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення».
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2020-06-18-001988-а 18.06.2020 Управління житлово-комунального гоподарства (код за ЄДРПОУ 05451233) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЮФ "Каррал"" |
9 980 797,05
UAH з ПДВ
|
8 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ВКФ "Промпобутресурс" |
10 863 744,00
UAH з ПДВ
|
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ |
12 981 331,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" |
11 060 969,05
UAH з ПДВ
|
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Моноліт-Будсіті |
11 105 393,17
UAH з ПДВ
|
10 430 978,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ |
11 791 712,20
UAH з ПДВ
|
10 431 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮФ "Каррал"" #37904405 |
Відхилено |
8 998 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 16:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 10:31
|
ПП ВКФ "Промпобутресурс" #34903110 |
Відхилено |
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 10:47
|
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ #2710617119 |
Відхилено |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:22
|
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" #34672524 |
Переможець |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:09
|
Додаткова угода _6 терапія.pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 13:09
|
Доп.угода _5 терапия.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 08:19
|
Доп угода _4 терапия.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 08:19
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 15:59
|
Доп.угода _3.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 13:20
|
Додаткова _2 терапія.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2020 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 13:11
|
Допка _1.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 16:05
|
Доп.угода по терапии.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:20
|
Договір | зміни до договору |
07 вересня 2020 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення податку на додану вартість |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення строків попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення строків попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування переліку робіт відповідно до скоригованої проектно -кошторисної документації без зростання суми договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |