Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції об’єкту: «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга)
Очікувана вартість
1 166 666,67 UAH
UA-2020-06-18-000697-a bdc07e395c0b486f9039bcef883f7380
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408607 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408607
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 23:59
Початок аукціону: 02 липня 2020 13:40
Очікувана вартість: 1 166 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 834,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 5 800,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 роб
Роботи з реконструкції об’єкту: «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга) (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник одноразово перераховує аванс у розмірі 30% від суми договору на підставі оригіналу рахунка. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2в і довідок форми № КБ-3 з урахуванням утримання авансу в розмірі 30% від суми виконаних робіт, на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 11:32
Додаток_1_Робочий проект_Склад.pdf
22 червня 2020 11:32
Додаток_1_Робочий проект_КТП.pdf
22 червня 2020 11:32
Додаток_1_Робочий проект_Бытовка.pdf
22 червня 2020 11:32
Додаток_1_Робочий проект_Админ.здание-2.pdf
22 червня 2020 11:31
Додаток_2_Відомость обсягів робіт 1.pdf
22 червня 2020 11:31
Додаток_1_Робочий проект_Мойка.pdf
22 червня 2020 11:31
Додаток_1_Робочий проект_Диспетчерская.pdf
22 червня 2020 11:31
Додаток_1_Робочий проект_Админ-быт.здание.pdf
22 червня 2020 11:31
Додаток_1_Робочий проект__Электроцех.pdf
18 червня 2020 11:19
4. Зміст і спосіб подання пропозиції.docx
18 червня 2020 11:19
3. Проект договору.docx
18 червня 2020 11:19
2. Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі..docx
18 червня 2020 11:19
1. Форма цінової пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення стосовно закупівлі
Дата подання: 19 червня 2020 14:06
Дата відповіді: 22 червня 2020 11:28
Доброго дня! Просимо Замовника доповнити тендерну документацію - кошторисною, яка надається у вигляді відомості обсягів робіт.
Відповідь: Доброго дня! Кошторисна документація буде додана.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-000697-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ", Код ЄДРПОУ:22002703
Дата подання: 13 липня 2020 12:20
Вимога про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Виробнича фірма" СТАЛЬРЕМОНТ "безпідставно. Оцінка пропозиції не об'єктивна, що не неупереджена, що дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 15:24
В електронній системі закупівель в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт з реконструкції об’єкту «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга) (код ДК 021:2015-45331000-6 «Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря»), індетифікатор закупівлі UA-2020-06-18-000697-a.
В електронній системі закупівель Вами було розміщено вимогу до Замовника про скасування рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне:
При розгляді пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" (м.Маріуполь) було встановлено, що вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі - згідно вимогам пункту 3 частини 4 «Вимоги до Учасника» Технічної специфікації учасник повинен надати в складі пропозиції довідку (в довільній формі) про досвід Учасника з виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж з обов’язковим додаванням копії відповідного договору де учасник є генеральним підрядником цих робіт. ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" було надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору №17Д052040 від 22.06.2017р. та копію цього договору. В Додатку №1 (Специфікація №1) до договору №17Д052040 від 22.06.2017р. зазначено, що були виконанні роботи: «Аварійний ремонт приміщень для стратифікації горіхів в АК №10», також в переліку найменування робіт не зазначено про виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж, що суперечить вищевказаним вимогам.
Стосовно суті викладених вимог з приводу неправомірного відхилення Вашої пропозиції при проведенні спрощеної закупівлі робіт з реконструкції об’єкту «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга) (код ДК 021:2015-45331000-6 «Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря») повідомляємо, що Вашу пропозицію обґрунтовано відхилено Замовником як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» у відповідності з п.1 частини 13 статті 14 Закону.
Щодо договору наданого в складі Вашої тендерної пропозиції, як підтвердження досвіду з виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж, повідомляємо, що роботи виконанні згідно з Додатком №1 (Специфікацією №1) до договору №17Д052040 від 22.06.2017р. є роботами пов’язаними з Аварійним ремонтом приміщень для стратифікації горіхів в АК №10, та виходячи з назви Додатку №1 (Специфікації №1) виконанні роботи не є пов’язаними з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж.
Також слід зауважити, що згідно з частиною 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У період уточнень ( з 17.06.2020р. по 23.06.2020р.) звернень за роз’ясненнями до Замовника щодо уточнення вимог пункту 3 частини 4 «Вимоги до Учасника» Технічної специфікації через електронну систему закупівель не надходило.
Процедура закупівлі UA-2020-06-18-000697-a проводиться з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

13 липня 2020 12:20
ВИМОГА_20200713.pdf

Документи

13 липня 2020 15:24
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" 1 070 000,00
UAH
1 064 166,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Балабан" 1 108 300,00
UAH
1 069 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ-ПРОМ" 1 151 417,36
UAH
1 102 366,00
UAH
Документи
ТОВ БМК МАМОНТ 1 165 756,00
UAH
1 165 756,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:55
ДоговірнаЦіна.pdf
03 липня 2020 13:41
Електронний підпис
03 липня 2020 13:34
36.imd
03 липня 2020 09:51
Електронний підпис
01 липня 2020 15:15
Електронний підпис
01 липня 2020 15:10
Гарантия_ПУМБ.zip
01 липня 2020 15:10
ПроектДоговору.pdf
01 липня 2020 15:10
3.Досвід.rar
01 липня 2020 15:10
2.НаявнОбладнання.rar
01 липня 2020 15:10
1.Виробнича_База.rar
01 липня 2020 15:10
1.ЦіноваПропозиція.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 15:15
Документація.rar
01 липня 2020 15:15
Гарантія.rar

Публічні документи

01 липня 2020 14:14
Електронний підпис
01 липня 2020 14:09
Аналогичні роботи.rar
01 липня 2020 14:09
Цінова пропозиція.PDF
01 липня 2020 14:09
Статут.PDF
01 липня 2020 14:09
Справка ПУМБ IBAN.PDF
01 липня 2020 14:09
Паспорт Макаров І.В..PDF
01 липня 2020 14:09
Наказ.PDF
01 липня 2020 14:09
Лицензия.PDF
01 липня 2020 14:09
Договірна ціна.PDF
01 липня 2020 14:09
ВитягПДВ.PDF
01 липня 2020 14:09
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
01 липня 2020 14:09
Аналогічні роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Балабан"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ-ПРОМ"

ТОВ БМК МАМОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ"
#22002703
Відхилено 1 064 166,00
UAH
09 липня 2020 15:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "Балабан"
#36995926
Переможець 1 069 000,00
UAH
16 липня 2020 10:47

Документи

09 липня 2020 15:25
Електронний підпис
09 липня 2020 15:24
Протокол

Документи

16 липня 2020 10:47
Електронний підпис
16 липня 2020 10:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Балабан"
#36995926
1 069 000,00
UAH
Документи

Документи

16 липня 2020 10:47
Електронний підпис
16 липня 2020 10:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 16:22
27-7 20 316-5.pdf укладений
04 серпня 2020 16:20
27-7 20 316-4.pdf укладений
04 серпня 2020 16:20
27-7 20 316-3.pdf укладений
04 серпня 2020 16:20
27-7 20 316-2.pdf укладений
04 серпня 2020 16:20
27-7 20 316-1.pdf укладений
04 серпня 2020 16:20