Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з реконструкції об’єкту: «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга)
Очікувана вартість
1 166 666,67 UAH
UA-2020-06-18-000697-a ● bdc07e395c0b486f9039bcef883f7380
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Ситник Сергій Олександрович +380629408607 s.sytnik@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 1 166 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 834,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 5 800,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 роб
Роботи з реконструкції об’єкту: «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга) (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник одноразово перераховує аванс у розмірі 30% від суми договору на підставі оригіналу рахунка. | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2в і довідок форми № КБ-3 з урахуванням утримання авансу в розмірі 30% від суми виконаних робіт, на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 11:32 |
Додаток_1_Робочий проект_Склад.pdf | |
22 червня 2020 11:32 |
Додаток_1_Робочий проект_КТП.pdf | |
22 червня 2020 11:32 |
Додаток_1_Робочий проект_Бытовка.pdf | |
22 червня 2020 11:32 |
Додаток_1_Робочий проект_Админ.здание-2.pdf | |
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_2_Відомость обсягів робіт 1.pdf | |
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_1_Робочий проект_Мойка.pdf | |
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_1_Робочий проект_Диспетчерская.pdf | |
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_1_Робочий проект_Админ-быт.здание.pdf | |
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_1_Робочий проект__Электроцех.pdf | |
18 червня 2020 11:19 |
4. Зміст і спосіб подання пропозиції.docx | |
18 червня 2020 11:19 |
3. Проект договору.docx | |
18 червня 2020 11:19 |
2. Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі..docx | |
18 червня 2020 11:19 |
1. Форма цінової пропозиції.doc |
22 червня 2020 12:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 червня 2020 11:32 |
Додаток_1_Робочий проект_Склад.pdf
|
|||
22 червня 2020 11:32 |
Додаток_1_Робочий проект_КТП.pdf
|
|||
22 червня 2020 11:32 |
Додаток_1_Робочий проект_Бытовка.pdf
|
|||
22 червня 2020 11:32 |
Додаток_1_Робочий проект_Админ.здание-2.pdf
|
|||
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_2_Відомость обсягів робіт 1.pdf
|
|||
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_1_Робочий проект_Мойка.pdf
|
|||
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_1_Робочий проект_Диспетчерская.pdf
|
|||
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_1_Робочий проект_Админ-быт.здание.pdf
|
|||
22 червня 2020 11:31 |
Додаток_1_Робочий проект__Электроцех.pdf
|
|||
18 червня 2020 11:19 |
4. Зміст і спосіб подання пропозиції.docx
|
|||
18 червня 2020 11:19 |
3. Проект договору.docx
|
|||
18 червня 2020 11:19 |
2. Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі..docx
|
|||
18 червня 2020 11:19 |
1. Форма цінової пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення стосовно закупівлі
Дата подання: 19 червня 2020 14:06
Дата відповіді: 22 червня 2020 11:28
Доброго дня!
Просимо Замовника доповнити тендерну документацію - кошторисною, яка надається у вигляді відомості обсягів робіт.
Відповідь: Доброго дня! Кошторисна документація буде додана.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-18-000697-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ", Код ЄДРПОУ:22002703
Дата подання: 13 липня 2020 12:20
Вимога про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Виробнича фірма" СТАЛЬРЕМОНТ "безпідставно. Оцінка пропозиції не об'єктивна, що не неупереджена, що дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 15:24
В електронній системі закупівель в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт з реконструкції об’єкту «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга) (код ДК 021:2015-45331000-6 «Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря»), індетифікатор закупівлі UA-2020-06-18-000697-a.
В електронній системі закупівель Вами було розміщено вимогу до Замовника про скасування рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне:
При розгляді пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" (м.Маріуполь) було встановлено, що вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі - згідно вимогам пункту 3 частини 4 «Вимоги до Учасника» Технічної специфікації учасник повинен надати в складі пропозиції довідку (в довільній формі) про досвід Учасника з виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж з обов’язковим додаванням копії відповідного договору де учасник є генеральним підрядником цих робіт. ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" було надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору №17Д052040 від 22.06.2017р. та копію цього договору. В Додатку №1 (Специфікація №1) до договору №17Д052040 від 22.06.2017р. зазначено, що були виконанні роботи: «Аварійний ремонт приміщень для стратифікації горіхів в АК №10», також в переліку найменування робіт не зазначено про виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж, що суперечить вищевказаним вимогам.
Стосовно суті викладених вимог з приводу неправомірного відхилення Вашої пропозиції при проведенні спрощеної закупівлі робіт з реконструкції об’єкту «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга) (код ДК 021:2015-45331000-6 «Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря») повідомляємо, що Вашу пропозицію обґрунтовано відхилено Замовником як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» у відповідності з п.1 частини 13 статті 14 Закону.
Щодо договору наданого в складі Вашої тендерної пропозиції, як підтвердження досвіду з виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж, повідомляємо, що роботи виконанні згідно з Додатком №1 (Специфікацією №1) до договору №17Д052040 від 22.06.2017р. є роботами пов’язаними з Аварійним ремонтом приміщень для стратифікації горіхів в АК №10, та виходячи з назви Додатку №1 (Специфікації №1) виконанні роботи не є пов’язаними з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж.
Також слід зауважити, що згідно з частиною 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У період уточнень ( з 17.06.2020р. по 23.06.2020р.) звернень за роз’ясненнями до Замовника щодо уточнення вимог пункту 3 частини 4 «Вимоги до Учасника» Технічної специфікації через електронну систему закупівель не надходило.
Процедура закупівлі UA-2020-06-18-000697-a проводиться з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В електронній системі закупівель Вами було розміщено вимогу до Замовника про скасування рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне:
При розгляді пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" (м.Маріуполь) було встановлено, що вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі - згідно вимогам пункту 3 частини 4 «Вимоги до Учасника» Технічної специфікації учасник повинен надати в складі пропозиції довідку (в довільній формі) про досвід Учасника з виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж з обов’язковим додаванням копії відповідного договору де учасник є генеральним підрядником цих робіт. ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" було надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору №17Д052040 від 22.06.2017р. та копію цього договору. В Додатку №1 (Специфікація №1) до договору №17Д052040 від 22.06.2017р. зазначено, що були виконанні роботи: «Аварійний ремонт приміщень для стратифікації горіхів в АК №10», також в переліку найменування робіт не зазначено про виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж, що суперечить вищевказаним вимогам.
Стосовно суті викладених вимог з приводу неправомірного відхилення Вашої пропозиції при проведенні спрощеної закупівлі робіт з реконструкції об’єкту «Реконструкція внутрішніх і зовнішніх теплових мереж автогосподарства ДП «ММТП» (інв. № 3000, 3001, 3002, 3924, 7302, 28625, 28626, 42070, 3101, 28627, 3114, 27117) м. Маріуполь, вул. Флотська,123 (третя черга) (код ДК 021:2015-45331000-6 «Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря») повідомляємо, що Вашу пропозицію обґрунтовано відхилено Замовником як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» у відповідності з п.1 частини 13 статті 14 Закону.
Щодо договору наданого в складі Вашої тендерної пропозиції, як підтвердження досвіду з виконання робіт пов’язаних з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж, повідомляємо, що роботи виконанні згідно з Додатком №1 (Специфікацією №1) до договору №17Д052040 від 22.06.2017р. є роботами пов’язаними з Аварійним ремонтом приміщень для стратифікації горіхів в АК №10, та виходячи з назви Додатку №1 (Специфікації №1) виконанні роботи не є пов’язаними з будівництвом чи реконструкцією теплових мереж.
Також слід зауважити, що згідно з частиною 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У період уточнень ( з 17.06.2020р. по 23.06.2020р.) звернень за роз’ясненнями до Замовника щодо уточнення вимог пункту 3 частини 4 «Вимоги до Учасника» Технічної специфікації через електронну систему закупівель не надходило.
Процедура закупівлі UA-2020-06-18-000697-a проводиться з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" |
1 070 000,00
UAH
|
1 064 166,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Балабан" |
1 108 300,00
UAH
|
1 069 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТ-ПРОМ" |
1 151 417,36
UAH
|
1 102 366,00
UAH
|
Документи |
ТОВ БМК МАМОНТ |
1 165 756,00
UAH
|
1 165 756,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" #22002703 |
Відхилено |
1 064 166,00
UAH
|
09 липня 2020 15:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Балабан" #36995926 |
Переможець |
1 069 000,00
UAH
|
16 липня 2020 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 16:22
|
27-7 20 316-5.pdf | укладений |
04 серпня 2020 16:20
|
27-7 20 316-4.pdf | укладений |
04 серпня 2020 16:20
|
27-7 20 316-3.pdf | укладений |
04 серпня 2020 16:20
|
27-7 20 316-2.pdf | укладений |
04 серпня 2020 16:20
|
27-7 20 316-1.pdf | укладений |
04 серпня 2020 16:20
|