Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівлі та площадок обслуговування АНПУ-25 Богородчанського ЛВУМГ)
Other building completion work (Repair of buildings and service areas of Automatic pump-pneumatic unit - 25 of Bogorodchany linear part of the main gas pipelines)
Очікувана вартість
1 344 202,73 UAH
UA-2020-06-18-000275-a a8b3d8cbdf28456197c1bd5094bd77f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Володимирович

+380342-78-43-02 MOROZ-YV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Мороз Юрій Володимирович
+380342-78-43-02
MOROZ-YV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Moroz Yurii
+380342-78-43-02
MOROZ-YV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 17:30
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:11
Очікувана вартість: 1 344 202,73 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 442,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH
Publication date: 18 червня 2020 09:50
Enquiries until: 13 липня 2020 17:30
Complaints submission until: до 19 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2020 17:30

Information

Estimated total value: 1 344 203 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 13 442 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-19-006141-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-19-006141-c, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria – the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт будівлі та площадок обслуговування АНПУ-25 Богородчанського ЛВУМГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Repair of buildings and service areas of Automatic pump-pneumatic unit - 25 of Bogorodchany linear part of the main gas pipelines
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 14 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-06-18-000275-aa8b3d8cbdf28456197c1bd5094bd77f9
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 16:58
ТОВ "CОЛАР ПРО"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ПМК-113" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 16:59
ПП "НАКО ІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 16:59

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про учасника “Форма оцінки відповідності потенційного контрагента”. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) частина 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно з формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації.

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:18
Додаток 5.PDF
11 серпня 2020 11:18
Додаток 5.PDF.p7s
22 липня 2020 16:34
Електронний підпис
22 липня 2020 16:34
Електронний підпис
22 липня 2020 16:33
ПРОПОЗИЦІЯ.rar
22 липня 2020 16:33
6 БГ.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "CОЛАР ПРО" #42487746

№ рішення у справі

63/33-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного Міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 19:53
Електронний підпис
22 липня 2020 19:53
Електронний підпис
22 липня 2020 19:52
Висновки ДСЕЕ.pdf
22 липня 2020 19:52
Кошторис.zip
22 липня 2020 19:52
Копія Статуту.pdf
22 липня 2020 19:52
Розрахунок ЗВВ.pdf
22 липня 2020 19:52
Ліцензія.pdf
22 липня 2020 19:52
Виписка з ЄДР.pdf
22 липня 2020 19:52
Копія опису.pdf
22 липня 2020 19:52
Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 19:52
Форма оцінки.pdf
22 липня 2020 19:52
Наказ.pdf
22 липня 2020 19:52
Довідка ст.17.pdf
22 липня 2020 19:52
Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 19:52
Довідка про ЗВВ.pdf
22 липня 2020 19:52
Довідка про довкілля.pdf

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 09:09
Електронний підпис
23 липня 2020 09:08
Електронний підпис
23 липня 2020 09:08
довідка санкції.pdf
23 липня 2020 09:08
статут.pdf
23 липня 2020 09:08
проект договору.pdf
23 липня 2020 09:08
опис статут.pdf
23 липня 2020 09:08
ліцензія.pdf
23 липня 2020 09:08
лист відгук НДЕКЦ.pdf
23 липня 2020 09:08
дозвіл ТОВ ПМК-113.pdf
23 липня 2020 09:08
дозвіл 2.pdf
23 липня 2020 09:08
додаток 1.pdf
23 липня 2020 09:08
витяг платника ПДВ.pdf
23 липня 2020 09:08
витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 09:08
S1499201 Квитанція №2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) 23.07.2020 року о 15:24 учасником на тендерну пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис, який не підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача (Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису від 05.08.2020 року). Сертифікат, виданий АЦСК ТОВ “КС” (ТОВ “КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ”), не чинний. Відповідно до п.п. 2 та 3 п. 2 наказу Міністерства цифрової трансформації України від 04 червня 2020 року №88 “Про виключення кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг з Довірчого списку”, з 05 червня 2020 року розірвано 2 договори про надання центральним засвідчувальним органом кваліфікованої електронної довірчої послуги формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг ТОВ “КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ” та скасовано 2 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ТОВ “КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ”. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) частина 1 розділу IІ Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто, учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 4 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України “Про електронний цифровий підпис” від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України “Про електронні довірчі послуги” від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Електронний цифровий підпис, виданий до набрання чинності Законом № 2155, використовується відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності зазначеним Законом. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:30
Лист-пояснення.pdf
23 липня 2020 15:24
Електронний підпис
23 липня 2020 15:24
Електронний підпис
23 липня 2020 15:24
oledata.mso
23 липня 2020 15:24
Протокол НР.7Z
23 липня 2020 15:23
Опитувальник ЮО.pdf
23 липня 2020 15:23
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 липня 2020 15:23
Лист для клієнтів.7z
23 липня 2020 15:23
Інформаційний лист.pdf
23 липня 2020 15:23
Гарантія 2153-20.7z
23 липня 2020 15:23
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 15:23
Витяг із Статуту.7z
23 липня 2020 15:23
Банківська ліцензія.7z
23 липня 2020 15:23
4.3 Статут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про учасника “Форма оцінки відповідності потенційного контрагента”. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) частина 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно з формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації.

Документи

Публічні документи

12 вересня 2020 02:16
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:13
кошторис.rar
11 вересня 2020 17:13
кошторис підписаний.pdf
28 серпня 2020 23:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 23:44
протокол правочин.pdf
28 серпня 2020 23:44
податкова.pdf
28 серпня 2020 23:44
мвс.pdf
28 серпня 2020 23:44
ліцензія.pdf
28 серпня 2020 23:44
кошторис.zip
28 серпня 2020 23:44
кошторис підписаний.pdf
28 серпня 2020 23:44
довідки ст.17.pdf
28 серпня 2020 23:44
довідка право підпису.pdf
28 серпня 2020 23:44
декларація (1).pdf
11 серпня 2020 01:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 01:53
форма оцінки дод 5.pdf
23 липня 2020 17:15
Електронний підпис
23 липня 2020 17:15
Електронний підпис
23 липня 2020 17:09
структура власності.pdf
23 липня 2020 17:09
статут завірений.pdf
23 липня 2020 17:09
протокол правочин.pdf
23 липня 2020 17:09
довідка.pdf
23 липня 2020 17:09
витяг з ПДВ.pdf
23 липня 2020 17:09
лист щодо ліцензії.pdf
23 липня 2020 17:09
дозвіл держпраці.pdf
23 липня 2020 17:09
додаток до ліцензії.pdf
23 липня 2020 17:09
довідка аналог дог.pdf
23 липня 2020 17:09
гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 17:09
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп""

ТОВ "CОЛАР ПРО"

ТОВ "ПМК-113"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ"

ПП "НАКО ІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ" 1 075 000,00
UAH
1 061 555,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" 1 107 751,32
UAH
1 074 999,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" 1 196 339,78
UAH
1 196 339,78
UAH
Документи
ТОВ "CОЛАР ПРО" 1 276 997,33
UAH
1 276 997,33
UAH
Документи
ТОВ "ПМК-113" 1 303 876,65
UAH
1 303 876,65
UAH
Документи

Публічні документи

12 вересня 2020 02:16
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:13
кошторис.rar
11 вересня 2020 17:13
кошторис підписаний.pdf
28 серпня 2020 23:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 23:44
протокол правочин.pdf
28 серпня 2020 23:44
податкова.pdf
28 серпня 2020 23:44
мвс.pdf
28 серпня 2020 23:44
ліцензія.pdf
28 серпня 2020 23:44
кошторис.zip
28 серпня 2020 23:44
кошторис підписаний.pdf
28 серпня 2020 23:44
довідки ст.17.pdf
28 серпня 2020 23:44
довідка право підпису.pdf
28 серпня 2020 23:44
декларація (1).pdf
11 серпня 2020 01:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 01:53
форма оцінки дод 5.pdf
23 липня 2020 17:15
Електронний підпис
23 липня 2020 17:15
Електронний підпис
23 липня 2020 17:09
структура власності.pdf
23 липня 2020 17:09
статут завірений.pdf
23 липня 2020 17:09
протокол правочин.pdf
23 липня 2020 17:09
довідка.pdf
23 липня 2020 17:09
витяг з ПДВ.pdf
23 липня 2020 17:09
лист щодо ліцензії.pdf
23 липня 2020 17:09
дозвіл держпраці.pdf
23 липня 2020 17:09
додаток до ліцензії.pdf
23 липня 2020 17:09
довідка аналог дог.pdf
23 липня 2020 17:09
гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 17:09
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:18
Додаток 5.PDF
11 серпня 2020 11:18
Додаток 5.PDF.p7s
22 липня 2020 16:34
Електронний підпис
22 липня 2020 16:34
Електронний підпис
22 липня 2020 16:33
ПРОПОЗИЦІЯ.rar
22 липня 2020 16:33
6 БГ.rar

Публічні документи

11 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:30
Лист-пояснення.pdf
23 липня 2020 15:24
Електронний підпис
23 липня 2020 15:24
Електронний підпис
23 липня 2020 15:24
oledata.mso
23 липня 2020 15:24
Протокол НР.7Z
23 липня 2020 15:23
Опитувальник ЮО.pdf
23 липня 2020 15:23
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 липня 2020 15:23
Лист для клієнтів.7z
23 липня 2020 15:23
Інформаційний лист.pdf
23 липня 2020 15:23
Гарантія 2153-20.7z
23 липня 2020 15:23
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 15:23
Витяг із Статуту.7z
23 липня 2020 15:23
Банківська ліцензія.7z
23 липня 2020 15:23
4.3 Статут.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 19:53
Електронний підпис
22 липня 2020 19:53
Електронний підпис
22 липня 2020 19:52
Висновки ДСЕЕ.pdf
22 липня 2020 19:52
Кошторис.zip
22 липня 2020 19:52
Копія Статуту.pdf
22 липня 2020 19:52
Розрахунок ЗВВ.pdf
22 липня 2020 19:52
Ліцензія.pdf
22 липня 2020 19:52
Виписка з ЄДР.pdf
22 липня 2020 19:52
Копія опису.pdf
22 липня 2020 19:52
Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 19:52
Форма оцінки.pdf
22 липня 2020 19:52
Наказ.pdf
22 липня 2020 19:52
Довідка ст.17.pdf
22 липня 2020 19:52
Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 19:52
Довідка про ЗВВ.pdf
22 липня 2020 19:52
Довідка про довкілля.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 09:09
Електронний підпис
23 липня 2020 09:08
Електронний підпис
23 липня 2020 09:08
довідка санкції.pdf
23 липня 2020 09:08
статут.pdf
23 липня 2020 09:08
проект договору.pdf
23 липня 2020 09:08
опис статут.pdf
23 липня 2020 09:08
ліцензія.pdf
23 липня 2020 09:08
лист відгук НДЕКЦ.pdf
23 липня 2020 09:08
дозвіл ТОВ ПМК-113.pdf
23 липня 2020 09:08
дозвіл 2.pdf
23 липня 2020 09:08
додаток 1.pdf
23 липня 2020 09:08
витяг платника ПДВ.pdf
23 липня 2020 09:08
витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 09:08
S1499201 Квитанція №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НАКО ІНВЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ"

ТОВ "CОЛАР ПРО"

ТОВ "ПМК-113"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
Переможець 1 061 555,00
UAH
25 серпня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
1 061 555,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 10:41
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:53
2009000065 14.09.2020..pdf укладений
15 вересня 2020 17:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 12 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 269 562,80
UAH (в тому числі ПДВ 211 593,80 UAH)