Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад Ходорівської міської ради Львівської області №11 с. Чорний острів"
Очікувана вартість
2 420 351,00 UAH
UA-2020-06-18-000258-c 8e2b2172e7744c8f84f892ce514282d6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калинець Наталія Ігорівна

+380673033245 NKalynets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41054377
Місцезнаходження: 81750, Україна , Львівська обл., місто Ходорів, вул. Львівська, 39
Контактна особа: Калинець Наталія Ігорівна
+380673033245
NKalynets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:11
Очікувана вартість: 2 420 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 203,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тип замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад Ходорівської міської ради Львівської області №11 с. Чорний острів"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81720, Україна, Львівська область, с. Чорний Острів, Жидачівський р-н, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 08:47
ТД-Чорний Острів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 22 червня 2020 14:24
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:59
Прошу надати роз'яснення щодо матеріалу з якого має бути виготовлений профнастил/ профільований лист (кольоровий, оцинкований,інш), а також його товщину.
Відповідь: Доброго дня, кольоровий профнастил, 0.45мм.
Категорія складності
Дата подання: 23 червня 2020 09:52
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:56
Доброго дня! Прошу повідомити категорію складності робіт по даній закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, категорія складності СС2
до об'єму робіт
Дата подання: 23 червня 2020 11:09
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:00
прошу уточнити об'єм робіт по влаштуванню блискавкозахисту в п.1- 8300м/п, чи 830.
Відповідь: Доброго дня.
Згідно проектно-кошторисної документації 8300 м/п.
Технічне завдання
Дата подання: 24 червня 2020 17:06
Дата відповіді: 30 червня 2020 18:30
Прошу надати роз'яснення щодо реального розходу профільованого листа (профнастилу) при улаштуванні покриття, який необхідно застосувати при складанні цінової пропозиції. Згідно техзавдання даний розхід становить 1, що технологічно є не можливим.
Відповідь: Замовником буде внесено уточнення до тендерної документації.
Тендерна документація... ???
Дата подання: 25 червня 2020 08:35
Дата відповіді: 30 червня 2020 18:31
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаційну вимогу: "Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 12 000,00 грн. (Дванадцять тисяч грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди." Слід зазначити, що, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою і замовник не може зобов'язати учасника відшкодовувати подібні витрати. Звертаємо Вашу увагу, що подібної думки притримується також Антимонопольний комітет України, прийнявши вже безліч рішень про зобов’язання замовників виключити вимогу про оплату послуг переможцем торгів. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити із тендерної документації умову про послуг консультанта. У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольний комітет України за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена вимога включена до тендерної документації, відповідно до умов укладеної угоди.
ЗАУВАЖЕННЯ до технічного завдання
Дата подання: 25 червня 2020 10:45
Дата відповіді: 30 червня 2020 18:32
1. Згідно п.1 Додатку 5 «Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-2» роботи по прокладанню провідника заземлюючого передбачені в кількості 8300 м.п., а згідно п.2 цього ж кошторису вартість заземлювача передбачена в кількості 0,3276:0,000395 кг = 830 м.п. Просимо привести у відповідність п.1 і п.2 в технічному завданні. 2. Звертаємо увагу Замовника, що у п.11, п.13, п.28 Додатку 5 «Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-2» передбачена кількість матеріалів, але не вірно врахована потреба цих матеріалів. А саме: - п.11 – підпокрівельна плівка вкладається внахльост і витрата складає 1,15, що відповідає 1821,03 м2 (в кошторисі не довраховано ще 237,53 м2 плівки); - п.13 та п.28 – в кошторисі зазначено профільвоний лист/профнастил відповідно 1583,5 м2 і 418 м2, а по нормі вимагається відповідно 1662,68 м2 та 438,90 (в кошторисі недовраховано 100,08 м2). Просимо внести зміни в технічне завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено уточнення до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 01 липня 2020 14:15
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: В замовника існує потреба внести зміни до проектно-кошторисної документації, що в свою чергу унеможливлює проведення процедури, до моменту внесення змін до проекту та повторне проходження його експертизи. А отже запропонувала відмінити торги, у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
Документи:
01 липня 2020 14:10
Протокол відміни
Виконано
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:24
Кінець періоду оскарження: 12 липня 2020 00:00
Дата відміни: 12 липня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: В замовника існує потреба внести зміни до проектно-кошторисної документації, що в свою чергу унеможливлює проведення процедури, до моменту внесення змін до проекту та повторне проходження його експертизи. А отже запропонувала відмінити торги, у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
Документи:
01 липня 2020 14:24
Електронний підпис
01 липня 2020 14:17
Протокол відміни