Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93
Очікувана вартість
905 262,00 UAH
UA-2020-06-18-000191-b 81e80f0123c2450ab633c70483c799c6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:33
Очікувана вартість: 905 262,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 526,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Межовий, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 08:54
Додаток № 3 Проєкт договору.doc
18 червня 2020 08:54
ТД від 22.05.2020 № 75.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-000191-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович, Код ЄДРПОУ:2856901014
Дата подання: 14 липня 2020 23:21
Оскарження рішення про визначення переможця
Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович, як учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93», що проведена Замовником - Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації (номер закупівлі UA-2020-06-18-000191-b), керуючись своїм правом згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, звертається до Замовника - Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" (ЄДРПОУ 41638010), оформлене Протоколом розгляду тендерних закупівель від 14.07.2020 та Протоколом засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації № 105 від 14.07.2020, та відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" згідно статті Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:

1. Відповідно до абз.5 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93) (Громадський проєкт № 613 «Спорт для всіх у школі № 93») – Додаток 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 22.05.2020 року № 75, - «Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником».
Водночас, кошторисна документація, зокрема локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів, подана в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" (далі – Учасник) містить змінені обсяги робіт та кількісні характеристики, а саме:
- кількість «Стовп І-подібний 5000х80х60» повинно бути 14 шт., а Учасник подав 12 шт.;
- кількість «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х1030 мм D6/5/6 RAL 6005» повинно бути 24 шт., а Учасник подав 23 шт.
Дані зміни Учасником кількості необхідного обладнання може свідчити про самовільну зміну параметрів (розміру) огорожі спортивного майданчика (15х28м).
Крім того в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики зазначено наступне: «Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником».

2. Згідно п. 4.1 розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю істотною умовою Договору є місце виконання робіт.
Однак, Учасником в проекті договору, наданим у складі тендерної пропозиції на проведення ремонтних робіт, зазначено місце виконання робіт за адресою: м.Київ, вул. Межова, 22, що не відповідає вимогам тендерної документації та фактичному місці знаходження спортивного майданчика ЗЗСО №93.

3. Необхідно зазначити, що п.5.2.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником вказану вимогу необхідність надання довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі. На виконання зазначеного пункту Учасником надано Довідку про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію від 25.06.2020 № 101-06 в якій відсутній працівник з газозварювальних робіт. Водночас кошторисна документація Учасника містить необхідні роботи та матеріали, для здійснення газозварювальних робіт. Даний вид робіт належить до робіт підвищеної небезпеки, які мають допуск до безпечної експлуатації та обслуговування посудин, що працюють під тиском, та підтверджується відповідним посвідченням, виданим у встановленому законодавством порядку.

4. Тендерна пропозиція Учасника в електронній системі закупівель та тендерна пропозиція від 25.06.2020 № 114-06 складає 894112,38 грн., що не відповідає вимогам Замовника, оскільки вказана з урахуванням витрат на послуги технічного нагляду, який виконує Замовник.


Нам не зрозуміла причина визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ".
Просимо змінити Ваше рішення, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до АМКУ у встановленому законодавством порядку.

Принагідно повідомляю, що відповідно до Статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 14:59
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2020-06-18-000191-b.c1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 15.07.2019 № 106 повідомляємо.
Після детального вивчення вимоги, повинні повідомити, що не можемо з Вами погодитися. На думку фахівців управління освіти, було прийняте рішення про визначення переможця даної закупівлі зав'язане на зборі актуальної інформації з проблеми та її аналізу, жодних правових підстав щодо відхилення пропозиції ТОВ «Київське управління механізації» немає, тендерна пропозиція учасника-переможця складена відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2020-06-18-000191-b.c1

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-18-000191-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович, Код ЄДРПОУ:2856901014
Дата подання: 21 липня 2020 11:07
Скарга на неправомірне визначення переможця учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі
Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю UA-2020-06-18-000191-b, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93)». Мною, Фізичною особою підприємцем Тихоновим Олексієм Євгенійовичем, підготовлено та подано пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою брали участь пропозиції наступних учасників: Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович Початкова пропозиція:905 000,00UAH. Кінцева ціна- 860 000,00UAH ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" Початкова ціна - 894 112,38UAH. Кінцева ціна- 881 000,00UAH ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" Початкова і кінцева ціна 881 752,63UAH Розкриття тендерних пропозицій відбулось 06.07.2020 За результатами проведеного аукціону тендерна пропозиція Фізичної особи підприємця Тихонова Олексія Євгенійовича була визнана системою найбільш економічно вигідною, та надійшла на кваліфікацію. О 15:44 09.07.2020 Замовником оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2020 згідно якого тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Тихонова Олексія Євгенійовича було відхилено згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: - тендерна пропозиція не містить накладення електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи процедури закупівлі; - відсутня довідка в довільній формі щодо наявності або відсутності застосування до Учасника обмежень, встановлених Законом України «Про санкції», указам Президента України № 133/2017 «Про рішення РНБО України від 28.04.2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», № 126/2018 «Про рішення РНБО України від 02.05.2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», № 82/2019 «Про рішення РНБО України від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та у разі порушення норм, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; - у довідці в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, відсутня інформація про інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - в кошторисній документації договірна ціна вказана з урахуванням витрат на послуги технічного нагляду, який виконує Замовник; - відсутня копія ліцензії на право виконання робіт з додатками. Окрім того, всупереч вимогам тендерної документації деякі файли завантажені в електронну систему в форматі JPG. Підписанти: В.о. голови тендерного комітету – Апекіна А.В., заступник голови тендерного комітету – Довгун І.В., члени тендерного комітету – Олійник О.М., Овчаренко Ж.Є., Шевчишин В.Я., Лютий Д.С.(відпустка), секретар тендерного комітету Боровик Ю.О. Також, об 11:18 14.07.2020 Замовником опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.07.2020, та Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації № 105 від 14.07.2020 згідно якого, переможцем процедури закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" з пропозицією 881000,00 грн. та опубліковано Повідомлення про намір укласти договір з вищезазначеним учасником. Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович#2856901014 Відхилено 860 000,00UAH 09 липня 2020 15:44 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 Переможець 881 000,00UAH 14 липня 2020 11:18 З рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2020 Фізичної особи підприємця Тихонова Олексія Євгенійовича погоджуюсь частково. Водночас категорично не погоджуюсь з рішенням Замовника про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" (далі – ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ") переможцем процедури закупівлі та рішенням Замовника про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", вважаю це рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначається пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації протоколом засідання тендерного комітету від 22.05.2020 року № 75 (далі – тендерна документація). Підпунктом 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Разом з тим відповідно до абзацу четвертого пункту 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, договірна ціна – визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт. Особливості складання та узгодження договірних цін визначені пунктом 6.3 національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Підпунктом 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Тобто ціна тендерної пропозиції дорівнює договірній ціні кошторисної документації. Водночас, ціна пропозиції, зазначена в тендерній пропозиції від 25.06.2020 № 114-06 (файл Цінова пропозиція.pdf), подана ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної пропозиції, та первинна пропозиція, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу ідентична зазначеній в зведеному кошторисному розрахунку (файл Кошториси ЗЗСО 93 Спорт. майд.pdf) і включає витрати на здійснення технічного нагляду, який виконує Замовник, та складає 894112,38 грн. Однак, договірна ціна кошторисної документації, подана ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної пропозиції, складає 881269,06 грн. Тобто ціна пропозиції ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" вказана з урахуванням витрат на послуги технічного нагляду, який виконує Замовник. 2. Пунктом 4.1. Розділу VI тендерної документації визначено істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю: - предмет договору; - кількість; - ціна договору; - строк (термін) виконання робіт; - місце виконання робіт; - строк дії договору. Однак, ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної пропозиції надано проект договору (файл Проєкт договору ЗЗСО 93 Спорт майд.pdf) в якому зазначено місце виконання робіт за адресою: м.Київ, вул. Межова, 22, що не відповідає вимогам тендерної документації та фактичному місцезнаходженню ЗЗСО №93 – м. Київ, пров. Межовий, 7. 3. Підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Додатком № 1 до тендерної документації визначено, що учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Об’єм робіт наведено у Додатку № 1 до тендерної документації у вигляді Дефектного акта. Також Додатком № 1 до тендерної документації визначено, що якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Відповідно до Дефектного акту Додатку № 1 до тендерної документації основна кількість витратних матеріалів монтажу огорожі становить: - позиція №26 – «Стовп І-подібний 5000х80х60» - 14 шт.; - позиція №27 – «Стовп І-подібний 4000х80х60» - 22 шт.; - позиція №28 – «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х2030 мм D6/5/6 RAL 6005» - 46 шт.; - позиція №29 – «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х1030 мм D6/5/6 RAL 6005» - 24 шт.; - позиція №32 – «Хвіртка 2030х1000мм» складає 1 шт., що відповідає загальним параметрам огорожі (розмір майданчика 15х28м, 420м2). Згідно зазначених параметрів та об’єму робіт, наведених у Дефектному акті Додатку № 1 до тендерної документації, висота огорожі по короткій стороні (за футбольними воротами та баскетбольною стійкою) складає 4 метри по довгій – 3 метри. Відповідно, для забезпечення висоти огорожі 4 метри по короткій стороні та монтажу секцій «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х2030 мм D6/5/6 RAL 6005» на одну сторону необхідно 12 шт. та відповідно 7 стовпів «Стовп І-подібний 5000х80х60». Тобто 15метрів/2,5метри=6секцій(один ярус). Наочно процес монтажу виглядає наступним чином: На дві коротких сторони відповідно для монтажу необхідно 24 секції «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х2030 мм D6/5/6 RAL 6005» з 46 шт. загальної кількості та 14 стовпів «Стовп І-подібний 5000х80х60». Решта секцій «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х2030 мм D6/5/6 RAL 6005» кількістю 22 шт., секції «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х1030 мм D6/5/6 RAL 6005» кількістю 24 шт., стовпи «Стовп І-подібний 4000х80х60» кількістю 22 шт. та «Хвіртка 2030х1000мм» кількістю 1 шт. необхідні для монтажу огорожі по довгій стороні висотою 3 метри. У складі тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" подано кошторисну документацію, зокрема локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів (файл Кошториси ЗЗСО 93 Спорт. майд.pdf), яка містить змінені обсяги робіт та кількісні характеристики. Так в локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів зазначено Стовп І-подібний 5000х80х60 – 12 шт. (замість 14 шт.), Секція огорожі Пром-Спорт 2500х1030 мм D6/5/6 RAL 6005 – 23 шт. (замість 24 шт.) Водночас ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної документації надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку № 1 до тендерної документації), визначену підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від 25.06.2020 №115-06 (файл Технічні вимоги.pdf) в якій зазначено, що ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", як Учасник, визначає ціни (із змінами та доповненнями) з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Тобто передбачених тендерною документацією щодо предмета закупівлі. В свою чергу зміна кількісних показників предмета закупівлі не тільки унеможливлює виконання монтажу огорожі згідно з документацією закупівлі, а і потягне за собою зміни в кошторисній документації ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" в частині кошторисної вартості предмета закупівлі зокрема змісту тендерної пропозиції. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Вищезазначені помилки не є формальними (несуттєвими) оскільки напряму впливають на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до частини четвертої статті 41 Розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. 4. Відповідно до пункту 4 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Також членство в тендерному комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Водночас ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної пропозиції подано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 22.06.2020 №71-06 (файл Довідка про аналогічні договора.pdf), Замовником яких є Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та листи-відгуки від 25.06.2020 №67-Г (файл Відгук Договір №185 Спорт.ігров. майд. ЗНЗ 34.PDF), 68-Г (файл Відгук Договір №184 Спорт. майд. ЗНЗ 63.PDF), оформлені на фірмовому бланку Замовника та підписані В.о. начальника групи централізованого господарського забезпечення Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації Шевчишиним В.Я., який є членом тендерного комітету Замовника та безпосередньо приймав участь в розгляді тендерної пропозиції, визнанні переможцем та прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", що в свою чергу може створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. В свою чергу тендерним комітетом Замовника (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації № 105 від 14.07.2020) констатовано, що після розгляду тендерним комітетом документів наданих учасником зауважень щодо їх невідповідності немає (проголосовано одноголосно). Таким чином тендерним комітетом Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 14.07.2020 не взято до уваги, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чим порушено вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та, як наслідок неправомірно визнано ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" переможцем процедури закупівлі. Додатково повідомляю, що не погоджуючись з прийнятим рішенням Замовника мною, Фізичною особою підприємцем Тихонов Олексій Євгенійович, 14.07.2020 подано вимогу на рішення замовника (номер вимоги: UA-2020-06-18-000191-b.c1) про усунення порушення та оскарження рішення про визнання переможця. 17.07.2020 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено відповідь на вимогу № UA-2020-06-18-000191-b.c1 наступного змісту: «Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2020-06-18-000191-b.c1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 15.07.2019 № 106 повідомляємо. Після детального вивчення вимоги, повинні повідомити, що не можемо з Вами погодитися. На думку фахівців управління освіти, було прийняте рішення про визначення переможця даної закупівлі зав'язане на зборі актуальної інформації з проблеми та її аналізу, жодних правових підстав щодо відхилення пропозиції ТОВ «Київське управління механізації» немає, тендерна пропозиція учасника-переможця складена відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства». Рішенням Замовника зазначену вимогу відхилено. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5, 9, 11, 18, 22, 26, 29, 31 та пунктом 4 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" переможцем процедури закупівлі «ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-06-18-000191-b. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ". 5. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 21:51
рішення від 24.07.2020 № 14330 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 21:51
рішення від 03.08.2020 № 14901.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 19:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерна пропозиція ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", надана для участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93), за результатом розгляду визначена такою, що не відповідає вимогам відповідної тендерної документації, оскільки: містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт, а саме: подано кошторисну документацію, зокрема локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів (файл Кошториси ЗЗСО 93 Спорт.майд. pdf), яка містить змінені обсяги робіт та кількісні характеристики. В локальному кошторисі та підсумковій відомісті ресурсів зазначено Стовп I-подібний 5000х80х60 12 штук (замість 14 штук) та Секція огорожі Пром-Спорт 2500х1030 мм D/6/5/6 RAL 6005 23 штуки (замість 24 штук). Підстави відхилення тендерної: згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2020 09:05
Номер скарги: UA-2020-06-18-000191-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович, Код ЄДРПОУ:2856901014
Скарга на неправомірне визначення переможця учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі
Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю UA-2020-06-18-000191-b, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93)». Мною, Фізичною особою підприємцем Тихоновим Олексієм Євгенійовичем, підготовлено та подано пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою брали участь пропозиції наступних учасників: Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович Початкова ціна -905 000,00 UAH з ПДВ Кінцева ціна 860 000,00UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" Початкова ціна 894 112,38UAH з ПДВ Кінцева ціна 881 000,00UAH з ПДВ ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" Початкова і кінцева ціна 881 752,63UAH з ПДВ Розкриття тендерних пропозицій відбулось 06.07.2020 За результатами проведеного аукціону тендерна пропозиція Фізичної особи підприємця Тихонова Олексія Євгенійовича була визнана системою найбільш економічно вигідною, та надійшла на кваліфікацію. О 15:44 09.07.2020 Замовником оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2020 згідно якого тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Тихонова Олексія Євгенійовича було відхилено згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: - тендерна пропозиція не містить накладення електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи процедури закупівлі; - відсутня довідка в довільній формі щодо наявності або відсутності застосування до Учасника обмежень, встановлених Законом України «Про санкції», указам Президента України № 133/2017 «Про рішення РНБО України від 28.04.2017р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», № 126/2018 «Про рішення РНБО України від 02.05.2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», № 82/2019 «Про рішення РНБО України від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та у разі порушення норм, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; - у довідці в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, відсутня інформація про інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - в кошторисній документації договірна ціна вказана з урахуванням витрат на послуги технічного нагляду, який виконує Замовник; - відсутня копія ліцензії на право виконання робіт з додатками. Окрім того, всупереч вимогам тендерної документації деякі файли завантажені в електронну систему в форматі JPG. Підписанти: В.о. голови тендерного комітету – Апекіна А.В., заступник голови тендерного комітету – Довгун І.В., члени тендерного комітету – Олійник О.М., Овчаренко Ж.Є., Шевчишин В.Я., Лютий Д.С.(відпустка), секретар тендерного комітету Боровик Ю.О. Також, об 11:18 14.07.2020 Замовником опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.07.2020, та Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації № 105 від 14.07.2020 згідно якого, переможцем процедури закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" з пропозицією 881000,00 грн. та опубліковано Повідомлення про намір укласти договір з вищезазначеним учасником. Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович #2856901014 Відхилено 860 000,00UAH з ПДВ 09 липня 2020 15:44 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 Переможець 881 000,00UAH з ПДВ 14 липня 2020 11:18 З рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2020 Фізичної особи підприємця Тихонова Олексія Євгенійовича погоджуюсь частково. Водночас категорично не погоджуюсь з рішенням Замовника про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" (далі – ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ") переможцем процедури закупівлі та рішенням Замовника про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", вважаю це рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначається пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації протоколом засідання тендерного комітету від 22.05.2020 року № 75 (далі – тендерна документація). Підпунктом 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Разом з тим відповідно до абзацу четвертого пункту 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, договірна ціна – визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт. Особливості складання та узгодження договірних цін визначені пунктом 6.3 національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Підпунктом 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Тобто ціна тендерної пропозиції дорівнює договірній ціні кошторисної документації. Водночас, ціна пропозиції, зазначена в тендерній пропозиції від 25.06.2020 № 114-06 (файл Цінова пропозиція.pdf), подана ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної пропозиції, та первинна пропозиція, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу ідентична зазначеній в зведеному кошторисному розрахунку (файл Кошториси ЗЗСО 93 Спорт. майд.pdf) і включає витрати на здійснення технічного нагляду, який виконує Замовник, та складає 894112,38 грн. Однак, договірна ціна кошторисної документації, подана ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної пропозиції, складає 881269,06 грн. Тобто ціна пропозиції ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" вказана з урахуванням витрат на послуги технічного нагляду, який виконує Замовник. 2. Пунктом 4.1. Розділу VI тендерної документації визначено істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю: - предмет договору; - кількість; - ціна договору; - строк (термін) виконання робіт; - місце виконання робіт; - строк дії договору. Однак, ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної пропозиції надано проект договору (файл Проєкт договору ЗЗСО 93 Спорт майд.pdf) в якому зазначено місце виконання робіт за адресою: м.Київ, вул. Межова, 22, що не відповідає вимогам тендерної документації та фактичному місцезнаходженню ЗЗСО №93 – м. Київ, пров. Межовий, 7. 3. Підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Додатком № 1 до тендерної документації визначено, що учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Об’єм робіт наведено у Додатку № 1 до тендерної документації у вигляді Дефектного акта. Також Додатком № 1 до тендерної документації визначено, що якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Відповідно до Дефектного акту Додатку № 1 до тендерної документації основна кількість витратних матеріалів монтажу огорожі становить: - позиція №26 – «Стовп І-подібний 5000х80х60» - 14 шт.; - позиція №27 – «Стовп І-подібний 4000х80х60» - 22 шт.; - позиція №28 – «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х2030 мм D6/5/6 RAL 6005» - 46 шт.; - позиція №29 – «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х1030 мм D6/5/6 RAL 6005» - 24 шт.; - позиція №32 – «Хвіртка 2030х1000мм» складає 1 шт., що відповідає загальним параметрам огорожі (розмір майданчика 15х28м, 420м2). Згідно зазначених параметрів та об’єму робіт, наведених у Дефектному акті Додатку № 1 до тендерної документації, висота огорожі по короткій стороні (за футбольними воротами та баскетбольною стійкою) складає 4 метри по довгій – 3 метри. Відповідно, для забезпечення висоти огорожі 4 метри по короткій стороні та монтажу секцій «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х2030 мм D6/5/6 RAL 6005» на одну сторону необхідно 12 шт. та відповідно 7 стовпів «Стовп І-подібний 5000х80х60». Тобто 15метрів/2,5метри=6секцій(один ярус). Наочно процес монтажу виглядає наступним чином: На дві коротких сторони відповідно для монтажу необхідно 24 секції «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х2030 мм D6/5/6 RAL 6005» з 46 шт. загальної кількості та 14 стовпів «Стовп І-подібний 5000х80х60». Решта секцій «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х2030 мм D6/5/6 RAL 6005» кількістю 22 шт., секції «Секція огорожі Пром-Спорт 2500х1030 мм D6/5/6 RAL 6005» кількістю 24 шт., стовпи «Стовп І-подібний 4000х80х60» кількістю 22 шт. та «Хвіртка 2030х1000мм» кількістю 1 шт. необхідні для монтажу огорожі по довгій стороні висотою 3 метри. У складі тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" подано кошторисну документацію, зокрема локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів (файл Кошториси ЗЗСО 93 Спорт. майд.pdf), яка містить змінені обсяги робіт та кількісні характеристики. Так в локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів зазначено Стовп І-подібний 5000х80х60 – 12 шт. (замість 14 шт.), Секція огорожі Пром-Спорт 2500х1030 мм D6/5/6 RAL 6005 – 23 шт. (замість 24 шт.) Водночас ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної документації надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку № 1 до тендерної документації), визначену підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від 25.06.2020 №115-06 (файл Технічні вимоги.pdf) в якій зазначено, що ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", як Учасник, визначає ціни (із змінами та доповненнями) з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Тобто передбачених тендерною документацією щодо предмета закупівлі. В свою чергу зміна кількісних показників предмета закупівлі не тільки унеможливлює виконання монтажу огорожі згідно з документацією закупівлі, а і потягне за собою зміни в кошторисній документації ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" в частині кошторисної вартості предмета закупівлі зокрема змісту тендерної пропозиції. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Вищезазначені помилки не є формальними (несуттєвими) оскільки напряму впливають на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до частини четвертої статті 41 Розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. 4. Відповідно до пункту 4 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Також членство в тендерному комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Водночас ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у складі тендерної пропозиції подано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 22.06.2020 №71-06 (файл Довідка про аналогічні договора.pdf), Замовником яких є Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та листи-відгуки від 25.06.2020 №67-Г (файл Відгук Договір №185 Спорт.ігров. майд. ЗНЗ 34.PDF), 68-Г (файл Відгук Договір №184 Спорт. майд. ЗНЗ 63.PDF), оформлені на фірмовому бланку Замовника та підписані В.о. начальника групи централізованого господарського забезпечення Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації Шевчишиним В.Я., який є членом тендерного комітету Замовника та безпосередньо приймав участь в розгляді тендерної пропозиції, визнанні переможцем та прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", що в свою чергу може створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. В свою чергу тендерним комітетом Замовника (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації № 105 від 14.07.2020) констатовано, що після розгляду тендерним комітетом документів наданих учасником зауважень щодо їх невідповідності немає (проголосовано одноголосно). Таким чином тендерним комітетом Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 14.07.2020 не взято до уваги, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чим порушено вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та, як наслідок неправомірно визнано ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" переможцем процедури закупівлі. Додатково повідомляю, що не погоджуючись з прийнятим рішенням Замовника мною, Фізичною особою підприємцем Тихонов Олексій Євгенійович, 14.07.2020 подано вимогу на рішення замовника (номер вимоги: UA-2020-06-18-000191-b.c1) про усунення порушення та оскарження рішення про визнання переможця. 17.07.2020 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено відповідь на вимогу № UA-2020-06-18-000191-b.c1 наступного змісту: «Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2020-06-18-000191-b.c1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 15.07.2019 № 106 повідомляємо. Після детального вивчення вимоги, повинні повідомити, що не можемо з Вами погодитися. На думку фахівців управління освіти, було прийняте рішення про визначення переможця даної закупівлі зав'язане на зборі актуальної інформації з проблеми та її аналізу, жодних правових підстав щодо відхилення пропозиції ТОВ «Київське управління механізації» немає, тендерна пропозиція учасника-переможця складена відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства». Рішенням Замовника зазначену вимогу відхилено. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5, 9, 11, 18, 22, 26, 29, 31 та пунктом 4 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" переможцем процедури закупівлі «ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт спортивного майданчика ЗЗСО № 93)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-06-18-000191-b. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ". 5. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

21 липня 2020 10:54
монтаж огородження.jpg
21 липня 2020 10:54
Скарга АМКУ.PDF
21 липня 2020 11:00
Скарга АМКУ_ (1).pdf
21 липня 2020 11:17
квітанція.jpg

Документи подані замовником

29 липня 2020 15:14
Відповідь на АМКУ.PDF
29 липня 2020 15:14
Відповідь на АМКУ.doc
13 серпня 2020 09:01
SCAN0003.PDF

Документи подані скаржником

21 липня 2020 11:22
монтаж огородження.jpg
21 липня 2020 11:22
квітанція.jpg
21 липня 2020 11:22
Скарга АМКУ_ (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович 905 000,00
UAH з ПДВ
860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 894 112,38
UAH з ПДВ
881 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 881 752,63
UAH з ПДВ
881 752,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 11:56
Проект договору.PDF
03 липня 2020 11:56
Локальний кошторис.PDF
03 липня 2020 11:56
Розрахунок зп.PDF
03 липня 2020 11:56
Договірна ціна.PDF
03 липня 2020 11:56
Тендерна пропозиція.PDF
03 липня 2020 11:56
Паспорт Тихонов О.Є..PDF
03 липня 2020 11:56
Витяг з ЄДР.PDF
03 липня 2020 11:56
Ліцензія АВК.png
03 липня 2020 11:56
Dovidka_про несудимість.pdf
03 липня 2020 11:56
будівельна ліцензія.PDF
03 липня 2020 11:56
Перелік обладнання.pdf
03 липня 2020 11:56
Акт 166.PDF
03 липня 2020 11:56
Акт 167.PDF
03 липня 2020 11:56
Довідка МВС.pdf

Конфіденційні документи

03 липня 2020 11:56
Фінансова звітність.PDF

Обґрунтування конфіденційності

тому що це фінансова звітність мого підприємства

Публічні документи

20 липня 2020 15:22
Електронний підпис
20 липня 2020 15:04
Електронний підпис
20 липня 2020 15:00
Лист ст.17.pdf
20 липня 2020 15:00
Довідка МВС.pdf
20 липня 2020 15:00
Довідка ДПС.p7s
20 липня 2020 15:00
Довідка ДПС.pdf
20 липня 2020 15:00
Ідентиф. код.pdf
17 липня 2020 16:54
Електронний підпис
17 липня 2020 16:53
Кошториси_оновл.pdf
02 липня 2020 14:19
Електронний підпис
02 липня 2020 14:18
Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2020 14:18
Технічні вимоги.pdf
02 липня 2020 14:18
Статут.pdf
02 липня 2020 14:18
Опис до Статуту.pdf
02 липня 2020 14:18
Ліцензія АВК_2020.pdf
02 липня 2020 14:18
Ідентиф. код.pdf
02 липня 2020 14:18
Витяг з реєстру_ПДВ.pdf
02 липня 2020 14:18
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 09:46
5. Інші документи.rar
02 липня 2020 09:46
4. ст.17.rar
02 липня 2020 09:46
3. Кваліфікація - 3ч.rar
02 липня 2020 09:46
3. Кваліфікація - 2ч.rar
02 липня 2020 09:46
3. Кваліфікація - 1ч.rar
02 липня 2020 09:46
2. Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович
#2856901014
Рішення скасоване 860 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Рішення скасоване 881 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:24
Фізична особа підприємець Тихонов Олексій Євгенійович
#2856901014
Відхилено 860 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Відхилено 881 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:34
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Відхилено 881 752,63
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:00

Документи

09 липня 2020 15:43
Електронний підпис
09 липня 2020 15:42
ПР.PDF

Документи

12 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:40
SCAN0005.PDF

Документи

12 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:18
SCAN0003.PDF

Документи

13 серпня 2020 09:57
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:55
SCAN0012.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
13 серпня 2020 10:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі