Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
куртки та брюки зимові
Очікувана вартість
681 700,00 UAH
UA-2020-06-18-000101-a ● 229ed1adb5f44472bf15a7c799adb519
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 09:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 09:04 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 681 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 817,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
куртки та брюки зимові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, Київ, проспект Голосіївський,17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 09:01 |
ТД одяг_2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо якості тканини
Дата подання: 18 червня 2020 18:27
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:05
Доброго дня. Вважаємо вимогу щодо сировинного складу тканини: 61% бавовна, 39% поліефір дискоимінаційною виходячи з наступного. Відповідно до п. 14. Технічного регламенту щодо назв текстильних волокон і маркування текстильних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 14.01.2009 р. N 13 (далі – Технічний регламент) у складі текстильних виробів, призначених для кінцевого споживача, допускається: відхилення у межах 3 відсотків зазначеного на етикетці відсоткового вмісту волокон від вмісту, визначеного за результатами аналізу. Згідно з п.15 Технічного регламенту під час проведення аналізу текстильного волокна на відсотковий вміст відхилення від його вмісту повинні враховуватися для кожного виду волокна. З урахуванням вказаного, одна й таж сама тканина, результатами випробувань в різних умовах може мати склад: 61±3% бавовна, 39±3% поліефір. Зазначення чіткого показника тканини свідчить про отримання такої інформації із окремого протоколу випробувань. Тому просимо внести зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимоги щодо сировинного складу тканини та поверхневої густини будуть оцінюватись з урахуванням коефіцієнту похибки вказаних у протоколах випробувань від виробника, надання яких вимагається у тендерній документації
Щодо якості тканини
Дата подання: 18 червня 2020 18:30
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:06
Доброго дня
Просимо вказати чи не було допучено помилку при визначенні щільності основної тканини??? Тканина точно має мати щільність не менше 260 гр. м. кв?????
Відповідь: Вимоги щодо сировинного складу тканини та поверхневої густини будуть оцінюватись з урахуванням коефіцієнту похибки вказаних у протоколах випробувань від виробника, надання яких вимагається у тендерній документації
Щодо умов тендеру
Дата подання: 18 червня 2020 18:58
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:40
Просимо пояснити чи засновані на принципах партнерства та добросовісності основні умови договору, що буде укладений за результатами даного тендеру?????
Чи вважає замовник справедливим здійснення оплати оприманого товару протягом половини року?????при умові, що отримати такий товар замовник має намір в триденний термін?????
Відповідь: В зв'язку з впровадженням карантину, оплата за утримання житлових будинків має низький рівень,
тому розрахунок за поставлений товар може розтягнутись на тривалий період.
тому розрахунок за поставлений товар може розтягнутись на тривалий період.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ОПИСУ ТОВАРУ ВСТАНОВЛЕНИМ ВИМОГАМ
Дата подання: 18 червня 2020 19:31
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:07
Доброго дня!
Технічні вимоги містять суперечності в частині відповідності стандартам та потребують уточнень.
ДСТУ ЕN ISO 20471:2016 визначає фотометричні характеристики матеріалів для поліпшення помітності, які використовують для одягу підвищеної видимості в ситуаціях високого ризику, а також встановлює вимоги до їхньої мінімальної площі та розміщення (конструкції).
На основі мінімальної площі світловідбивального, флуоресцентного матеріалу та/або матеріалу з комбінованими характеристиками встановлено три класи одягу. Кожний з цих класів буде забезпечувати різний рівень помітності, при цьому клас 3 відносять до класу, що забезпечує найвищий ступінь помітності на фоні практично будь-якого міського та сільського ландшафту в денний та нічний час. Остаточний вибір необхідного класу характеристик виконує користувач на основі оцінювання ризику місця/ситуації, у яких потрібно застосування одягу цього стандарту для забезпечення належного захисту.
Згідно п. 4.1 ДСТУ ЕN ISO 20471:2016 одяг підвищеної видимості поділяють на три класи в залежності від оцінки ризику. Кожен клас повинен мати мінімальну площу матеріалів підвищеної видимості, долучених до предметів одягу, відповідно до таблиці 1. Предмети одягу повинні мати необхідну площу фонового та світловідбивального матеріалів або, як альтернативу – необхідну площу матеріалу з комбінованими характеристиками.
Так, в таблиці 1 ДСТУ ЕN ISO 20471:2016 визначено, що одяг класу 1 (найнижчого рівня видимості) має містити наступні мінімальні площі видимого матеріалу кв.м: фоновий матеріал – 0,14 кв.м; світловідбивальний матеріал – 0,10 кв.м; матеріал з комбінованими характеристиками – 0,20 кв.м.
Наведені в таблиці 1 вимоги до мінімальної видимої для дотримання класифікації предметів одягу не може бути зменшено або переглянуто через наявність будь-яких логотипів, написів, позначок, тощо.
Як вбачається із наведеного в тендерній документації технічного опису виробів, для їх виготовлення використовується змішана тканина бордового кольору, яка не наділена характеристиками фонового матеріалу чи матеріалу з комбінованими характеристиками.
Відповідно, наведений технічний опис виробів (штани, куртка) не задовільняє мінімальні вимоги таблиці 1 ДСТУ ЕN ISO 20471:2016, тому вироби виготовлені за технічним описом замовника ніяк не можуть відповідати ДСТУ ЕN ISO 20471:2016.
Сама лише наявність на виробі світловідбивальних смуг не може свідчити про те, що одяг відповідає вимогам ДСТУ ЕN ISO 20471:2016. І жодна лабораторія не оформить протокол випробувань, яким буде відтверджено відповідність описаних виробів вимогам ДСТУ ЕN ISO 20471:2016.
Тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом заміни технічного опису виробів, що відповідав би приписам ДСТУ ЕN ISO 20471:2016 або шляхом виключення посилань на ДСТУ ЕN ISO 20471:2016 в технічному описі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дане запитання не коректне з огляду на використання на одязі світловідбиваючих матеріалів, що регламентується застосуванням ДСТУ EN ISO 20471:2016
Неадекватний учасник
Дата подання: 19 червня 2020 15:49
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:41
Просимо пояснити чи засновані на принципах партнерства та добросовісності основні умови договору, що буде укладений за результатами даного тендеру????? Чи вважає замовник справедливим здійснення оплати оприманого товару протягом половини року?????при умові, що отримати такий товар замовник має намір в триденний термін????? Шановний учасник, Ви знаходитесь на офіційному майданчику держаних закупівель, а не на ринку в Жашкові!!!!! Тому ведіть себе простіше і достойно! А на рухунок принципів проведення закупівель всі замовники на майданчику "Прозорро" керуються ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому є два варіанти: або мовчки сидіть і готуйте документи або прямуйте на ринок в Жашків і там торгуйте своїми ганчірками! Не треба тут показувати, який ти "дєрзкий" коментатор, не витрачайте свій і чужий час на пусті балачки, а готуйте документи і вчіть "мат. частину"!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв'язку з впровадженням карантину, оплата за утримання житлових будинків має низький рівень,
тому розрахунок за поставлений товар може розтягнутись на тривалий період.
тому розрахунок за поставлений товар може розтягнутись на тривалий період.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-18-000101-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС", Код ЄДРПОУ:39234237
Дата подання: 22 липня 2020 13:36
Дата подання: 22 липня 2020 13:36
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2020 14:10
Рішення від 27.07.2020 № 14454 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 14:10
інформація про перенесення розгляду скарги № 11767.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 12:02
інформація про перенесення розгляду скарги № 12384.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 22:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2020 № 15734.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 15:39
Рішення від 18.08.2020 № 15734 .pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: прийнято до уваги
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2020 13:04
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" #39234237 |
Очікує рішення |
606 600,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:04
|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" #39234237 |
Рішення скасоване |
606 600,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:04
|
ПП "Спецкомплект" #32191331 |
Рішення скасоване |
677 556,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 13:10 |
Кінець періоду оскарження: | 15 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 15 вересня 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби |
Документи:
04 вересня 2020 13:10
|
Електронний підпис |
04 вересня 2020 13:08
|
повідомлення про рішення |