Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пароконвектомати для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
1 812 000,00 UAH
UA-2020-06-18-000018-b 7d4ae7544b074a1f954ca857999cc716
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 04:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 13:52
Очікувана вартість: 1 812 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 Одиниця
Пароконвектомати для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника (Продавця) на підставі накладних виписаних Постачальником (Продавцем) протягом 14 календарних днів після отримання Товару, на засадах співфінансування, а саме: не більше 70% за рахунок субвенції та не менше як 30 % за рахунок коштів місцевих бюджетів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 11:27
тендерна документація пароконвект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист від виробника
Дата подання: 24 червня 2020 17:40
Дата відповіді: 25 червня 2020 10:36
Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу надати пояснення, у тендерній документації вимагається надання листа від виробника або його офіційного представника в Україні запропонованого Учасником обладнання, про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику. Якщо виробником є іноземна компанія, та такий лист буде наданий виробником відразу на обох мовах в одному листі (англійська та українська мова), на такий лист необхідно робити офіційний переклад та завіряти його нотаріально?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, на нашу думку, краще зробити переклад, щоб не було приводу до неоднозначного трактування вимог ТД.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 червня 2020 17:48
Дата відповіді: 24 червня 2020 18:05
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме інформаційна довідка про потужності (об'єкти) які задіються Учасником у виробництві та\або обігу предмету закупівлі за формаю. Ця форма підходить для виробників обладнання, які використовують верстати. Наша компанія не є виробником обладнання, ми пропонуємо до постачання імпортне обладнання. Просимо відкоригувати форму для надання цієї інформації, як для постачальника, а не виробника. Будемо вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Потужності (об'єкти) , які задіються Учасником у виробництві та\або обігу предмету закупівлі - це є і складські приміщення, і виробничі приміщення. У довідці Ви можете повідомити лише про складське приміщення, Передбачити, хто візьме участь, постачальник чи виробник, - не можливо.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-18-000018-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41189553
Дата подання: 17 липня 2020 12:55
Скарга антимонопольний Шевченківська РДА 17.07.2020
Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю Пароконвектоматів для закладів освіти Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV): 39310000-8, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-000018-b (надалі — Процедура закупівлі). Рішенням Замовника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 1 від 09.07.2020) пропозицію учасника ТОВ “Маресто Україна” відхилено у зв'язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 та умовам тендерної документації, натомість протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1 від 10.07.2020 визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ “РЕСТЕКВІП” (код ЄДРПОУ 41047380) та повідомлено останньому про намір укласти з ним договір. ТОВ “Маресто Україна” (надалі — суб'єкт оскарження, учасник) не може погодитись з таким рішенням Замовника, вважає, що його тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та вимогам тендерної документації, натомість тендерна пропозиція ТОВ “РЕСТЕКВІП”, якого Замовником визначено переможцем процедури закупівлі є такою, що не відповідає вимогам Закону та тендерної документації, а отже вище зазначені рішення Замовника процедури закупівлі є незаконними та підлягають скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 11:08
рішення від 21.07.2020 № 13980+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 11:07
рішення від 12.08.2020 №15462 .pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "МАРЕСТО УКРАЇНА" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "РЕСТЕКВІП" переможцем процедури.
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2020 04:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА 1 528 488,00
UAH з ПДВ
1 486 794,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСТЕКВІП" 1 599 703,00
UAH з ПДВ
1 486 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 14:19
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:17
Довідка з ДФС
25 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:49
Довідка МВС
20 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:32
Довідка п.13 Ст.17
20 серпня 2020 12:32
Довідка п.12 Ст.17
20 серпня 2020 12:32
Довідка п.8 Ст.17
20 серпня 2020 12:32
Довідка п.4 Ст.17
20 серпня 2020 12:32
Довідка п.3 Ст.17
20 серпня 2020 12:32
Довідка п.2 Ст.17
03 липня 2020 17:37
Електронний підпис
03 липня 2020 17:27
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 липня 2020 17:27
виписка.pdf
03 липня 2020 17:27
Порівняльна таблиця.PDF
03 липня 2020 17:27
Лист щодо санкцій.PDF
03 липня 2020 17:27
Довідка по ст.17.PDF
03 липня 2020 17:27
Декларація Tecnodom.PDF
03 липня 2020 17:27
Висновок СЕС Tecnodom.PDF
03 липня 2020 17:26
Витяг з ЄДР від 15.04.20.PDF
03 липня 2020 17:26
Трудові книжки.pdf
03 липня 2020 17:26
Дипломи про освіту.PDF
03 липня 2020 17:26
Довідка про МТБ.PDF

Публічні документи

15 липня 2020 20:26
Електронний підпис
15 липня 2020 16:26
довідка по ст.17 ЗУ.pdf
15 липня 2020 16:26
лист пояснення.pdf
15 липня 2020 16:26
договір.pdf
15 липня 2020 16:26
тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 19:13
Електронний підпис
03 липня 2020 18:34
СЕС фільтр DVA.pdf
03 липня 2020 18:34
17. протокол.pdf
03 липня 2020 18:34
18.наказ на директора.pdf
03 липня 2020 18:34
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip
03 липня 2020 18:34
Інструкція фільтр dva.pdf
03 липня 2020 18:34
тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 18:34
додаток 4.pdf
03 липня 2020 18:34
порівняльна таблиця.pdf
03 липня 2020 18:34
додаток 5.pdf
03 липня 2020 18:34
опис та статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА

ТОВ "РЕСТЕКВІП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА
#41189553
Рішення скасоване 1 486 794,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 04:31
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
#41047380
Рішення скасоване 1 486 797,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 04:31
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА
#41189553
Переможець 1 486 794,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 04:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 04:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА
#41189553
1 486 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 16:17
642.pdf укладений
05 листопада 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 14:03
протокол-сума ПДВ.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 16:32
Scan_20200907_163138.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:51
д-у 1 до дог 642.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:34
642 договір.pdf укладений
03 вересня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 642
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірною та дійсною ціну договору без ПДВ: 1 238 995,00 (Один мільйон двісті тридцять вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять грн. 00 коп)
Номер договору про закупівлю: 642
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірною та дійсною суму ПДВ: 247 799,00 (Двісті сорок сім тисяч сімсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп)
Номер договору про закупівлю: 642
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 486 794,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 779,00 UAH)