Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Індикаторна пломба касетна”.
Очікувана вартість
837 000,00 UAH
UA-2020-06-17-009079-c dbc3f1596b984cd69880219f79f3aff2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Лис

+380442540108 nina.lys@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ніна Лис
+380442540108
nina.lys@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 19:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 15:51
Очікувана вартість: 837 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Кількість, обсяг поставки товарів: 300 000 шт., а саме:
Індикаторна пломба касетна 100 000 шт.,
Індикаторна пломба касетна з штрих-кодом 200 000 шт.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 “Специфікація та опис товару” та Додатку 2 “Технічні вимоги на індикаторні пломби” до цієї тендерної документації.
Місце поставки товарів: склади Національного банку України, адреси яких зазначені у Додатку 3 “Адреси складів для постачання витратних матеріалів” до тендерної документації.
Строк поставки товару: протягом 2020 року (поставка товару здійснюється окремими партіями щомісячно відповідно до умов договору).
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з технічних питань – Євген Шадрін, головний фахівець відділу організації автоматизованого оброблення готівки управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу Національного банку України, адреса: пл. Контрактова, буд. 2-а, м. Київ, Україна, 04070, телефон: (044) 2301683, електронна адреса: Yevgen.Shadrin@bank.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300000 штуки
“Індикаторна пломба касетна”.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до заявки замовника товар протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох сторін акту про приймання-передавання товару відповідної партії, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 19:49
Додаток 8. Проект_договору__пломби.docx
17 червня 2020 19:49
Тендерна документація_ Індикаторні пломби.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Михайловська Тетяна Іванівна 836 000,00
UAH з ПДВ
836 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лисенко В.О. 837 000,00
UAH з ПДВ
837 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:12
Електронний підпис
01 липня 2020 13:57
ВИТЯГ Т.І.-07.2020.zip
01 липня 2020 11:54
Електронний підпис
01 липня 2020 11:50
Док Михайловська.7z
01 липня 2020 11:50
Паспорт+код.7z
01 липня 2020 11:45
Пропозиція.PDF

Публічні документи

01 липня 2020 12:19
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Михайловська Тетяна Іванівна

ФОП Лисенко В.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Михайловська Тетяна Іванівна
#2206817461
Переможець 836 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Михайловська Тетяна Іванівна
#2206817461
836 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 09:36
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:45
Договір №102297 від 21.07.2020.pdf укладений
21 липня 2020 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 836 000,00
UAH