Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №11 по вул. Т. Боровця, 2 в м. Ковелі Волинської області
Очікувана вартість
1 806 560,00 UAH
UA-2020-06-17-009036-c 3db867193d954da3af9d55ca5529becd
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васковець

+380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Ірина Васковець
+380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:42
Очікувана вартість: 1 806 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 032,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція учасника та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність (вірність) перекладу цих документів та справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчується нотаріально.
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Джерело фінансування: Місцевий бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №11 по вул. Т. Боровця, 2 в м. Ковелі Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Т. Боровця, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник при наявності бюджетних коштів може перераховувати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від вартості Договору, протягом 7 (семи) банківських днів з дати виставлення рахунку, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за Договором здійснюється Замовником в безготівковому порядку, на підставі підписаних Актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), з урахуванням здійсненої попередньої оплати, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту їх підписання, та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 19:19
Електронний підпис
17 червня 2020 19:17
Тендерна документація 3.pdf
17 червня 2020 19:17
додаток 5.pdf
17 червня 2020 19:17
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
17 червня 2020 19:17
Додаток 3 проект дог..docx
17 червня 2020 19:17
додаток 2.pdf
17 червня 2020 19:17
додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-009036-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД", Код ЄДРПОУ:41457417
Дата подання: 23 липня 2020 15:58
Вимога
Вимога у супровідній документації
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-17-009036-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД", Код ЄДРПОУ:41457417
Дата подання: 24 липня 2020 17:41
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 18:36
рішення від 29.07.2020 № 14610.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 18:35
рішення від 21.08.2020№15941.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 19:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" 1 649 163,59
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Евродизайн 1 493 094,14
UAH з ПДВ
1 484 061,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" 1 598 994,00
UAH з ПДВ
1 598 994,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 1 706 055,58
UAH з ПДВ
1 706 055,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:32
Електронний підпис
03 липня 2020 16:28
10 АКТ ФОК 3.pdf
03 липня 2020 16:28
10 АКТ ФОК 2.pdf
03 липня 2020 16:28
10 Акт ФОК 1.pdf
03 липня 2020 16:28
10 АКТ ПФ.pdf
03 липня 2020 16:28
9 Аналогічні.pdf
03 липня 2020 16:28
8 Проект договору.pdf
03 липня 2020 16:28
7 Кошторис.pdf
03 липня 2020 16:28
6 ПДВ.pdf
03 липня 2020 16:28
5 Паспорт.pdf
03 липня 2020 16:28
4 Ліцензія.pdf
03 липня 2020 16:28
3 Працівники.pdf
03 липня 2020 16:28
2 Обладнання.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 13:14
Електронний підпис
30 липня 2020 13:12
довідки
20 липня 2020 16:42
Електронний підпис
20 липня 2020 16:41
Довідка МВС
20 липня 2020 16:36
Електронний підпис
20 липня 2020 16:33
Довідка МВС
20 липня 2020 16:33
довідка дпс
15 липня 2020 14:36
Електронний підпис
15 липня 2020 14:35
Дозвіл власника
15 липня 2020 14:31
Електронний підпис
15 липня 2020 14:27
цінова
15 липня 2020 14:27
Відгук
15 липня 2020 14:27
Дозвіл власника
15 липня 2020 14:27
Дозвіл власника
03 липня 2020 18:02
Електронний підпис
03 липня 2020 16:02
15.Цінова пропозиція.PDF
03 липня 2020 16:02
7.Інша інформація.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 18:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:33
тех паспорт кран.pdf
03 вересня 2020 18:33
Переклад трудова.pdf
03 вересня 2020 18:33
відгук.PDF
03 липня 2020 19:01
Електронний підпис
03 липня 2020 19:00
Штатний розпис.pdf
03 липня 2020 18:52
Електронний підпис
03 липня 2020 18:51
Трудові книжки.pdf
03 липня 2020 18:51
Технічний паспорт.pdf
03 липня 2020 18:51
Сертифікат ІП.pdf
03 липня 2020 18:51
Договір Пугач М.В..pdf
03 липня 2020 18:50
Відгук Борислав.PDF
03 липня 2020 18:50
Акти ДЮСШ Борислав.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 16:18
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:59
public_doc (1).pdf
17 вересня 2020 15:59
public_doc (1).p7s
08 вересня 2020 15:19
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:19
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:16
Позитивний відгук.pdf
08 вересня 2020 15:16
Лист пояснення.pdf
03 липня 2020 19:51
Електронний підпис
03 липня 2020 19:51
Електронний підпис
03 липня 2020 19:50
файл 7.pdf
03 липня 2020 19:44
файл 3.pdf
03 липня 2020 19:44
Файл 4.PDF
03 липня 2020 19:44
Файл 6.PDF
03 липня 2020 19:44
Файл 5.PDF
03 липня 2020 19:44
Файл 2.PDF
03 липня 2020 19:44
Файл1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"

ТОВ Евродизайн

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
Відхилено 1 400 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 17:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Евродизайн
#38485643
Рішення скасоване 1 484 061,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 14:54
ТОВ Евродизайн
#38485643
Відхилено 1 484 061,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Відхилено 1 598 994,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 08:41
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Переможець 1 706 055,58
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 17:05

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" #33282104

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

24.07.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

10 липня 2020 17:39
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» учасникам необхідно надати довідку (складена учасником у табличній формі) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (зазначається інформація про обладнання (устаткування), а також транспортний засіб та автомобільний кран, з позначкою навпроти - власне/оренда/договір про надання послуг тощо, а також з зазначенням марки (моделі), типу, реєстраційного номеру автомобільного крану). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасникам необхідно надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та автомобільного крану інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. У разі якщо техніка (транспортний засіб, автомобільний кран) не є власністю Учасника, то Учасник додатково надає (завантажує у складі пропозиції): - договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, які є предметом закупівлі. - оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його техніки (транспортних засобів, автомобільного крану) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк. У складі тендерної пропозиції учасник ТзОВ «Евродизайн» надав довідку про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій №Т-30/19 від 01.07.2020р. в якій вказав необхідну інформацію (обладнання (устаткування), а також транспортний засіб Мерседес Бенц 814, реєстраційний номер АС1081ВК та автомобільний кран КТА 18 на базі МАЗ 533702 Автокран 10-20Т-С, реєстраційний номер – АС0312ВТ). Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХХ 167700 власником Мерседес Бенц 814, реєстраційний номер АС1081ВК є Микулик Василь Миколайович, проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутній оригінал листа-згоди власника – Микулика ВАСИЛЯ Миколайовича щодо не заперечення використання його техніки (транспортного засобу Мерседес Бенц 814, реєстраційний номер АС1081ВК) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк. Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХТ 324029 власником автомобільного крану КТА 18, МАЗ 533702 Автокран 10-20Т-С, реєстраційний номер – АС0312ВТ є ТзОВ «Реконбуд», проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутній оригінал листа-згоди власника ТзОВ «Реконбуд» щодо не заперечення використання його техніки (автомобільний кран КТА 18 на базі МАЗ 533702 Автокран 10-20Т-С, реєстраційний номер – АС0312ВТ) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: завантажити до електронної системи закупівель оригінал листа-згоди власника – Микулика ВАСИЛЯ Миколайовича щодо не заперечення використання його техніки (транспортного засобу Мерседес Бенц 814, реєстраційний номер АС1081ВК) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк та оригінал листа-згоди власника ТзОВ «Реконбуд» щодо не заперечення використання його техніки (автомобільний кран КТА 18 на базі МАЗ 533702 Автокран 10-20Т-С, реєстраційний номер – АС0312ВТ) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» учасникам необхідно надати позитивний лист відгук (відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1, на бланку та за підписом уповноваженої особи із зазначенням номеру, дати укладання, суми договору, суми фактично виконаних робіт та інформації про належне виконання договору. У складі тендерної пропозиції учасник ТзОВ «Евродизайн» надав лист-відгук від виробничого управління комунального господарства Нововолинської міської ради №04-752 від 25 вересня 2019р. проте у вказаному листі відсутня інформація про суму договору, суму фактично виконаних робіт та дату укладання договору. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: завантажити до електронної системи закупівель позитивний лист відгук до аналогічного договору №376 від 28.09.2017р. із зазначенням усієї необхідної інформації, згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації (номер, дата укладання, сума договору, сума фактично виконаних робіт та інформацію про належне виконання договору).

Документи

01 вересня 2020 17:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 вересня 2020 17:49
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:48
55 розгляд Переможця.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасникам необхідно надати позитивний лист відгук (відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1, на бланку та за підписом уповноваженої особи із зазначенням номеру, дати укладання, суми договору, суми фактично виконаних робіт та інформації про належне виконання договору. Учасник ТзОВ «Термопласт Буд» надав лист відгук №01-18/138 від 12.03.2020 в якому не зазначено суми фактично виконаних робіт, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: надати (завантажити до електронної системи закупівель позитивний лист відгук (відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1, на бланку та за підписом уповноваженої особи із зазначенням номеру, дати укладання, суми договору, суми фактично виконаних робіт та інформації про належне виконання договору. 2. Відповідно до п.1.7. розділу 1 тендерної документації Тендерна пропозиція учасника та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність (вірність) перекладу цих документів та справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчується нотаріально. У складі тендерної пропозиції на виконання вимог визначених Додатком 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» у складі тендерної пропозиції учасник ТзОВ «Термопласт Буд» надав трудову книжку головного інженера Сохана Зеновія Степановича та технічний паспорт на автокран викладені на російській мові без автентичного перекладу на українську мову. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: на вимогу п.1.7. розділу 1 тендерної документації надати автентичний переклад на українську мову трудової книжки головного інженера Сохана Зеновія Степановича. Справжність (вірність) перекладу документу та справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчити нотаріально. А також надати свідоцтво про реєстрацію автомобільного крану викладене на українській мові (у разі перекладу справжність (вірність) перекладу та справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчити нотаріально) належного рівня зображення (чітким та розбірливими для читання).

Документи

04 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасники надають довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (зазначається інформація про обладнання (устаткування), а також транспортний засіб та автомобільний кран, з позначкою навпроти - власне/оренда/договір про надання послуг тощо, а також з зазначенням марки (моделі), типу, реєстраційного номеру автомобільного крану); свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та автомобільного крану інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. У разі якщо техніка (транспортний засіб, автомобільний кран) не є власністю Учасника, то Учасник додатково надає (завантажує у складі пропозиції): -договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, які є предметом закупівлі. - оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його техніки (транспортних засобів, автомобільного крану) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк. У складі пропозиції Учасник ТзОВ Волбуд надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника №328 від 03.07.2020р. згідно якої вбачається, що учасник буде використовувати Вантажний автокран ЗИЛ 133 ГЯ, реєстраційний номер АС6656АА, проте у складі пропозиції відсутнє свідоцтво про реєстрацію автомобільного крану, який буде використовуватись Учасником. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: надати (завантажити до електронної системи закупівель свідоцтво про реєстрацію автомобільного крану вказаного у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника №328 від 03.07.2020р. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасникам необхідно надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), копію аналогічного договору із усіма додатками які передбачені договором (договорами), з копією акту (копіями актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (за формою, визначеною чинним законодавством) та позитивний лист відгук (відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1, на бланку та за підписом уповноваженої особи із зазначенням номеру, дати укладання, суми договору, суми фактично виконаних робіт та інформації про належне виконання договору Учасник ТзОВ Волбуд надав довідку №330 від 03.07.2020р. про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №5 від 23 березня 2018 року, аналогічний договір №5 від 23 березня 2018 року, акти за формою КБ-2в та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» до вказаного вище Договору, проте позитивний лист відгук №1228/11-2.20 від 01.04.2020 року містить інформацію про Договір №5 від 15 березня 2018 року, а не про Договір зазначений в довідці. Також, у складі пропозиції надано аналогічний Договір та акти за формою КБ-2в на загальну суму виконаних робіт 1405254,14 грн., проте КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» на загальну суму 1298010,69 грн., що не підтверджує кваліфікаційний критерій «досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: надати (завантажити до електронної системи закупівель позитивний лист відгук, від організації, з якою укладено аналогічний договір, зазначений в довідці (Договір №5 від 23 березня 2018 року), на бланку та за підписом уповноваженої особи із зазначенням номеру, дати укладання, суми договору, суми фактично виконаних робіт, інформації про належне виконання договору та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 на загальну суму аналогічного договору - 1405254,14 грн.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
1 706 055,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 22:20
договір 424.pdf укладений
22 вересня 2020 22:15
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:26
scan Волбуд дод угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:38
дод. угода 1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2.4. Договору Строки виконання робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у Договір в разі: виникнення обставин непереборної сили; затримка фінансування, несвоєчасне надання будівельного майданчика (фронту робіт), проектної документації, ресурсів тощо); внесення змін до проектної документації; дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Підрядника обставинами; виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 424
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 519 818,34
UAH (в тому числі ПДВ 253 303,05 UAH)