Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» за двома лотами
Очікувана вартість
3 965 708,04 UAH
UA-2020-06-17-009008-c 2563a51a0fa64349901940a1ac8a1a58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Мінчук

+380445277638 tender.nasbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України"
Код ЄДРПОУ: 20001823
Вебсайт: http://www.academy.ssu.gov.ua/
Місцезнаходження: 03022, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Контактна особа: Віталій Мінчук
+380445277638
tender.nasbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 21:00
Очікувана вартість: 3 965 708,04 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Тендерна документація

01 липня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:28
Оголошення.docx
01 липня 2020 15:28
Документація поточний ремонт.doc
01 липня 2020 15:28
Протокол внесення змін до тендерної документації.doc
01 липня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:28
Оголошення.docx
17 червня 2020 18:58
Оголошення.docx
01 липня 2020 15:28
Документація поточний ремонт.doc
23 червня 2020 17:22
Документація поточний ремонт.doc
17 червня 2020 18:58
Документація поточний ремонт.doc
01 липня 2020 15:28
Протокол внесення змін до тендерної документації.doc
23 червня 2020 17:22
Протокол внесення змін до тендерної документації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 18 червня 2020 09:56
Дата відповіді: 19 червня 2020 18:46
У п. 6 Додатку 3 тендерної документації вимагається надання копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 " Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" передбачено, що підприємство, організація, установа може виконувати роботи з підвищеною небезпекою на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. У зв'язку з цим, просимо доповнити п. 6 Додатку 3 тендерної документації фразою "або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в документацію, а саме: «або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці, будуть розглядатися, за умови, якщо вони будуть виданні державними установами відповідно до чинного законодавства».
Ліцензія
Дата подання: 25 червня 2020 11:15
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:05
Добридень! Згідно п. 5 додатку 3 до документації вимагається "Копію ліцензії на право здійснення відповідного виду діяльності (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню)" Відповідно до постанови Кабміну №218 про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції і №219 про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду нині відсутній орган з видачі будівельних ліцензій, а також сертифікатів виконробів, відповідно суб'єкти господарювання не можуть продовжити/отримати ліцензію/сертифікат виконроба на виконання будівельних робіт. Тобто законодавством України не передбачено таку процедуру. Вимагаємо вилучити п.5 додатку 3 до тд, як такий, що створює дискримінаційні, нерівні та неконкурентні умови проведення торгів. Підтвердження можливості виконання будівельних робіт зазначається в органах статистики (відповідними КВЕДами).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме: учасник надає копію ліцензії на право здійснення відповідного виду діяльності (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню), а якщо реєстрації підприємства відбулася після внесення змін до законодавства України (тобто після введення в дію постанов Кабміну № 218 та 219) учасник надає довідку з органів статистики (з відповідними КВЕДами).
Добрый день!
Дата подання: 25 червня 2020 11:20
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:05
В приложении №3 к тендерной документации указаны: "Перелік документів, які додаються до технічної частини тендерної пропозиції". Вопрос: смета дается в сканированном электронном виде с печатями или в электронном виде в формате "doc, docx, xls, xlsx"?
Відповідь: В переліку документів, які додаються до технічної частини тендерної пропозиції чітко визначено перелік документів, які у складі технічної частини надаються Учасником торгів та повинні бути завірені підписом уповноваженої особи. В якому це буде форматі – визначається Учасником.
Форма тендерна пропозиція
Дата подання: 25 червня 2020 11:26
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:05
Додаток "Форма тендерної пропозиції" не передбачає подачу цінової пропозиції по лотам. Внесіть відповідні зміни. Або надайте роз'яснення.
Відповідь: Тендерна пропозиція заповнюється по кожному лоту окремо.
Лоти
Дата подання: 25 червня 2020 11:31
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:06
Доброго дня! Довідки, Проект договору та інші кваліфікаційні документи потрібно завантажувати до окремих лотів (дублювати) чи достатньо одного варіанту до закупівлі в цілому?
Відповідь: Всі документи, які вимагаються тендерною документацією, необхідно завантажити до кожного лоту окремо.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-009008-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД", Код ЄДРПОУ:41941762
Дата подання: 17 липня 2020 14:55
Визначення переможця
Національна академія Служби безпеки України

ВИМОГА
про усунення порушень під час оцінки тендерних пропозицій

Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій №162 від 15.07.2020 р. переможцем закупівлі «ЛОТ № 2 - послуги з поточного ремонту учбових аудиторій №№ 401, 403, 407, 408 та 131 адміністративного корпусу Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 відповідно до дефектного акту» (номер закупівлі у системі «Prozorro» - UA-2020-06-17-009008-c), - визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛІАНТ БУД». Учасник торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРА-БУД» вважає, що тендерним комітетом під час оцінки тендерної пропозиції даного учасника, не враховано допущені ним порушення, наслідком яких є невідповідність його тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, технічним умовам закупівлі та вимогам тендерної документації. Така позиція Товариства обґрунтовується наступними обставинами:

1. Всі документи тендерної пропозиції, складені учасником (пропозиція, реєстри, довідки, листи, кошторисний розрахунок договірної ціни – технічна частина пропозиції) містять накладення малюнку печатки та підпису уповноваженої особи. Отже, надані учасником документи не є саме скан-копіями з оригіналів, оскільки документи не сканувалися, а створювалися шляхом накладення малюнку на файл. В той же час згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.». З огляду на обставини, викладені вище, тендерна пропозиція учасника-переможця таким вимогам не відповідає.
2. Згідно з пп. 4.2. п. 4 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати копії(- я) усіх договорів(- ру), інформація про які зазначена у довідці, згідно п. 4.1. (у якості документів, що свідчать про наявність досвіду, виконання аналогічних договорів). Учасником надано довідку за вих. №08/07/03 від 08.07.2020 р. про досвід виконання аналогічних договорів, в якій зазначив 2 договори. При цьому, учасником-переможцем надано копію договору №1/28/32 від 26.06.2017 (замовник ДЮСШ «Атлет») без додатків, зазначених у розділі ХІІ даного договору, які є його невід’ємними частинами. Отже, учасником надано лише частину аналогічного договору, що не відповідає вимогам п. 4.1. п. 4 додатку 3 до тендерної документації, яка передбачає надання саме договору, а не його окремих частин.
3. Етапи робіт, зазначені в календарному графіку, не відповідають дефектному акту та локальному кошторису, що надані учасником у технічній частині тендерної пропозиції.
4. Відомості про адресу електронної пошти, надані учасником у довідці за вих. №08/07/06 від 08.07.2020 р., не відповідають відомостям про електронну пошту, що зазначена на бланку учасника.

Таким чином, замовником під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» не взято до увагу порушення норм законодавства та вимог тендерної документації, про які зазначено вище. Зміст цих порушень свідчить про невідповідність тендерної пропозиції даного учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі та вимогам тендерної документації. Ігнорування цих порушень створює дискримінаційні умови для інших учасників, порушує права ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», як учасника закупівлі, пропозиція якого залишилася нерозглянутою. Враховуючи викладене вище, ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» вимагає:
1. Скасувати рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛІАНТ БУД» про визнання переможцем закупівлі: «ЛОТ № 2 - послуги з поточного ремонту учбових аудиторій №№ 401, 403, 407, 408 та 131 адміністративного корпусу Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 відповідно до дефектного акту», - яке оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №162 від 15.07.2020р.
2. Відхилити пропозицію ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним умовам закупівлі та вимогам тендерної документації.
3. Повернутися до розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, керуючись при цьому нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації.
Директор
ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» А. В. Лукін
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 15:47
Національною академією СБ України (далі - Замовник) опрацьовано Вашу вимогу (ідентифікатор: UA-2020-06-17-009008-c.a2) щодо рішення Замовника про визначення переможцем торгів пропозицію Учасника торгів ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» в процедурі закупівлі ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», а саме:
ЛОТ № 2:
- послуги з поточного ремонту учбових аудиторій №№ 401, 403, 407, 408 та 131 адміністративного корпусу Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 відповідно до дефектного акту.
За результатом опрацювання повідомляємо:
1. Всі надані ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» документи завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування формата .pdf, що відповідає вимогам п. 1 розділу III тендерної документації.
2. Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 додатку 3 до тендерної документації Учасник надає копії (-я) усіх договорів (-ру) інформація про яких зазначена у довідці пункту 4.1 ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» надало копію двох договорів на виконання аналогічних робіт. В одному із них Учасник надав повну частину договору.
3. Відповідно до переліку документів, які додаються до технічної частини тендерної пропозиції, що зазначено в додатку 3 до тендерної документації ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» було надано календарний графік виконання Учасником робіт.
4. Відповідно до підпункту 7.1 пункту 7 ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» надана довідка у довільній формі, із зазначенням реквізитів учасника: адреса (юридична, фактична), телефон/факс, е-mail, реквізити банківських рахунків, відомості про керівника. Інші вимоги Замовника стосовно адреси електронної почти в тендерній документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-06-17-009008-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД", Код ЄДРПОУ:41941762
Дата подання: 17 липня 2020 14:49
Визначення переможця
Національна академія Служби безпеки України

ВИМОГА
про усунення порушень під час оцінки тендерних пропозицій

Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій №162 від 15.07.2020 р. переможцем закупівлі «ЛОТ № 1 - послуги з поточного ремонту житлових, адміністративних та санітарно-гігієнічних приміщень 2, 7 (ліве і праве крило), 8, 9 (ліве крило) поверхів, приміщень сушарок та сходової клітини гуртожитку Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 відповідно до дефектного акту» (номер закупівлі у системі «Prozorro» - UA-2020-06-17-009008-c), - визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛІАНТ БУД». Учасник торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРА-БУД» вважає, що тендерним комітетом під час оцінки тендерної пропозиції даного учасника, не враховано допущені ним порушення, наслідком яких є невідповідність його тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, технічним умовам закупівлі та вимогам тендерної документації. Така позиція Товариства обґрунтовується наступними обставинами:

1. Всі документи тендерної пропозиції, складені учасником (пропозиція, реєстри, довідки, листи, кошторисний розрахунок договірної ціни – технічна частина пропозиції) містять накладення малюнку печатки та підпису уповноваженої особи. Отже, надані учасником документи не є саме скан-копіями з оригіналів, оскільки документи не сканувалися, а створювалися шляхом накладення малюнку на файл. В той же час згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.». З огляду на обставини, викладені вище, тендерна пропозиція учасника-переможця таким вимогам не відповідає.
2. Згідно з пп. 4.2. п. 4 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати копії(- я) усіх договорів(- ру), інформація про які зазначена у довідці, згідно п. 4.1. (у якості документів, що свідчать про наявність досвіду, виконання аналогічних договорів). Учасником надано довідку за вих. №08/07/03 від 08.07.2020 р. про досвід виконання аналогічних договорів, в якій зазначив 2 договори. При цьому, учасником-переможцем надано копію договору №1/28/32 від 26.06.2017 (замовник ДЮСШ «Атлет») без додатків, зазначених у розділі ХІІ даного договору, які є його невід’ємними частинами. Отже, учасником надано лише частину аналогічного договору, що не відповідає вимогам п. 4.1. п. 4 додатку 3 до тендерної документації, яка передбачає надання саме договору, а не його окремих частин.
3. Етапи робіт, зазначені в календарному графіку, не відповідають дефектному акту та локальному кошторису, що надані учасником у технічній частині тендерної пропозиції.
4. Кількість позицій робіт, зазначених учасником у дефектному акті, що додається до розрахунку договірної ціни, не відповідає Додатку 1 до тендерної документації.
5. Відомості про адресу електронної пошти, надані учасником у довідці за вих. №08/07/06 від 08.07.2020 р., не відповідають відомостям про електронну пошту, що зазначена на бланку учасника.

Таким чином, замовником під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» не взято до увагу порушення норм законодавства та вимог тендерної документації, про які зазначено вище. Зміст цих порушень свідчить про невідповідність тендерної пропозиції даного учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі та вимогам тендерної документації. Ігнорування цих порушень створює дискримінаційні умови для інших учасників, порушує права ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», як учасника закупівлі, пропозиція якого залишилася нерозглянутою. Враховуючи викладене вище, ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» вимагає:
1. Скасувати рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛІАНТ БУД» про визнання переможцем закупівлі: «ЛОТ № 1 - послуги з поточного ремонту житлових, адміністративних та санітарно-гігієнічних приміщень 2, 7 (ліве і праве крило), 8, 9 (ліве крило) поверхів, приміщень сушарок та сходової клітини гуртожитку Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 відповідно до дефектного акту», - яке оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №162 від 15.07.2020р.
2. Відхилити пропозицію ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним умовам закупівлі та вимогам тендерної документації.
3. Повернутися до розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, керуючись при цьому нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації.
Директор
ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» А. В. Лукін
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 15:45
Національною академією СБ України (далі - Замовник) опрацьовано Вашу вимогу (ідентифікатор: UA-2020-06-17-009008-c.a1) щодо рішення Замовника про визначення переможцем торгів пропозицію Учасника торгів ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» в процедурі закупівлі ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», а саме:
ЛОТ № 1:
- послуги з поточного ремонту житлових, адміністративних та санітарно-гігієнічних приміщень 2, 7 (ліве і праве крило), 8, 9 (ліве крило) поверхів, приміщень сушарок та сходової клітини гуртожитку Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 відповідно до дефектного акту.
За результатом опрацювання повідомляємо:
1. Всі надані ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» документи завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування формата .pdf, що відповідає вимогам п. 1 розділу III тендерної документації.
2. Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 додатку 3 до тендерної документації Учасник надає копії (-я) усіх договорів (-ру) інформація про яких зазначена у довідці пункту 4.1 ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» надало копію двох договорів на виконання аналогічних робіт. В одному із них Учасник надав повну частину договору.
3. Відповідно до переліку документів, які додаються до технічної частини тендерної пропозиції, що зазначено в додатку 3 до тендерної документації ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» було надано календарний графік виконання Учасником робіт.
4. Рішення викладене в протоколі засідання тендерного комітету Національної академії Служби безпеки України від 22.07.2020 №165.
5. Відповідно до підпункту 7.1 пункту 7 ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» надана довідка у довільній формі, із зазначенням реквізитів учасника: адреса (юридична, фактична), телефон/факс, е-mail, реквізити банківських рахунків, відомості про керівника. Інші вимоги Замовника стосовно адреси електронної почти в тендерній документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-06-17-009008-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД", Код ЄДРПОУ:38907627
Дата подання: 27 липня 2020 22:31
Оскарження визначення переможця
ВИМОГА
ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 20:40
Національною академією СБ України (далі - Замовник) опрацьовано Вашу вимогу (ідентифікатор: UA-2020-06-17-009008-c.c3) щодо рішення Замовника про визначення переможцем торгів пропозицію Учасника торгів ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» в процедурі закупівлі ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», а саме:
ЛОТ № 1:
- послуги з поточного ремонту житлових, адміністративних та санітарно-гігієнічних приміщень 2, 7 (ліве і праве крило), 8, 9 (ліве крило) поверхів, приміщень сушарок та сходової клітини гуртожитку Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 відповідно до дефектного акту. За результатом опрацювання повідомляємо наступне.
Тендерна документація не містить вимог щодо повної відповідності робіт, що виконувалися учасником за аналогічним договором, роботам, які наведені у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації).
Також, ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» в межах строку для прийому пропозицій підтвердило досвід виконання аналогічного договору та надало в складі своєї тендерної пропозиції документи, що свідчать про наявність досвіду, виконання аналогічного договору, що вимагалося пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
- в локальному кошторисі аналогічного договору № 2 від 03.05.2018 року. предметом договору якого є «Заходи з енергозбереження (капітальний ремонт покрівлі) будівлі спортивної зали Васильківської дитячо-юнацької школи» передбачені роботи, які обґрунтовані шифром «РН», що відповідає ремонтним роботам, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Разом з тим повідомляємо, що тендерний комітет Національної академії Служби безпеки України приймає рішення з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Документи подані скаржником

Документи

22 липня 2020 15:47
UA-2020-06-17-009008-c.a2.pdf

Документи подані скаржником

Документи

22 липня 2020 15:45
UA-2020-06-17-009008-c.a1.pdf

Документи подані скаржником

27 липня 2020 22:31
ВИМОГА.doc

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту житлових, адміністративних та санітарно-гігієнічних приміщень 2, 7 (ліве і праве крило), 8, 9 (ліве крило) поверхів, приміщень сушарок та сходової клітини гуртожитку Національної академії Служби безпеки України
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 376 343,89 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 881,72 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 липня 2020 15:59
Закінчення: 10 липня 2020 16:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги з поточного ремонту житлових, адміністративних та санітарно-гігієнічних приміщень 2, 7 (ліве і праве крило), 8, 9 (ліве крило) поверхів, приміщень сушарок та сходової клітини гуртожитку Національної академії Служби безпеки України за адресою: м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 відповідно до дефектного акту
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03066, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Максимовича, 22
Дата доставки: 29 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник за наявності рішення розпорядника бюджетних коштів та належного обґрунтування, має право здійснити попередню оплату, що не перевищує 30 (тридцять) відсотків від вартості договору на строк не більше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання авансу, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 16:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 3 013 284,58
UAH з ПДВ
3 013 284,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА" 3 368 325,37
UAH з ПДВ
3 317 670,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 3 376 230,00
UAH з ПДВ
3 376 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД" 3 376 343,45
UAH з ПДВ
3 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Франчук Микола Михайлович 3 249 933,48
UAH з ПДВ
3 209 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 3 375 348,00
UAH з ПДВ
3 375 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 16:41
Електронний підпис
24 липня 2020 16:40
Довідка п12 ч 1 ст 17.pdf
24 липня 2020 16:40
Довідка МВС.zip
24 липня 2020 16:40
Довідка ДПІ.rar
24 липня 2020 16:40
Довідка банкрутство.pdf
24 липня 2020 16:39
Довідка абз 1 ч 2 ст 17.pdf
09 липня 2020 18:40
Електронний підпис
09 липня 2020 18:39
6. Дозвіл - копія.pdf
09 липня 2020 18:39
5. Ліцензія - копія.pdf
09 липня 2020 18:39
2.2.Витяг з ЄДР - копія.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 16:29
Електронний підпис
08 липня 2020 16:27
кошторис лот1.pdf
08 липня 2020 16:27
Dovidka_20169463050820478629.pdf.p7s
08 липня 2020 16:27
Dovidka_20169463050820478629.pdf
08 липня 2020 16:27
звіт ІБК3 001.jpg
08 липня 2020 16:27
звіт ІБК2 001.jpg
08 липня 2020 16:27
звіт ІБК1 001.jpg
08 липня 2020 16:27
002.jpg
08 липня 2020 16:27
001.jpg
08 липня 2020 16:27
відомість 2208 002.jpg
08 липня 2020 16:27
відомість 2208 001.jpg
08 липня 2020 16:27
005.jpg
08 липня 2020 16:27
004.jpg
08 липня 2020 16:27
витяг ПДВ 11.06.2019.jpg
08 липня 2020 16:27
Скан Договір оренди.pdf
08 липня 2020 16:27
сертиф_на_басейн.pdf
08 липня 2020 16:27
сертиф_консультант.pdf
08 липня 2020 16:27
Посадова інструкція.pdf
08 липня 2020 16:27
Паспорт Коркішко.pdf
08 липня 2020 16:27
Паспорт Коркішко 1.pdf
08 липня 2020 16:27
Паспорт Коркішко (2).pdf
08 липня 2020 16:27
оренда1.pdf
08 липня 2020 16:27
оренда_04_20_18.pdf
08 липня 2020 16:27
оренда_02_19.pdf
08 липня 2020 16:27
оренда техніки.pdf
08 липня 2020 16:27
оренда склад.pdf
08 липня 2020 16:27
Оренда майна.pdf
08 липня 2020 16:27
накази.pdf
08 липня 2020 16:27
наказ штатрозпис.pdf
08 липня 2020 16:27
ІД код Коркішко.pdf
08 липня 2020 16:27
ІБК_Стат.pdf
08 липня 2020 16:27
дозвіл ІБК.pdf
08 липня 2020 16:27
штат 001.jpg
08 липня 2020 16:27
наказ штат 001.jpg
08 липня 2020 16:27
якість_матеріалів.pdf
08 липня 2020 16:27
штат_стаж.pdf
08 липня 2020 16:27
штат_накази.pdf
08 липня 2020 16:27
уповноважена_особа.pdf
08 липня 2020 16:27
тендерна_пропозиція.pdf
08 липня 2020 16:27
строк_дії_пропозиції.pdf
08 липня 2020 16:27
ст.236.pdf
08 липня 2020 16:27
реквізити.pdf
08 липня 2020 16:27
рахунки.pdf
08 липня 2020 16:27
проект_договору.pdf
08 липня 2020 16:27
посилання_АМКУ.pdf
08 липня 2020 16:27
підстави_про_відмову.pdf
08 липня 2020 16:27
оренда_04_20_18.pdf
08 липня 2020 16:27
оренда_02_19.pdf
08 липня 2020 16:27
не_було_притягнуто.pdf
08 липня 2020 16:27
не_було_осуджено.pdf
08 липня 2020 16:27
МТБ.pdf
08 липня 2020 16:27
ліцензія.pdf
08 липня 2020 16:27
кредит_рух_коштів.pdf
08 липня 2020 16:27
код_статуту.pdf
08 липня 2020 16:27
згода_на_торги.pdf
08 липня 2020 16:27
захист_довкілля.pdf
08 липня 2020 16:27
заборгованість.pdf
08 липня 2020 16:27
дозвіл.pdf
08 липня 2020 16:27
дипломи.pdf
08 липня 2020 16:27
відсутність_підстав.pdf
08 липня 2020 16:27
антикор_програма.pdf
08 липня 2020 16:27
file.pdf
08 липня 2020 16:27
Dovidka_20169463050820478629.pdf.p7s
08 липня 2020 16:27
Dovidka_20169463050820478629.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 11:50
Електронний підпис
09 липня 2020 11:49
3.1.6 Лист-Відгук ДНЗ 184.pdf
09 липня 2020 11:49
3.1.2 Лист-відгук ДНЗ 781.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 15:04
Електронний підпис
09 липня 2020 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 14:56
Проект договору.pdf
09 липня 2020 14:56
Локальний кошторис.pdf
09 липня 2020 14:56
Договірна ціна.pdf
09 липня 2020 14:56
Договір досвіду 3.pdf
09 липня 2020 14:56
Договір досвіду 3 КБ3 .pdf
09 липня 2020 14:56
Договір досвіду 2.pdf
09 липня 2020 14:56
Договір досвіду 2 КБ3 .pdf
09 липня 2020 14:56
Договір досвіду 1.pdf
09 липня 2020 14:56
Договір досвіду 1 КБ3 .pdf
09 липня 2020 14:56
Дефектний Акт.pdf
09 липня 2020 14:56
Виписка з ЄДР.pdf
09 липня 2020 14:56
Будівельна ліцензія.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 09:14
Електронний підпис
30 липня 2020 09:13
ст. 17.pdf
30 липня 2020 09:12
Довідка ДПІ.pdf
09 липня 2020 15:11
Електронний підпис
09 липня 2020 14:50
Електронний підпис
09 липня 2020 14:49
9.2. Кошторис Лот 1.pdf
09 липня 2020 14:49
5. Ліцензія копія.pdf
09 липня 2020 14:49
3. Довідка довкілля.pdf
09 липня 2020 14:49
2.6. Рішення ст. 44 Лот 1.pdf
09 липня 2020 14:49
2.5. Наказ директор.pdf
09 липня 2020 14:49
2.5. Копія наказу.pdf
09 липня 2020 14:49
2.4. Протокол.pdf
09 липня 2020 14:49
2.4. Протокол копія.pdf
09 липня 2020 14:49
2.2.1. Витяг ЄДР копія.pdf
09 липня 2020 14:48
2.2. Виписка.pdf
09 липня 2020 14:48
2.1. Статут Центра буд.pdf
09 липня 2020 14:48
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД"

ФОП Франчук Микола Михайлович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Рішення скасоване 3 013 284,58
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:50
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Відхилено 3 013 284,58
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:55
ФОП Франчук Микола Михайлович
#2080117159
Відхилено 3 209 990,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:56
ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД"
#41203724
Відхилено 3 210 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:59
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА"
#39371074
Відхилено 3 317 670,29
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Переможець 3 375 348,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:05

Документи

22 липня 2020 15:56
Електронний підпис

Документи

22 липня 2020 15:58
Електронний підпис

Документи

22 липня 2020 16:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
3 375 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 18:47
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 17:14
Кошторисна документація 2.pdf укладений
07 серпня 2020 17:13
Кошторисна документація 1.pdf укладений
07 серпня 2020 17:13
Додаток№1,2,3.pdf укладений
07 серпня 2020 17:13
Пояснювальна записка, кошторисний прибуток, кошти на покриття адмін витрат.pdf укладений
07 серпня 2020 17:13
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
07 серпня 2020 17:12
Додаток №4.pdf укладений
07 серпня 2020 17:12
Договір №583 від 06.08.2020.pdf укладений
07 серпня 2020 17:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 974 077,60
UAH (в тому числі ПДВ 495 679,60 UAH)