Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 16810000-6 Частини для сільськогосподарської техніки (Запасні частини в асортименті для мотокос EFCO stark 38/44 та Oleo-Mac Sparta 44 (або еквівалент))
Очікувана вартість
36 455,15 UAH
UA-2020-06-17-008958-c 46508b932c80496491ce1d1689f493e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:58
Очікувана вартість: 36 455,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 364,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16810000-6: Частини для сільськогосподарської техніки


Поставка протягом 2020 року згідно заявок Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 штуки
Запасні частини в асортименті для мотокос EFCO stark 38/44 та Oleo-Mac Sparta 44 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 16810000-6 — Частини для сільськогосподарської техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 20 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 18:33
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020.doc
17 червня 2020 18:33
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника до ст.16.docx
17 червня 2020 18:33
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ+.doc
17 червня 2020 18:33
Додаток 1 до ТВ.docx
17 червня 2020 18:33
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ запасні частини до мотокос.docx
17 червня 2020 18:33
Додаток №5 проект договору.doc
17 червня 2020 18:33
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
17 червня 2020 18:32
Додаток № 9 до тд лист погодження про укладання договору.docx
17 червня 2020 18:32
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
17 червня 2020 18:32
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі.docx
17 червня 2020 18:32
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
17 червня 2020 18:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" 32 988,00
UAH з ПДВ
32 255,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 35 343,00
UAH з ПДВ
32 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:58
Електронний підпис
03 липня 2020 16:50
Опис до статуту.pdf
03 липня 2020 16:50
Виписка з реєстру.PDF
03 липня 2020 16:50
Аналогічний договір.pdf
03 липня 2020 16:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:49
Електронний підпис
24 липня 2020 17:48
Довідка.pdf
24 липня 2020 17:48
Довідка.pdf.p7s
24 липня 2020 17:48
Довідка дитяча праця.pdf
24 липня 2020 17:48
Довідка банкрутство.pdf
24 липня 2020 17:48
Dovidka_20190507040310432288.pdf.p7s
24 липня 2020 17:48
Dovidka_20190507040310432288.pdf
15 липня 2020 10:28
Електронний підпис
15 липня 2020 10:23
Накладна Любеч.pdf
15 липня 2020 10:23
Лист відгук.pdf
03 липня 2020 17:39
Електронний підпис
03 липня 2020 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 17:39
Лист-гарантія ст.17.pdf
03 липня 2020 17:39
Проект договору.pdf
03 липня 2020 17:39
Завірені уставні.pdf
03 липня 2020 17:39
Довідка довкілля.pdf
03 липня 2020 17:39
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"

ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"
#41881830
Відхилено 32 255,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 10:32
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3001003991
Переможець 32 500,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 14:08

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! Просимо Вас, згідно статті 26 п.9 та статті 29 ч.1 п.16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.04.2020, упродовж 24 годин з дати цього повідомлення, завантажити копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) за зазначеним в довідці договором та інформацію про відповідне виконання умов договору, підтверджену контрагентом учасника згідно Додатка №2 до ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3001003991
32 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 15:07
Дод угода №1 від 18.11.2020 до договору №276 від 06.08.2020 року.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:06
Повідомлення про внесення змін до договору №276 від 06.08.2020 дод угода №1.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:06
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 14:23
протокол № 352 від 06.08.20 ПДВ-без ПДВ.pdf укладений
06 серпня 2020 14:16
договір №276 від 06.08.20 ФОП Гончаренко.pdf укладений
06 серпня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами Договору про закупівлю №276 від «06» серпня 2020 р. (далі – Договір), Сторони дійшли згоди про зміну його умов: 1.1. Внести зміни до реквізитів Постачальника розділу XV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» та викласти його у наступній редакції: «Постачальник Фізична особа-підприємець Гончаренко Сергій Васильович Юридична адреса:14027 м. Чернігів, вул. Рокосовського 17А кв. 16 Код ЄДРПОУ: 3001003991 ІПН 3001003991 р/р UA073052990000026001006308924 Ф-Я АТ КБ«Приватбанк» м. Чернігів МФО 305299 Тел. (050) 3335222 e-mail 0503335222@ukr.net»
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 500,00
UAH