Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019 код 40761 - портативний апарат УЗД Mindray Z60 або еквівалент)
Очікувана вартість
1 590 000,00 UAH
UA-2020-06-17-008715-c 41964500ac694b55a574ef87807e074e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Алекcєєва

+380993148434 rabotador@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Світлана Алекcєєва
+380993148434
rabotador@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:25
Очікувана вартість: 1 590 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 268,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


згідно ТД. Місцезнаходження замовника: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49000, вул. Гавриленка, 1 та вул. Космічна, 21. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
НК 024:2019 код 40761 - портативний апарат УЗД Mindray Z60 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гавриленка,1, вул. Космічна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:37
Додаток 3.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 2.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 4.doc
17 червня 2020 17:37
ТД.png
17 червня 2020 17:37
ТД.doc
17 червня 2020 17:37
Оголошення.png
17 червня 2020 17:37
Додаток 7.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 6.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 5.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 1.doc
18 червня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:37
Додаток 3.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 2.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 4.doc
17 червня 2020 17:37
ТД.png
17 червня 2020 17:37
ТД.doc
17 червня 2020 17:37
Оголошення.png
17 червня 2020 17:37
Додаток 7.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 6.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 5.doc
17 червня 2020 17:37
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 1 580 000,00
UAH з ПДВ
1 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" 1 586 000,00
UAH з ПДВ
1 586 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 1 580 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
1 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 14:59
Дод.уг. № 1 від 06.08.2020 р..PDF зміни до договору
06 серпня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:00
Дог.№ 105 від 27.07.2020.pdf укладений
27 липня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 476 635,52
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)