Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О121206 Ст.Корсунка-Свердликове-Левківка-Пiдвисоке на ділянці км 1+133 - км 4+133 (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repairs to the public highway of local importance O121206 Korsunka St.-Sverdlikovo-Levkіvka-Pіdvysokye in km 1 + 133 - km 4 + 133 (45233142-6 Road Repair)
Очікувана вартість
10 978 535,80 UAH
UA-2020-06-17-008525-c e42d46d704684422ab3397a805fa2ca1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Горпинченко
+380687215353
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG"
National ID: 42852223
Contact point: Serhiy Gorpinchenko
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Additional contacts: Сергій Горпинченко
+380687215353
torgy_amd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 червня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:24
Очікувана вартість: 10 978 535,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 892,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109700 UAH
Publication date: 17 червня 2020 17:15
Enquiries until: 09 липня 2020 15:00
Complaints submission until: до 15 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 липня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 10 978 536 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 893 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації. ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: Kropyvnytskyi, street Preobrazhenskaya, bldg. 2; Category of the Customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law; Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian; Scope of works: according to the requirements of the tender documentation; Securing tender offers: guarantee, conditions of submission according to the requirements of the tender documentation. GBN G.1-218-182: 2011 “Repair of public roads. Types of repairs and lists of works ”
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О121206 Ст.Корсунка-Свердликове-Левківка-Пiдвисоке на ділянці км 1+133 - км 4+133 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О121206
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repairs to the public highway of local importance O121206 Korsunka St.-Sverdlikovo-Levkіvka-Pіdvysokye in km 1 + 133 - km 4 + 133 (45233142-6 Road Repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Субвенція з Державного бюджету Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Субвенція з Державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2020 12:11
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
11 липня 2020 12:11
ТД ПСР Корсунка-Підвисоке.doc
17 червня 2020 17:15
Календ. графік Додаток №8.xls
17 червня 2020 17:15
Додаток 3.doc
17 червня 2020 17:15
Додаток 2.doc
11 липня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2020 12:11
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
11 липня 2020 12:11
ТД ПСР Корсунка-Підвисоке.doc
17 червня 2020 17:15
ТД ПСР Корсунка-Підвисоке.doc
17 червня 2020 17:15
Календ. графік Додаток №8.xls
17 червня 2020 17:15
Додаток 3.doc
17 червня 2020 17:15
Додаток 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000015 ● de4fb97e27124ff69f09d8ca70f01ea1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 14:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.10.2020 № 194

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2020 №194.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-17-008525-c, 17.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-5_2.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-19 13:44:47

Про надання пояснення

Дата:19.10.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-17-008525-c, яка проводилася Державним підприємством «Агенство місцевих автомобільних доріг» в Кіровоградській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до норм частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Окрім того, нормами Закону (частина 1 статті 5 Закону) визначено принципи, за якими здійснюються публічні закупівлі, зокрема, зазначено, що закупівлі здійснюються за принципом відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
За умовами тендерної документації Замовника (частина 7 розділу 6) розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1% від вартості договору, вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія має бути безвідкличною, безумовною, та видана банком-резидентом.
Також, у тендерній документації визначено відповідні вимоги до вищевказаної банківської гарантії.
При цьому за умовами тендерної документації (частина 7 розділу 6) переможець до 17:30 год (за Київським часом) дня укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника надає: оригінал гарантії на суму, що дорівнює 1% вартості договору; оригінал листа гаранта, яким підтверджується набуття чинності гарантії; оригінал довідки/виписки про наявність (протягом всього періоду дії гарантії) коштів на рахунку (в розмірі 1% вартості договору) виданої гарантом щодо підтвердження наявності грошового покриття забезпечення виконання договору про закупівлю. Також учасник надає договір, на підставі якого була видана гарантія.
Однак, у тендерній документації Замовника не встановлено умови щодо надання переможцем торгів інформації, в електронному вигляді через електронну систему закупівель, про виконання ним вимог щодо фактичного забезпечення виконання договору та відповідності такого забезпечення вимогам тендерної документації (в тому числі щодо дотримання форми та змісту гарантії, наявності оригіналу листа гаранта, яким підтверджується набуття чинності гарантії, та оригіналу довідки/виписки про наявність (протягом всього періоду дії гарантії) коштів на рахунку виданої гарантом щодо підтвердження наявності грошового покриття забезпечення виконання договору про закупівлю).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З врахуванням норми частини 8 статті 12 Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 5 Закону – чому у тендерній документації не зазначено про надання переможцем торгів інформації в електронному вигляді через електронну систему закупівель про виконання ним вимог щодо фактичного забезпечення виконання договору та відповідності такого забезпечення вимогам тендерної документації ?
2. Надати підтверджуючі документи щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації (частина 7 розділу 6), а саме: оригінал гарантії на суму, що дорівнює 1% вартості договору; оригінал листа гаранта, яким підтверджується набуття чинності гарантії; оригінал довідки/виписки про наявність (протягом всього періоду дії гарантії) коштів на рахунку (в розмірі 1% вартості договору) виданої гарантом щодо підтвердження наявності грошового покриття забезпечення виконання договору про закупівлю, які повинен був надати переможець до 17:30 год (за Київським часом) дня укладання договору про закупівлю) ?
Також, у частині 3 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до норм пункту частини 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником у тендерній документації (частина 7 розділу 6) передбачено надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору (банківська гарантія в розмірі 1% від вартості договору).
Однак, в тендерній документації Замовника не зазначено про таку підставу для неповернення забезпечення тендерної пропозиції як ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Причини не зазначення у тендерній документації підстави для неповернення забезпечення тендерної пропозиції у разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (при встановленні у тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення виконання договору), що не відповідає нормам пункту частини 3 статті 25 Закону ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-22 22:22:07

Відповідь на запит

Відповідь на запит додається в прикріплених файлах

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення Висновку

2020-11-06 21:53:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" було подано адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 15 листопада 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 серпня 2020
UA-2020-06-17-008525-ce42d46d704684422ab3397a805fa2ca1
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 13:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 09:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 09:25

Документи

Публічні документи

18 липня 2020 11:41
Електронний підпис
18 липня 2020 11:41
Електронний підпис
18 липня 2020 11:40
Інші довідки.pdf
17 липня 2020 13:56
Електронний підпис
17 липня 2020 13:56
Електронний підпис
17 липня 2020 13:55
Працівники_додатки.pdf
17 липня 2020 13:55
Інші довідки.pdf
17 липня 2020 13:55
Договора поставки.pdf
17 липня 2020 13:55
Договора по техніці.pdf
17 липня 2020 13:55
Довідки по ст 16-17.pdf
17 липня 2020 13:55
G7795.20.7z

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п.1 зазначений: «Бульдозер Т-170М», що залучається за договором надання послуг №8/01-20 від 08.01.20р. В самому договорі №8/01-20 від 08.01.20р (копія надана в складі пропозиції) в п. 1.1 вказаний – «Бульдозер Т-170». Також, в складі пропозиції, як додаткова інформація надане «свідоцтво про реєстрацію машини» ЕЕ 146339 на «Бульдозер Т-170М». В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п.20 вказаний «автомобіль-самоскид , вантажопідйомність 20т МАЗ-551605-271» Транспортний засіб зазначений як власний. Стосовно даного транспортного засобу відсутній гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими договорами) Невідповідність вимогам п. 1.1.1 Додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці джерел поставки основних будівельних матеріалів зазначено в п. 2, що «Бар’єрне огородження» буде постачатись на підставі договору №6/12-17 від 06.12.17р. ТОВ «ДБК Лінарс» В наданій в складі пропозиції копії договору №6/12-17 від 06.12.17р. укладеного з ТОВ «ДБК Лінарс» не передбачено постачання «Бар’єрного огородження» Невідповідність вимогам п. 1.1.2 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копію документу (договору та/або додаткової угоди до договору) укладеного з надавачем послуг яким(и) передбачено надання послуг «Бульдозера Т-170М». У разі надання послуг саме «бульдозера Т-170» як зазначено в договорі №8/01-20 від 08.01.20р надати Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з зазначенням в п.1 правильної назви технічного засобу. 2. Гарантійний лист про відсутність будь-яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними та/або лізинговими договорами) стововно власної техніки (автомобіль-самоскид , вантажопідйомність 20т МАЗ-551605-271); 3. Копію документу (договору та/або додаткової угоди до договору) укладеного з постачальником яким(и) передбачено постачання «Барְ’єрного огородження». У разі зміни постачальника та/або інших даних зазначених в п. 2 Інформаційної довідки джерел поставки основних будівельних матеріалів надати нову Інформаційну довідку джерел поставки основних будівельних матеріалів з актуальними даними.

Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 14:10
Dovidka_20232471580270894387.pdf.p7s
19 серпня 2020 14:10
Dovidka_20232471580270894387.pdf
19 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
18 липня 2020 12:15
Електронний підпис
18 липня 2020 12:15
Електронний підпис
18 липня 2020 12:15
Транспортна схема.pdf
18 липня 2020 12:15
Проект договору.pdf
18 липня 2020 12:15
лист субпідряд.pdf
18 липня 2020 12:15
Календарний графік.pdf
18 липня 2020 12:15
Договір гарантії.pdf
18 липня 2020 12:14
Гарантія.zip
18 липня 2020 12:14
Відомість ресурсів.pdf
18 липня 2020 12:14
Виписка гарантія.pdf
18 липня 2020 12:14
Підтвердження ст 17.pdf
18 липня 2020 12:14
Лист згода санкції.pdf
18 липня 2020 12:14
Гарантійний лист.pdf
18 липня 2020 12:14
Відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Транспортній схемі вказане місце виробництва асфальтобетонної суміші (асфальтобетонний завод) відстань транспортування асфальтбетону від якого до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі складає 163км, що перевищує максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015 (не більше 150 км). Також в складі пропозиції надана Схема транспортування асфальтобетонної суміші складена на основі даних Транспортної схеми. В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п. 7 зазначено, що учасник має власний асфальтобетонний завод ДС-158 розташований в с. Зрайки, Ставищенського району, Київської області. В Інформаційній довідці щодо джерел поставки основних будівельних матеріалів в п.3 зазначено, що асфальтобетонна суміш буде постачатися на об’єкт ремонту з власного АБЗ на відстань 163км, що перевищує максимальну відстань встановлену ДБН В.2.3-4:2015. В складі пропозиції стосовно даного виробництва асфальтобетонної суміші надано: • копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане постачальнику, компетентним органом. • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • копію рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу Невідповідність вимогам п. 1.1.2 Додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці джерел поставки основних будівельних матеріалів відсутній матеріал «Бар’єрне огородження», та відсутні копії діючих договорів поставки бар’єрного огородження (з підписаними сторонами додатками, у яких визначено обсяги поставок). Невідповідність вимогам п. 1.1.2 Додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: В складі пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасником в сладі пропозиції надано два договори на Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сергія Цимбала (від перехрестя з вул.Генерала Кравченка до перехрестя з вул.Паркова) в смт. Ставище Київської області та Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Генерала Кравченка (від перехрестя з вул.Нагаївського Георгія до перехрестя з вул. Паланського) в смт. Ставище Київської області та відповідні документи до договорів згідно вимог 1.3 Додатку 1 Тендерної документації. За даними договорами виконувались роботи з ремонту вулиць та доріг комунальної власності, а не доріг загального користування як вимагалося тендерною документацією. Невідповідність вимогам п. 1.3 Додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: В складі пропозиції учасника надана довідка № № 200714SU13172803 вiд 14.07.2020p про відкриття рахунку в АТ КБ «Приватбанк» проте відсутня довідка про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами в АТ КБ «Приватбанк», датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами) Невідповідність вимогам п. 1.4 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Транспортну схему з вказаним місцем виробництва асфальтобетонної суміші (асфальтобетонний завод) відстань та час транспортування асфальтбетону від якого до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також в складі пропозиції надати Схема транспортування асфальтобетонної суміші складену на основі даних Транспортної схеми. 2. Копію договору поставки асфальтобетонної суміші (та/або документи, що підтверджують наявність власного АБЗ) виробництво якої (асфальтобетонний завод) розташоване в місці відстань транспортування від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також, в складі пропозиції стосовно даного виробництва асфальтобетонної суміші надати: • копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане постачальнику, компетентним органом. • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • копію рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу 3. Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням в п. 7 Довідки інформації стосовно асфальтобетонного заводу відстань та час транспортування асфальтобетону від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. 4. В Інформаційну довідку щодо джерел поставки основних будівельних матеріалів із зазначенням: - в п.3 місця відвантаження асфальтобетону відстань транспортування від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. - в довідці додати позицію, щодо поставки «Бар’єрного огородження» 5. Копію документу (договору ) укладеного з постачальником яким(и) передбачено постачання «Бар’єрного огородження» 6. копія виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи (послуги) з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування. Об’єкт будівництва реконструкції, капітального чи поточного середнього ремонту, що є предметом аналогічного договору повинен бути завершений та введений в експлуатацію. Для підтвердження завершення робіт та введення об’єкту в експлуатацію в складі пропозиції надається: • для об’єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту довідка в довільній формі про наявність сертифікату (декларація про готовність об’єкта до експлуатації) виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (її територіальним підрозділом) з обов’язковим зазначенням номеру сертифікату чи декларації. Замовник самостійно перевіряє наявність сертифікату (декларації про готовність об’єкта до експлуатації) стосовно об’єкту, що є предметом аналогічного договору в «Реєстрі дозвільних документів» на офіційному сайті Держархбудінспекції в мережі Інтернет: www.dabi.gov.ua. • для об’єктів поточного середнього ремонту належним чином оформлену копію акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 ) • учасники, які виконували роботи (послуги) за аналогічними договорами у якості субпідрядника надають:  копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів. - форми КБ-3 на суму виконання договору (договорів) та в повному обсязі копії податкових накладних до наданих довідок за формою № КБ-3. Учасники, які виконували роботи (послуги), за аналогічними договорами, в якості субпідрядника додатково надають: копії Акту (-ів) взаєморозрахунків по договору(-ах) з генеральними підрядниками. - форми КБ-2В, прийняті Замовником на суму виконання договору (договорів), з переліком видів робіт в цих формах КБ-2В, що відповідають основним видам робіт, зазначених в технічному завданні (Додаток № 2 до цієї тендерної документації). Для нерезидентів допускаються інші документи, що доводять виконання робіт (послуг), які зазначені в Технічному завданні (Додаток № 2 цієї тендерної документації). - позитивний відгук замовника щодо виконання вказаного договору датований не раніше двотижневого терміну до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів. У відгуці має бути інформація, щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру по договору. 7. Довідку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами в АТ КБ «Приватбанк», датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами)

Документи

Документи

Публічні документи

18 липня 2020 15:17
Електронний підпис
18 липня 2020 15:17
Електронний підпис
18 липня 2020 15:15
Договір 4710-20G TOV UDRB.pdf
18 липня 2020 15:15
Licenziya.zip
18 липня 2020 15:15
Dovirenist.zip
18 липня 2020 15:15
BG 4710-20G TOV UDRB.zip
18 липня 2020 15:15
ст.17.PDF
18 липня 2020 15:15
Ліцензія,дозволи,ПДВ.pdf
18 липня 2020 15:15
Додаток2 Техзавдання.PDF
18 липня 2020 15:15
Додаток1 Працівники.PDF
18 липня 2020 15:15
Додаток1 Поставка.PDF
18 липня 2020 15:15
Додаток1 МТБ.PDF
18 липня 2020 15:15
Додатки 4,5,7,8.PDF
18 липня 2020 15:15
Довідка з ДПС.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В складі пропозиції учасника надана довідка № 016-001-2114БТ-2020 вiд 03.07.2020p про відсутність заборгованості за кредитами в АБ «Південний» проте відсутня довідка про відкриття рахунку в АБ «Південний». Невідповідність вимогам п. 1.4 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку про відкриття рахунку в АБ «Південний»

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
19 липня 2020 09:31
Електронний підпис
19 липня 2020 09:27
Довідка покриття.pdf
19 липня 2020 09:27
Генеральний договір.pdf
19 липня 2020 09:27
Виписка по рахунку.pdf
19 липня 2020 09:27
Банківська гарантія.rar
19 липня 2020 09:27
Банк Південий.pdf
19 липня 2020 09:27
Банк МТБ.pdf
19 липня 2020 09:27
Банк конкорд.pdf
19 липня 2020 09:27
Банк Восток 2.pdf
19 липня 2020 09:27
Банк Восток 1.pdf
19 липня 2020 09:27
Fwd_ юр.док. банка.zip
19 липня 2020 09:27
Заявка до гарантії.pdf
19 липня 2020 09:27
Документи банку.pdf
19 липня 2020 09:27
18. Джерела поставки .PDF
19 липня 2020 09:27
17. Довідка МТБ .PDF
19 липня 2020 09:27
16. Додаток 2 ТД.PDF
19 липня 2020 09:27
14. Проект договору.PDF
19 липня 2020 09:27
10. Довідки довкілля.PDF
19 липня 2020 09:27
9. Додаток 5 ТД.PDF
19 липня 2020 09:27
8. Транспортна схема.PDF
19 липня 2020 09:27
7. Додаток 7 ТД.PDF
19 липня 2020 09:27
6. Лабораторія.PDF
19 липня 2020 09:27
2. Працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕЛОР ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"

ТОВ ГРАНІТ-001

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" 9 369 000,00
UAH з ПДВ
9 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" 9 992 317,00
UAH з ПДВ
9 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" 9 280 000,00
UAH з ПДВ
9 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 14:10
Dovidka_20232471580270894387.pdf.p7s
19 серпня 2020 14:10
Dovidka_20232471580270894387.pdf
19 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:42
Електронний підпис
18 липня 2020 12:15
Електронний підпис
18 липня 2020 12:15
Електронний підпис
18 липня 2020 12:15
Транспортна схема.pdf
18 липня 2020 12:15
Проект договору.pdf
18 липня 2020 12:15
лист субпідряд.pdf
18 липня 2020 12:15
Календарний графік.pdf
18 липня 2020 12:15
Договір гарантії.pdf
18 липня 2020 12:14
Гарантія.zip
18 липня 2020 12:14
Відомість ресурсів.pdf
18 липня 2020 12:14
Виписка гарантія.pdf
18 липня 2020 12:14
Підтвердження ст 17.pdf
18 липня 2020 12:14
Лист згода санкції.pdf
18 липня 2020 12:14
Гарантійний лист.pdf
18 липня 2020 12:14
Відгук.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 15:17
Електронний підпис
18 липня 2020 15:17
Електронний підпис
18 липня 2020 15:15
Договір 4710-20G TOV UDRB.pdf
18 липня 2020 15:15
Licenziya.zip
18 липня 2020 15:15
Dovirenist.zip
18 липня 2020 15:15
BG 4710-20G TOV UDRB.zip
18 липня 2020 15:15
ст.17.PDF
18 липня 2020 15:15
Ліцензія,дозволи,ПДВ.pdf
18 липня 2020 15:15
Додаток2 Техзавдання.PDF
18 липня 2020 15:15
Додаток1 Працівники.PDF
18 липня 2020 15:15
Додаток1 Поставка.PDF
18 липня 2020 15:15
Додаток1 МТБ.PDF
18 липня 2020 15:15
Додатки 4,5,7,8.PDF
18 липня 2020 15:15
Довідка з ДПС.PDF

Публічні документи

18 липня 2020 11:41
Електронний підпис
18 липня 2020 11:41
Електронний підпис
18 липня 2020 11:40
Інші довідки.pdf
17 липня 2020 13:56
Електронний підпис
17 липня 2020 13:56
Електронний підпис
17 липня 2020 13:55
Працівники_додатки.pdf
17 липня 2020 13:55
Інші довідки.pdf
17 липня 2020 13:55
Договора поставки.pdf
17 липня 2020 13:55
Договора по техніці.pdf
17 липня 2020 13:55
Довідки по ст 16-17.pdf
17 липня 2020 13:55
G7795.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"

ТОВ "ГЕЛОР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
Переможець 9 260 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
9 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:58
ДУ 443-283-20 (Корсунка).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 18:50
351-283-20 (корсунка).pdf зміни до договору
09 листопада 2020 18:50
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 18:24
283-20 Корсунка-Підвисоке.pdf укладений
26 серпня 2020 18:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 283/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 351/283/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору в результаті економії при виконанні робіт (наданні послуг)
Номер договору про закупівлю: 283/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 443/283/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 184 324,11
UAH (в тому числі ПДВ 1 530 720,68 UAH)