Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repairs to the public highway of local importance O121206 Korsunka St.-Sverdlikovo-Levkіvka-Pіdvysokye in km 1 + 133 - km 4 + 133 (45233142-6 Road Repair)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Горпинченко +380687215353 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG" |
National ID: | 42852223 |
Contact point: |
Serhiy Gorpinchenko +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Additional contacts: |
Сергій Горпинченко +380687215353 torgy_amd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 10 978 535,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 892,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109700 UAH |
Publication date: | 17 червня 2020 17:15 |
Enquiries until: | 09 липня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 15 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 липня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 10 978 536 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 54 893 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Субвенція з Державного бюджету | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Субвенція з Державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2020 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2020 12:11 |
Перелік змін до тендерної документації 1.doc | |
11 липня 2020 12:11 |
ТД ПСР Корсунка-Підвисоке.doc | |
17 червня 2020 17:15 |
Календ. графік Додаток №8.xls | |
17 червня 2020 17:15 |
Додаток 3.doc | |
17 червня 2020 17:15 |
Додаток 2.doc |
11 липня 2020 12:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 липня 2020 12:11 |
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
|
|||
11 липня 2020 12:11 |
ТД ПСР Корсунка-Підвисоке.doc
|
|||
17 червня 2020 17:15 |
Календ. графік Додаток №8.xls
|
|||
17 червня 2020 17:15 |
Додаток 3.doc
|
|||
17 червня 2020 17:15 |
Додаток 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000015 ● de4fb97e27124ff69f09d8ca70f01ea1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 14:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2020 № 194
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2020 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-17-008525-c, 17.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-5_2.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-19 13:44:47
Про надання пояснення
Дата:19.10.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-17-008525-c, яка проводилася Державним підприємством «Агенство місцевих автомобільних доріг» в Кіровоградській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до норм частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Окрім того, нормами Закону (частина 1 статті 5 Закону) визначено принципи, за якими здійснюються публічні закупівлі, зокрема, зазначено, що закупівлі здійснюються за принципом відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
За умовами тендерної документації Замовника (частина 7 розділу 6) розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1% від вартості договору, вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія має бути безвідкличною, безумовною, та видана банком-резидентом.
Також, у тендерній документації визначено відповідні вимоги до вищевказаної банківської гарантії.
При цьому за умовами тендерної документації (частина 7 розділу 6) переможець до 17:30 год (за Київським часом) дня укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника надає: оригінал гарантії на суму, що дорівнює 1% вартості договору; оригінал листа гаранта, яким підтверджується набуття чинності гарантії; оригінал довідки/виписки про наявність (протягом всього періоду дії гарантії) коштів на рахунку (в розмірі 1% вартості договору) виданої гарантом щодо підтвердження наявності грошового покриття забезпечення виконання договору про закупівлю. Також учасник надає договір, на підставі якого була видана гарантія.
Однак, у тендерній документації Замовника не встановлено умови щодо надання переможцем торгів інформації, в електронному вигляді через електронну систему закупівель, про виконання ним вимог щодо фактичного забезпечення виконання договору та відповідності такого забезпечення вимогам тендерної документації (в тому числі щодо дотримання форми та змісту гарантії, наявності оригіналу листа гаранта, яким підтверджується набуття чинності гарантії, та оригіналу довідки/виписки про наявність (протягом всього періоду дії гарантії) коштів на рахунку виданої гарантом щодо підтвердження наявності грошового покриття забезпечення виконання договору про закупівлю).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З врахуванням норми частини 8 статті 12 Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 5 Закону – чому у тендерній документації не зазначено про надання переможцем торгів інформації в електронному вигляді через електронну систему закупівель про виконання ним вимог щодо фактичного забезпечення виконання договору та відповідності такого забезпечення вимогам тендерної документації ?
2. Надати підтверджуючі документи щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації (частина 7 розділу 6), а саме: оригінал гарантії на суму, що дорівнює 1% вартості договору; оригінал листа гаранта, яким підтверджується набуття чинності гарантії; оригінал довідки/виписки про наявність (протягом всього періоду дії гарантії) коштів на рахунку (в розмірі 1% вартості договору) виданої гарантом щодо підтвердження наявності грошового покриття забезпечення виконання договору про закупівлю, які повинен був надати переможець до 17:30 год (за Київським часом) дня укладання договору про закупівлю) ?
Також, у частині 3 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до норм пункту частини 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником у тендерній документації (частина 7 розділу 6) передбачено надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору (банківська гарантія в розмірі 1% від вартості договору).
Однак, в тендерній документації Замовника не зазначено про таку підставу для неповернення забезпечення тендерної пропозиції як ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Причини не зазначення у тендерній документації підстави для неповернення забезпечення тендерної пропозиції у разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (при встановленні у тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення виконання договору), що не відповідає нормам пункту частини 3 статті 25 Закону ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-22 22:22:07
Відповідь на запит
Відповідь на запит додається в прикріплених файлах
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення Висновку
2020-11-06 21:53:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" було подано адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 15 листопада 2020 |
Документи:
21 грудня 2020 18:35
|
Електронний підпис |
15 листопада 2020 11:30
|
Електронний підпис |
21 грудня 2020 18:33
|
Відкриття провадження Корсунка.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 13:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 09:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 09:25
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
9 369 000,00
UAH з ПДВ
|
9 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" |
9 992 317,00
UAH з ПДВ
|
9 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" |
9 280 000,00
UAH з ПДВ
|
9 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" #38260976 |
Переможець |
9 260 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:58
|
ДУ 443-283-20 (Корсунка).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 18:50
|
351-283-20 (корсунка).pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 18:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 18:24
|
283-20 Корсунка-Підвисоке.pdf | укладений |
26 серпня 2020 18:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 283/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 351/283/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору в результаті економії при виконанні робіт (наданні послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 283/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 443/283/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |