Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Шкиря Юрій +380542225521 ukb@smr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 16:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 16:51 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 37 653 957,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 376 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 188200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 16:54 |
РП.7z | |
17 червня 2020 16:54 |
Тендерна документація Театральна площа.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000042 ● 0ec2d19c0fe04e71a8909cfd59167631
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
4. UA-2020-06-17-008267-c 17.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція Театральної площі» Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради розглянуто результати моніторингу Південного офісу Держаудитслужби закупівлі робіт «Реконструкція Театральної площі», за результатами якого складено висновок від 05.11.2020 року. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновок Південного офісу Держаудитслужби було оприлюднено 05.11.2020 року. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради не погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби та повідомляє про намір оскарження висновку до суду у строк до 19.11.2020 року. При цьому, надаємо заперечення до висновку відповідно до вимог ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами). Під час проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Реконструкція Театральної площі», ДК 021:2015, код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», бюджет закупівлі 37653957,60 (тридцять сім мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім) грн 60 коп. з ПДВ (електронний майданчик zakupki.prom.ua., ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-17-008267-с), у відповідності до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Серсвіс-Буд» були виявлені наступні невідповідності тендерної пропозиції: - не надано відгуку замовника щодо виконаного договору, укладеного підрядником з Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради; - на останній сторінці акта виконаних робіт по об’єкту «Реконструкція фонтану в дитячому парку «Казка» відсутня печатка замовника - Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради; - відсутня остання сторінка акта виконаних робіт «Облаштування скверу та благоустрію території за адресою: м. Суми, вул. Заливна, 31»; - відсутня печатка учасника на останній сторінці акта виконаних робіт по об’єкту «Будівництво зливної каналізації по вулиці Прокоф’єва». Управлінням опубліковано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей о 13-41год. 08.07.2020 року. Після оприлюднення даного повідомлення тендерним комітетом 09.07.2020 року було отримано звернення директора ТОВ «Суми-Серсвіс-Буд» про неможливість виправлення недоліків у вказаний в законі спосіб внаслідок збою в роботі комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення, оскільки 09 липня 2020 року об 08.15 годин локальна мережа та все комп’ютерне обладнання ТОВ «Суми-Серсвіс-Буд» зазнали DoS-атаки та були заражені троянською програмою, що підтверджено актом обстеження уповноваженою на проведення таких обстежень організацією (лист-звернення від ТОВ «Суми-Серсвіс-Буд» №48 від 09.07.2020 та акт-обстеження додаються). Тобто, ТОВ «Суми-Серсвіс-Буд» недоліки в тендерній документації було виправлено шляхом подачі замовнику всіх документів, які мали бути завантажені в системі до 09.07.2020 до 13.41 год., у письмовому, а не електронному вигляді (додаються). У відповідності до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) з метою дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, таких принципів як максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, на засіданні тендерного комітету від 09.07.2020 (протокол №31) прийнято рішення прийняти до розгляду виправлені документи, подані учасником ТОВ «Суми-Серсвіс-Буд» та акт-обстеження (протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2020 №31 додається). Щодо вимоги розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Вказаним Законом та нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Вищевказані нормативні акти та Договір №72/20 від 20 липня 2020 року не передбачають можливості припинення (розірвання) зобов’язань в односторонньому порядку. Тому, виконання вимоги щодо розірвання договору можливе виключно у порядку, передбаченому ст. 188 Господарського Кодексу України, тобто шляхом звернення до суду. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Під час виконання Договору №72/20 від 20 липня 2020 року не встановлено будь-яких порушень щодо виконання договору. Оскільки, підрядником не порушено жодних умов виконання договору, то у замовника відсутні підстави дострокового розірвання Договору №72/20 від 20 липня 2020 року. Таким чином, у замовника відсутні встановлені законами або договором підстави для розірвання вказаного договору. Укладений договір №72/20 від 20 липня 2020 року не обмежив конкуренцію та не призвів до дискримінації учасників закупівлі. Додатково зазначаємо, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Вважаємо, що висновок про результати моніторингу закупівлі щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав сторін договору. Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є виконання робіт, призведе до зриву процесу виконанням робіт, що є неприйнятним. Приймаючи рішення про оскарження вимоги до суду, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради враховує і негативні наслідки примусового розірвання договору внаслідок подальшого примусового стягнення бюджетних коштів з замовника за виконані до дати набрання рішенням суду законної сили роботи. Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради також виходить з того, що вимога про розірвання договору ґрунтується на формальній підставі, яка не впливає на суть тих принципів і правовідносин, на дотримання та захист яких направлене правове регулювання відносин у сфері публічних закупівель. У правовідносинах можуть існувати обставини, які свідчать про відсутність соціальної потреби чи нагальної суспільної необхідності, що виправдовували б відхилення від принципу правової визначеності та виправдовували б превалювання форми над змістом відносин лише заради правового пуризму. Виходячи з викладеного, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради буде оскаржувати висновок від 05.11.2020 за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція Театральної площі» у відповідності до вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами).
2020-11-12 16:11:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 19.11.2020 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним і скасування висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу. |
Дата публікації: | 19 листопада 2020 |
Документи:
25 листопада 2020 14:29
|
Електронний підпис |
25 листопада 2020 14:29
|
Лист про відкриття провадження.pdf |
25 листопада 2020 14:29
|
Електронний підпис |
19 листопада 2020 16:21
|
Електронний підпис |
25 листопада 2020 14:29
|
Лист про відкриття провадження.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд" #36234347 |
Переможець |
35 674 350,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 15:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 10:13
|
Додаткова угода №9 до договору 72-20.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:18
|
Додаткова угода №5 Договір №72-20.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 11:34
|
Договір№72-20.pdf | укладений |
21 липня 2020 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з затримкою фінансування Сторони дійшли згоди про подовження дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 72/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |