Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
(Лот 1 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в учбовому корпусі Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»;
Лот 2 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №1 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»;
Лот 3 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №2 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»).
Очікувана вартість
2 014 673,20 UAH
UA-2020-06-17-007785-c ● 5af1ddbbbb9e438ca908ccfecbe57fe3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011226 |
Місцезнаходження: | 85102, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15 |
Контактна особа: |
Галина Білобаба +380508628531 tendercollege@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 014 673,20 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Тендерна документація
26 червня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 14:34 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
26 червня 2020 14:34 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(ПС).doc | |
26 червня 2020 14:34 |
перелiк_змiн.docx | |
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc | |
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_4.doc | |
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
17 червня 2020 16:26 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(2)_(5)_(3).doc |
26 червня 2020 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2020 14:34 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc
|
|||
26 червня 2020 14:34 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(ПС).doc
|
|||
26 червня 2020 14:34 |
перелiк_змiн.docx
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_4.doc
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(2)_(5)_(3).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність проходження психофізіологічного обстеження працівників
Дата подання: 25 червня 2020 10:04
Дата відповіді: 26 червня 2020 11:01
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога про проходження психофізіологічного обстеження працівників за напрямками робіт підвищеної небезпеки, які будуть проводитися на об’єктах (копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору). Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Лот 1 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в учбовому корпусі Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»; Лот 2 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №1 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»; Лот 3 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №2 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»). Так як даний вид діяльності здійснюється відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, то працівники можуть виконувати дані послуги підставі особистої медичижки та додатку до неї. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу уважність та повідомляємо, що зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Лот 2 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №1 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж») |
Опис предмету закупівлі: |
Технічні специфікації згідно Додатку З
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 009 592,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 095,93 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №1 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85102, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул. Суворова, 15
Дата доставки:
31 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 15 банківських днів у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 16:26 |
зведений кошторис гурт 1.pdf |
17 червня 2020 16:26 |
експертний звіт гур 1.pdf |
17 червня 2020 16:26 |
додаток до ескспертизи гурт 1.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
890 099,08
UAH з ПДВ
|
706 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИД-Д" |
861 926,86
UAH з ПДВ
|
708 736,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" |
929 047,00
UAH з ПДВ
|
710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
842 359,82
UAH з ПДВ
|
705 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #13880445 |
Переможець |
705 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 13:45
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 липня 2020 13:45
Учасник | Пропозиція | Документи |
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #13880445 |
705 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 09:21 |
Кінець періоду оскарження: | 01 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 01 серпня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | під час виготовлення Робочого проекту та додатків до нього, проектна організація допустила помилку в найменуванні об'єкта |
Документи:
21 липня 2020 09:21
|
Електронний підпис |
21 липня 2020 09:09
|
Протокол скасування.pdf |