Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
(Лот 1 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в учбовому корпусі Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»;
Лот 2 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №1 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»;
Лот 3 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №2 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»).
Очікувана вартість
2 014 673,20 UAH
UA-2020-06-17-007785-c ● 5af1ddbbbb9e438ca908ccfecbe57fe3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011226 |
Місцезнаходження: | 85102, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15 |
Контактна особа: |
Галина Білобаба +380508628531 tendercollege@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 014 673,20 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Тендерна документація
26 червня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 14:34 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
26 червня 2020 14:34 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(ПС).doc | |
26 червня 2020 14:34 |
перелiк_змiн.docx | |
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc | |
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_4.doc | |
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
17 червня 2020 16:26 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(2)_(5)_(3).doc |
26 червня 2020 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2020 14:34 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc
|
|||
26 червня 2020 14:34 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(ПС).doc
|
|||
26 червня 2020 14:34 |
перелiк_змiн.docx
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_4.doc
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc
|
|||
17 червня 2020 16:26 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(2)_(5)_(3).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність проходження психофізіологічного обстеження працівників
Дата подання: 25 червня 2020 10:04
Дата відповіді: 26 червня 2020 11:01
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога про проходження психофізіологічного обстеження працівників за напрямками робіт підвищеної небезпеки, які будуть проводитися на об’єктах (копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору). Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Лот 1 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в учбовому корпусі Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»; Лот 2 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №1 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»; Лот 3 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №2 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»). Так як даний вид діяльності здійснюється відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, то працівники можуть виконувати дані послуги підставі особистої медичижки та додатку до неї. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу уважність та повідомляємо, що зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Лот 1 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в учбовому корпусі Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж») |
Опис предмету закупівлі: |
Технічні специфікації згідно Додатку З
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 507 481,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 074,81 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в учбовому корпусі Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж»
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85102, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул. Суворова, 15
Дата доставки:
31 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 15 банківських днів у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
431 762,43
UAH з ПДВ
|
349 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИД-Д" |
470 968,98
UAH з ПДВ
|
343 983,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" |
412 453,78
UAH з ПДВ
|
342 925,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
425 251,67
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" #37435330 |
Відхилено |
342 925,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 13:02
|
ТОВ "ВИД-Д" #24063784 |
Переможець |
343 983,64
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 13:38
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx | укладений |
01 вересня 2020 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:07
|
додаткова угода 1 до договору 31.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 15:55
|
договор 31.pdf | укладений |
23 липня 2020 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди викласти п.5.1 розділу 5 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |