Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами» (код 48150000-4 за ДК 021:2015) (Програмний продукт автоматизованої системи збору та обробки даних споживання електричної енергії об’єктами АТ «Укртранснафта» та послуги з його встановлення та налаштування)
Очікувана вартість
326 633,33 UAH
UA-2020-06-17-006980-c 58db348c2d754c2daa3f35370bfd8ea5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Головач

+380634276136 a.holovach@ukrtransnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Вебсайт: https://www.ukrtransnafta.com
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2
Контактна особа: Андрій Головач
+380634276136
a.holovach@ukrtransnafta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 16:00
Очікувана вартість: 326 633,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 266,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48150000-4: Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами


Програмний продукт автоматизованої системи збору та обробки даних споживання електричної енергії об’єктами АТ «Укртранснафта» та послуги з його встановлення та налаштування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Програмний продукт автоматизованої системи збору та обробки даних споживання електричної енергії об’єктами АТ «Укртранснафта» та послуги з його встановлення та налаштування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку аванс у розмірі до 50% (п'ятдесяти) відсотків від суми, визначеної у п. 3.2. Договору, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання належним чином оформленого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару остаточний розрахунок за цим Договором здійснюється Покупцем після підписання Акта (ів) приймання-передачі Товару, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акта (ів) приймання-передачі наданих Послуг на підставі отриманого Покупцем рахунку (ів)-фактури Постачальника Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнюєче запитання
Дата подання: 23 червня 2020 14:53
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:34
В Додатку 2 тендерної документації написано: "Пропозиція (цінова пропозиція) складена в одному примірнику на ___ сторінках разом з додатком до пропозиції, що містить інформацію про технічні та якісні характеристики.", тобто треба ставити нумерацію на сторінках лише до Додатку 2 (цінової пропозиції та додатків до неї) чи всіх документів, які вимагаються умовами тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На ваше запитання повідомляємо, що ви ставите номерацію та зазначаєте кількість сторінок, яку містить ваша пропозиція спрощеної закупівлі відповідно до Додатку №2 разом з Формою додатку до цінової пропозиції спрощеної закупівлі.
Вимогами Додатку №3 оголошення передбачено, що всі інші скан – копії документів ви завантажуєте, кожен в окремому файлі. Тип кожного документу – «Документи, що підтверджують кваліфікацію».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" 311 000,00
UAH з ПДВ
311 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 14:29
Підтвердження ТЗ.pdf
26 червня 2020 12:46
Підтвердження ТЗ.pdf
26 червня 2020 12:46
Договір з додатком.pdf
26 червня 2020 12:45
Відгук.pdf
26 червня 2020 12:45
Відгук копія.pdf
26 червня 2020 12:45
ВИТЯГ.pdf
26 червня 2020 12:45
Акт.pdf
26 червня 2020 12:45
Акт копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
Переможець 311 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
311 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 20:13
2021.06.30 - Звіт про виконання договору № 23-01_52-20 - ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД».doc укладений
30 червня 2021 17:15
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 17:03
2_201203_03_12_2020.zip зміни до договору
03 грудня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 15:14
1_201203_03_12_2020.zip зміни до договору
03 грудня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:20
23-01_52-20_200721_21_07_2020.zip укладений
21 липня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 23-01/52-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості
Номер договору про закупівлю: 23-01/52-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 311 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 841,67 UAH)