Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015 - 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт комунальної дороги по вулиці Левченка у м. Устилузі Володимир-Волинського району Волинської області)
Очікувана вартість
3 162 741,60 UAH
UA-2020-06-17-006650-c 7fa5b41496ea4a5ea7228cb6266e35b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталя Олексіївна

+380334293331 ustylugmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Устилузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051388
Місцезнаходження: 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40
Контактна особа: Гуменюк Наталя Олексіївна
+380334293331
ustylugmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 13:25
Очікувана вартість: 3 162 741,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 627,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт комунальної дороги по вулиці Левченка у м. Устилузі Володимир-Волинського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44731, Україна, Волинська область, Устилуг, Левченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні коштів з державного бюджету, коштів місцевого бюджету у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт підписаних уповноваженими представниками сторін (Замовником і Підрядником). Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:19
Тендерна документація зі змінами.doc
30 червня 2020 16:19
Перелік змін від 30.06.2020..docx
30 червня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:19
Тендерна документація зі змінами.doc
30 червня 2020 15:21
Тендерна документація зі змінами.doc
17 червня 2020 15:32
Тендерна документація.doc
30 червня 2020 16:19
Перелік змін від 30.06.2020..docx
30 червня 2020 15:21
Перелік змін від 30.06.2020..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимоги
Дата подання: 19 червня 2020 12:35
Дата відповіді: 22 червня 2020 12:05
Прошу вказати клас наслідків (відповідальності) та категорію складності об'єкту будівництва згідно проектної документації
Відповідь: Шановний Учаснику!
Критерії складності об'єктів будівництва та порядок їх визначення регламентовані ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності (далі –Закон), зі змінами, внесеними, зокрема, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» , а саме:
- п.5 ст.32 Закону визначено: «Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності):
незначні наслідки - СС1;
середні наслідки - СС2;
значні наслідки - СС3…»
- п. 6 ст.32 Закону визначено: «Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва...»
Відповідно до п.4.4 ДСТУ 8855:2019 клас наслідків (відповідальності) об’єкту встановлюється за найвищою характеристикою можливих наслідків, отриманих за результатами розрахунків. Згідно з розрахунком класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва «Капітальний ремонт комунальної дороги по вулиці Левченка у м. Устилузі Володимир-Волинського району Волинської області» відноситься до класу наслідків СС2-середні наслідки.
Звертаємо Вашу увагу, що поняття «категорія складності об’єкта» в Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності» (зі змінами) не вживається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 2 481 924,00
UAH з ПДВ
1 899 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 2 537 790,18
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 2 566 350,98
UAH з ПДВ
2 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 2 738 934,84
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" 2 821 777,20
UAH з ПДВ
2 481 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:16
Електронний підпис
03 липня 2020 15:03
довідка санкції.pdf
03 липня 2020 15:03
лист згода.pdf
03 липня 2020 15:03
план фінансув.pdf
03 липня 2020 15:03
календарний план.pdf
03 липня 2020 15:03
проект договору.pdf
03 липня 2020 15:03
свідоцтво ПДВ.pdf
03 липня 2020 15:03
статут.pdf
03 липня 2020 15:03
Наказ_керівник.pdf
03 липня 2020 15:03
довідка субпідр.pdf
03 липня 2020 15:03
ліцензія.pdf
03 липня 2020 15:03
тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 15:03
лист гарантія ст17 ЗУ.pdf
03 липня 2020 15:03
фінзвітн.pdf
03 липня 2020 15:03
довідка фін спроможн.pdf
03 липня 2020 15:03
документи досвід.pdf
03 липня 2020 15:03
довідка досвід.pdf
03 липня 2020 15:03
довідка робітники.pdf
03 липня 2020 15:03
листи підтверд.pdf
03 липня 2020 15:03
довідка мтб.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 16:47
Електронний підпис
07 липня 2020 16:46
Квал крит ч 2.zip
07 липня 2020 16:46
ДЦ Кап рем Усти.zip
07 липня 2020 16:46
Тех квал Кап рем Усти.zip

Публічні документи

07 липня 2020 12:50
Електронний підпис
07 липня 2020 12:48
кошторис.rar
07 липня 2020 12:48
Скан Кваліфікація 2.zip
07 липня 2020 12:48
Скан Кваліфікація 1.zip

Публічні документи

24 липня 2020 17:06
Електронний підпис
24 липня 2020 17:04
ДЦ після аукціону
07 липня 2020 16:10
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2020 15:24
Електронний підпис
07 липня 2020 14:39
37ДЦ.xls
07 липня 2020 14:39
докумен.rar
07 липня 2020 14:39
Тендерна пропозиція.PDF
07 липня 2020 14:39
Установчі документи.rar
07 липня 2020 14:39
ДЦ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МП Сантехмонтаж"

ПП "РОСТРАНС"

ПП МВМ ШЛЯХБУД

ТОВ Луцька ДПМК

ЗАХІДАВТОДОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
Відхилено 1 899 880,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:05
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 1 900 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 10:33
ПП МВМ ШЛЯХБУД
#38402090
Відхилено 2 399 999,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:12
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Переможець 2 400 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:08

Документи

13 липня 2020 15:03
Електронний підпис
08 липня 2020 14:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

15 липня 2020 10:33
Електронний підпис

Документи

16 липня 2020 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:02
Додаткова угода №2 від 22.12.2022.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 09:40
Додаткова угода №1 від 27.04.2021 (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 10:13
Договір №287 від 31.07.2020.PDF укладений
31 липня 2020 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пунктів 4,3, 6.2, 6.3 та 11.1 Договору №287 від 31.07.2020 року укладено додаткову угоду №1 до Договору №287 від 31.07.2020 року
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, у звя'зку із зменшенням фактичного обсягу видатків бюджету.
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 687 322,00
UAH (в тому числі ПДВ 281 220,33 UAH)