Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка грейдингової структури оплати праці ПАТ «НСТУ»
Очікувана вартість
1 095 000,00 UAH
UA-2020-06-17-006487-c d0a5af932716492daf175f5f38565deb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бут

+380444814693 ihor.but@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Ігор Бут
+380444814693
ihor.but@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівлю згідно предмету - Розробка грейдингової структури оплати праці ПАТ «НСТУ» – код ДК 021:2015:79630000-9 Кадрові послуги, крім розміщення персоналу та забезпечення персоналом здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
• Закон України «Про публічні закупівлі»
UA-2020-04-28-002165-b ;
UA-2020-05-18-003842-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 15:29
Оскарження наміру укласти договір: 28 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79630000-9: Кадрові послуги, крім розміщення персоналу та забезпечення персоналом


Строк надання послуг - до 90 календарних днів з дати укладення договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка грейдингової структури оплати праці ПАТ «НСТУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 79630000-9 — Кадрові послуги, крім розміщення персоналу та забезпечення персоналом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Вартість Послуг розраховується за фактичним обсягом наданих Послуг, згідно з Актами приймання-передачі наданих послуг, але в будь-якому разі не повинна перевищувати вартості Договору. Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 червня 2020 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"
#33306958
Переможець 1 093 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:29

Документи

17 червня 2020 15:29
Електронний підпис
17 червня 2020 15:27
Протокол .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"
#33306958
1 093 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 15:29
Електронний підпис
17 червня 2020 15:27
Протокол .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:24
327-10.4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 10:25
327-10.4.pdf укладений
16 липня 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з запровадженням карантинних заходів пов'язаних з пандемією COVID-19, що спричинило виникнення об'єктивних обставин, які зумовлюють необхідність збільшення часу для падання Послуг за Договором, що не зумовлено діями та/або бездіяльністю Виконавця, та у відповідності з п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовились про продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо надання послуг за Договором, а відтак: 1. 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 4.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Строк надання Послуг: з моменту підписання Договору по 31 січня 2021 року.». Цей Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків - до повного розрахунку між Сторонами.».
Номер договору про закупівлю: TAX-HC-SSTC-002/20/327-10/4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору TAX-HC-SSTC-002/20/327-10/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 093 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 182 166,66 UAH)