Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по пров. Невському, ПВ-8623, у Шевченківському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
221 302,80 UAH
UA-2020-06-17-005104-b f2c1050f28814c7c879ba4a0e9bd6aa3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 221 302,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,68%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по пров. Невському, ПВ-8623, у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, пров. Невський, ПВ-8623, у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Система керування
Дата подання: 18 червня 2020 15:53
Дата відповіді: 19 червня 2020 10:59
Добрий день! Чи є відкритою система керування від Seak Energetics? Чи є можливість підключення до програмного забезпечення системи керування від Seak Energetics світильників які керовані по технології PLC, але використовують відмінний протокол обміну даними від того, що використовує Seak Energetics. Який протокол обміну даних використовується між пультом та комутатором? Між комутатором та демодулятором, що знаходиться в середині світильника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно розпорядження Київської міської державної адміністрації № 583 від 09.04.2020 року, КП «Київміськсвітло» лише забезпечує доступ КП «Інформатика» до існуючої системи управління мережами зовнішнього освітлення, а адміністрування програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва покладено на КП «Інформатика».
Так , як інформація щодо технічних можливостей системи керування SEAK Energetics, знаходяться в компетенції КП «Інформатика», рекомендуємо зробити запит до даної установи, або до офіційного дистриб'ютора SEAK Energetics (Словаччина) в Україні ДП "ХІДДЕН" ТОВ "ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ" щодо роз’яснень.
В свою чергу, КП «Київміськсвітло» надіслало запит у відповідні організації для роз’яснень вищесказаних питань.
Система керування
Дата подання: 22 червня 2020 19:14
Добрий день! Хотілось би отримати відповідь безпосередньо від Замовника на поставлені раніше запитання, що безпосередньо стосуються умов технічного завдання і необхідні Учасникам для подання пропозицій. Отже, повторюємо запитання: Чи є відкритою система керування від Seak Energetics? Чи є можливість підключення до програмного забезпечення системи керування від Seak Energetics світильників які керовані по технології PLC, але використовують відмінний протокол обміну даними від того, що використовує Seak Energetics. Який протокол обміну даних використовується між пультом та комутатором? Між комутатором та демодулятором, що знаходиться в середині світильника? Велике прохання, не давати рекомендацій щодо звернення до організацій або компаній, які не є безпосередніми Замовниками. Оскільки вони незобов'язані давати будь-які роз’яснення, а тим більше у певні терміни, щодо закупівель які не їх не стосуються безпосередньо. А ми як Учасники маємо звертатися безпосередньо до Замовника через систему державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 180 172,37
UAH з ПДВ
180 172,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 08:30
Електронний підпис
26 червня 2020 00:02
Електронний підпис
26 червня 2020 00:01
Гарантійний лист.pdf
26 червня 2020 00:01
Акт _1 _КБ-3_.pdf
26 червня 2020 00:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 червня 2020 00:01
Наказ _1.pdf
26 червня 2020 00:01
Договір підряду _27-КР.pdf
26 червня 2020 00:01
Статут.pdf
26 червня 2020 00:01
Акт _2 _КБ-2в_.pdf
26 червня 2020 00:01
Технічна специфікація.pdf
26 червня 2020 00:01
Рішення засновника.pdf
26 червня 2020 00:01
Акт _3 _КБ-3_.pdf
26 червня 2020 00:01
Податкові накладні.pdf
26 червня 2020 00:01
Акт _1 _КБ-2в_.pdf
26 червня 2020 00:01
Акт _3 _КБ-2в_.pdf
26 червня 2020 00:01
Акт _2 _КБ-3_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
Переможець 180 172,37
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
180 172,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:04
12 КР Невський.pdf укладений
15 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:24
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:44
ДУ №2 від 29.12.2020 р. до Дог. №08-КР на зменшення.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:15
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:10
ДУ №1 Невський.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 17:02
Договір №08-КР від 20.07.2020.pdf укладений
21 липня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №08-КР від 20.07.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: №08-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 179391,90 (Сто сімдесят дев'ять тисяч триста дев'яносто одна грн. 90 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 29898,65 (Двадцять дев'ять тисяч вісімсот дев'яносто вісім грн. 65 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 179391,90 (Сто сімдесят дев'ять тисяч триста дев'яносто одна грн. 90 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 29898,65 (Двадцять дев'ять тисяч вісімсот дев'яносто вісім грн. 65 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «29» грудня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №08-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 179 391,90
UAH (в тому числі ПДВ 29 898,65 UAH)