Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за двома лотами Лот 1 «Лікарня» та Лот 2 «Молочна кухня»
Очікувана вартість
2 793 621,48 UAH
UA-2020-06-17-005059-b c6b394f7653c413bb3ee290f8c3e5348
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Любов Любомирівна

380342530655 lubovmazur.00@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993256
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 132
Контактна особа: Мазур Любов Любомирівна
380342530655
lubovmazur.00@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, пункт 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі » (зі змінами)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 17:43
Оскарження наміру укласти договір: 23 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

17 червня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 «Лікарня»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 712 774,89 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1257 Гкал
теплова енергія для централізованого опалення
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
4500 м³
Централізоване постачання гарячої води
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
9 міс
Підключене теплове навантаження на опалення 1,3813Гкал/год
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 5-ти днів з моменту отримання акту. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДМП «Івано-Франківськтеполокомуненерго»
#03346058
Переможець 2 712 774,89
UAH з ПДВ
17 червня 2020 17:43

Документи

17 червня 2020 17:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 17:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДМП «Івано-Франківськтеполокомуненерго»
#03346058
2 712 774,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 17:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 10:13
41.3.PDF зміни до договору
31 січня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:32
Продовження теплокомун.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 10:40
File0001 (4).PDF зміни до договору
11 листопада 2020 10:39
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 11:42
Договір теплокомун.pdf укладений
24 червня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору на підставі рішення Івано-Франківської міської ради №943 від 10.09.20р №Про забезпечення теплом споживачів підключених до мереж від котельні на вул.Індустріальна,34"
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору № 41 від 24.06.2020 року продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, а саме 542 500,00 гривень.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 255 274,89
UAH (в тому числі ПДВ 542 545,79 UAH)