Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свіжі овочі, ананаси та інші фрукти: лот 1 – свіжі овочі, лот 2 – свіжі ананаси та інші фрукти
Очікувана вартість
301 512,00 UAH
UA-2020-06-17-004800-b ed67a422dd9442dda814fb7596c6ece7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Інна Вікторівна

380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Вебсайт: http://sumdu.edu.ua
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Гаркуша Інна Вікторівна
380542687825
info@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 301 512,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Свіжі овочі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 247 782,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 238,91 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 липня 2020 13:28
Закінчення: 06 липня 2020 13:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16545 кг
свіжі овочі
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Семібратов Володимир Сергійович" 219 290,00
UAH з ПДВ
219 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович 241 600,00
UAH з ПДВ
241 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 15:46
Електронний підпис
16 липня 2020 15:45
Довіка МВС.pdf
16 липня 2020 15:45
Довідка ст.17.pdf
16 липня 2020 15:45
Довідка ДФС.pdf
15 липня 2020 10:16
Електронний підпис
03 липня 2020 13:01
Електронний підпис
03 липня 2020 12:58
пропозиція лот1.rar

Публічні документи

06 серпня 2020 16:19
Довідка МВС оригінал
03 липня 2020 12:32
Електронний підпис
03 липня 2020 12:30
ОВОЧІ ч.2.zip
03 липня 2020 12:30
ОВОЧІ ч.1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Семібратов Володимир Сергійович"

ФОП Безкоровайний Роман Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Семібратов Володимир Сергійович"
#3206917774
Рішення скасоване 219 290,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 16:24
ФОП "Семібратов Володимир Сергійович"
#3206917774
Відхилено 219 290,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:45
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович
#3262803050
Переможець 241 600,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 19:15

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Семібратова Володимира Сергійовича виявлена невідповідність в документі - довідці №181 від 02 липня 2020 року, поданій учасником згідно абз. 2 п. 5.2 ч. 5 розділу III Тендерної документації на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме - відсутня інформація щодо адреси Замовника, передбачена абз. 2 п. 5.2 ч. 5 розділу III Тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник фізична особа-підприємець Семібратов Володимир Сергійович повинен подати в порядку визначеному Тендерною документацією та Законом довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору. Аналогічним договором буде вважатися договір щодо поставки свіжих овочів та/або фруктів.

Документи

29 липня 2020 15:43
Електронний підпис
29 липня 2020 15:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 19:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович
#3262803050
241 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 16:37
ДУ №3 від 04.03.2021 до дог №1058.pdf зміни до договору
10 березня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 14:11
ДУ_№2_від_13.01.2021_до_дог_№1058.pdf зміни до договору
13 січня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:56
ДУ_№1_від_30.12.2020_до_дог_№1058.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:59
Договір №1058_20.08.2020 р..pdf укладений
20 серпня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 31.03.2021 року, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1058
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг договору за 2020 рік становить 241600,00 грн. без ПДВ. Обсяг цього договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% загального обсягу договору за 2020 р. та становить 48320,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1058
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі: обсяг цього договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% загального обсягу договору за 2020 рік та становить 35931,65 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1058
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 277 531,65
UAH