Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О090602 Калуш – Осмолода км 0+300 – км 2+000, км 5+200 – км 15+300, км 17+100 – км 20+500, км 21+900 – км 27+900, км 29+400 – км 31+600, км 33+400 – км 35+700, км 38+800 – км 54+900 Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance О090602 Kalush - Osmoloda km 0 + 300 - km 2 + 000, km 5 + 200 - km 15 + 300, km 17 + 100 - km 20 + 500, km 21 + 900 - km 27 + 900, km 29 + 400 - km 31 + 600, km 33 + 400 - km 35 + 700, km 38 + 800 - km 54 + 900 of Ivano-Frankivsk region (45230000-8 Construction of pipelines, lines of communication and electric power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Очікувана вартість
377 520 924,00 UAH
UA-2020-06-17-004738-b ac9e0600edf7433d97021417fecc1a67
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітовська Леся Василівна

+380342741390 doroga_ifoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ"
Код ЄДРПОУ: 42753775
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77
Контактна особа: Вітовська Леся Василівна
+380342741390
doroga_ifoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "ROADS OF PRYKARPATTYA"
National ID: 42753775
Contact point: Vitovska Lesia Vasylivna
+380342741390
doroga_ifoda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 червня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:48
Очікувана вартість: 377 520 924,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 887 604,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1887604 UAH
Publication date: 17 червня 2020 16:35
Enquiries until: 17 липня 2020 11:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 377 520 924 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 887 604 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади / юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О090602 Калуш – Осмолода км 0+300 – км 2+000, км 5+200 – км 15+300, км 17+100 – км 20+500, км 21+900 – км 27+900, км 29+400 – км 31+600, км 33+400 – км 35+700, км 38+800 – км 54+900 Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь); Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О090602 Калуш – Осмолода км 0+300 – км 2+000, км 5+200 – км 15+300, км 17+100 – км 20+500, км 21+900 – км 27+900, км 29+400 – км 31+600, км 33+400 – км 35+700, км 38+800 – км 54+900
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Overhaul of the road surface of the public highway of local significance О090602 Kalush - Osmoloda km 0 + 300 - km 2 + 000, km 5 + 200 - km 15 + 300, km 17 + 100 - km 20 + 500, km 21 + 900 - km 27 + 900, km 29 + 400 - km 31 + 600, km 33 + 400 - km 35 + 700, km 38 + 800 - km 54 + 900 of Ivano-Frankivsk region (45230000-8 Construction of pipelines, lines of communication and electric power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces); Source of procurement financing - Local budget funds.
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:11
Зміни до ТД КР Калуш-Осмолода.doc
16 липня 2020 16:11
Додаток _11.docx
16 липня 2020 16:11
Додаток _3(із змінами).docx
16 липня 2020 16:11
Додаток _1(із змінами).docx
16 липня 2020 16:11
ТД Калуш Осмолода (із змінами).doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 10.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 9.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 8.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 7.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 6.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 5.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 4.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 2.doc
17 червня 2020 16:36
оголошення Осмолода.pdf
16 липня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:11
Зміни до ТД КР Калуш-Осмолода.doc
16 липня 2020 16:11
Додаток _11.docx
16 липня 2020 16:11
Додаток _3(із змінами).docx
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 3.doc
16 липня 2020 16:11
Додаток _1(із змінами).docx
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 1.doc
16 липня 2020 16:11
ТД Калуш Осмолода (із змінами).doc
17 червня 2020 16:36
ТД Калуш Осмолода (2).doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 10.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 9.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 8.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 7.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 6.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 5.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 4.doc
17 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 2.doc
17 червня 2020 16:36
оголошення Осмолода.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000032 ● 45eadb3b712d4d808e23f67b29d45028
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352

Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-06-17-004738-b 17.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 серпня 2020
UA-2020-06-17-004738-bac9e0600edf7433d97021417fecc1a67
Найменування: Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ"
Код ЄДРПОУ: 42753775
Місцезнаходження: 76014, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 16:12
ТОВ "ПМК-88" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 16:13

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 18:09
Електронний підпис
24 липня 2020 18:09
Електронний підпис
24 липня 2020 18:08
Транспортна схема.pdf
24 липня 2020 18:07
Протокол ЗБ.pdf
24 липня 2020 18:07
Ліцензія ПБС.PDF
24 липня 2020 18:07
Інформація до ст.17.pdf
24 липня 2020 18:07
Проект договору.pdf
24 липня 2020 18:07
Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 18:07
Довідка про досвід.pdf
24 липня 2020 18:07
Накази (1).pdf
24 липня 2020 18:07
Атестат.pdf
24 липня 2020 18:07
Довідка про техніку 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-БУД» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції відсутній договір позички від 26.02.2020р. та акт прийому-передачі на машину КАМАЗ 65117-А5, яка зазначена учасником у ДОВІДЦІ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ (вих. №0722/1- від 22.07.2020р.) 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.додаток №1 «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Договір позички від 26.02.2020р. та акт прийому-передачі на машину КАМАЗ 65117-А5.

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 19:34
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:32
Дог_поз_акт_Камаз.pdf
13 серпня 2020 19:32
Відпов_на_вимогу.pdf
27 липня 2020 09:28
Електронний підпис
27 липня 2020 09:28
Електронний підпис
27 липня 2020 09:26
Дог_поз_Камаз.pdf
27 липня 2020 08:22
Електронний підпис
27 липня 2020 08:22
Електронний підпис
27 липня 2020 08:22
Статут_Карпат_Буд.pdf
27 липня 2020 08:22
Рішення_засн_КБ_1006.pdf
27 липня 2020 08:22
Протокол_директор.pdf
27 липня 2020 08:22
Проект_договору.pdf
27 липня 2020 08:22
Наказ_директор.pdf
27 липня 2020 08:22
Ліцензія_з_додатком.pdf
27 липня 2020 08:22
Трансп_схеми.pdf
27 липня 2020 08:22
Технічне_завдання.pdf
27 липня 2020 08:22
Самоскид_4_IVECO_ASTRA_2014.pdf
27 липня 2020 08:22
Самоскид_3_IVECO_ASTRA_2014.pdf
27 липня 2020 08:22
Самоскид_2_IVECO_ASTRA_2014.pdf
27 липня 2020 08:22
Самоскид_1_IVECO_ASTRA_2014.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_підтв_Сисак.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_підтв_Гаразд.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_підтв_Гаджиєв.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_підв_Алов.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_відгук.pdf
27 липня 2020 08:22
Договір_поз_Камаз.pdf
27 липня 2020 08:22
Дог_оренди_Сисак.pdf
27 липня 2020 08:22
Дог_оренди_АЛОВ.pdf
27 липня 2020 08:22
Гарантійні_листи.pdf
27 липня 2020 08:22
Витяг_пл_ПДВ.pdf
27 липня 2020 08:22
Атестат_АБЗ.pdf
27 липня 2020 08:22
Аналог_дог_та_акти.pdf
27 липня 2020 08:22
Автом_борт_IVECO_Сисак.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПМК-88» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У наданому свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль ЗИЛ 130 (ІНС №357143) в особливих відмітках зазначено поливочна, яку Учасник показав у таблиці «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» (вих. №17/07-18 від 17.07.2020р.), як автомобіль бортовий. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.додаток №1 «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. підтверджуючі документи наявності в Учасника автомобіля бортового.

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:36
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:26
Рішення про правочин.PDF
28 серпня 2020 16:25
Ліцензія ПМК-88.PDF
28 серпня 2020 16:25
Довідка ст.17 К-ОГ2.PDF
28 серпня 2020 16:25
Довідка ст. 17 К-О1.PDF
28 серпня 2020 16:25
Довідка з МВС пмк-88.PDF
14 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:52
підтвердження.PDF
14 серпня 2020 14:52
додаток 1.PDF
14 серпня 2020 14:52
відповідь.PDF
27 липня 2020 10:26
Електронний підпис
27 липня 2020 10:26
Електронний підпис
27 липня 2020 09:58
Електронний підпис
27 липня 2020 09:58
Електронний підпис
27 липня 2020 09:57
Статут+опис.PDF
27 липня 2020 09:57
Рішення про правочин.PDF
27 липня 2020 09:57
ПДВ.PDF
27 липня 2020 09:57
Ліцензія ПМК-88.PDF
27 липня 2020 09:57
Транспортна схема.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 9.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 8.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 7.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 6.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 5.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 4.PDF
27 липня 2020 09:57
Гарантійні листи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "КАРПАТ-БУД"

ТОВ "ПМК-88"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМК-88" 359 400 660,00
UAH з ПДВ
353 737 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 366 195 296,00
UAH з ПДВ
354 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД" 358 644 800,00
UAH з ПДВ
358 644 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:36
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:26
Рішення про правочин.PDF
28 серпня 2020 16:25
Ліцензія ПМК-88.PDF
28 серпня 2020 16:25
Довідка ст.17 К-ОГ2.PDF
28 серпня 2020 16:25
Довідка ст. 17 К-О1.PDF
28 серпня 2020 16:25
Довідка з МВС пмк-88.PDF
14 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:52
підтвердження.PDF
14 серпня 2020 14:52
додаток 1.PDF
14 серпня 2020 14:52
відповідь.PDF
27 липня 2020 10:26
Електронний підпис
27 липня 2020 10:26
Електронний підпис
27 липня 2020 09:58
Електронний підпис
27 липня 2020 09:58
Електронний підпис
27 липня 2020 09:57
Статут+опис.PDF
27 липня 2020 09:57
Рішення про правочин.PDF
27 липня 2020 09:57
ПДВ.PDF
27 липня 2020 09:57
Ліцензія ПМК-88.PDF
27 липня 2020 09:57
Транспортна схема.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 9.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 8.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 7.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 6.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 5.PDF
27 липня 2020 09:57
Додаток 4.PDF
27 липня 2020 09:57
Гарантійні листи.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 18:09
Електронний підпис
24 липня 2020 18:09
Електронний підпис
24 липня 2020 18:08
Транспортна схема.pdf
24 липня 2020 18:07
Протокол ЗБ.pdf
24 липня 2020 18:07
Ліцензія ПБС.PDF
24 липня 2020 18:07
Інформація до ст.17.pdf
24 липня 2020 18:07
Проект договору.pdf
24 липня 2020 18:07
Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 18:07
Довідка про досвід.pdf
24 липня 2020 18:07
Накази (1).pdf
24 липня 2020 18:07
Атестат.pdf
24 липня 2020 18:07
Довідка про техніку 1.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 19:34
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:32
Дог_поз_акт_Камаз.pdf
13 серпня 2020 19:32
Відпов_на_вимогу.pdf
27 липня 2020 09:28
Електронний підпис
27 липня 2020 09:28
Електронний підпис
27 липня 2020 09:26
Дог_поз_Камаз.pdf
27 липня 2020 08:22
Електронний підпис
27 липня 2020 08:22
Електронний підпис
27 липня 2020 08:22
Статут_Карпат_Буд.pdf
27 липня 2020 08:22
Рішення_засн_КБ_1006.pdf
27 липня 2020 08:22
Протокол_директор.pdf
27 липня 2020 08:22
Проект_договору.pdf
27 липня 2020 08:22
Наказ_директор.pdf
27 липня 2020 08:22
Ліцензія_з_додатком.pdf
27 липня 2020 08:22
Трансп_схеми.pdf
27 липня 2020 08:22
Технічне_завдання.pdf
27 липня 2020 08:22
Самоскид_4_IVECO_ASTRA_2014.pdf
27 липня 2020 08:22
Самоскид_3_IVECO_ASTRA_2014.pdf
27 липня 2020 08:22
Самоскид_2_IVECO_ASTRA_2014.pdf
27 липня 2020 08:22
Самоскид_1_IVECO_ASTRA_2014.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_підтв_Сисак.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_підтв_Гаразд.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_підтв_Гаджиєв.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_підв_Алов.pdf
27 липня 2020 08:22
Лист_відгук.pdf
27 липня 2020 08:22
Договір_поз_Камаз.pdf
27 липня 2020 08:22
Дог_оренди_Сисак.pdf
27 липня 2020 08:22
Дог_оренди_АЛОВ.pdf
27 липня 2020 08:22
Гарантійні_листи.pdf
27 липня 2020 08:22
Витяг_пл_ПДВ.pdf
27 липня 2020 08:22
Атестат_АБЗ.pdf
27 липня 2020 08:22
Аналог_дог_та_акти.pdf
27 липня 2020 08:22
Автом_борт_IVECO_Сисак.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМК-88"

ТОВ ПБС

ТОВ "КАРПАТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПМК-88"
#37756334
Переможець 353 737 800,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМК-88"
#37756334
353 737 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:50
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:14
Додаткова угода _9 до Дог._137 від08.09.20_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 13:03
Додаткова угода _8 до дог._137 від 08.09.20р._0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 11:20
Додаткова угода _7 до дог._137 від 08.09.20р._0001.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 14:52
Додаткова угода _6 до Договору _137 від 08.09.2020р._0001.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 14:14
Додаткова угода _5 до дог._137 від 08.09.20_0001.pdf зміни до договору
07 липня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 09:41
Додаток _4 до Дог._137 від 08.09.2020р._0001.pdf зміни до договору
05 липня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 09:32
Додаток _4 до Дог._137 від 08.09.2020р._0001.pdf зміни до договору
05 липня 2021 09:25
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:53
Додаткова угода _3 до дог._137 від 08.09.2020р._0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:16
Додаткова угода _2 до договору _137 від 08.09.2020р._0001.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:13
додаток1_0001.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:07
ду _1 до дог _137_0001.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:07
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 11:27
Договір _137 від 08.09.2020_0001.pdf укладений
08 вересня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення бюджетних зобов'язань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобовязань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань в 2021р., відповідно до п.п.3.2.2. п.3.2 Договору закупівлі, відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.5.2.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань, відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ та п.п. 5.2.,11.2 Договору закупівлі, відповідно до п.п.3.2.2. п.3.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення допущеної описки в оформленні додаткової угоди №4 від 01.07.21р.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2021рік
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань в 2021 році
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань в 2021р.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 93 656 507,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 609 417,83 UAH)