Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жіночі теплі гамаші, шкарпетки бавовняні літні, шкарпетки напіввовняні,майки жіночі, труси жіночі бавовняні, нічні сорочки дівчачі , жіночі, колготи жіночі, халат
Очікувана вартість
251 000,00 UAH
UA-2020-06-17-004700-c e91a17c5e8d0410cb62d6a9773dd36b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:42
Очікувана вартість: 251 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна


Мова (мови), якою (якими повинні) отуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт.
Жіночі теплі гамаші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
597 пар.
шкарпетки бавовняні літні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
600 пар.
шкарпетки напіввовняні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
600 шт.
майки жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
1190 шт.
труси жіночі бавовняні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
390 шт.
нічні сорочки дівчачі, жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
787 шт.
колготи жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
139 шт.
халат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар (післяоплата) на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До рахунка додаються: інші документи, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетного фінансування на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції не застосовуються. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 13:48
ТД-2020_-_спiдня_бiлизна.docx
22 червня 2020 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 13:48
ТД-2020_-_спiдня_бiлизна.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-004700-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3308615443
Дата подання: 17 липня 2020 14:45
Скарга на дії Замовника
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 16:13
Шановний учасник!
1. Щодо першої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п.1.1. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (не менше двох) відповідно до нижчезазначених вимог та формою.
У складі пропозиції ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА (далі - Учасник) було надано інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів № 3510/11/154 від 02.07.2020 р. та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобу, в яких наступна інформація:
- Марка Fiat, модель Doblo, тип - загальний легковий - загально пасажирський-В.
- Марка Opel Vivaro, тип - легковий пасажирський - В.
Відповідно до ч. 3 ст. 306 Господарського кодексу України перевезення вантажів здійснюють вантажний залізничний транспорт, автомобільний вантажний транспорт, морський вантажний транспорт та вантажний внутрішній флот, авіаційний вантажний транспорт, трубопровідний транспорт, космічний транспорт, інші види транспорту.
Відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 р. N 521 "Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання" класифікація КТЗ категорії М1 за типом кузова включає підкатегорію АС - універсал, що має закритий кузов з жорстким дахом, виконаний (переобладнаний) для перевезення як пасажирів, так і вантажів. Тобто для перевезення вантажу легковим автомобільним транспортом можливо лише за умови його переобладнання із зазначенням у свідоцтві про державну реєстрацію транспортних засобів можливості перевезення як вантажу так і пасажирів, наявності засобів кріплення вантажу, які виключать можливість травмування пасажирів внаслідок зміщення вантажу під час транспортування (перевезення).
Учасником було надано інформацію та підтверджуючи документи не на спеціалізований транспортний засіб для перевезення вантажів, а на легкові транспортні засоби, з типом кузову - загальний легковий - загальний пасажирський -В та легковий пасажирський-В, що не призначені для перевезення вантажів.
Учасник надав інформацію та підтверджуючи документи, щодо транспортного засобу, який заборонено використовувати для перевезення вантажів відповідно до чинного законодавства України.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав інформацію щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів для перевезення предмету закупівлі.
2. Щодо другої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1.2. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник, за відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів:
• Документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, а саме:
- Договір найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України.
або
- Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України.
або
- Договір суборенди транспортного засобу, який надається разом з договором оренди на зазначений транспортний засіб, з урахуванням вимог ст.ст. 798-805 ЦК України.
або
- Інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України.
У складі тендерної пропозиції було надано договір оренди № 1/11 від 01.07.2020р. укладений між Єремчук О.Ю. та Левчук А.А., предметом договору є транспортний засіб марка Opel, модель Vivaro, тип легковий пасажирський-В, реєстраційний номер ВХ 0788 ВН.
У складі тендерної пропозиції було надано свідоцтво про реєстрацію вищезазначеного транспортного засобу, де зазначено, що власником є фізична особа Левчук Анатолій Анатолійович. Зазначений договір оренди (позички) № 1/11 від 01.07.2020р. оформлений з порушенням п. 4 ст. 828 Цивільного кодексу України, оскільки нотаріально не посвідчений та стороною є саме фізична особа.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав документи, які відповідають вимогам чинного законодавства та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України.
3. Щодо третьої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції було надано інформаційну довідку № 3510/031/14 від 02.07.2020р. де зазначена інформація щодо фізичної особи-підприємця Єремчук О.Ю. та Єремчук А.О., що залучається на підставі цивільно-правового договору № 1 від 01.07.2020 р.
Враховуючи вищезазначене, у інформаційній довідці відсутня інформація щодо двох водіїв автотранспортних засобів, двох експедиторів транспортних, двох вантажників, двох комплектувальників товару.
Відповідно до п. 2.2. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості відповідно до кількості транспортних засобів).
У складі тендерної пропозиції булі надані медичні довідки на Єремчук О.Ю. (фізична особа-підприємець - учасник) та Єремчук А.О., що не є працівником та залучається на підставі цивільно-правового договору № 1 від 01.07.2020р.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (не менше двох), які виконують роботи з перевезення вантажів.
Хочемо зазначити, що Законом передбачено саме наявність працівників відповідно до трудового законодавства. Наявність особи залученого на підставі цивільно-правового договору не є підтвердженням наявності трудових відносин між учасником та працівниками або суб’єктом господарювання (перевізниками) та його працівниками.
Також, вимагалось надання інформації щодо наявності працівників, кількість яких повинна була дорівнювати повідомленій учасником кількості одиниці транспорту, яким буде здійснюватись перевезення предмету закупівлі.
Учасником було надано інформацію щодо себе, що не підтверджує наявність працівників та надано інформацію щодо Єремчук А.О., що залучається на підставі цивільно-правового договору № 1 від 01.07.2020 р., що також не є підтвердженням наявності трудових відносин відповідно до чинного трудового законодавства.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав інформацію щодо наявності працівників.
Отже, ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА була відхилена правомірно.

Щодо ФОП Марченко Дмитра Петровича, повідомляємо наступне:
- умовами тендерної документації не вимагалось надання оновленої тендерної пропозиції.
- фургон-рефрижератор є спеціалізованим вантажним автомобільним транспортом, що може здійснювати перевезення товару будь-якого типу. Наявність холодильно-опалювального комплексу у транспортному засобі не є підставою для заборони перевезення товарів загального призначення, оскільки він може працювати так і не працювати.
Враховуючи вищезазначене, ФО-П Марченко Д.П був визнаний переможцем правомірно.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-17-004700-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "ІЛЬЇН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2206023818
Скарга
Скарга
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

17 червня 2020 14:19
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000008 ● 90eee2c2eddd448fb426f1fff5949cde
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 № 167
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4
4.UA-2020-06-17-004700-c 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-11 15:51:12

щодо отримання повідомлень

Відповідно до Інструкції ДАСУ «Моніторинг закупівель»:
1. У разі, коли на закупівлю буде створено проект моніторингу, замовник отримає повідомлення на електронну пошту, а також в особистий кабінет у розділ «Мої повідомлення»,
2. Про те, що ДАСУ розпочала моніторинг, замовник отримає повідомлення у розділ «Мої повідомлення» та на електронну пошту.
3. Після завершення періоду моніторингу ДАСУ опубліковує рішення. І якщо порушення все таки виявили, у системі про це розміщують інформацію.
4.Про виявлені порушення під час проведення моніторингу закупівлі, замовник отримає лист щодо них у розділ «Мої повідомлення» та на електронну пошту.
Не на одній із стадій моніторингу нами не було отримано повідомленнь ні у розділ «Мої повідомлення», ні на електронну пошту.
ІНФОРМАЦІЮ ПРО МОНІТОРИНГ Замовник виявив випадково лише 11.09.2020 року. Виходячи з цього, аргументовані заперечення та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень оприлюднені з порушенням строків.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку. 1. Відповідно до п. 12. Додатку № 2 до тендерної документації безпека використання виробу гарантується дотриманням вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення виробу або на виріб в цілому. Виріб не повинен чинити шкідливого впливу на організм людини та навколишнє природне середовище. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника та повинна супроводжуватись позитивним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідати своєму призначенню і за звичайних умов експлуатації не загрожувати здоров’ю і життю споживачів. Товар, що постачається повинен бути обов’язково того ж найменування та в тій же кількості, яка вказана у специфікації. Товар повинен, бути промаркований, відповідно до норм діючого законодавства. Упаковка товару повинна бути чистою, сухою, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, учасник повинен письмово підтвердити виконання вищезазначених вимог. Виявлене порушення не було усунуто по причині того, що процедура на момент проведення моніторингу була завершена. В подальшому зобов’язуємось не допускати порушень Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Відповідно до пункту «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), дата видачі якої не раніше місячної давнини відносно дати оголошення відкритих торгів. У складі тендерної пропозиції було надано Біржову довідку про кон’юнктуру ринку видану Товарною біржею «УРТБ», в якій зазначено про рівень товарних цін на вказані у запиті б/№ від 05.06.2020 р. товари, станом на 05.06.2020 року.

2020-09-11 14:58:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА 228 890,00
UAH з ПДВ
228 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марченко Дмитро Петрович 250 994,00
UAH з ПДВ
249 434,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 250 500,00
UAH з ПДВ
250 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:57
Електронний підпис
02 липня 2020 15:38
Електронний підпис
02 липня 2020 15:37
Паспорт код.pdf
02 липня 2020 15:37
Про працівників.pdf
02 липня 2020 15:37
Лист про довкілля.pdf
02 липня 2020 15:37
Технічна пропозиція.pdf
02 липня 2020 15:37
свідоцтва.pdf
02 липня 2020 15:37
Медичні довідки.pdf
02 липня 2020 15:37
Договір оренди авто.pdf
02 липня 2020 15:37
Установчі.pdf
02 липня 2020 15:37
Гарант лист.pdf
02 липня 2020 15:37
Тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2020 15:37
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
02 липня 2020 15:37
Довідка МТБ.pdf
02 липня 2020 15:37
ст 17.pdf
02 липня 2020 15:37
Витяг з ЄДР.pdf
02 липня 2020 15:37
про статут.pdf
02 липня 2020 15:37
Гарант. листи.pdf
02 липня 2020 15:37
Гарантійні листи.pdf
02 липня 2020 15:37
14459264-82f3-4770-b89b-1a1176b61215.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА

ФОП Марченко Дмитро Петрович

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
Відхилено 228 890,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 13:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 16:14
ФОП Марченко Дмитро Петрович
#3182918859
Переможець 249 434,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:31

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення порушень 1) Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. Відсутня інформація щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів 1.2. Договір оренди автомобіля № 1/11 від 01.07.2020 р. оформлений з порушенням вимог ст. 827-836 ЦК України. 1.3. Відсутня інформація щодо водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару. 1.4. Відсутні медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості відповідно до кількості транспортних засобів). 1.5. Відсутні документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками та/або між суб’єктом господарювання, який здійснює перевезення вантажів та його працівниками, у разі його залучення. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2.1. п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (не менше двох) відповідно до нижчезазначених вимог та формою». 2.2. п. 1.2. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: • Документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, а саме: - Договір найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України. або - Договір суборенди транспортного засобу, який надається разом з договором оренди на зазначений транспортний засіб, з урахуванням вимог ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України. За відсутністю у учасника власного спеціалізованого автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п.1.1, п. 1.2 ч. 1 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі та нижчезазначені документи: • Договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства. • Відомості з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік щодо Перевізника.» 2.3. п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою: № з/п П.І.Б. Посада Освіта Загальний досвід роботи (роки) Досвід роботи на посаді що обіймає (роки) 2.4. п. 2.2. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.» 2.4. п. 2.3. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі: -у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (перелічені у пункті 2.1 частини 2 цього додатку); - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку); - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015 р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. - у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: - документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (перелічені у пункті 2.1 частини 2 цього додатку), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: - для перевізників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та повідомлення про прийняття працівників на роботу; - для перевізників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Надати інформацію щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів; 1.2. Надати договір оренди автомобіля № 1/11 від 01.07.2020 р. оформлений відповідно до вимог ст. 827-836 ЦК України; 1.3. Надати інформацію щодо водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару; 1.4. Надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв (у кількості відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. 1.5. Надати документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками та/або між суб’єктом господарювання, який здійснює перевезення вантажів та його працівниками, у разі його залучення. Голова тендерного комітету головний бухгалтер Черкашина Яна Олександрівна Заступник голови тендерного комітету, бухгалтер Тєбєнькова Яна Юріївна, Секретар тендерного комітету завідуюча господарством Черних Зоя Миколаївна, Член тендерного комірник матеріального складу Холодняк Ірина Володимирівна, Член тендерного комітету сестра-господиня Осьмачко Ольга Олексіївна

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Марченко Дмитро Петрович
#3182918859
249 434,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 12:13
Дог. спідня білизна.PDF укладений
03 серпня 2020 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 434,00
UAH