Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: "Реконструкція будівлі туалету громадського по вул. Володимирській, 24 у Шевченківському районі м. Києва"
Очікувана вартість
71 280,00 UAH
UA-2020-06-17-004105-c 5a1e387dd3884544b4beceb733ab2a5b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рома

+0442780217 bpp_sophia@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Софія Київська"
Код ЄДРПОУ: 02498145
Місцезнаходження: 01034, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24
Контактна особа: Тетяна Рома
+0442780217
bpp_sophia@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до статті 11 Закону України "Про архітектурну діяльність" під час будівництва об'єкта архітектури здійснюється авторський нагляд. Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об’єкта архітектури, іншими робітниками затвердженого проекту. Відповідно до п. 2 "Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903 "Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури" та ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 "Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом", - авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно- монтажних робіт проекту.
Зважаючи на вищезазначене, та для введення об'єкту в експлуатацію, необхідно укладання Договору з автором і розробником проектної документації будівництва об'єкту “Реконструкція будівлі туалету громадського по вул. Володимирська, 24 в м. Києві”, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю “БІВІАЙ ГРУП”.
Таким чином, враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо здійснення авторського нагляду відповідно до робочого проекту «Реконструкція будівлі туалету громадського по вул. Володимирська, 24 Шевченківського району в м. Києва» єдиним можливим виконавцем даних послуг є автором і розробником проектної документації будівництва об'єкту “Реконструкція будівлі туалету громадського по вул. Володимирська, 24 в м. Києві” ТОВ “БІВІАЙ ГРУП”, а тому згідно п.2 част.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 13:06
Оскарження наміру укласти договір: 28 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: "Реконструкція будівлі туалету громадського по вул. Володимирській, 24 у Шевченківському районі м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, Вул. Володимирська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 червня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІВІАЙ ГРУП"
#38834122
Переможець 71 280,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 13:06

Документи

17 червня 2020 13:06
Електронний підпис
17 червня 2020 13:05
Протокол(2).JPG
17 червня 2020 13:05
Протокол(3).JPG
17 червня 2020 13:05
Протокол(1).JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 13:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІВІАЙ ГРУП"
#38834122
71 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 13:06
Електронний підпис
17 червня 2020 13:05
Протокол(2).JPG
17 червня 2020 13:05
Протокол(3).JPG
17 червня 2020 13:05
Протокол(1).JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 15:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:03
ду3.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 15:03
ду2.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:04
img117.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 16:29
Договір на здійснення авторського нагляду туалет громадський Софія.pdf укладений
07 липня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору від 07.07.2020р. №123 (далі-Договір), а саме: 1.1. Внести зміни до пункту 1.3 розділу 1 Договору, виклавши на зміну (заміну) Календарний план–графік виконання робіт з авторського нагляду, у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди - Додаток 1, що є її невід’ємною частиною. 1.2. Внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. За виконані роботи зазначені в п.1.1. цього Договору, Замовник сплачує Виконавцю, згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Кошторисом (Додаток 2), які є невід’ємною частиною цього Договору: 59 400,00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста грн. 00 коп.), крім того, ПДВ 20 %: 11 880,00 грн. (одинадцять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 00 коп.), РАЗОМ: 71 280,00 грн. (сімдесят одна тисяча двісті вісімдесят грн. 00 коп.), у тому числі у відповідності до фінансування за відповідною бюджетною програмою вартість робіт на 2020 рік (річна вартість робіт на відповідний рік) становить: 0,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору від 07.07.2020р. №123 (далі-Договір), а саме: 1.1. Внести зміни до пункту 1.3 розділу 1 Договору, виклавши на зміну (заміну) Календарний план–графік виконання робіт з авторського нагляду, у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди - Додаток 1, що є її невід’ємною частиною. 1.2. Внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. За виконані роботи зазначені в п.1.1. цього Договору, Замовник сплачує Виконавцю, згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1) та Кошторисом (Додаток 2), які є невід’ємною частиною цього Договору: 59 400,00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста грн. 00 коп.), крім того, ПДВ 20 %: 11 880,00 грн. (одинадцять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 00 коп.), РАЗОМ: 71 280,00 грн. (сімдесят одна тисяча двісті вісімдесят грн. 00 коп.), у тому числі у відповідності до фінансування за відповідною бюджетною програмою вартість робіт на 2021 рік (річна вартість робіт на відповідний рік) становить: 71 280,00 грн. (сімдесят одна тисяча двісті вісімдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 11 880,00 грн. (одинадцять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 00 коп.)»; 1.3. У зв’язку зі зміною рахунку Замовника, внести зміни до Розділу 12 Договору «Адреси та банківські реквізити Сторін» замінивши його на IBAN UA418201720343130006000010203.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 1.3 розділу 1 Договору №123 від 07.07.2020р. Внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору №123 від 07.07.2020р. Внести зміни до пункту 10.1 розділу 10 Договору №123 від 07.07.2020р.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 40 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 750,00 UAH)