Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 196+922 - km 205+016, Transcarpathian region
Очікувана вартість
32 945 000,00 UAH
UA-2020-06-17-003908-b 27486b35ad1846bb90846f1ed9c4484d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 червня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:17
Очікувана вартість: 32 945 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 900000 UAH
Publication date: 17 червня 2020 15:25
Enquiries until: 07 липня 2020 17:00
Complaints submission until: до 13 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 32 945 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 164 725 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 196+922 - km 205+016, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - кошти у рамках реалізації грантового проекту HUSKROUA/ 1701/LIP/001 «PREZAK» Модернізація дорожнього сполучення між Пряшівським краєм та Закарпатською областю України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених коштів згідно грантового договору HUSKROUA/ 1701/LIP/001 «PREZAK» Модернізація дорожнього сполучення між Пряшівським краєм та Закарпатською областю України та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично наявних коштів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:36
Перелік змін Н13 Грантова.doc
06 липня 2020 14:36
ТД Н-13 Грантова Нова редакція.docx
06 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:36
Перелік змін Н13 Грантова.doc
06 липня 2020 14:36
ТД Н-13 Грантова Нова редакція.docx
17 червня 2020 16:23
ТД Н-13 Грантова.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-30-000013 ● 5240ad2cb16849d088ae288a8040cbd2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.11.2020 № 80

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.11.2020 № 80.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-17-003908-b 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2020
UA-2020-06-17-003908-b27486b35ad1846bb90846f1ed9c4484d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:41
Електронний підпис
17 липня 2020 12:41
Електронний підпис
17 липня 2020 12:40
Довідка 17072020 (1).pdf
17 липня 2020 12:40
35 Довідки ст 17 (1).pdf
17 липня 2020 12:40
Реєстр.pdf
17 липня 2020 12:40
78 Проект договору.pdf
17 липня 2020 12:40
75 Сертифікат ISO.pdf
17 липня 2020 12:40
73 Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 12:40
67 Лист -зобов'язання.pdf
17 липня 2020 12:40
58 ПДВ зав..pdf
17 липня 2020 12:40
54 Наказ 448.pdf
17 липня 2020 12:40
53 Протокол 9.pdf
17 липня 2020 12:40
52 Протокол 10.pdf
17 липня 2020 12:40
51 Протокол 7.pdf
17 липня 2020 12:40
50 Статут.pdf
17 липня 2020 12:40
50 Опис.pdf
17 липня 2020 12:40
49 Інші довідки.pdf
17 липня 2020 12:40
26 Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 12:40
68 Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 12:40
33 Лист відгук 8ПС.pdf
17 липня 2020 12:40
31 копія договору 8ПС.pdf
17 липня 2020 12:40
28 копії дипломів.pdf
17 липня 2020 12:40
19 Транспортна схема.pdf
17 липня 2020 12:40
14 Атестат на завод.pdf
17 липня 2020 12:40
12 Довідка АБЗ.pdf
17 липня 2020 12:40
8-9 Довідки база.pdf
17 липня 2020 12:40
5 Копії техпаспортів.pdf
17 липня 2020 12:40
4 Інвентарна картка 2.pdf
17 липня 2020 12:40
1 Довідка обладнання.pdf

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:05
61_mvs.pdf
07 серпня 2020 18:05
61_st17.pdf
17 липня 2020 16:58
Електронний підпис
17 липня 2020 16:57
Електронний підпис
17 липня 2020 16:56
Електронний підпис
17 липня 2020 16:56
Електронний підпис
17 липня 2020 16:56
Електронний підпис
17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:17
30-04_16.pdf
17 липня 2020 16:17
61_додаток 1.pdf
17 липня 2020 16:17
iso.pdf
17 липня 2020 16:17
61_технічні засоби.pdf
17 липня 2020 16:17
копія 30-04_16.pdf
17 липня 2020 16:17
61_додаток 4.pdf
17 липня 2020 16:16
копія Статуту.pdf
17 липня 2020 16:16
ПДВ.pdf
17 липня 2020 16:16
Ліцензія.pdf
17 липня 2020 16:16
19867 ОНУР К.І. p7s.zip
17 липня 2020 16:16
Виписка 900 000,00 грн.pdf
17 липня 2020 16:16
копія відгуку.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 5.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 3.pdf
17 липня 2020 16:16
61_реєстр.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 2.pdf
17 липня 2020 16:16
61_інші документи.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 7.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 6.pdf
17 липня 2020 16:16
61.34 Алтинташ Метін.pdf
17 липня 2020 16:16
61.31 Кулу Махмут.pdf
17 липня 2020 16:16
61.29 Четін Ібрагім.pdf
17 липня 2020 16:16
61.30 Аккир Алі.pdf
17 липня 2020 16:16
61.27 Гьочер Алі.pdf
17 липня 2020 16:16
61.28 Гюндогду Керім.pdf
17 липня 2020 16:16
61.18 Гюдай Омер.pdf
17 липня 2020 16:16
61.26 Акбаш Хюсейн.pdf
17 липня 2020 16:16
61.25 Іратчи Джеват.pdf
17 липня 2020 16:16
61.17 Таринч Хасан.pdf
17 липня 2020 16:16
61.24 Екінджі Зекі.pdf
17 липня 2020 16:16
61.12 Кая Ібрахім Халіл.pdf
17 липня 2020 16:16
61.23 Сатилмиш Сердал.pdf
17 липня 2020 16:16
61.21 Календер Хасан.pdf
17 липня 2020 16:16
61.22 Даян Абдуррахман.pdf
17 липня 2020 16:16
61.15 Сойоз Ісмаїл.pdf
17 липня 2020 16:16
61.20 Деміркапу Ферхат.pdf
17 липня 2020 16:16
61.14 Караджа Джеліл.pdf
17 липня 2020 16:16
61.16 Демірер Айди.pdf
17 липня 2020 16:16
61.13 Фідан Хакан.pdf
17 липня 2020 16:16
61.19 Мермер Ісмаїл.pdf
17 липня 2020 16:16
61.56 Джафаров Алі.pdf
17 липня 2020 16:15
61.1. Їлдиз Бірол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 32 200 000,00
UAH
31 870 550,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 32 516 715,00
UAH
31 935 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:05
61_mvs.pdf
07 серпня 2020 18:05
61_st17.pdf
17 липня 2020 16:58
Електронний підпис
17 липня 2020 16:57
Електронний підпис
17 липня 2020 16:56
Електронний підпис
17 липня 2020 16:56
Електронний підпис
17 липня 2020 16:56
Електронний підпис
17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:28
Електронний підпис
17 липня 2020 16:17
30-04_16.pdf
17 липня 2020 16:17
61_додаток 1.pdf
17 липня 2020 16:17
iso.pdf
17 липня 2020 16:17
61_технічні засоби.pdf
17 липня 2020 16:17
копія 30-04_16.pdf
17 липня 2020 16:17
61_додаток 4.pdf
17 липня 2020 16:16
копія Статуту.pdf
17 липня 2020 16:16
ПДВ.pdf
17 липня 2020 16:16
Ліцензія.pdf
17 липня 2020 16:16
19867 ОНУР К.І. p7s.zip
17 липня 2020 16:16
Виписка 900 000,00 грн.pdf
17 липня 2020 16:16
копія відгуку.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 5.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 3.pdf
17 липня 2020 16:16
61_реєстр.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 2.pdf
17 липня 2020 16:16
61_інші документи.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 7.pdf
17 липня 2020 16:16
61_додаток 6.pdf
17 липня 2020 16:16
61.34 Алтинташ Метін.pdf
17 липня 2020 16:16
61.31 Кулу Махмут.pdf
17 липня 2020 16:16
61.29 Четін Ібрагім.pdf
17 липня 2020 16:16
61.30 Аккир Алі.pdf
17 липня 2020 16:16
61.27 Гьочер Алі.pdf
17 липня 2020 16:16
61.28 Гюндогду Керім.pdf
17 липня 2020 16:16
61.18 Гюдай Омер.pdf
17 липня 2020 16:16
61.26 Акбаш Хюсейн.pdf
17 липня 2020 16:16
61.25 Іратчи Джеват.pdf
17 липня 2020 16:16
61.17 Таринч Хасан.pdf
17 липня 2020 16:16
61.24 Екінджі Зекі.pdf
17 липня 2020 16:16
61.12 Кая Ібрахім Халіл.pdf
17 липня 2020 16:16
61.23 Сатилмиш Сердал.pdf
17 липня 2020 16:16
61.21 Календер Хасан.pdf
17 липня 2020 16:16
61.22 Даян Абдуррахман.pdf
17 липня 2020 16:16
61.15 Сойоз Ісмаїл.pdf
17 липня 2020 16:16
61.20 Деміркапу Ферхат.pdf
17 липня 2020 16:16
61.14 Караджа Джеліл.pdf
17 липня 2020 16:16
61.16 Демірер Айди.pdf
17 липня 2020 16:16
61.13 Фідан Хакан.pdf
17 липня 2020 16:16
61.19 Мермер Ісмаїл.pdf
17 липня 2020 16:16
61.56 Джафаров Алі.pdf
17 липня 2020 16:15
61.1. Їлдиз Бірол.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 12:41
Електронний підпис
17 липня 2020 12:41
Електронний підпис
17 липня 2020 12:40
Довідка 17072020 (1).pdf
17 липня 2020 12:40
35 Довідки ст 17 (1).pdf
17 липня 2020 12:40
Реєстр.pdf
17 липня 2020 12:40
78 Проект договору.pdf
17 липня 2020 12:40
75 Сертифікат ISO.pdf
17 липня 2020 12:40
73 Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 12:40
67 Лист -зобов'язання.pdf
17 липня 2020 12:40
58 ПДВ зав..pdf
17 липня 2020 12:40
54 Наказ 448.pdf
17 липня 2020 12:40
53 Протокол 9.pdf
17 липня 2020 12:40
52 Протокол 10.pdf
17 липня 2020 12:40
51 Протокол 7.pdf
17 липня 2020 12:40
50 Статут.pdf
17 липня 2020 12:40
50 Опис.pdf
17 липня 2020 12:40
49 Інші довідки.pdf
17 липня 2020 12:40
26 Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 12:40
68 Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 12:40
33 Лист відгук 8ПС.pdf
17 липня 2020 12:40
31 копія договору 8ПС.pdf
17 липня 2020 12:40
28 копії дипломів.pdf
17 липня 2020 12:40
19 Транспортна схема.pdf
17 липня 2020 12:40
14 Атестат на завод.pdf
17 липня 2020 12:40
12 Довідка АБЗ.pdf
17 липня 2020 12:40
8-9 Довідки база.pdf
17 липня 2020 12:40
5 Копії техпаспортів.pdf
17 липня 2020 12:40
4 Інвентарна картка 2.pdf
17 липня 2020 12:40
1 Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 31 870 550,00
UAH
31 липня 2020 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
31 870 550,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 13:44
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2023 16:31
Дод.угода №29-4.pdf зміни до договору
29 червня 2023 16:30
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 15:57
дод.уг.№29-3 від 21.12.22 до дог.№29 від 18.08.20.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 15:21
Дод.угода №29-2.pdf зміни до договору
31 березня 2022 15:21
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 10:10
Дод.угода №29-1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 10:09
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:21
Договір №29.pdf укладений
19 серпня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів. Продовження строку дії договору по 31.06.23.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: №29/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 29 911 445,06
UAH