Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання зв’язків нівелірних мереж України та Польщі
Очікувана вартість
2 567 400,00 UAH
UA-2020-06-17-003467-c d9960b5fd65645f2942ec4aa599bd009
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Будченко

+380442993565 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442993565
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:56
Очікувана вартість: 2 567 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 837,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
виконання зв’язків нівелірних мереж України та Польщі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3. Приймання-передача наданих послуг буде здійснюватись за адресою замовника. Безпосереднє місце надання послуг – район проходження залізниць Львів – Перемишль та Ковель – Хелм
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг, або частини (етапу) загального обсягу Послуг, здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту прийому-передачі послуг. У випадку часткового (поетапного) надання Послуг Виконавцем, Акт прийому-передачі послуг складається окремо по кожному такому етапу надання Послуг. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги, або частину (етап) загального обсягу Послуг, здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НУ "Львівська політехніка" 2 563 974,76
UAH з ПДВ
2 563 974,76
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний інститут геодезії і картографії" 2 567 000,00
UAH з ПДВ
2 567 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 15:47
Електронний підпис
27 липня 2020 15:47
Dovidka_20196507870440047568.pdf.p7s
27 липня 2020 15:47
Dovidka_20196507870440047568.pdf
27 липня 2020 15:47
Dovidka_20196486080630142334.pdf.p7s
27 липня 2020 15:47
Dovidka_20196486080630142334.pdf
27 липня 2020 15:47
Електронний підпис
22 липня 2020 15:04
Електронний підпис
22 липня 2020 15:04
Прилади_Довідка бухг.pdf
22 липня 2020 15:03
Електронний підпис
09 липня 2020 18:04
Електронний підпис
09 липня 2020 18:03
Довідка ст.17.pdf
09 липня 2020 18:03
Трудова Бохонко С.І..pdf
09 липня 2020 18:03
Диплом Яхторович Р.І..pdf
09 липня 2020 18:02
Диплом Третяк К.Р..pdf
09 липня 2020 18:02
Диплом Сідоров І.С..pdf
09 липня 2020 18:02
Диплом Петров С.Л..pdf
09 липня 2020 18:02
Диплом Перій С.С..pdf
09 липня 2020 18:02
Диплом Віват А.Й..jpg
09 липня 2020 18:02
Диплом Бохонко С.І..pdf
09 липня 2020 18:02
Диплом Балян А.П..pdf
09 липня 2020 18:02
Сертифікат Перій С.С..pdf
09 липня 2020 18:02
Сертифікат ДСТУ ISO.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НУ "Львівська політехніка"

Державне підприємство "Науково-дослідний інститут геодезії і картографії"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
НУ "Львівська політехніка"
#02071010
Переможець 2 563 974,76
UAH з ПДВ
24 липня 2020 23:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:11

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо Національний університет «Львівська політехніка» про Вимогу усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно з наступним Переліком: ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: ************************************************************************************************************* 1. ВИЯВЛЕНА НЕВІДПОВІДНІСТЬ: Довідка від 08.07.2020 року №68-50-336 (файл «Довідка про наявність програмного забезпечення» у форматі розширення *.pdf) не містить неспростовних та сумісних даних/реквізитів, необхідних для ідентифікації вказаних ліцензійних програмно-технічних комплексів у Бухгалтерській довідці без дати без № (файл «Довідка підтвердження щодо програмного забезпечення» у форматі розширення *.pdf), якою підтверджується наявність на бухгалтерському обліку програмного забезпечення. 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункти 1.1, 1.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Уточнена Довідка №68-50-336 від 08.07.2020 року, яка містить неспростовні і сумісні дані/реквізити, необхідні для ідентифікації вказаних у Бухгалтерській довідці ліцензійних програмно-технічних комплексів, а саме: інвентарні номери програмного забезпечення, посилання на дату та номер документа, складеного за результатами проведеної останньої інвентаризації згідно із законодавством тощо. 1.2.2. Новий(ві) документ(и), визначений(ні) чинним законодавством у сфері інвентаризації активів та зобов’язань, складений(ні) за результатами проведеної останньої інвентаризації ліцензійних програмно-технічних комплексів вказаних у Довідці №68-50-336 від 08.07.2020 року, а саме: інвентаризаційний опис тощо. ************************************************************************************************************* 2. ВИЯВЛЕНА НЕВІДПОВІДНІСТЬ: Бухгалтерська довідка без дати без № (файл «Довідка підтвердження про наявність приладів» у форматі розширення *.pdf), якою підтверджується наявність на бухгалтерському обліку обладнання, вказаного у Довідці від 02.07.2020 року №68-50-322 (файл «Довідка про наявність необхідних приладів» у форматі розширення *.pdf) не містить неспростовних та сумісних даних/реквізитів, необхідних для ідентифікації вказаного обладнання. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункти 1.3, 1.5 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Уточнена Бухгалтерська довідка, яка містить обов’язкові реквізити документа – дату та номер реєстрації, а також неспростовні і сумісні дані/реквізити, необхідні для ідентифікації вказаного у Довідці №68-50-322 від 02.07.2020 року обладнання, а саме: заводський номер обладнання тощо. 2.2.2. Уточнена Довідка №68-50-322 від 02.07.2020 року, яка містить неспростовні і сумісні дані/реквізити, необхідні для ідентифікації вказаного у бухгалтерській довідці обладнання, а саме: інвентарні номери обладнання, посилання на дату та номер документа, складеного за результатами проведеної останньої інвентаризації згідно із законодавством тощо. 2.2.3. Новий(ві) документ(и), визначений(ні) чинним законодавством у сфері інвентаризації активів та зобов’язань, складений(ні) за результатами проведеної останньої інвентаризації обладнання вказаного у Довідці №68-50-322 від 02.07.2020 року, а саме: інвентаризаційний опис тощо. ************************************************************************************************************* 3. ВИЯВЛЕНА НЕВІДПОВІДНІСТЬ: Документи про освіту працівників, вказаних у Довідці №68-50-321 від 02.07.2020 року (файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників» у форматі розширення *.pdf), надані з порушенням умов тендерної документації, зокрема: документи про освіту окремих працівників завантажені в електронну систему закупівель не в повному обсязі, визначеному в самому документі чи нормативно-правовому акті визначеному відповідно до статті 7 Закону України «Про освіту» та яким затверджено перелік обов’язкової інформації, яка повинна міститися у документі про вищу освіту. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 28 пункту 1, підпункт 2.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Уточнені та/або нові документи про освіту працівників, вказаних у Довідці №68-50-321 від 02.07.2020 року, сформовані в повному обсязі, визначеному в самому документі чи нормативно-правовому акті, яким затверджено його форму (обсяг, склад, перелік додатків, тощо).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 23:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НУ "Львівська політехніка"
#02071010
2 563 974,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:40
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 08:52
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 08:49
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 19:59
Договір.pdf укладений
12 серпня 2020 19:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 12.2, 12.3 договору про надання послуг від 12 серпня 2020 № 53-Г, Замовник та Виконавець уклали додаткову угоду до договору про надання послуг від 12 серпня 2020 № 53-Г про таке: у додатках № № 1 – 3 Договору в реквізитах Виконавця букви і цифри «IBAN UA28201720313271001201001057» замінити на букви і цифри «IBAN UA328201720313271001201001057»
Номер договору про закупівлю: 53-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 561 010,19
UAH (в тому числі ПДВ 426 835,03 UAH)