Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби: ЛОТ 1: Лікарські засоби для лікування хворих з ХНН методом гемодіалізу (Cinacalcet); ЛОТ 2: Лікарські засоби для лікування хворих з ХНН методом гемодіалізу (Etelcalcetide)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-06-17-003380-b 93c6f06525b24bd3ad6a132c06661228
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Анна Вікторівна

380472544493 maruk90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Герман Анна Вікторівна
380472544493
maruk90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пропозиції готуються українською мовою

Тендерна документація

17 червня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 14:56
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
17 червня 2020 14:50
ТД 17.06.doc
17 червня 2020 14:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лікарські засоби: ЛОТ 1: Лікарські засоби для лікування хворих з ХНН методом гемодіалізу (Cinacalcet)
Опис предмету закупівлі:
Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пропозиції готуються українською мовою
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 липня 2020 14:52
Закінчення: 03 липня 2020 15:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

60 пач
Лікарські засоби: ЛОТ 1: Лікарські засоби для лікування хворих з ХНН методом гемодіалізу (Cinacalcet)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cinacalcet
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 145 990,80
UAH з ПДВ
145 990,80
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 146 310,00
UAH з ПДВ
146 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 145 990,80
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
145 990,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 14:42
ПРОТОКОЛ ВИПРАВЛ ТЕХ ПОМИЛКИ № 3380-1pdf.pdf зміни до договору
03 червня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:25
ДОД УГОДА № 3 до № 3380-1.pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:51
ДОД.УГОДА 2 ДО № 3380-1 .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 09:29
ДОД УГОДА № 1 до 3380-1.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:20
Договір №33801 від 21.07.2020р Цинакальцет.pdf укладений
21 липня 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 3380-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 3380-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини 6 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.2. Договору № 3380-1 від 21.07.2020 р. (надалі – Договір): дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсяг, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та за взаємною згодою Сторін було прийняте рішення продовжити термін дії Договору. 2. Термін дії договору: з моменту укладання до 01.06.2021 року. 3.Сума договору в 2020 році складає: 145 990,80 (сто сорок п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 80 копійок), в тому числі ПДВ 9 550,80 (дев`ять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 80 копійок). 4.Сума договору в 2021 році складає: 29 198,16 (двадцять девять тисяч сто дев’яносто вісім гривень, 16 копійок), в тому числі ПДВ 1 910,16 (одна тисяча дев’ятсот десять грн. 16 коп.). 5.Загальна сума Договору складає: 175 188,96 (сто сімдесят п’ять тисяч сто вісімдесят вісім грн. 96 коп), в тому числі ПДВ 11 460,96 (одинадцять тисяч чотириста шістдесят грн. 96 коп.).
Номер договору про закупівлю: 3380-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Секретар тендерного комітету Герман А.В. повідомила про необхідність виправлення технічної помилки, яка була допущена під час заповнення графи «ціна договору». А саме: була зазначена не вірна сума виконання Договору № 3380/1 від 21.07.2020 р : 155 541,60 грн замість 175 188,96 грн ВИРІШИЛИ: 1. Враховуючи зазначене, виправити технічну помилку та вважати 175 188,96 грн. вірною сумою виконання Договору № 3380/1 від 21.07.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 3380-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 175 188,96
UAH (в тому числі ПДВ 11 460,96 UAH)