Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
Очікувана вартість
1 001 774,00 UAH
UA-2020-06-17-003147-c 3711c028f0a840e79746f4cd52901156
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Киця

+380667021619
+380667445548
+380970873507
osvita.ukotg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПЕТРОПАВЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43115326
Місцезнаходження: 52723, Україна , Дніпропетровська обл., Петропавлівський р-н, с. Троїцьке, вул. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Вікторія Киця
+380667021619,+380667445548,+380970873507
osvita.ukotg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:57
Очікувана вартість: 1 001 774,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 008,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тонни
Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 10:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 10:26
ТД Паливні гранули (пелети) зі змінами від 27.08.2020.doc
27 серпня 2020 10:26
перелік змін від 27.08.2020.pdf
27 серпня 2020 10:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 14:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 21:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 10:26
ТД Паливні гранули (пелети) зі змінами від 27.08.2020.doc
21 липня 2020 14:12
ТД Паливні гранули (пелети) зі змінами 2.doc
25 червня 2020 21:21
ТД Паливні гранули (пелети) зі змінами.doc
17 червня 2020 11:51
ТД Паливні гранули (пелети).doc
27 серпня 2020 10:26
перелік змін від 27.08.2020.pdf
21 липня 2020 14:12
перелік змін.pdf
25 червня 2020 21:21
перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 23 червня 2020 11:27
Дата відповіді: 25 червня 2020 21:18
Шановний Замовник, відповідно до п.3.1. Додатку 2 передбачено надання учасниками довідки в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів з постачання предмету закупівлі (не менше 2 договорів,) укладених у 2019-2020 роках за результатами конкурсного відбору та інформація про які знаходиться у публічному доступі. Я, працюю на ринку постачання паливних пелет з 2010 року. В 2019-2020 роках аналогічні договори мною не були укладені, хоча я можу підтвердити досвід виконання аналогічних договорів в період з 2010 по 2018 роки. Вважаю вимогу з часовим обмеженням в часі, щодо укладення аналогічних договорів тільки у 2019 та 2020 роках дискримінаційною, яка звужує коло учасників які можуть прийняти участь у тендерній закупівлі і прошу внести зміни до тендерної документації в цій частині. Шановний Замовник, відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник торгів повинен надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, із зазначенням якісних показників згідно пункту 2 цього Додатку. Вимога про надання протоколу випробувань та паспорту якості на товар виданих тільки на ім`я учасника торгів та з часовим обмеженням не раніше 2020 року є дискримінаційною, оскільки умовами тендерної документації не передбачено поставку товару який виробив виключно Учасник, а гарантійний строк придатності паливних пелет згідно п. 11 Додатку 3 до тендерної документації складає 2 роки Товар може бути придбаний для поставки у інших суб`єктів господарювання і потім поставлений Замовнику. Також вважаємо дискримінаційною умову щодо надання паспорту якості на товар, оскільки такий документ діючим законодавством для підтвердження якості не передбачений. Прошу Вас внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином ми вважаємо, що учасники повинні мати досвід виконання аналогічних договорів саме у 2019-2020р.р.
Що стосується надання протоколу випробувань та паспорту якості на товар, виданих на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року та гарантійного строку придатності паливних пелет 2 роки, то у зв’язку з тим, що закупівля здійснюється для потреб опалювального сезону 2020-2021р.р., то саме для того, щоб замовник був впевнений в якості товару до кінця майбутнього опалювального сезону, то документи, що засвідчують якість товару повинні бути видані не раніше 2020 року. Що стосується надання даних документів виданих на ім'я учасника торгів, то ця вимога обумовлена тим, що зараз не складає великих труднощів на порталі Прозорро скачати з інших процедур зазначені документи і використовувати їх без згоди власників. В Документації немає вимоги, що товар повинен поставлятися лише виробником. Взяти участі в процедурі закупівлі має право будь-який суб'єкт господарювання, також будь-який суб'єкт господарювання може звернутися до відповідних лабораторій для проведення аналізу якості товару. Що стосується надання паспорту якості на товар та Вашого твердження, що такий документ діючим законодавством для підтвердження якості не передбачений, то нам не зрозуміло на яке саме законодавство Ви посилаєтеся та чому такого документу не можна вимагати. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів. Якщо Вас не задовольнила наша відповідь, то Ви маєте право звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-17-003147-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Ковальський Василь Романович, Код ЄДРПОУ:3056221959
Дата подання: 26 червня 2020 15:33
скарга
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 19:30
Рішення від 01.07.2020 №12794.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 19:30
Рішення від 14.07.2020 №13630.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 20:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Перелік внесених змін до тендерної документації на закупівлю по предмету Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) код за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій) по процедурі відкритих торгів, розпочатої відповідно номеру закупівлі в системі електронних закупівель UA-2020-06-17-003147-c На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 13630-р/пк-пз від 14.07.2020 року внесено наступні зміни до тендерної документації: 1. Внесено зміни до додатку 2 тендерної документації 2. Внесено зміни до додатку 3 тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2020 14:17
Номер скарги: UA-2020-06-17-003147-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Ковальський Василь Романович, Код ЄДРПОУ:3056221959
Дата подання: 24 липня 2020 16:46
Оскарження умов тендерної документації
Оскарження умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 21:09
Рішення від 29.07.2020 № 14588 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 21:09
Рішення від 20.08.2020 № 15864.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 22:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Внесено зміни до додатку 2 тендерної документації. Всі документи (довідки, гарантійні листи, витяги, гарантії тощо), що вимагалися умовами тендерної документації від учасників для подання в складі їх тендерних пропозицій, дійсні на попередню кінцеву дату подання тендерних пропозицій (29.07.2020 року) та/або зі строком дії згідно умов тендерної документації від 21.07.2020 року (Протокол № 12), вважаються дійсними на нову кінцеву дату подання тендерних пропозицій, тобто якщо учасником підготовлено його тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації від 21.07.2020 року (Протокол № 12) в частині зазначення дати підписання документів, дати засвідчення копій документів, строків дії довідок, витягів, гарантій, посилань у документах на попередню тендерну документацію, то це не буде вважатися порушенням умов тендерної документації та не приведе до відхилення такої тендерної пропозиції.
Дата виконання рішення замовником: 27 серпня 2020 10:34
Номер скарги: UA-2020-06-17-003147-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА", Код ЄДРПОУ:43369595
Дата подання: 24 липня 2020 21:21
Оскарження умов тендерної документації
№ 24/07 від 24 липня 2020 року. До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВКП "ТЕРМА" код ЄДРПОУ 43369595 Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8 електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET телефон: +380687344785 Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області код ЄДРПОУ 43115326 Адреса: 52723, Дніпропетровська область, Петропавлівський район, с. Троїцьке, вул. Соборна, буд. 14, електронна пошта: osvita.ukotg@gmail.com телефон +380970873507 Інформація про закупівлю: ID: 3711c028f0a840e79746f4cd52901156 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-003147-c код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій) Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 24.07.2020 СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Замовником торгів – Відділ освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-003147-c. 21 липня 2020 року Замовником була оприлюднена тендерна документація щодо предмету закупівлі (із змінами). Товариство з обмеженою відповідальністю “"ВКП "ТЕРМА" (далі — ТОВ "ВКП "ТЕРМА", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій) Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника). Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» вважає, що умови закупівлі, викладені в тендерній докуметації, є такими, що суперечать нормам законодавства Ураїни у сфері публічних закупівель, дискримінаційні та обмежують конкуренцію. Порушення Замовником прав і законних інтересів ТОВ "ВКП "ТЕРМА" полягають у наступному: 1. У п. 2 Додатку 3 до тендерної документації вказані технічні та якісні характеристики товару, а саме: Діаметр в межах від 6 мм до 8 мм Зольність на сухий стан палива не більше 3% Загальна волога не більше 10 % Вища теплота згорання не менше 22,0 МДж/кг Нижча теплота згорання не менше 18,0 МДж/кг Упаковка Мішки по 15-35 кг. (мішки повинні бути цілими та неушкодженими) Сировина соняшник Примітка у складі пелет з лушпиння соняшнику не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші). Згідно ДСТУ 7124:2009 ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКОВЕ ПРЕСОВАНЕ ГРАНУЛЬОВАНЕ Технічні умови чітко встановлені фізико-хімічні показники, а саме: Зольність – не більше ніж 4%; Масова частка вологи та летких речовин – не більше ніж 12 %; Теплота згорання – не менше ніж 15 МДж/кг. Такі дії Замовника порушують ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У своїх вимогах до предмета закупівлі (код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій) Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника)) Замовник має керуватися вимогами ДСТУ 7124:2009 ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКОВЕ ПРЕСОВАНЕ ГРАНУЛЬОВАНЕ Технічні умови. Просимо привести показники зольності та масової частки вологи у відповідність до ДСТУ 7124:2009 ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКОВЕ ПРЕСОВАНЕ ГРАНУЛЬОВАНЕ Технічні умови. Характеристики товару вищої теплоти згорання та нижчої теплоти згорання об’єднати в показник теплота згорання та виставити її значення у відповідність до ДСТУ 7124:2009 ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКОВЕ ПРЕСОВАНЕ ГРАНУЛЬОВАНЕ Технічні умови. 2. У п. 9 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник торгів повинен надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, із зазначенням якісних показників згідно пункту 2 цього Додатку. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не є виробником предмету закупівлі (код ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій) Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника)), але співпрацює з виробниками паливних гранул (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника), які, в свою чергу, мають протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на їх ім’я. Такі підприємства можуть надати завірені належним чином протокол випробувань та паспорт якості на товар для участі нашого підприємства в даних торгах. Але згідно з даної вимоги замовника щодо надання протоколу випробувань та паспорту якості на товар, видані на ім'я учасника торгів, ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не зможе взяти участі в даній процедурі закупівлі. Даною вимогою Замовник звужує коло потенційних учасників тими, що мають зазначені вище документи видані на їх ім’я учасника. До того ж п. 10, п. 13, п. 14 Додатку 3 до тендерної документації дозволяють надавати учаснику документи, видані на ім’я учасника або виробника. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглядала скаргу з подібним порушенням законодавства і своїм рішенням №16781-р/пк-пз від 15.11.2019 року задовольнила скаргу і Замовник вніс відповідні зміни до тендерної документації в цій частині. 3. У п. 9 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник торгів повинен надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, із зазначенням якісних показників згідно пункту 2 цього Додатку. Згідно ДСТУ 7124:2009 ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКОВЕ ПРЕСОВАНЕ ГРАНУЛЬОВАНЕ Технічні умови. Строк придатності предмету закупівлі складає 24 місяці. Згідно п. 12 Додатку 3 тендерної документації гарантійний строк придатності гранул 2 роки від дати виготовлення. Таким чином, Замовник повинен дозволити надавати протокол випробувань та паспорт якості на товар, виданий не раніше ніж за 2 роки відносно дати виходу оголошення про початок цієї процедури закупівлі Отже, Замовник штучно звужує коло учасників торгів тими, що мають протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані не раніше 2020 року. Згідно із ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглядала скаргу з подібним порушенням законодавства і своїм рішенням №16781-р/пк-пз від 15.11.2019 року задовольнила скаргу і Замовник вніс відповідні зміни до тендерної документації в цій частині. 4. У п. 3 Додатку 2 до тендерної документації вказаний перелік документів, які повинні надати учасники закупівлі: Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів з постачання предмету закупівлі (не менше 2 3 договорів,) укладених у 2019-2020 роках за результатами конкурсного відбору та інформація про які знаходиться у публічному доступі. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» було створено у 2019 році, а почало роботу у 2020 році. На даний момент ТОВ «ВКП «ТЕРМА» має 1 виконаний аналогічний договір з постачання предмету закупівлі, інформація про які знаходиться у публічному доступі. Згідно ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовник ніяк не обгрунтовує, чому саме кількість трьох (а не одного, п’яти чи десяти) аналогічних договорів з постачання предмету закупівлі є необхідним критерієм для учасника торгів. Але, встановивши критерій у кількості трьох аналогічних договорів, Замовник обмежує коло потенційних учасників торгів і не дозволяє новоствореним організаціям, які мають досвід виконання аналогічних договорів (але менше трьох), взяти участь у торгах. 5. У п. 3 Додатку 2 до тендерної документації вказаний перелік документів, які повинні надати учасники закупівлі: Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, складу придатного для зберігання предмету закупівлі (або майданчика, або площадки); вантажних автомобілів для перевезення товару; вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувачів; вагового обладнання придатного для зважування вантажних автомобілів, що використовуються учасником для здійснення поставок товару та знаходяться у власності учасника або використовується ним на договірних засадах. В даній довідці має бути обов'язково зазначено назву обладнання або тип об'єкта нерухомості, зазначено відомості про право володіння або право користування таким майном, виробник та термін експлуатації (для обладнання та транспортних засобів), строк користування для об'єктів нерухомості, відомості про технічний стан та наявну кількість (для обладнання та транспортних засобів)... Для документального підтвердження наявності у учасника вантажно-розвантажувальної техніки надати скан-копію договору оренди цієї техніки або скан-копію договору з надання відповідних послуг, що містять інформацію про марку та реєстраційний номер навантажувача (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки. У п. 2 Додатку 3 тендерної документації Замовник зазначив, що упаковка предмету закупівлі – мішки по 15-35 кг. Згідно ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Предмет закупівлі може завантажуватися або розвантажуватися за допомогою найманих робітників, кран-балкою або іншим способом, крім вантажно-розвантажувальної техніки. Таким чином, замовник звужує та обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Такі дії Замовника порушують ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації: 2.1. Привести показники зольності та масової частки вологи у відповідність до ДСТУ 7124:2009 ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКОВЕ ПРЕСОВАНЕ ГРАНУЛЬОВАНЕ Технічні умови. (Зольність – не більше ніж 4%, Масова частка вологи – не більше ніж 12 %). Характеристики товару вищої теплоти згорання та нижчої теплоти згорання об’єднати в показник теплота згорання та виставити її значення у відповідність до ДСТУ 7124:2009 ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКОВЕ ПРЕСОВАНЕ ГРАНУЛЬОВАНЕ Технічні умови. (Теплота згорання – не менше ніж 15 МДж/кг); 2.2. У п. 9 Додатку 3 до тендерної документації зазначити, що Учасник торгів повинен надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів або виробника. 2.3. У п. 9 Додатку 3 до тендерної документації внести зміни, що Учасник торгів повинен надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів або виробника не раніше 2018 року; 2.4. У п. 3 Додатку 2 до тендерної документації внести зміни про досвід виконання аналогічного договору (договорів) без вказання їх кількості; 2.5. У п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, де вказаний перелік документів, які повинні надати учасники закупівлі, вилучити відомості про вантажно-розвантажувальну техніку або надати можливість учасникам іншим способом провести вантажно-розвантажувальну роботу, крім залучення вантажно-розвантажувальної техніки, на яку потрібні документи, вказані у п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації. З повагою, Директор ТОВ “ВКП “ТЕРМА” Е.Ю. Чеботар
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 18:21
рішення від 29.07.2020 № 14612 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 18:21
рішення від 11.08.2020 № 15364.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 19:24

Документи подані скаржником

26 червня 2020 15:29
Скарга

Документи подані замовником

30 червня 2020 09:02
для АМКУ.pdf
02 липня 2020 12:30
пояснення.pdf
02 липня 2020 12:30
Пояснення до АМКУ.doc
21 липня 2020 14:17
перелік змін.pdf

Документи подані скаржником

24 липня 2020 16:44
Скарга
04 серпня 2020 17:05
Пояснення

Документи подані замовником

07 серпня 2020 09:50
пояснення.pdf

Документи подані скаржником

24 липня 2020 21:23
Електронний підпис

Документи подані замовником

07 серпня 2020 09:49
повід на АМКУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-03-000012 ● 7cd72067f7b5424c977b0c59ba1fb553
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

9
UA-2020-06-17-003147-с
17.06.2020 Відділ освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 43115326) Дані автоматичних індикатарів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про заходи щодо не допущення порушень

2020-11-23 14:33:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА" 747 500,00
UAH з ПДВ
587 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Димченко Вадим Вiталiйович" 1 001 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРОФІРМА "НІБАС" 675 000,00
UAH з ПДВ
649 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 01:21
Електронний підпис
01 липня 2020 01:21
1_ДОВ._МАТ.БАЗА.doc
01 липня 2020 01:21
14_ЛИСТ_ЗАХ,ДОВКIЛЛЯ.doc
01 липня 2020 01:21
3_ДОВ_ДОСВIД.doc
01 липня 2020 01:21
ПРОПОЗИЦIЯ_.doc
01 липня 2020 01:20
12_ДОВIДКА_ПРО_ТОВАР_.doc
01 липня 2020 01:20
13_ЛИСТ_ЗГОДА_.doc
01 липня 2020 01:20
2_ДОВ_ПРАЦIВНИКI.doc
01 липня 2020 01:20
11_ДОВIДКА_УЧАСТНИКА.doc

Публічні документи

03 липня 2020 09:45
IMG-02782791c9add19466bb06471fb42790-V.jpg
03 липня 2020 09:45
IMG-655f661f09546367a646fe4879ce92b1-V.jpg
03 липня 2020 09:45
IMG-597fd80f249660580952c8cfd53f509b-V.jpg

Публічні документи

17 вересня 2020 17:21
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:18
Комерційна пропозиція
17 вересня 2020 17:18
Обгрунтування
03 вересня 2020 18:03
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:54
Статут ТОВ АФ Нібас.rar
03 вересня 2020 17:54
garantiya_G0920_2264.zip
03 вересня 2020 17:53
страховий поліс AE 2297 EA.pdf
03 вересня 2020 17:53
опис до статуту.pdf
03 вересня 2020 17:53
Пропозиція.PDF
03 вересня 2020 17:53
Аналогічні договора.PDF
03 вересня 2020 17:53
Тендерна пропозиція.PDF
03 вересня 2020 17:53
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2020 20:30
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:20
Пропозиція остаточна.pdf
02 жовтня 2020 10:20
Довідки Переможця.pdf
27 серпня 2020 11:45
Електронний підпис
24 липня 2020 09:53
Електронний підпис
24 липня 2020 09:51
Пропозиція.pdf
24 липня 2020 09:51
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА"

ФОП "Димченко Вадим Вiталiйович"

ТОВ АГРОФІРМА "НІБАС"

ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА"
#32687110
Відхилено 587 500,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 08:32
ФОП "Димченко Вадим Вiталiйович"
#3521210875
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 09:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 15:45
ТОВ АГРОФІРМА "НІБАС"
#30010348
Відхилено
649 750,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 12:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 вересня 2020 20:12
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 вересня 2020 00:00
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2591204894
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 09:44

Вимога про усунення невідповідностей

1 В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Далі в пункті 2 Розділу 3 Документації зазначено наступне: Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення (квитанцію), яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в обслуговуючому банку, і яке має бути оформлено згідно вимог чинного законодавства та завірене печаткою банку. Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. В складі пропозиції ТОВ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА" відсутні зазначені вище документи. 2. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації та у Додатку 3 до неї. В Додатку 4 до Документації від учасників вимагалося надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, із зазначенням якісних показників згідно пункту 2 цього Додатку, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що закуповується замовником у відповідності до вимог документації, виданий на ім'я учасника/виробника, сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, який акредитований національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17065. Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. В складі пропозиції ТОВ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА" відсутні зазначені вище документи.

Документи

11 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:41
протокол відхилення.pdf
07 вересня 2020 16:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1 В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Далі в пункті 2 Розділу 3 Документації зазначено наступне: Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення (квитанцію), яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в обслуговуючому банку, і яке має бути оформлено згідно вимог чинного законодавства та завірене печаткою банку. Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. В складі пропозиції ФОП Димченка Вадима Вiталiйовича відсутні зазначені вище документи. 2. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації та у Додатку 3 до неї. В Додатку 4 до Документації від учасників вимагалося надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, із зазначенням якісних показників згідно пункту 2 цього Додатку, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що закуповується замовником у відповідності до вимог документації, виданий на ім'я учасника/виробника, сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, який акредитований національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17065. Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. В складі пропозиції ФОП Димченка Вадима Вiталiйовича відсутні зазначені вище документи.

Документи

16 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Далі в пункті 2 Розділу 3 Документації зазначено, що учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком. Також учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення (квитанцію), яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в обслуговуючому банку, і яке має бути оформлено згідно вимог чинного законодавства та завірене печаткою банку. Питання щодо оформлення платіжних документів під час здійснення безготівкових розрахунків регулюються "Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті", затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 року № 22 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.032004 року за № 377/8976). Відповідно до вимог цієї Інструкції платіжне доручення повинне містити такий обов'язковий реквізит як підписи платника, в якому ставляться підписи (підпис) відповідальних осіб (відповідальної особи), які(яка) уповноважені (уповноважена) розпоряджатися рахунком. Також повинна бути печатка платника. В складі тендерної пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" міститься файл "Підписаний_Платіжне доручення.pdf", в якому наявна печатка банківської установи та підпис відповідальної особи банку, але відсутні підпис посадової особи платника директора Ковальського Р.С., зразок якої наведено в інших документах ТОВ агрофірми "НІБАС" та печатка ТОВ агрофірма "НІБАС". Оскільки надане платіжне доручення, яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в обслуговуючому банку, оформлено не згідно вимог чинного законодавства, то Пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню. 2. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дату підпису (дата підпису повинна бути не раніше дати затвердження цієї тендерної документації), а також відбитки печатки учасника (тут і далі ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та нотаріально завірених статутних/установчих документів учасника. Всі сторінки копій документів, з яких виготовляються відповідні скановані копії, та які надаються учасником у складі його пропозиції, за винятком нотаріально завірених копій документів, додатково повинні містити маркування "Згідно з оригіналом". Дата засвідчення копій документів, наданих Учасником в складі його тендерної пропозиції, повинна бути не раніше дати затвердження цієї тендерної документації (ця вимога не стосується статутних/установчих документів учасника). Відповідно до вимог пункту 7 Розділу 1 Документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути автентично перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. В складі Пропозиції ТОВ агрофірми "НІБАС" міститься файл "Переклад Паспорту на ваги нотаріально завірений.pdf", в якому зазначена дата завіряння копії перекладу паспорту на ваги автомобільні підкладні "ЕрМак ВАП-20" 19.02.2019 року, що не відповідає вимоги Замовника щодо дати засвідчення копій документів не раніше дати затвердження тендерної документації (27.08.2020 року), тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" повинна бути відхилена. 3. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. Таким чином, з урахуванням вимог Замовника, викладеним в пункті 1 Розділу 3 Документації, учасники повинні надати саме скан-копію оригіналу розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" замість оригіналу міститься копія протоколу № 4 зборів учасників ТОВ агрофірма "НІБАС" від 04.05.1999 року, завірена підписом директора та печаткою ТОВ агрофірма "НІБАС" 17.08.2020 року (файл "Протокол про обрання директор ТОВ АФ Нібас.pdf"), що не відповідає умовам Документації щодо надання лише сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, а тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню. 4. Відповідно до вимог пункту 4 Розділу 3 Документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист про строк дії його тендерної пропозиції. В складі Пропозиції ТОВ агрофірми "НІБАС" даний гарантійний лист відсутній, а тому його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. 5. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. В пункті 2.2 Додатку 2 до Документації зазначено, що для документального підтвердження наявності складу придатного для зберігання предмету закупівлі (або майданчика, або площадки) надати скан-копію договору оренди або користування (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та скан-копію свідоцтва про право власності та/або скан-копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник є власником цього майна, то надається лише скан-копія свідоцтва про право власності та/або скан-копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. Таким чином, з урахуванням вимог Замовника, викладеним в пункті 1 Розділу 3 Документації, учасники повинні надати саме скан-копію оригіналу свідоцтва про право власності та/або скан-копію оригіналу витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" замість оригіналу міститься копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності ТОВ агрофірми "НІБАС" № 4374811 від 04.06.2013 року, завірена підписом директора та печаткою ТОВ агрофірми "НІБАС" 17.08.2020 року (файл "Витяг з Держ.реєстру речових прав на нерухоме майно.pdf"), що не відповідає умовам Документації щодо надання лише сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, а тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню. 6. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. В пункті 2.2 Додатку 2 до Документації зазначено, що - для документального підтвердження наявності у учасника вантажно-розвантажувальної техніки надати скан-копію договору оренди цієї техніки або скан-копію договору з надання відповідних послуг, що містять інформацію про марку та реєстраційний номер навантажувача (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, завірені нотаріально; - для документального підтвердження наявності у учасника вагового обладнання для зважування транспортних засобів надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки товару, а також надати скан-копію договору оренди (або користування або надання послуг зі зважування) (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається лише скан-копія документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Учасники повинні надати копію документу, що засвідчує дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій повірку даного вагового обладнання, а також копію технічного паспорту на вагове обладнання та/або копію настанови з експлуатації; - для документального підтвердження наявності у учасника вантажних автомобілів, якими буде постачатися товар, надати скан-копію договору оренди або договору з надання відповідних послуг, що містить інформацію про марку та реєстраційний номер транспортного засобу (якщо учасник користується ним на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, завірені нотаріально. Також учасники повинні надати скан-копію документу про перевірку технічного стану транспортних засобів, якими буде постачатися товар та скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар. ТОВ агрофірма "НІБАС" зазначає про наявність у нього у власності навантажувачів, вантажних автомобілів та вагового обладнання і вся ця техніка та обладнання буде використовуватися учасником під час поставки товару (довідки № 184, 185, 190 від 17.08.2020 року стор. 26, 27, 32 файлу "Пропозиція.pdf"), але згідно інформації, яка є в наявності у системі Прозорро у процедурі UA-2020-08-11-002850-b, яку проводив Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області 27.08.2020 року, вагове обладнання вже знаходиться в оренді у ФОП Хлістунова О.С. до 12.02.2021 року (стор. 4-6 файлу "Довідки 2 част.pdf" його тендерної пропозиції), вантажні автомобілі також вже знаходиться в оренді у ФОП Хлістунова О.С. до 01.08.2023 року (стор. 19-30 файлу "Довідки 2 част.pdf" його тендерної пропозиції), навантажувачі знаходяться в оренді у ФОП Хлістунова О.С. до 01.08.2023 року (стор. 1-7 файлу "Додатки.pdf" його тендерної пропозиції). Оскільки надані ФОП Хлістуновим О.С. документи є чинними та вказане обладнання та техніка знаходяться у нього саме в оренді, а не на підставі договорів щодо надання відповідних послуг, то у ТОВ агрофірма "НІБАС" фактично відсутні в наявності вагове обладнання, навантажувачі та вантажні автомобілі, що зазначені у довідках № 184, 185, 190 від 17.08.2020 року (стор. 26, 27, 32 файлу "Пропозиція.pdf"). Оскільки ТОВ агрофірма "НІБАС" фактично не підтвердило наявність у нього вантажних автомобілів для перевезення товару; вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувачів; вагового обладнання придатного для зважування вантажних автомобілів, тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню. 7. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. В пункті 2.2 Додатку 2 до Документації зазначено, що учасники повинні надати скан-копію документу про перевірку технічного стану транспортних засобів, якими буде постачатися товар та скан-копію полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар. Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. Таким чином, з урахуванням вимог Замовника, викладеним в пункті 1 Розділу 3 Документації, учасники повинні надати саме скан-копію оригіналу документу про перевірку технічного стану транспортних засобів, якими буде постачатися товар та скан-копію оригіналу полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар. В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" замість оригіналів містяться копії зазначених документів, завірені підписом директора та печаткою ТОВ агрофірма "НІБАС" 17.08.2020 року (файл "Протоко перевірки тех.стану АЕ 2297 ЕА.pdf", "Страховий поліс AE 2297 EA.pdf" та "Страховий поліс і протокол перевірки тех.стану АЕ 8061 ЕН.pdf"), що не відповідає умовам Документації щодо надання лише сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, а тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірми "НІБАС" підлягає відхиленню. 8. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. В пункті 3.2 Додатку 2 до Документації зазначено, що учасники повинні надати скан-копії даних виконаних аналогічних договорів та скан-копії документів, що підтверджують отримання товару покупцем згідно даних договорів. Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. Таким чином, з урахуванням вимог Замовника, викладеним в пункті 1 Розділу 3 Документації, учасники повинні надати саме скан-копії оригіналів виконаних аналогічних договорів та скан-копії оригіналів документів, що підтверджують отримання товару покупцем згідно даних договорів. В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" замість оригіналів містяться копії зазначених документів, завірені підписом директора та печаткою ТОВ агрофірми "НІБАС" 20.08.2020 року (файл "Аналогічні договора.pdf"), що не відповідає умовам Документації щодо надання лише сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, а тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірми "НІБАС" підлягає відхиленню. 9. Відповідно до вимог Додатку 2 до Документації, а саме пункту 5) Приміток: відповідно до норм п.177.6 ст.177; п. 299.7 ст. 299; п.п. 7 п.п. 298.2.3 ст. 298 Податкового кодексу України суб'єкт підприємницької діяльності, що перебуває на спрощеній системі оподаткування, не має права здійснювати в межах підприємницької діяльності види діяльності, які не зазначені в його облікових даних та в реєстрі платників єдиного податку, таким чином, якщо у учасника-платника єдиного податку немає у наданому ним Витягу з реєстру платників єдиного податку відповідного коду згідно КВЕД, а саме код 46.71 "Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами", то його тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі відповідних статей Податкового кодексу України. ТОВ агрофірма "НІБАС" зазначає, що є платником єдиного податку (довідка № 159 від 17.08.2020 року (стор. 1 файлу "Пропозиція.pdf"), але не надає Витягу з реєстру платників єдиного податку, в якому зазначений КВЕД 46.71 "Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами", тому його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. 10. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. В пункті 4.2 Додатку 2 до Документації зазначено, що учасники повинні надати скан-копії довідок про наявність поточного гривневого рахунку та про відсутність позичкової заборгованості за кредитами та відсотками по ним (надаються з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки). Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. Таким чином, з урахуванням вимог Замовника, викладеним в пункті 1 Розділу 3 Документації, учасники повинні надати саме скан-копії оригіналів довідок про наявність поточного гривневого рахунку та про відсутність позичкової заборгованості за кредитами та відсотками по ним (надаються з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки). В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" замість оригіналів містяться копії зазначених документів, завірені підписом директора та печаткою ТОВ агрофірми "НІБАС" 17.08.2020 року, що не відповідає умовам Документації щодо надання лише сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, а тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірми "НІБАС" підлягає відхиленню. Крім того довідки з АТ "Райффазен Банк Аваль" № 44 від 14.08.2020 року та АТ "ОТП Банк" № 300-3-300-3/933 від 17.08.2020 року не містять інформацію про відсутність позичкової заборгованості за відсотками, що не відповідає вимогам Документації. Також згідно інформації ГУ ДПС України у Дніпропетровській області (Довідка № 76696/04-36-54-86 від 04.08.2020 року файл "Довідка з податкової про наявність рахунків.pdf") ТОВ агрофірма "НІБАС" має у АТ "ОТП Банк" відкритий поточний рахунок № UA273005280000026102455000179, але в довідці АТ "ОТП Банк" № 300-3-300-3/933 від 17.08.2020 року відсутня інформація про цей рахунок та про відсутність позичкової заборгованості за кредитами та відсотками по ньому. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ агрофірми "НІБАС" підлягає відхиленню. 11. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації та у Додатку 3 до неї. В Додатку 4 до Документації від учасників вимагалося надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, із зазначенням якісних показників згідно пункту 2 цього Додатку, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що закуповується замовником у відповідності до вимог документації, виданий на ім'я учасника/виробника, сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, який акредитований національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17065. Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. Таким чином, з урахуванням вимог Замовника, викладеним в пункті 1 Розділу 3 Документації, учасники повинні надати саме скан-копії оригіналів зазначених вище документів. В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" замість оригіналів містяться копії цих документів, завірені підписом директора та печаткою ТОВ агрофірми "НІБАС" 17.08.2020 року, що не відповідає умовам Документації щодо надання лише сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, а тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню. 12. Відповідно до вимог пункту 9 Додатку 4 до Документації учасники торгів повинні надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, із зазначенням якісних показників згідно пункту 2 цього Додатку. В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" немає паспорту якості на товар, виданого на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, а тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню. 13. Відповідно до вимог Додатку 4 до Документації учасник торгів повинен надати протокол випробувань та паспорт якості на товар, видані на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року, із зазначенням якісних показників згідно пункту 2 цього Додатку. В пункті 2 Додатку 4 до Документації наведені технічні та якісні характеристики товару - Паливні пелети з лушпиння соняшнику: Діаметр в межах від 6 мм до 8 мм Зольність на сухий стан палива не більше 3% Загальна волога не більше 10 % Вища теплота згорання не менше 22,0 МДж/кг Нижча теплота згорання не менше 18,0 МДж/кг Упаковка Мішки по 15-35 кг. (мішки повинні бути цілими та неушкодженими) Сировина соняшник Примітка у складі пелет з лушпиння соняшнику не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші). В наданому ТОВ агрофірма "НІБАС" протоколі випробувань № UA 1228/2020/3.1 від 29.07.2020 року середній діаметр паливних гранул, що пропонує учасник становить 0,8мм (файл "Протокол випробувань паливні гранули.pdf"), що не відповідає вимогам замовника (згідно технічного завдання діаметр паливних гранул становить 6-8мм. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню. 14. Відповідно до вимог Додатку 4 до Документації учасник торгів повинен надати сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, який акредитований національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17065. Якщо учасник не є власником зазначеного документу, то він повинен надати лист від власника такого документу на право використання учасником зазначеного документу. В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" міститься сертифікат відповідності № UA0.YT.080608-20 від 06.08.2020 року, виданий ТОВ "ВСЦ "ПІВДЕНТЕСТ". Але згідно інформації, розміщеної на сайті Національного агентства з акредитації України (НААУ) за адресою в мережі Інтернет: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ ТОВ "ВСЦ "ПІВДЕНТЕСТ" немає акредитації відповідно до вимог стандарту ISO 17065 саме на проведення досліджень паливних гранул (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника), у зв'язку з цим у наданому сертифікаті відсутня вказівка про його відповідність до вимог стандарту ISO 17065. Таким чином сертифікат відповідності № UA0.YT.080608-20 від 06.08.2020 року був виданий ТОВ "ВСЦ "ПІВДЕНТЕСТ" за межами його сфери акредитації відповідно до вимог стандарту ISO 17065, а тому не вважатися чинним. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню. 15. В пункті 2.2 Додатку 2 до Документації зазначено, що учасники повинні надати копію документу, що засвідчує дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій повірку даного вагового обладнання. В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" міститься завірена копія свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 130011 на ваги автомобільні підкладні "ЕрМак ВАП-20" зав. № 2487, чинне до 02.02.2021 року (файл "Свідоцтво про повірку ваги.pdf"). Але у процедурі закупівлі UA-2019-09-12-000465-b, яку проводив Петропавлівський відділ освіти Петропавлівської районної держадміністрації ФОП Хлістунов Сергій Олександрович (ЄДРПОУ: 2737904117, адреса: 52700, Україна, Дніпропетровська область, смт. Петропавлівка, вул. Жовтнева, 139) надав теж саме свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 130011 на ваги автомобільні підкладні "ЕрМак ВАП-20" зав. № 2487, але воно чинне до 11.02.2020 року (стор. 17 файлу "Пропозиція 2.pdf" його тендерної пропозиції). Також у процедурі закупівлі UA-2019-02-12-002022-a, яку проводив відділ освіти Перещепинської міської ради ФОП Ковальський Василь Романович (ЄДРПОУ: 3056221959, адреса: 52700, Україна, Дніпропетровська область, Петропавлівський район, смт. Петропавлівка, вул. Соборна (Леніна), буд. 71) надав теж саме свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 130011 на ваги автомобільні підкладні "ЕрМак ВАП-20" зав. № 2487 чинне до 11.02.2020 року (стор. 35 файлу "Копії тендер.pdf" його тендерної пропозиції). Таким чином, з аналізу даних документів вбачається, що надана в даній процедурі закупівлі копія свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 130011 на ваги автомобільні підкладні "ЕрМак ВАП-20" зав. № 2487, чинне до 02.02.2021 року, на нашу думку, є підробленим документом та не засвідчує факт дійсної повірки вагового обладнання наданого ТОВ агрофірма "НІБАС", а тому його Пропозиція підлягає відхиленню. 16. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. В Додатку 4 до Документації зазначено, що в проекті договору та додатках до нього Учасникам необхідно заповнити всі пункти окрім його номеру, дати укладання, загальної вартості договору та ціни за одиницю товару. Учасники не повинні відступати від даної форми. Умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають. В преамбулі договору учасник повинен був вказати найменування документа, номер, дата та інші необхідні реквізити, на підставі якого діє посадова особа постачальника, що підписує даний договір. Але ТОВ агрофірма "НІБАС" не вказало ці реквізити. 17. В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. В Додатку 2 до Документації від учасників вимагалося надати скан-копію Статуту або іншого установчого документу (остання редакція). Всі документи, що вимагаються від учасників в цій тендерній документації та додатках до неї, повинні бути надані ними у складі їх тендерної пропозиції. Таким чином, з урахуванням вимог Замовника, викладеним в пункті 1 Розділу 3 Документації, учасники повинні надати саме скан-копію оригіналу статуту учасника. В складі Пропозиції ТОВ агрофірма "НІБАС" замість оригіналу міститься копія його статуту, завірена підписом директора та печаткою ТОВ агрофірми "НІБАС" 17.08.2020 року, що не відповідає умовам Документації щодо надання лише сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, а тому тендерна пропозиція ТОВ агрофірма "НІБАС" підлягає відхиленню.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

22 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:04
прот розгл.pdf
16 вересня 2020 09:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2591204894
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 11:03
дод угода 20%.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 11:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:25
доп.угода №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:25
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 08:47
догов спец дод угод.pdf укладений
08 жовтня 2020 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 000 000,00
UAH