Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПЕТРОПАВЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43115326 |
Місцезнаходження: | 52723, Україна , Дніпропетровська обл., Петропавлівський р-н, с. Троїцьке, вул. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Вікторія Киця +380667021619,+380667445548,+380970873507 osvita.ukotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 15:57 |
Очікувана вартість: | 1 001 774,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 008,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 10:26 |
ТД Паливні гранули (пелети) зі змінами від 27.08.2020.doc | |
27 серпня 2020 10:26 |
перелік змін від 27.08.2020.pdf |
27 серпня 2020 10:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 серпня 2020 10:26 |
ТД Паливні гранули (пелети) зі змінами від 27.08.2020.doc
|
|||||||||
27 серпня 2020 10:26 |
перелік змін від 27.08.2020.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином ми вважаємо, що учасники повинні мати досвід виконання аналогічних договорів саме у 2019-2020р.р.
Що стосується надання протоколу випробувань та паспорту якості на товар, виданих на ім'я учасника торгів не раніше 2020 року та гарантійного строку придатності паливних пелет 2 роки, то у зв’язку з тим, що закупівля здійснюється для потреб опалювального сезону 2020-2021р.р., то саме для того, щоб замовник був впевнений в якості товару до кінця майбутнього опалювального сезону, то документи, що засвідчують якість товару повинні бути видані не раніше 2020 року. Що стосується надання даних документів виданих на ім'я учасника торгів, то ця вимога обумовлена тим, що зараз не складає великих труднощів на порталі Прозорро скачати з інших процедур зазначені документи і використовувати їх без згоди власників. В Документації немає вимоги, що товар повинен поставлятися лише виробником. Взяти участі в процедурі закупівлі має право будь-який суб'єкт господарювання, також будь-який суб'єкт господарювання може звернутися до відповідних лабораторій для проведення аналізу якості товару. Що стосується надання паспорту якості на товар та Вашого твердження, що такий документ діючим законодавством для підтвердження якості не передбачений, то нам не зрозуміло на яке саме законодавство Ви посилаєтеся та чому такого документу не можна вимагати. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів. Якщо Вас не задовольнила наша відповідь, то Ви маєте право звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 червня 2020 15:33
Дата подання: 24 липня 2020 16:46
Дата подання: 24 липня 2020 21:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-03-000012 ● 7cd72067f7b5424c977b0c59ba1fb553
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 16:18 |
27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9
UA-2020-06-17-003147-с
17.06.2020 Відділ освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 43115326) Дані автоматичних індикатарів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про заходи щодо не допущення порушень
2020-11-23 14:33:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА" |
747 500,00
UAH з ПДВ
|
587 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Димченко Вадим Вiталiйович" |
1 001 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АГРОФІРМА "НІБАС" |
675 000,00
UAH з ПДВ
|
649 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА" #32687110 |
Відхилено |
587 500,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 08:32
|
ФОП "Димченко Вадим Вiталiйович" #3521210875 |
Відхилено |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 09:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 15:45
|
ТОВ АГРОФІРМА "НІБАС" #30010348 |
Відхилено |
649 750,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 12:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 вересня 2020 20:12
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 вересня 2020 00:00
|
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ #2591204894 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 11:03
|
дод угода 20%.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:25
|
доп.угода №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 08:47
|
догов спец дод угод.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 08:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |