Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ДЮСШ по вул. Духновича Олександра, 93 в м. Мукачево
Очікувана вартість
17 463 263,00 UAH
UA-2020-06-17-003107-b 1e536a07d093413f823699655039f80b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапенко Дмитро

+380313122423 v.kb@mukachevo-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05517771
Вебсайт: http://mukachevo-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА ОЛЕКСАНДРА, будинок 2
Контактна особа: Остапенко Дмитро
+380313122423
v.kb@mukachevo-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 14:30
Початок аукціону: 03 липня 2020 13:08
Очікувана вартість: 17 463 263,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 316,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87316.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт будівлі ДЮСШ по вул. Духновича Олександра, 93 в м. Мукачево
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Духновича Олександра, 93, Мукачево, Закарпатська область, 89600, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М." 16 800 022,80
UAH з ПДВ
16 712 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ КОНСТРАКШН" 17 052 150,00
UAH з ПДВ
16 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 10:17
Електронний підпис
13 липня 2020 10:17
Dovidka_20175563870060528159.pdf.p7s
13 липня 2020 10:17
Dovidka_20175563870060528159.pdf
13 липня 2020 10:17
Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 10:17
Договірна ціна.pdf
13 липня 2020 10:17
Довідка.zip
13 липня 2020 10:17
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
13 липня 2020 10:17
Довідка ДПС.pdf
13 липня 2020 10:17
Довідка абз.1 ч.2 ст.17.pdf
13 липня 2020 10:17
Довідка (1).zip
13 липня 2020 10:14
Електронний підпис
13 липня 2020 09:48
Електронний підпис
13 липня 2020 09:36
Електронний підпис
13 липня 2020 09:33
Електронний підпис
13 липня 2020 09:29
Електронний підпис
13 липня 2020 09:06
Електронний підпис
13 липня 2020 09:04
Електронний підпис
13 липня 2020 08:51
Електронний підпис
09 липня 2020 14:50
Електронний підпис
30 червня 2020 20:39
Електронний підпис
30 червня 2020 20:38
Виправлений (2).zip
30 червня 2020 20:35
Електронний підпис
30 червня 2020 20:33
Електронний підпис
30 червня 2020 20:23
Електронний підпис
30 червня 2020 20:23
Re_ лист.zip
30 червня 2020 20:23
Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 20:23
Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 20:23
Розрах. ЗВВ 2-1-7-6-1-1.pdf
30 червня 2020 20:23
Розрах. ЗВВ 2-1-1-2-1-6.pdf
30 червня 2020 20:23
Пояснювальна записка.pdf
30 червня 2020 20:23
Лист по ПДВ.pdf
30 червня 2020 20:23
Договірна ціна.pdf
30 червня 2020 20:23
Довіренність.pdf
30 червня 2020 20:23
Довідка про досвід.pdf
30 червня 2020 20:23
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 13:45
Електронний підпис
01 липня 2020 04:40
22. Лист ПДВ.pdf
01 липня 2020 04:40
20. Право підпису.pdf
01 липня 2020 04:40
17. Згода.pdf
01 липня 2020 04:40
16. Виписка.pdf
01 липня 2020 04:40
14. Довідка банк.pdf
01 липня 2020 04:40
13. Паспорт, код.pdf
01 липня 2020 04:40
12. Статут, опис.pdf
01 липня 2020 04:40
10. Довідка субпідряд.pdf
01 липня 2020 04:40
9. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 04:40
4.5 Відомість обсягів.pdf
01 липня 2020 04:40
4.4 Відомості.pdf
01 липня 2020 04:40
4.2 Розрахунки.pdf
01 липня 2020 04:40
3. Календарний графік.pdf
01 липня 2020 04:40
2. Відповідність ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М."

ТОВ "ЕНЕРДЖІ КОНСТРАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М."
#41305990
Переможець 16 712 500,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М."
#41305990
16 712 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 12:59
Договір 37-2020 від 17.07.2020.pdf укладений
17 липня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:09
6-37 2020 (1).PDF зміни до договору
17 березня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 12:53
5-37 2020 (1).PDF зміни до договору
05 лютого 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:31
Додаткова угода 4 від 29.12.2020р. (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 11:10
Додаткова угода №3 від 10.12.2020р (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 11:23
Додаткова угода №2 від 27.10.2020р. (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 13:28
Додаткова 1 від 25 09 2020 (1).pdf зміни до договору
25 вересня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об'єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об'єктами у 2020 році (Додаткова угода №1 від 25.09.2020).
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з зміною реквізитів та місцезнаходження Підрядника (Додаткова угода №2 від 27.10.2020).
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об'єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об'єктами у 2020 році (Додаткова угода №3 від 10.12.2020).
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об'єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об'єктами у 2020 році (Додаткова угода №4 від 29.12.2020).
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з зміною повної назви ЗАМОВНИКА Відділу капітального будівництва Мукачівської міської ради (код ЄДРПОУ 05517771) на Управління будівництва та інфраструктури Мукачівської міської ради (код ЄДРПОУ 05517771) та скороченої назви ЗАМОВНИКА ВКБ ММР на УБІ ММР, розподілом коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт об'єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об'єктами бюджету Мукачівської міської територіальної громади у 2021 році, відсутності повного обсягу видатків бюджету які спрямовуються на будівництво об’єкта у 2021році необхідних для повного виконання робіт по договору, продовженням строку дії договору та строку виконання робіт (Додаткова угода №5 від 05.02.2021).
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з зміною розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт об'єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об'єктами бюджету Мукачівської міської територіальної громади у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 16 712 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 785 416,67 UAH)