Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до підмітальної машини КОБАЛЬТ в асортименті (або еквівалент))
Очікувана вартість
193 960,15 UAH
UA-2020-06-17-003075-c 13d89e1f549946a9a892efca8ed144d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:23
Очікувана вартість: 193 960,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 939,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


до 18 грудня 2020 року (протягом 14 робочих днів з дати надання письмової заявки Замовником)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 одиниця
Запасні частини до підмітальної машини КОБАЛЬТ в асортименті (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника на підставі заявки Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 20 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:48
Додаток № 10 до ТД Лист запасні частини Кобальт.doc
17 червня 2020 11:48
Додаток № 9 до тд лист погодження про укладання договору запасні частини Кобальт.doc
17 червня 2020 11:48
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних запасні частини Кобальт.doc
17 червня 2020 11:48
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі запасні частини Кобальт.doc
17 червня 2020 11:48
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.doc
17 червня 2020 11:48
Додаток №1 до ТВ (до Додатку №4) запасні частини Кобальт.docx
17 червня 2020 11:48
Додаток № 4 до ТД запасні частини Кобальт.doc
17 червня 2020 11:48
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020 запасні частини Кобальт.doc
17 червня 2020 11:48
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника до ст.16 запасні частини Кобальт.docx
17 червня 2020 11:48
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІї запасні частини Кобальт.docx
17 червня 2020 11:48
Додаток № 5 проект договору запасні частини Кобальт.doc
17 червня 2020 11:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 запасні частини Кобальт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТТЕХЦЕНТР" 169 722,60
UAH з ПДВ
169 722,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОТЕХСПЕЦ" 191 277,38
UAH з ПДВ
191 277,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 16:10
Електронний підпис
18 липня 2020 18:16
Ст 17 (після аукціону).pdf
16 липня 2020 15:20
Електронний підпис
16 липня 2020 15:20
Dovidka_20195630120610798720.pdf.p7s
16 липня 2020 15:20
Dovidka_20195630120610798720.pdf
03 липня 2020 15:56
Електронний підпис
03 липня 2020 15:55
Техвимоги.pdf
03 липня 2020 15:55
Статут.pdf
03 липня 2020 15:55
Ст 17.pdf
03 липня 2020 15:55
Свідотство ПДВ.pdf
03 липня 2020 15:55
Санкции 2.pdf
03 липня 2020 15:55
Санкции 1.pdf
03 липня 2020 15:55
Протокол.pdf
03 липня 2020 15:55
Проект договору.pdf
03 липня 2020 15:55
Захист довкілля.pdf
03 липня 2020 15:55
ДОГОВІР аналог.pdf
03 липня 2020 15:55
Відгук.pdf
03 липня 2020 15:55
Виписка ЕДРПУО.pdf
03 липня 2020 15:55
Цінова пропозиція (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТТЕХЦЕНТР"

ТОВ "АВТОТЕХСПЕЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТТЕХЦЕНТР"
#39795773
Переможець 169 722,60
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТТЕХЦЕНТР"
#39795773
169 722,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 11:43
Дод угода №2 від 11.09.2020 до договору №271 від 28.07.2020.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 11:41
Повідомлення про внесення змін до договору № 271 від 28.07.2020.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 15:13
Доп угода №1 від 28.07.20 до дог 271.pdf зміни до договору
28 липня 2020 15:12
повідомлення про внесення змін від 28.07.20 до дог 271.pdf зміни до договору
28 липня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 15:02
Договір №271 від 28.07.20 ТОВ КРАФТТЕХЦЕНТР.pdf укладений
28 липня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 169 722,60 (сто шістдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять дві гривні) 60 коп., у т.ч. ПДВ 28 287, 10 грн. Кошти міського бюджету 131 635 грн.80 коп., у т.ч. ПДВ 21 939грн. 30 коп. Кошти підприємства 38 086 грн.80 коп., у т.ч. ПДВ 6 347 грн. 80 коп. 1.2. «4.6. Джерелом фінансування є кошти міського бюджету та кошти підприємства». 2. Специфікацію № 1 до договору № 271 від 28 липня 2020 року викласти у наступній редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п. 3.5.3 та п. 13.3 Договору про закупівлю № 271 від «23» липня 2020 р. (далі - Договір) та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі та внести наступні зміни в Договір: 1.1. «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 169 722,60 (сто шістдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять дві гривні) 60 коп., у т.ч. ПДВ 28 287, 10 грн. Кошти міського бюджету 135 445 грн.80 коп., у т.ч. ПДВ 22 574,30 грн. Кошти підприємства 34 276 грн.80 коп., у т.ч. ПДВ 5 712, 80 грн. Кошти міського бюджету збільшено на 3 810, 00 грн., у т.ч. ПДВ Кошти підприємства зменшено на 3 810, 00, у т.ч. ПДВ 2. Специфікацію № 1 до договору № 271 від 28 липня 2020 року викласти у наступній редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 135 445,80
UAH (в тому числі ПДВ 22 574,30 UAH)