Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт вул.Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область
current repair of Chygyrynska street, Cherkasy city, Cherkasy district, Cherkasy region
Очікувана вартість
5 854 961,00 UAH
UA-2020-06-17-002564-a c9a8ff0a770441c9a9d47562e8b987ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500469
40422357@mail.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 червня 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:20
Очікувана вартість: 5 854 961,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 839,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 175000 UAH
Publication date: 17 червня 2020 20:13
Enquiries until: 21 липня 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 липня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 854 961 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 840 UAH
Minimal lowering step, %: 0,80 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника надається документ, що складений іншою мовою, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Допускається подання документів російською мовою.
all documents necessary to prepare in Ukrainian. If there is an a document in other language in a proposition, then participant should give notarized translaton of this document. It is allowed to give documents in Russian language.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт вул.Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Поточний середній ремонт вул.Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 18:10
ТД ПСР Чигиринська нова редакція 2.docx
22 липня 2020 18:10
додаток 3 нова редакція.docx
22 липня 2020 18:10
Додаток 3 зі змінами.docx
22 липня 2020 18:10
ТД ПСР Чигиринська зі змінами 2.docx
22 липня 2020 18:10
1. протокол ЗТД 2.doc
16 липня 2020 17:27
Додаток 2 зі змінами.xls
16 липня 2020 17:27
Додаток 2 нова редакція.xls
22 липня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 20:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 18:10
ТД ПСР Чигиринська нова редакція 2.docx
16 липня 2020 17:27
ТД ПСР Чигиринська нова редакція.docx
17 червня 2020 20:13
ТД ПСР Чигиринська.docx
22 липня 2020 18:10
додаток 3 нова редакція.docx
17 червня 2020 20:13
Додаток 3.docx
22 липня 2020 18:10
Додаток 3 зі змінами.docx
22 липня 2020 18:10
ТД ПСР Чигиринська зі змінами 2.docx
16 липня 2020 17:27
ТД ПСР Чигиринська зі змінами.docx
22 липня 2020 18:10
1. протокол ЗТД 2.doc
16 липня 2020 17:27
1. протокол ЗТД 3.doc
16 липня 2020 17:27
Додаток 2 зі змінами.xls
16 липня 2020 17:27
Додаток 2 нова редакція.xls
17 червня 2020 20:13
Додаток 2 _.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-002564-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 23 червня 2020 15:22
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Згідно Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації на закупівлю послуг Замовник визначив наступне:
- Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати 30 км із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає Транспортну схему за формою наведеною в Тендерній документації.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику Учасник, який має фактичне знаходження АБЗ (місце відпуску асфальтобетонної суміші) на відстані до 30 км до об’єкту надання послуг, передбачене технічним завданням тендерної документації.
Згідно нормативних документів - ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) - відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до Учасника, так як виконати дану умову зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які знаходяться в межах 30 км із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. Що значно звужує коло Учасників, які зможуть підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям та прийняти участь у даній тендерній закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону замовник визначає в тендерній документації перелік документів, які підтверджують інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну відстань фактичного знаходження АБЗ до об’єкту надання послуг, оскільки даний кваліфікаційний критерій визначений в нормативних документах, а саме: ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1) та ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п.20.8.2 ДБН.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2020 18:24
Дане питання буде уважно вивчено та внесено зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000020 ● d10bc01ef0d6494280d016fe6cf19680
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2020 Одеса № 326

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 25.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 326
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2020-06-17-002564-a 17.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-06-17-002564-ac9a8ff0a770441c9a9d47562e8b987ca
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 18:26
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 18:27

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:37
Довідка ч2 ст17.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка п12 ч1 ст17.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка.zip
27 серпня 2020 10:37
Довідка ГУ ДПС.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка Козир.zip
30 липня 2020 18:25
Електронний підпис
30 липня 2020 18:25
Електронний підпис
30 липня 2020 18:24
4 Статут.rar
30 липня 2020 18:24
6 Сертифікат ISO.rar
30 липня 2020 18:23
8 Інші документи.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення вимога про усунення невідповідностей Відповідно до умов Тендерної документації Кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів, які відображені в Таблиці 1.2, повинні відповідати кількості та номенклатурі будівельних машин і механізмів, які застосовуються учасником відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі. Вами надано довідку, в якій зазначено коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу HAMM ND 150 ТТ, масою 14,33 т., але використання якого не відображено в Підсумкової відомості ресурсів, яку складено до договірної ціні відповідно до технічного завдання цієї закупівлі. Вимагаю виправити дану невідповідність протягом 24 годин.

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 20:23
Електронний підпис
30 липня 2020 20:23
Електронний підпис
30 липня 2020 20:22
Техніка 1.rar
30 липня 2020 20:22
Працівники 3 ТК ІТП.zip
30 липня 2020 20:22
Досвід.rar
30 липня 2020 20:22
Працівники 1.rar
30 липня 2020 20:22
АБЗ.zip
30 липня 2020 20:22
Техніка 2 свідоцтва.rar
30 липня 2020 20:22
Працівники 2.rar
30 липня 2020 20:22
Документи 2.zip
30 липня 2020 20:22
Довідки.rar
30 липня 2020 20:22
Документи 1.rar
30 липня 2020 20:22
Субпідряд проектант.rar
30 липня 2020 20:22
G7937.20.7z

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення вимога про усунення невідповідностей Відповідно до умов Тендерної документації 1.1) Для підтвердження наявності у учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників відповідної кваліфікації (машиністів дорожньо-будівельних машин або трактористів) учасник повинен надати довідку «Про наявність працівників» із зазначенням: посади, ПІБ та мінімальною кількістю таких працівників (не менше 4), визначеною Замовником в тендерній документації. У складі пропозиції учасник повинен надати Посвідчення тракториста-машиніста на кожного тракториста та/або на кожного машиніста дорожньо-будівельних машин, яких учасником вказано у довідці «Про наявність працівників». На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників, яка міститься в довідці «Про наявність працівників», йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці. Учасник повинен надати копію таблиці 6, зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про всіх працівників, вказаних в довідці «Про наявність працівників». Або учасник може надати Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 про прийняття пакету на кожного такого працівника. В довідці «Про наявність працівників» від 30.07.2020 №3007/20-28ч зазначено інформацію про Теленкова О.В., надано наказ «Про прийняття на роботу» Теленкова О.В., від 23.05.2017 №13-к, посвідчення тракториста-машиніста на Теленкова О.В., але відсутня копія таблиці 6, зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Або Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 про прийняття пакету на такого працівника. Вимагаю виправити дану невідповідність протягом 24 годин.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" 5 818 904,71
UAH з ПДВ
5 772 065,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 5 850 000,00
UAH з ПДВ
5 803 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:37
Довідка ч2 ст17.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка п12 ч1 ст17.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка.zip
27 серпня 2020 10:37
Довідка ГУ ДПС.pdf
27 серпня 2020 10:37
Довідка Козир.zip
30 липня 2020 18:25
Електронний підпис
30 липня 2020 18:25
Електронний підпис
30 липня 2020 18:24
4 Статут.rar
30 липня 2020 18:24
6 Сертифікат ISO.rar
30 липня 2020 18:23
8 Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"
#32414954
Переможець 5 772 065,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 18:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"
#32414954
5 772 065,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:48
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:03
ду4 договір 75.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 10:00
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 15:32
ду 3 дог.75.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:59
ду 2 дог.75_.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 12:00
ду 1 дог.75.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 11:35
договір укладений
04 вересня 2020 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 5 772 065, 00 (п`ять мiльйонiв сімсот сімдесят дві тисячі шістдесят п’ять гривень 00 копiйок) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 5 до договору): - підлягають виконанню у 2020 році на суму 5 772 065, 00 грн. 1.2. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року. 1.3. Внести зміни до Додатку 1, до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Розділу XV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін та викласти його у новій редакції1.2. Внести зміни до Додатку 1, до Договору № 75 від 04.09.2020р «Календарний графік надання послуг Поточний середній ремонт вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку 2, до Договору № 75 від 04.09.2020р «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, поточний середній ремонт вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку 3, до Договору № 75 від 04.09.2020р «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації, Найменування об'єкта: поточний середній ремонт вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» та викласти його в новій редакції. 1.5. Внести зміни до Додатку 4, до Договору № 75 від 04.09.2020р «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації на об’єкті: Поточний середній ремонт вул. 30 років Перемоги, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» та викласти його в новій редакції. 1.6. Внести зміни до Додаток 5 до Договору № 75 від 04.09.2020р «Договірна ціна на будівництво Поточний середній ремонт вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» та викласти його в новій редакції. 1.7. Внести зміни до Додаток 6 до Договору № 75 від 04.09.2020р «План фінансування послуг, Поточний середній ремонт вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1.Внести зміни до Додатку 1, до Договору № 75 від 04.09.2020р Календарний графік надання послуг з «Поточного середнього ремонту вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» в частині зміни закінчення строку виконання проектно-кошторисної документації, проходження державної експертизи і початку виконання будівельнно-монтажних робіт, та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до п. 3.1 Ціна договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 5 767 469,51 грн.(п’ять мільйонів сімсот шістдесят сім тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 51 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництво (Додаток 2 до Договору): - підлягають виконанню у 2020 році на суму складає 5 767 469,51 грн.» 1.2. Внести зміни до Додатку 2, до Договору № 75 від 04.09.2020р Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з «Поточного середнього ремонту вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» в частині зміни вартості кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку 5, до Договору № 75 від 04.09.2020р «Договірна ціна на будівництво з «Поточного середнього ремонту вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» в частині зміни вартості кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку 6, до Договору № 75 від 04.09.2020р План фінансування послуг з «Поточного середнього ремонту вул. Чигиринська, м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область» в частині зміни загальної вартості фінансування, та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 767 469,51
UAH (в тому числі ПДВ 961 244,92 UAH)