Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
«Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 17:08 |
Зміни-02.07.docx | |
02 липня 2020 17:08 |
ТД-екскаватор 02.07.doc | |
30 червня 2020 16:39 |
ТД-екскаватор нова редакція.doc | |
30 червня 2020 16:39 |
Зміни-30.06.docx | |
17 червня 2020 17:38 |
ТД-екскаватор.doc |
02 липня 2020 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 липня 2020 17:08 |
Зміни-02.07.docx
|
|||||||||
02 липня 2020 17:08 |
ТД-екскаватор 02.07.doc
|
|||||||||
30 червня 2020 16:39 |
ТД-екскаватор нова редакція.doc
|
|||||||||
30 червня 2020 16:39 |
Зміни-30.06.docx
|
|||||||||
17 червня 2020 17:38 |
ТД-екскаватор.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ДЕПАРТАМЕНТОМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-002449-a) «Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»
Просимо внести несуттєві зміни у р. «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.р. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» , які не погіршать предмет закупівлі, але дозволять прийняти участь нам, потенційним учасникам торгів та запропонувати еквівалентний екскаватор-навантажувач за конкурентною ціною, яка дозволить Вам значно заощадити бюджетні кошти. Це дозволить дотриматися принципів здійснення закупівель та заощадити Ваші кошти з урахуванням здійснення здорової конкуренції серед учасників.
Пропонуємо внести наступні зміни:
п.5 «Коробка передач механічна чотирьох ступінчаста з перемиканням під навантаженням» змінити на «Коробка передач механічна або напівавтоматична чотирьох ступінчаста з перемиканням під навантаженням» дана зміна дозволить пропонувати еквівалентні коробки передач, оскільки напівавтоматична коробка передач дозволяє перемикати передачі як механічно, так і автоматично на вибір оператора, тому дана зміна є покращенням.
п.8 «Тип гідросистеми має бути з закритим центром, та регульованим аксіально-поршневим насосом продуктивністю не менше 160 л/хв» змінити на «Тип гідросистеми має бути з закритим центром, та регульованим аксіально-поршневим насосом продуктивністю не менше 156 л/хв» Дана зміна зменшить витрати мастила в гідросистемі.
п.16 «Зворотня лопата має бути телескопічна S-подібного типу» змінити на даний показник вказує на конкретну конструкцію стріли «s-подібна», різні виробники по різному конструюють тип стріли, і майже всі вони йдуть вигнутого типу в більшій чи меншій мірі задля покращення та зручності роботи. Тому доцільно буде викласти даний технічний параметр в наступній редакції «Зворотня лопата має бути телескопічна».
п.18 «Зусилля копання ківша не менше 63,4 кН» змінити на «Зусилля копання ківша не менше 59,0 кН» даний показник значно не впливає на кінцевий результат роботи екскаватора-навантажувача, у різних виробників в залежності від конструкційних особливостей цей показник відрізняється.
п.19 «Кут повороту ківша екскаватора не менше 205 градусів» змінити на «Кут повороту ківша екскаватора не менше 200 градусів» даний показник значно не впливає на кінцевий результат роботи екскаватора-навантажувача, у різних виробників в залежності від конструкційних особливостей цей показник відрізняється.
На даний момент єдиним запропонованим екскаватором-навантажувачем для Вас може бути CAT 428F2. Ми просимо розширити коло учасників шляхом внесення вищезазначених змін, які не є критичними дозволять експлуатувати техніку в умовах Вашого підприємства та не суттєво впливають на роботу екскаватора-навантажувача.
Скарги до процедури
Дата подання: 03 серпня 2020 14:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-21-000024 ● e7196fe53bd94f2ba9a4e5b9fc824018
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.07.2020 №39
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 14 липня 2020 року №003100-18/2288-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.07.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-06-17-002449-a 17.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-28 11:32:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-17-002449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасник ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ», якого відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол засідання від 24 липня 2020 року №392) обрано переможцем торгів, виконав вимоги визначені тендерною документацією, із змінами, затвердженою рішенням уповноваженої особи (протокол засідання від 02 липня 2020 року), а саме:
щодо надання довідки у довільній формі про наявність, або відсутність зауважень стосовно виконання аналогічних договорів; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за товар, що постачався раніше, за бюджетні кошти (абц.3 підпункту 1.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації);
щодо надання гарантійного листа про те, що запропонований товар не зібраний з відреставрованих запасних частин, деталей, агрегатів (абц.9 підпункту 6.3. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації)?
2. Яким чином виконані замовником вимоги передбачені пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації щодо зазначення інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі установленим вимогам?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-31 17:13:25
Відповідь на моніторинг (повна відповідь зі скріншотами - у Додатку)
ВІДПОВІДЬ НА МОНІТОРИНГ
Згідно оприлюдненої інформації в системі електронних закупівель Prozorro Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі 2020-07-21 року №39 о 16:23:07 (інформація за ідентифікатором UA-M-2020-07-21-000024 ● e7196fe53bd94f2ba9a4e5b9fc824018).
Висновками про результати моніторингу Північним офісом Держаудитслужби в Вінницькій області від 28.07.2020 року надіслано «Запит про надання пояснення»:
1. «…У межах проведення моніторингу закупівлі товару код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-17-002449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасник ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ», якого відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол засідання від 24 липня 2020 року №392) обрано переможцем торгів, виконав вимоги визначені тендерною документацією, із змінами, затвердженою рішенням уповноваженої особи (протокол засідання від 02 липня 2020 року), а саме:
щодо надання довідки у довільній формі про наявність, або відсутність зауважень стосовно виконання аналогічних договорів; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за товар, що постачався раніше, за бюджетні кошти (абц.3 підпункту 1.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації);
щодо надання гарантійного листа про те, що запропонований товар не зібраний з відреставрованих запасних частин, деталей, агрегатів (абц.9 підпункту 6.3. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації)?.»
Уважно вивчивши Ваш запит про надання пояснень зауважуємо про наступне:
Підпунктом 1.9. частини 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Крім того Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- довідку у довільній формі яка містить інформацію про наявність, або відсутність зауважень стосовно виконання аналогічних договорів; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за товар, що постачався раніше, за бюджетні кошти»
На виконання вказаного у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надано файл з ім’ям «Довідка про досвід виконання аналогічного договору та про відсутність зауважень…»
Наводимо нижче витяг із вказаного документу:
Відтак з буквального вивчення змісту Довідки вих№127/06/04 від 30.06.2020 року, що подана учасником ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції в файлі з ім’ям «Довідка про досвід викон аналог договору та про відс зауваж сто» можемо дійти висновку щодо неухильного виконання учасником-переможцем зазначеної вимоги.
Додатково варто повідомити також про обставини документального підтвердження відповідності учасника-переможця в правовідносинах із Замовником торгів та відсутності йому підстав для відмови, зокрема в розрізі положень статті 17 Закону. Так, пунктами 5.6.-5.7. частини 5 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Крім того у складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду в довільній формі, яка має містити інформацію про те, що він ознайомлений з усіма вимогами статті 17 Закону та не заперечує проти настання наслідків за певні свої дії чи бездіяльність через її невиконання або неправдиві дані, надані у складі пропозиції, а саме – відхилення тендерної пропозиції.
5.7.Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.»
На виконання вказаного у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надано файл з ім’ям «Зведена довідка пункти 5,6,12,13 част 1 та 2 част ст 17».
Наводимо нижче витяг із вказаного документу:
При цьому, частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.»
Відтак виконання вказаної вимоги учасником полягало в наступному:
- Наявність/відсутність зауважень стосовно виконання аналогічних договорів в розрізі ч. 2 ст. 17 Закону підтверджено фразою за пунктом 5 Зведеної довідки ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг»: «учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія» Інтер Авто-трейдинг» раніше не співпрацював з Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36, к. 506)». Відсутність співпраці раніше з Замовником торгів свідчить про відсутність будь-яких договорів та інших правочинів між Сторонами, а отже про відсутність будь-яких можливих порушень учасника-переможця за взятими на себе зобов’язаннями, оскільки таких зобов’язань у попередньому не існувало. При цьому тендерний комітет Замовника здійснив перевірку реєстру укладених у попередні роки договорів та встановив, що правовідносин із учасником ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» раніше не мав, договори не укладав та до оперативно-господарських санкцій не притягав.
Узагальнюючи обидві вимоги за тендерною документацією та зміст документів, що подані учасником-переможцем в складі своєї тендерної пропозиції можемо дійти наступного висновку:
- ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» належним чином у формі довідок, складених у довільній формі документально підтвердив, що відсутні будь-які зауваження від будь-яких осіб стосовно виконання аналогічних договорів учасником торгів перед своїми контрагнеами у минулому, в тому числі перед Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради; також відсутня будь-яка інформація у будь-яких осіб стосовно можливої простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за товар, що постачався раніше, за бюджетні кошти ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» своїм контрагентам, в тому числі Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради.
Вказане засвідчує правомірність визначення ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» переможцем закупівлі.
2. Щодо іншого зауваження Органу контролю¸ а саме: «Яким чином учасник ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ», якого відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол засідання від 24 липня 2020 року №392) обрано переможцем торгів, виконав вимоги визначені тендерною документацією, із змінами, затвердженою рішенням уповноваженої особи (протокол засідання від 02 липня 2020 року), а саме:
щодо надання гарантійного листа про те, що запропонований товар не зібраний з відреставрованих запасних частин, деталей, агрегатів (абц.9 підпункту 6.3. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації)»
На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» міститься файл з ім’ям «Гарантійний лист щодо стану товару на момент поставки», що містить довідку вих№127/06/23 від 30.06.2020 року наступного змісту:
Наводимо нижче витяг із вказаного документу:
З буквального вивчення змісту вказаного гарантійного листа можемо дійти висновку щодо беззаперечного виконання вказаної вимоги за тендерною документацією, а також гарантування ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» поставки НОВОГО товару, що не
Відтак, зазначаємо про некоректність встановлення окремих обставин за результатами моніторингу. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Порушень прав учасників процедури закупівлі або вимог Закону не допущено. Підстав для скасування рішення щодо визначення учасника ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» переможцем закупівлі не виявлено.
З приводу другого питання «Яким чином виконані замовником вимоги передбачені пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації щодо зазначення інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі установленим вимогам» пояснюємо наступне:
У першій графі пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: 7. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі, якщо така інформація вимагається замовником). Частини 7.1. та 7.2. містять витяг з Закону України «Про публічні закупівлі» - і саме до них відноситься примітка з першої графи - у разі, якщо така інформація вимагається замовником, тому що по суті у даних пунктах замовник нічого не вимагає. Пункт 7.3. містить чітку вимогу замовника - Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника – яку учасником було виконано.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-29 15:38:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-17-002449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-30 18:52:27
Пояснення про мову
На ваш запит надаємо наступні пояснення: в оголошенні є розділ примітки, в якому вказано наступне: Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до тендерної документації... В тендерній документації вказано, якою саме мовою мають бути викладені тендерні пропозиції учасників. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на невідповідність нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі" інтерфейсам багатьох (УСІХ!) електронних майданчиків, на яких, як Вам відомол, відсутня графа/строка/будь-що, де можна заповнити таку інформацію. Тому нами вона вказана саме у примітках з посиланням на тендерну документацію.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-07 11:25:21
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2020 Вінниця № 43
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-06-17-002449-a.c2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-17-002449-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 21 липня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 21 липня 2020 року №39 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Керуючись Висновком про результати моніторингу закупівлі «Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»», згідно якого установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, відмінити процедуру даних відкритих торгів відповідно до пункту другого частини першої ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до опису зазначеному у висновку за результатами моніторингу Управління північного офісу держаудистлужби у Вінницькій області, які неможливо усунути.
2020-09-14 22:30:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
2 478 000,00
UAH з ПДВ
|
2 478 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
3 185 000,00
UAH з ПДВ
|
3 185 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Завод спеціального обладнання» |
3 198 000,00
UAH з ПДВ
|
3 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Очікує рішення |
2 478 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 22:21
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Рішення скасоване |
2 478 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 22:21
|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Рішення скасоване |
3 185 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 22:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 22:35 |
Кінець періоду оскарження: | 25 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 25 вересня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Керуючись Висновком про результати моніторингу закупівлі «Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Придбання екскаватора-навантажувача типу JCB або його аналог»», згідно якого установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, відмінити процедуру даних відкритих торгів відповідно до пункту другого частини першої ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до опису зазначеному у висновку за результатами моніторингу Управління північного офісу держаудистлужби у Вінницькій області, які неможливо усунути. |
14 вересня 2020 22:35
|
Електронний підпис |
14 вересня 2020 22:35
|
410 - відміна екскаватор.docx |