Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного майданчику для занять кросфітом на пляжі "Казбетський" (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
3 137 145,80 UAH
UA-2020-06-17-002437-c 7fd09095d5874236900467f7e9b3df66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанюк Наталія Андріївна

+380472632534 dirpark@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Дирекція парків"
Код ЄДРПОУ: 21368856
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3
Контактна особа: Степанюк Наталія Андріївна
+380472632534
dirpark@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:58
Очікувана вартість: 3 137 145,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 685,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3. Процедура закупівлі: відкриті торги. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція спортивного майданчику для занять кросфітом на пляжі "Казбетський"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, пляж "Казбетський"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 Замовник перераховує Підряднику аванс на рахунок, відкритий останнім в установах Державної казначейської служби України, у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 11:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:18
ДОДАТОК 2 проект договору.docx
17 червня 2020 11:18
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000009 ● b3b1e5c18c0f4066b9180ffbd3d384f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 10:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.07.2020 №46
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від03.07.2020 № 46

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-06-17-002437-с, 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-06 13:36:08

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції спортивного майданчику для занять кросфітом на пляжі "Казбетський" (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-17-002437-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) Чому в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не зазначено розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо замовник вимагає його надати в п. 2 розділу ІІ1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.06.2020 № 49?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-08 17:48:07

Пояснення

На Ваш запит про надання роз’яснень повідомляємо наступне: при розміщенні оголошення на проведення відкритих торгів по закупівлі робіт з реконструкції спортивного майданчику для занять кросфітом на пляжі "Казбетський" (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель) помилково не було зазначено інформацію про надання забезпечення тендерної пропозиції. Проте, учасники формують тендерні пропозиції відповідно до вимог, вказаних у тендерній документації. Умовами тендерної документації передбачено надання у складі тендерних пропозицій тендерного забезпечення, розмір та умови надання останнього визначені ч.2 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій».

Надання інформації про усунення порушення замовником

взято до відома, зобов'язуємось в подальшому не допускати подібних порушень.

2020-07-23 15:19:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто

Уповноважена особа Замовника зобов'язалася в подальшому не допускати подібних порушень у сфері закупівель

2020-07-24 09:46:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 3 133 645,80
UAH з ПДВ
3 117 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" 3 128 200,50
UAH з ПДВ
3 128 200,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 11:54
Електронний підпис
20 липня 2020 11:52
Довідка.pdf
20 липня 2020 11:52
Dovidka_20185592720960814034.pdf.p7s
20 липня 2020 11:52
Dovidka_20185592720960814034.pdf
02 липня 2020 17:02
Електронний підпис
02 липня 2020 17:00
Garantiya_15 000.zip
02 липня 2020 17:00
Фін.звітність.pdf
02 липня 2020 17:00
Субпідряд.pdf
02 липня 2020 17:00
Ст.17.pdf
02 липня 2020 17:00
прект договору.pdf
02 липня 2020 17:00
кількісні, якісні.pdf
02 липня 2020 17:00
Відгуки.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 19:45
проект договору.pdf
01 липня 2020 19:45
кошторис.pdf
01 липня 2020 19:45
довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 3 117 960,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
3 117 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 06:09
акти укладений
01 лютого 2022 06:08
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 01:04
ДУ 4 договір 106 Колтех-транс.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 00:57
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:26
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 10:20
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 липня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 09:55
Договір зміни до договору
31 липня 2020 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись кошторисними призначеннями на 2020 рік, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.1.договору підряду №106 від 30 липня 2020 року (далі – Договір) уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 3 090 626,40 грн. (три мільйона дев’яносто тисяч шістсот двадцять шість гривень 40 коп.), в тому числі ПДВ 515104,40 грн. (п’ятсот п’ятнадцять тисяч сто чотири гривні 40 коп.). Джерело фінансування – місцевий бюджет. При цьому: фінансування 2020 року – 1 894 694,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто чотири тисячі шістсот дев’яносто чотири гривні 00 коп.) фінансування 2021 року - 1 195 932,40 грн. (один мільйон сто дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот тридцять дві гривні 40 коп.).» 2. Додаток №4 «Графік виконання робіт» викласти в новій редакції 3. Інші умови Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись кошторисними призначеннями на 2020 рік, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.1.договору підряду №106 від 30 липня 2020 року (далі – Договір) уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 3 090 626,40 грн. (три мільйона дев’яносто тисяч шістсот двадцять шість гривень 40 коп.), в тому числі ПДВ 515104,40 грн. (п’ятсот п’ятнадцять тисяч сто чотири гривні 40 коп.). Джерело фінансування – місцевий бюджет. При цьому: фінансування 2020 року – 2956231,20 грн. фінансування 2021 року – 134395,20 грн. (один мільйон сто дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот тридцять дві гривні 40 коп.).» 2. Додаток №4 «Графік виконання робіт» викласти в новій редакції 3. Змінити банківські реквізити Підрядника у р.15 Договору та викласти їх у новій редакції: р/р UA283052990000026004011610949 в АТ КБ Приватбанк МФО 305299 4. Інші умови Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, згідно п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.1.договору підряду №106 від 30 липня 2020 року (далі – Договір) уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 3 015 553,20 грн. (три мільйона п’ятнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривень 20 коп.), в тому числі ПДВ 502592,20 грн. Джерело фінансування – місцевий бюджет. При цьому: фінансування 2020 року – 2956231,20 грн. фінансування 2021 року – 59322,00 грн. (П’ятдесят дев’ять тисяч триста двадцять дві гривні 00 коп.).» 2. Додаток №4 «Графік виконання робіт» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 015 553,20
UAH (в тому числі ПДВ 502 592,20 UAH)