Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів
Services in repair of systems of the fire alarm system of passenger cars
Очікувана вартість
3 005 412,00 UAH
UA-2020-06-17-002422-b 090e9e46db6743649665a325d49399da
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Соколовський Віктор Володимирович
+38 (044) 465-35-44
Сітайло Олексій Вікторович
+38 (46-35) 2-55-59
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Sokolovsky Victor Vladimirovich
+38 (044) 465-35-44
Sitaylo Oleksiy Viktorovych
+38 (46-35) 2-55-59

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 червня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 3 005 412,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 червня 2020 13:03
Enquiries until: 11 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 17 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 3 005 412 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 20.07.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
. Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 20.07.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

22 червня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:40
ТД_312-20_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
22 червня 2020 17:40
Перелік змін.doc
17 червня 2020 13:00
ТД_312-20_Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів (2).doc
17 червня 2020 13:00
Оголошенння (9).doc
17 червня 2020 13:00
Проект договору (1).doc
17 червня 2020 13:00
ADVERTISEMENT.docx
22 червня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:40
ТД_312-20_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
22 червня 2020 17:40
Перелік змін.doc
17 червня 2020 13:00
ТД_312-20_Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів (2).doc
17 червня 2020 13:00
Оголошенння (9).doc
17 червня 2020 13:00
Проект договору (1).doc
17 червня 2020 13:00
ADVERTISEMENT.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги щодо досвіду виконання аналогічних дговорів
Дата подання: 19 червня 2020 15:21
Дата відповіді: 22 червня 2020 17:42
Наше підприємство бажає прийняти участь у даному аукціоні. Згідно пункту 3.3 Додатку № 2 учасник повинен надати «3.3.1 Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). Довідка складається у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням: - замовника-клієнта; - назви предмету договору; - обсягу послуг (кількість відремонтованих систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, (шт.) по аналогічному договору*). *Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів. 3.3.2. Додатково в складі тендерної пропозиції надати лист/листи-відгук/відгуки від контрагентів вказаних у довідці (не менше 1-го)». Відповідає кваліфікаційному критерію у разі надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду з систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів (не менше 1-го). Вимога щодо наявності досвіду аналогічного договору конкретно для пасажирських вагонів, є дискримінаційною, яка суттєво звужує коло потенційних учасників. Код закупівлі за даними торгами є 50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги». На підставі чого учасник повинен мати досвід виконання послуг з ремонту конкретно на пасажирських вагонах. Залізничний транспорт, як мінімум, включає в себе колійну техніку, тепловози, електровози, дизель-поїзди, електропоїзди, автомотриси, пасажирські вагони, тягові агрегати и т.д. Для збереження конкурентоспроможного середовища та для уникнення порушень Статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Філії «Пасажирська компанія» внести зміни в Додаток 2 та викласти пункт 3.3 у наступній редакції: «3.3.1 Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). Довідка складається у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням: - замовника-клієнта; - назви предмету договору; - обсягу послуг (кількість відремонтованих систем пожежної сигналізації на рухомому складі, (шт.) по аналогічному договору*). *Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації рухомого складу. 3.3.2. Додатково в складі тендерної пропозиції надати лист/листи-відгук/відгуки від контрагентів вказаних у довідці (не менше 1-го)». Відповідає кваліфікаційному критерію у разі надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду послуг з ремонту систем пожежної сигналізації рухомого складу (не менше 1-го).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши уважно Ваше звернення повідомляємо про можливість внести відповідні зміни до ТД Додатку 2 до п.3.3 та 4.3. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-002422-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 19 червня 2020 15:20
Досвід аналогічних договорів
Наше підприємство бажає прийняти участь у даному аукціоні.
Згідно пункту 3.3 Додатку № 2 учасник повинен надати «3.3.1 Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності).
Довідка складається у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням:
- замовника-клієнта;
- назви предмету договору;
- обсягу послуг (кількість відремонтованих систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, (шт.) по аналогічному договору*).
*Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів.
3.3.2. Додатково в складі тендерної пропозиції надати лист/листи-відгук/відгуки від контрагентів вказаних у довідці (не менше 1-го)».
Відповідає кваліфікаційному критерію у разі надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду з систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів (не менше 1-го).

Ввжаємо, що вимога тендерного комітету щодо наявності досвіду аналогічного договору конкретно для пасажирських вагонів, є дискримінаційною, яка суттєво звужує коло потенційних учасників.

Код закупівлі за даними торгами є 50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги». На підставі чого учасник повинен мати досвід виконання послуг з ремонту, конкретно на пасажирських вагонах. Залізничний транспорт, як мінімум, включає в себе колійну техніку, тепловози, електровози, дизель-поїзди, електропоїзди, автомотриси, пасажирські вагони, тягові агрегати и т.д.

Для збереження конкурентоспроможного середовища та для уникнення порушень Статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Філії «Пасажирська компанія» внести зміни в Додаток 2 та викласти пункт 3.3 у наступній редакції:
«3.3.1 Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності).
Довідка складається у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням:
- замовника-клієнта;
- назви предмету договору;
- обсягу послуг (кількість відремонтованих систем пожежної сигналізації на рухомому складі, (шт.) по аналогічному договору*).
*Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації рухомого складу.
3.3.2. Додатково в складі тендерної пропозиції надати лист/листи-відгук/відгуки від контрагентів вказаних у довідці (не менше 1-го)».
Відповідає кваліфікаційному критерію у разі надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду послуг з ремонту систем пожежної сигналізації рухомого складу (не менше 1-го).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 червня 2020 17:42
Розглянувши уважно Ваше звернення повідомляємо про можливість внести відповідні зміни до ТД Додатку 2 до п.3.3 та 4.3. Дякуємо за звернення.

Документи

22 червня 2020 17:42
Протокол.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-05-000021 ● b71242112d804208845aa1aa5bd5e3fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.11.2020 № 73

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2020 № 73.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-17-002422-b 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-06 13:52:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, код ДК 021:2015: 50220000-3 — «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-17-002422-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній з 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до пп. 1 п.1 Розділу II тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема документи та/або дані, що визначені, зокрема, Додатком № 1 та Додатком 2 ТД, та іншими додатками та вимогами ТД. Калькуляції, специфікації, розрахунки, інші документи щодо цін учасників в разі надання в пропозиції учасником надається Учасником з урахуванням вимог абз.3 ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, таким чином, щоб описані вище документи та/або інформація з ціною була відкрита системою тільки при аукціоні відповідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розділом III Додатку № 1 передбачено надання інформації про кількість та вартість послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, а також калькуляцію на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів ( по кожному типу окремо) з додатками до неї, яка повинна відповідати остаточній ціновій пропозиції за визначеними формами.
Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» по лотам № 2, 3, 4 вищевказана інформація відсутня.
Надайте пояснення щодо відсутності документів, які визначені тендерною документацією в пропозиції даного учасника.
2. Пунктом 2 розділу IV тендерної документації передбачено надання від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-11 17:52:40

Відповідно до ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» пояснення (інформація, документи) через електронну систему закупівель

Відповідно до ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, а саме:
І) щодо «…Розділом III Додатку № 1 передбачено надання інформації про кількість та вартість послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, а також калькуляцію на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів ( по кожному типу окремо) з додатками до неї, яка повинна відповідати остаточній ціновій пропозиції за визначеними формами. Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» по лотам № 2, 3, 4 вищевказана інформація відсутня. Надайте пояснення щодо відсутності документів, які визначені тендерною документацією в пропозиції даного учасника.».

пп.1 п. 1 Розділу ІІ тендерної документації встановлено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
– документи та/або дані, що визначені, зокрема, Додатком № 1 та Додатком 2 ТД, та іншими додатками та вимогами ТД;
– забезпечення тендерної пропозиції (за умови, якщо таке забезпечення вимагається умовами тендерної документації).
Калькуляції, специфікації, розрахунки, інші документи щодо цін учасників в разі надання в пропозиції учасником надається Учасником з урахуванням вимог абз.3.ч.1.ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, таким чином, щоб описані вище документи та/або інформація з ціною була відкрита системою тільки при аукціоні відповідно ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі.»
Із змісту даного пункту випливає обов’язок учасника надати в пропозиції:
- документи та/або дані, що визначені, зокрема, Додатком № 1 та Додатком 2 ТД, та іншими додатками та вимогами ТД;
- – забезпечення тендерної пропозиції (за умови, якщо таке забезпечення вимагається умовами тендерної документації).
В складі пропозиції ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» по лотам № 2, 3, 4 наявні всі необхідні документи передбачені вищеописаним.
Стосовно абзацу «Калькуляції, специфікації, розрахунки, інші документи щодо цін учасників в разі надання в пропозиції учасником надається Учасником з урахуванням вимог абз.3.ч.1.ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, таким чином, щоб описані вище документи та/або інформація з ціною була відкрита системою тільки при аукціоні відповідно ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі.», повідомляємо що його зміст є інформативного характеру та спрямований на виконання учасниками умов абз.3.ч.1.ст.28 та ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» в разі якщо учасник з власного бажання забажає доповнити свою пропозицію калькуляцією, специфікацією, розрахунком або іншим документом щодо цін пропозиції. Слід наголосити, в зазначеному абзаці чітко зазначено «в разі надання в пропозиції учасником», що підтверджує вищевказане твердження.
Розділ III додатку 1 тендерної документації «Вимоги до кількості та вартості послуг з ремонту системи пожежної сигналізації та Калькуляції на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів» є вимогами до документів, які відповідно п. 2 додатку 1 тендерної документації надаються виключно переможцем процедури закупівлі для укладання договору.
З огляду на зазначене тендерна документація не містить вимоги надання в пропозиції інформації про кількість та вартість послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, а також калькуляцію на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів ( по кожному типу окремо) з додатками до неї, яка повинна відповідати остаточній ціновій пропозиції в зв’язку з чим в пропозиції ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» по лотам № 2, 3, 4 такі документи відсутні.

ІІ) щодо «Пунктом 2 розділу IV тендерної документації передбачено надання від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії. У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії).».
На вашу вимогу в порядку ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо скановані копії банківських гарантій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Відповідно до вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-17-002422-b (далі - Висновок) було встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.). У свою чергу, відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищезазначене, замовник не погоджується з Висновком, і надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до абзацу 6 частини 1 НАКАЗУ «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» від 11.06.2020 № 1082 (далі - Наказ) інформація про публічні закупівлі (далі - інформація) - це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до частини 3 НАКАЗУ - розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОЛІВ, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, ТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ ЧЕРЕЗ АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ЗАМОВНИКА/ЦЗО/учасника/постачальника /органу оскарження/органів державного фінансового контролю. З урахуванням Наказу, замовником під час оприлюднення оголошення закупівлі UA-2020-06-24-000619-b було завантажено файл «Оголошенння (7).doc», що містить наступну інформацію, зокрема у пункті 14: «14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, УМОВИ – ВІДПОВІДНО ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ;». З огляду на вищезазначене, замовником не допущено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та враховано усю необхідну інформацію передбачену частиною 2 статті 21 Закону, зокрема і вимоги НАКАЗУ. Зважаючи на викладене порушення зазначені у висновку в цій частині відсутні. Принагідно інформуємо, що в майбутньому при розробленні необхідних полів замовник буде їх такоз заповнювати відповідною інформаціє. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення.

2020-11-19 17:39:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 267 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 762,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25524 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 267 200,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 762,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Services in repair of systems of the fire alarm system of passenger cars
CPV: 50220000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Протягом 30-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 20.07.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 липня 2020
UA-2020-06-17-002422-b090e9e46db6743649665a325d49399da
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІСТЕП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Транстехдеталь" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 13:06
видгук.PDF
17 липня 2020 20:14
св-во про ед податок.PDF
17 липня 2020 20:14
наказ директор0001.PDF
17 липня 2020 20:14
истеп гарантия.pdf.p7s
17 липня 2020 20:14
истеп гарантия.pdf
17 липня 2020 20:14
лицензия2.PDF
17 липня 2020 20:14
лицензия1.PDF
17 липня 2020 20:14
банк грант наказ.PDF
17 липня 2020 20:14
банк грант лицензия.PDF
17 липня 2020 20:14
лист-згода.PDF
17 липня 2020 20:13
дов.про субпідр..PDF
17 липня 2020 20:13
дов.опис послуг.PDF

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІСТЕП"

ТОВ "Транстехдеталь"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій