Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат УЗД -Philips СХ 50 портативний +кардіо і абдомінальний датчик або еквівалент
Очікувана вартість
1 485 000,00 UAH
UA-2020-06-17-002358-a 89263bff6f4f44cdbcfb5f6d724cfc42
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулєшова Юлія Володимирівна

+380385431642 pmcd86@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Старокостянтинівський центр первинної медико- санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38487677
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто, м. Старокостянтинів вул. Пушкіна ,47
Контактна особа: Кулєшова Юлія Володимирівна
+380385431642
pmcd86@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 17:07
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 17:07
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:43
Очікувана вартість: 1 485 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 доза
Апарат УЗД -СХ 50 портативний +кардіо і абдомінальний датчик або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Пушкіна,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, який наданий Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:21
додаток 2 медико- технічні вимоги.docx
17 червня 2020 17:21
Тендерна документація.docx
17 червня 2020 17:02
додаток 3 проект договору.docx
17 червня 2020 17:02
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
17 червня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:21
додаток 2 медико- технічні вимоги.docx
17 червня 2020 17:18
додаток 2 медико- технічні вимоги.docx
17 червня 2020 17:02
додаток 2 медико- технічні вимоги.docx
17 червня 2020 17:21
Тендерна документація.docx
17 червня 2020 17:18
Тендерна документація.docx
17 червня 2020 17:02
Тендерна документація.docx
17 червня 2020 17:02
додаток 3 проект договору.docx
17 червня 2020 17:02
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-08-000029 ● 6519057063a34c1b92247ce55bd993a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.07.2020 39

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 08.07.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-17-002358-a
17.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г. В.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-09 12:10:54

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі апарата УЗД -Philips СХ 50 портативний + кардіо і абдомінальний датчик або еквівалент за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-06-17-002358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1) Протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Старокостянтинівський центр первинної медико - санітарної допомоги" (далі –Замовник) від 06.07.2020 № 76 розглянуто тендерну пропозицiю ТОВ "АФС Медицинтехнік" (далі – Учасник) на вiдповiднiсть вимогам тендерноi документацii та Закону та визнано як таку, що повністю вiдповiдас вимогам тендерної документацi та визнано Учасника переможцем процедури вiдкритих торгів. Замовником 06.07.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "АФС Медицинтехнік".
В пункті 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктах 8,9 додатку 3 (технічні вимоги до товару на предмет закупівлі: Медичні матеріали Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 (CPV:2008)- 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (Апарат УЗД Philips -СХ 50 портативний +кардіо і абдомінальний датчик або еквівалент)) тендерної документації Замовника зазначено вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема:
1. Свідоцтво про державну реєстрацію. Цей документ вказує на відповідність апарату реєстраційним матеріалам державного реєстру медичної техніки та обладнання.
2. Висновок метрологічної експертизи, що гарантує коректну і якісну роботу УЗД апарата.
В ході моніторингу виявлено, що Учасником для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі не надано вищевказаних документів у складі тендерної пропозиції, зокрема: свідоцтво про державну реєстрацію та висновок метрологічної експертизи.
Враховуючи зазначене, поясніть, чому тендерну пропозицію Учасника відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.07.2020 №76 визнано таку, що повністю вiдповiдає вимогам тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-10 11:27:57

Пояснення щодо підтвердження переможця

Тендерним комітетом було проведено процедуру «Відкриті торги» за кодом закупівлі ДК 021:2015 (CPV:2008)- 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (Апарат УЗД Philips -СХ 50 портативний +кардіо і абдомінальний датчик або еквівалент)). В якому взяли участь два учасники : ТОВ "АФС Медицинтехнік"(38872631) та ФОП Тараненко Ірина Миколаївна (2863709449).
Системою автоматично визначається переможець з найнижчою ціновою пропозицією. Ним виявилось ТОВ "АФС Медицинтехнік"(38872631). При більш детальному розгляді завантажених документів тендерний комітет прийняв до уваги гарантійний лист за підписом директора Постачальника , зокрема на висновок метрологічної експертизи.
Враховуючи , що даний товар є дороговартісним , виготовляється виключно за кордом та зможе пройти метрологічну повірку виключно на території держави Україна після поставки товару. Тому тендерний комітет прийняв рішення прийняти до уваги гарантійний лист.
Щодо свідоцтво про державну реєстрацію, Постачальник надав лист-пояснення про державну реєстрацію медичного виробу, в якому зазначено що згідно Постанови кабінету Міністрів України №753 від 02 жовтня 2013 р, приймаються до уваги копія сертифікату відповідності №PR.107-17 Українського наукового інституту сертифікації та копія декларація про відповідність №PU/01 до сертифікату відповідності №PR. 107-17. При більш детальному розгляді тендерний комітет прийшов до висновку що ці документи вказують на відповідність апарату реєстраційним матеріалам державного реєстру медичної техніки та обладнання .

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Щодо невідповідності оголошення закупівлі у річному плані закупівель згідно пункту 2 частини другої статті 4 Закону - шляхом відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону – неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з описом таких порушень, які неможливо усунути . 2. Щодо невідповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону пункту 8 частини другої статті 21 Закону - шляхом відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону – неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з описом таких порушень, які неможливо усунути 3. Щодо невідповідності вимог тендерної документації вимогам Закону пункту 11 частини другої статті 22 Закону, абзаців першого, другого, третього, четвертого частини другої статті 24 Закону, частини шостої статті 26 Закону - шляхом відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону – неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з описом таких порушень, які неможливо усунути 4. Щодо невідповідності дотримання порядку внесення змін до тендерної документації згідно абзацу другого частини другої статті 24 Закону - шляхом відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону – неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з описом таких порушень, які неможливо усунути

2020-07-17 12:09:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані відсутня інформація щодо назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані відсутня інформація щодо назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 17.07.2020 №81).

2020-07-17 14:43:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" 1 483 500,00
UAH з ПДВ
1 483 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тараненко Ірина Миколаївна 1 484 640,00
UAH з ПДВ
1 484 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 10:39
14 Декларація.pdf
30 червня 2020 10:39
10 Вимоги щодо статті16.rar
30 червня 2020 10:39
9 ГАРАНТ ЛИСТ.pdf
30 червня 2020 10:39
5 Довідки.pdf
30 червня 2020 10:39
3 Витяг з ЄДР.pdf
30 червня 2020 10:39
2 Виписка з ЄДР.pdf
30 червня 2020 10:39
1 Витяг з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

ФОП Тараненко Ірина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АФС Медицинтехнік"
#38872631
Переможець 1 483 500,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік"
#38872631
1 483 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 12:12
Кінець періоду оскарження: 28 липня 2020 00:00
Дата відміни: 28 липня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону – неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель , з описом таких порушень, які неможливо усунути .
Документи:
17 липня 2020 12:12
Електронний підпис
17 липня 2020 12:04
протокол