Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 2а у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 556 730,80 UAH
UA-2020-06-17-002323-a b8e69067d895479c8ae8cd8c12d785e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:55
Очікувана вартість: 2 556 730,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,78%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 2а у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, провулок Великий № 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подання копій документів
Дата подання: 22 червня 2020 16:02
Дата відповіді: 24 червня 2020 17:30
На сторінці 28 Тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання cканованих документів про право власності (свідоцтв про право власності, та/або документів, що посвідчують право власності технічних можливостей (машини, та/або механізми та/або обладнання). Оскільки оригінали техпаспортів та свідоцтв на транспортні засоби та будівельну техніку знаходяться у водіїв та машиністів, що на них працюють, виникають труднощі в подачі копій з оригіналів документів, просимо внести зміни в умови тендерної документації, якими передбачити подання оригіналів чи завірених копій документів про право власності (свідоцтв про право власності, та/або документів, що посвідчують право власності технічних можливостей (машини, та/або механізми та/або обладнання).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. п. 1.1 п. 1 Додатку № 1 тендерної документації: учасник повинен надати Довідку, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі*.
Для підтвердження наявності в учасника власних технічних можливостей він повинен надати скановані документ (-и) про право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) щодо кожного найменування зазначеного у довідці.
Для підтвердження власних технічних можливостей (якщо в учасника виникають складнощі з наданням сканованих копій техпаспортів та свідоцтв на транспортні засоби), він може надати документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів. Стосовно неможливості надати учасником скановані свідоцтва та техпаспортів, які знаходяться у водіїв та машиністів, що на них працюють є дивним, оскільки в час наявності інтернету майже у кожному куточку нашої країни, наявності е-mail, як приклад водій чи машиніст може зробити скан оригіналу свідоцтва та надіслати засобами електронного зв’язку безпосередньо відповідальній людині яка готує тендерну пропозицію. Зверніть увагу, під поняттям сканкопія мається на увазі відсканувати оригінал свідоцтва або іншого документа який вимагається тендерною документацією, бажано у форматі ПДФ. Якщо учасник залучає техніку на підставі договорів оренди або надання послуг, або лізингу тощо, то учасник надає сканованих відповідний договір з переліком такої техніки, яка буде зазначена у довідці. Зверніть увагу, що оригінал свідоцтва на техніку чи оригінал техпаспорту надається власнику та надати нам цей оригінал (оригінал документу) учасник не зможе, оскільки такі оригінали належить власнику та повинні зберігатися у нього.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає доцільності вносити зміни до тендерної документації стосовно: передбачити подання оригіналів чи завірених копій документів про право власності (свідоцтв про право власності, та/або документів, що посвідчують право власності технічних можливостей (машини, та/або механізми та/або обладнання)
Вимоги щодо подачі документів
Дата подання: 22 червня 2020 16:02
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:35
На сторінці 9 Тендерної документації, Замовник дозволив подачу документів, складених в програмних комплексах без фірмового бланку та вихідного номера. У тому числі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси (локальний кошторис) на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів (відомість ресурсів), розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин, розрахунок розміру заробітної плати, економічне обґрунтування зміни машин та механізмів (за наявності), розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису), розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, розрахунок кошторисного прибутку). Звертаю увагу Замовника, що крім цих документів можуть бути інші документи, складені в програмних комплексах, наприклад 1С 8 Підприємство. Надайте роз’яснення, чи дозволяється подача документів без фірмового бланку та вихідного номеру, з програми 1С 8 Підприємство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.1 граф. 3 р. 3 тендерної документації (стор.8-9) зазначено усі документи (довідки, інформаційні довідки, гарантійні листи, листи-пояснення тощо), які складаються безпосередньо учасником/переможцем – повинні бути надані на фірмовому бланку учасника/переможця і містити: № та дату, (крім статуту, рішення зборів учасника та документи, які складаються у програмних комплексах, і можуть надаватися без фірмового бланку учасника та без зазначення №, дати документа (у тому числі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси (локальний кошторис) на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів (відомість ресурсів), розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин, розрахунок розміру заробітної плати, економічне обґрунтування зміни машин та механізмів (за наявності), розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису), розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, розрахунок кошторисного прибутку).
Враховуючи вищенаведене, якщо документи складені у програмному комплексі наприклад 1С 8 Підприємство, то складати його на фірмовому бланку, ставити вихідний номер та дату не є обов’язковим. Але якщо сам документ передбачає наявність дати складання такого документу (моменту виникнення події, яку зафіксовано даним документом) радимо поставити дату, для уникнення непорозумінь. Для прикладу: якщо штатний розпис складений в у програмному комплексі наприклад 1С 8 Підприємство, то він не передбачає наявності вихідного номеру та фірмового бланку і такий штатний розпис надається у тому вигляді який він існує в учасника (але складений належним чином).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-17-002323-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 27 липня 2020 15:47
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
Технічна помилка
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 21:24
Рішення від 30.07.2020 № 14692 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:24
Рішення від 25.08.2020 № 16026.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 20:54

Документи подані скаржником

27 липня 2020 15:22
Скарга.pdf
27 липня 2020 15:23
10. Кошторис ч. 1.pdf
27 липня 2020 15:23
11. Кошторис ч. 2.pdf
27 липня 2020 15:23
4. Копія ТП.pdf
27 липня 2020 15:23
5. Фреза 2100DC.pdf
27 липня 2020 15:23
6. Лист підтвердження.pdf
27 липня 2020 15:23
7. Заявки.pdf

Документи подані замовником

03 серпня 2020 19:17
Експертний звіт.PDF
03 серпня 2020 19:17
оголошення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 2 299 230,92
UAH з ПДВ
2 299 230,92
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 609 461.64 Документи
ТОВ "СК БУД-ГРУПА" 2 450 882,69
UAH з ПДВ
2 450 882,69
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 715 617.88 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД - 4" 2 555 160,00
UAH з ПДВ
2 555 160,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 2 235 765 Документи

Публічні документи

11 липня 2020 11:28
Електронний підпис
11 липня 2020 11:26
7. Заявки.pdf
11 липня 2020 11:26
6. Лист підтвердження.pdf
11 липня 2020 11:26
5. Фреза 2100DC.pdf
11 липня 2020 11:26
4. Копія ТП.pdf
03 липня 2020 09:58
Електронний підпис
03 липня 2020 09:55
Garantiya_12 700.zip
03 липня 2020 09:55
13. Довідки, листи.pdf
03 липня 2020 09:55
12. Довідки, статутні.pdf
03 липня 2020 09:55
11. Кошторис ч. 2.pdf
03 липня 2020 09:55
10. Кошторис ч. 1.pdf
03 липня 2020 09:55
9. Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 09:55
7. Відповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 18:24
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:21
супровідний лист.pdf
21 вересня 2020 15:01
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:00
Статут, протокол, опис.pdf
21 вересня 2020 15:00
протокол 50%.pdf
21 вересня 2020 14:59
Ліцензия ДАБІ.pdf
11 вересня 2020 17:44
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:42
ДЦ ЗВВ.pdf
11 вересня 2020 17:42
Довідка.pdf
11 вересня 2020 17:42
Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2020 20:07
Електронний підпис
10 вересня 2020 20:04
протокол 50%.pdf
10 вересня 2020 20:04
Ліцензия ДАБІ.pdf
10 вересня 2020 20:04
Довідки.pdf
10 вересня 2020 20:04
Довідкаа.zip
10 вересня 2020 20:04
Довідка.zip
10 вересня 2020 20:04
довидка налоги.pdf
10 вересня 2020 20:04
pdf банкротство.pdf
10 вересня 2020 20:04
Dovidka_20247398720390557319.pdf.p7s
10 вересня 2020 20:04
Dovidka_20247398720390557319.pdf
22 липня 2020 15:50
Електронний підпис
06 липня 2020 09:32
Електронний підпис
06 липня 2020 09:31
замена.docx
04 липня 2020 21:53
Електронний підпис
04 липня 2020 21:49
40691492_3436716097_DS200422140345.ZS2
04 липня 2020 21:47
3 ЗВВ АВ.pdf
04 липня 2020 21:47
УБИБ договор.pdf
04 липня 2020 21:47
УБИБ доверенность.pdf
04 липня 2020 21:47
Статутні.pdf
04 липня 2020 21:47
ліцензия додаток.pdf
04 липня 2020 21:47
витяг пдв.pdf
04 липня 2020 21:47
виписка з єдр.pdf
04 липня 2020 21:47
7 інші документи.pdf
04 липня 2020 21:47
5 ст 17.pdf
04 липня 2020 21:47
4 ст16.pdf
04 липня 2020 21:47
2ДЦ.pdf
04 липня 2020 21:47
1тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 17:07
Електронний підпис
03 липня 2020 16:59
20190703_151243.jpg
03 липня 2020 16:59
Бансовый звіт за 2019 р.pdf
03 липня 2020 16:59
Св-во платника ПДВ.pdf
03 липня 2020 16:59
Статут_8 стор.jpg
03 липня 2020 16:59
Статут_3 стор.jpg
03 липня 2020 16:59
Статут_11 стор.jpg
03 липня 2020 16:59
Статут _2 стор.jpg
03 липня 2020 16:59
Статут _1 стор.jpg
03 липня 2020 16:59
Св-во платника ПДВ.jpg
03 липня 2020 16:59
Додаток.pdf
03 липня 2020 16:59
Витяг.jpg
03 липня 2020 16:59
Виписка _2.jpg
03 липня 2020 16:59
Виписка _1.jpg
03 липня 2020 16:59
4 ОПП.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

ТОВ "СК БУД-ГРУПА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД - 4"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
Відхилено 2 299 230,92
UAH з ПДВ
17 липня 2020 16:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 12:05
ТОВ "СК БУД-ГРУПА"
#40691492
Переможець 2 450 882,69
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:40

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 2а у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№UA-2020-06-17-002323-a). ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРСУ ПОЛТАВА» ЄДРПОУ: 01037494. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: № 1. п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачена вимога 1.1 Довідка, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі*. В учасника для виконання робіт повинна бути наступна техніка (власна та/або орендована, та/або суборендована та/або лізинг та/або залучена на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яку він повинен зазначити у довідці, а саме: - автогрейдер не менше 1 од.; - автомобіль-самоскид не менше 1 од.; - компресор пересувний з електродвигуном або з двигуном внутрішнього згорання не менше 1 од.; - асфальтоукладальник не менше 1 од.; - бульдозер не менше 1 од.; - екскаватор на пневмоколісному ходу не менше 1 од.; - коток дорожній самохідний гладковальцевий не менше 1 од.; - коток дорожній не менше 1 од.; - машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм; - трактор не менше 1 од.; - молоток відбійний не менше 1 од. Надати скановані документ (-и) про право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або договір(-и ) оренди та/або договір(-и ) лізингу та/або договір(-и ) суборенди та/або договір(-и ), які свідчать про найм та/або залучення технічних можливостей (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах щодо кожного найменування зазначеного у довідці. Для підтвердження своєї відповідності цієї вимоги можна залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі № 20/т від 02.07.2020 року в якій відсутня машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм та не надано учасником для підтвердження наявності машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм скановані документ (-и) про право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або договір(-и ) оренди та/або договір(-и ) лізингу та/або договір(-и ) суборенди та/або договір(-и ), які свідчать про найм та/або залучення технічних можливостей (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо). Стосовно листа-роз’яснення щодо холодної фрези Wirtgen W 2000 (до Довідки вих.. № 26/т від 02.07.2020р.), надання документів та інформації щодо підтвердження наявності в учасника машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм надається для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Умова щодо можливості заміни учасником машин та механізмів, шляхом співставлення вартості виконання робіт з застосуванням власних машин і механізмів та вартості виконання робіт із застосуванням нормативних машин і механізмів, за вартістю машино-години із урахуванням показників, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури передбачена для розрахунку вартості ціни пропозиції при розрахунках вартості тендерної пропозиції учасника, якщо будівельні (ремонтно-будівельні) роботи плануються виконувати із застосуванням наявних у підрядної організації будівельних машин та механізмів, не передбачених відомістю ресурсів, яка передбачена п. 1 Опису предмета закупівлі та необхідних характеристик Додатку № 3 до тендерної документації стосується вимог до предмета закупівлі, а саме розрахунку ціни пропозиції. Ця умова не стосується вимог для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». № 2. п.п. 1.3. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачена вимога для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Документальне підтвердження власного (наприклад: свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або орендованого та/або на умовах лізингу та/або суборендованого обладнання для виготовлення асфальтобетонної суміші та/або договір (-и) (попередній договір (-и)) укладених з Постачальником (-ми), які будуть забезпечувати постачання або плануються залучити для постачання асфальтобетонної суміші, необхідної для виконання робіт. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання цієї вимоги, надається вищезазначений документ від субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів). ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» у складі своєї тендерної пропозиції надало Договір поставки продукції № 2011 від 02.03.2020, згідно якого п. 1.3. цього Договору передбачено, що кількість, строки поставки, асортимент Продукції що постачається, визначається у цьому Договорі на підставі заявок Покупця, що містять відомості про продукцію (найменування, асортимент, кількість), рахунках та накладних Постачальника, що є невід’ємними частинами цього Договору. До договору є Додаткова Угода № 2 від 03.06.2020 року до Договору поставки № 2011 від 02.03.2020, згідно якого п. 1.3. Договору поставки № 2011 від 02.03.2020 викладено у новій редакції, та заявки Покупця, що містять відомості про продукцію (найменування, асортимент, кількість), рахунки та накладні Постачальника з 03.06.2020 не є невід’ємними частинами Договору. Таким чином, всі заявки, що містять відомості про продукцію (найменування, асортимент, кількість), рахунки та накладні, які створені згідно умов Договору поставки № 2011 від 02.03.2020 в період з 02.03.2020 по 02.06.2020 (включно) є невід’ємними частинами Договору. Але ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» у складі своєї тендерної пропозиції не надало заявки, що містять відомості про продукцію (найменування, асортимент, кількість), рахунки та накладні, які створені згідно умов Договору поставки № 2011 від 02.03.2020 в період з 02.03.2020 по 02.06.2020 (включно) та відповідно Договір поставки № 2011 від 02.03.2020 наданий не у повному обсязі. Посилання на вимогу в тендерній документації: 1) п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 28. 2) п.п. 1.3. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 29. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати оновлену Довідку, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі*. У цій Довідці обов’язково повинно бути додатково зазначено: машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм та вказати чи машина є власною чи орендовано чи залучена на інших не заборонених чинним законодавством умовах; її найменування, а також зазначити її характеристики: кількості та короткого опису.. А також, надати для підтвердження наявності машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм скановані документ (-и) про право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або договір(-и ) оренди та/або договір(-и ) лізингу та/або договір(-и ) суборенди та/або договір(-и ), які свідчать про найм та/або залучення технічних можливостей (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо. Невідповідність № 2 учасник може виправити наступним чином: Надати заявки, що містять відомості про продукцію (найменування, асортимент, кількість), рахунки та накладні, які створені в період з 02.03.2020 по 02.06.2020 (включно) згідно умов Договору поставки № 2011 від 02.03.2020 укладеного між ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» та ТОВ «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» та наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА». Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 2а у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№UA-2020-06-17-002323-a). Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СК БУД-ГРУПА» ЄДРПОУ: 01037494. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: № 1. Відповідно до п.1 граф. 3 р.3. тендерної документації Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). П.п. 1.3. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання: документальне підтвердження власного ( наприклад: свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або орендованого та/або на умовах лізингу та/або суборендованого обладнання для виготовлення асфальтобетонної суміші та/або договір (-и) (попередній договір (-и)) укладених з Постачальником (-ми), які будуть забезпечувати постачання або плануються залучити для постачання асфальтобетонної суміші, необхідної для виконання робіт. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання цієї вимоги, надається вищезазначений документ від субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів). На виконання даної вимоги Учасник надав договір поставки № 18/06 від 18.06.2020 укладеного з ТОВ «ІНТЕРЄВБУД», але частина тексту в п. 3.5. Договору відсутня, таким чином Договір поставки № 18/06 від 18.06.2020 є не належного рівня зображення. № 2. Відповідно до п.1 граф. 3 р.3. тендерної документації Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Абз. 3 п.п. 1.2. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачена вимога: надання документу (-тів), який підтверджує наявність бази власної ( наприклад: свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) та/або орендованої, та/або суборендованої та/або на умовах лізингу та/або залучену на інших не заборонених чинним законодавством України умовах для зберігання матеріалів. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця такі документи надаються від субпідрядника (-ів)/співвиконавця (ів). На виконання даної вимоги Учасник надав договір оренди № 1-П від 01.07.2020 укладений з ФОП Григорян Саргіс Рубенович, але частина тексту в п. 5.3.4. та п. 8.2. Договору оренди відсутня, таким чином Договір оренди № 1-П від 01.07.2020 є не належного рівня зображення. № 3. П.п. 2.1. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання гарантійного листа, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі. У гарантійному листі обов’язково повинно бути зазначено: ПІБ, найменування посади або професії у розрізі кожного працівника та зазначено на яких умовах він працює (згідно штатного розпису або трудового договору, або цивільно-правової угоди тощо), загальний стаж роботи, освіта. Надати сканований власний штатний розпис, а також наказу про призначення або цивільно-правовий договір стосовно кожного працівника, зазначеного в гарантійному листі. На виконання даної вимоги ТОВ «СК БУД-ГРУПА» надав у складі своєї тендерної пропозиції Гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 2а у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» від 01.07.2020 № 4, в п. 5 цього гарантійного листа зазначений працівник: виконавець робіт - Соломаха Олег Анатолійович. Але учасник надав наказ (розпорядження) № 11 від 17.10.2018 на призначення Соломаху Олега Анатолійовича на посаду дорожнього робітника. Тобто, учасник не надав наказ на призначення Соломаху Олега Анатолійовича на посаду виконавця робіт. Посилання на вимогу в тендерній документації: 1) п.1 граф. 3 р.3. тендерної документації стор. 8 та п.п. 1.3. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 29. 2) п.1 граф. 3 р.3. тендерної документації стор. 8 та абз. 3 п.п. 1.2. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 29. 3) п.п. 2.1. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 29. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати повторно Договір поставки № 18/06 від 18.06.2020 укладений з ТОВ «ІНТЕРЄВБУД» належного рівня зображення (чітким та розбірливим для читання)всіх пунктів Договір поставки № 18/06 від 18.06.2020 з додатками до нього. Невідповідність № 2 учасник може виправити наступним чином: Надати повторно договір оренди № 1-П від 01.07.2020 укладений з ФОП Григорян Саргіс Рубенович належного рівня зображення (чітким та розбірливим для читання)всіх пунктів Договір оренди № 1-П від 01.07.2020 з додатками до нього. Невідповідність № 3 учасник може виправити наступним чином: Надати оновлений гарантійний лист, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі та вказати посаду Соломаха Олега Анатолійовича відповідно до наказу (розпорядження) № 11 від 17.10.2018 року – дорожній робітник або надати відповідний наказ, який підтверджує, що посада Соломаха Олега Анатолійовича виконавець робіт. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК БУД-ГРУПА"
#40691492
2 450 882,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:49
Додаткова угода № 1 до Договору № 18 від 21.09.20220 (1).PDF зміни до договору
08 грудня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 08:11
Договір підряду №18 від 21 вересня 2020 001.pdf укладений
22 вересня 2020 08:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 18 від 21.09.2020 року по 12.07.2021 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 12 липня 2021
Сума оплати за договором: 566 544,13
UAH (в тому числі ПДВ 94 424,02 UAH)
Причини розірвання договору: ТОВ "СК БУД-ГРУПА" не виконано роботи в повному обсязі в строк виконання робіт, що визначений договором та на даний час закінчився строк дії договору. З огляду, що функціонал електронної системи не містить інших статусів, ніж "Діє", "Розірваний", "Виконано", замовником обрано статус договору "Розірваний", оскільки договір є невиконаний підрядником і не може бути виконаний в зв'язку з закінченням терміну дії договору.