Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 2а у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 556 730,80 UAH
UA-2020-06-17-002323-a ● b8e69067d895479c8ae8cd8c12d785e2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Шанько Анна Ігорівна +380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 2 556 730,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,78% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 2а у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, провулок Великий № 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Відстрочення оплати за виконані роботи: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
26 червня 2020 17:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 17:57 |
Тендерна документація вулиця Великий 2анова редакція.docx | |
26 червня 2020 17:57 |
Перелік змін до тендерної документації від 26.06.2020.doc | |
26 червня 2020 17:57 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx | |
17 червня 2020 16:52 |
Оголошення про проведення відкритих торгів1 (1).docx | |
17 червня 2020 16:52 |
Тендерна документація вулиця Великий 2а.docx |
26 червня 2020 17:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2020 17:57 |
Тендерна документація вулиця Великий 2анова редакція.docx
|
|||
26 червня 2020 17:57 |
Перелік змін до тендерної документації від 26.06.2020.doc
|
|||
26 червня 2020 17:57 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx
|
|||
17 червня 2020 16:52 |
Оголошення про проведення відкритих торгів1 (1).docx
|
|||
17 червня 2020 16:52 |
Тендерна документація вулиця Великий 2а.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Подання копій документів
Дата подання: 22 червня 2020 16:02
Дата відповіді: 24 червня 2020 17:30
На сторінці 28 Тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання cканованих документів про право власності (свідоцтв про право власності, та/або документів, що посвідчують право власності технічних можливостей (машини, та/або механізми та/або обладнання).
Оскільки оригінали техпаспортів та свідоцтв на транспортні засоби та будівельну техніку знаходяться у водіїв та машиністів, що на них працюють, виникають труднощі в подачі копій з оригіналів документів, просимо внести зміни в умови тендерної документації, якими передбачити подання оригіналів чи завірених копій документів про право власності (свідоцтв про право власності, та/або документів, що посвідчують право власності технічних можливостей (машини, та/або механізми та/або обладнання).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. п. 1.1 п. 1 Додатку № 1 тендерної документації: учасник повинен надати Довідку, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі*.
Для підтвердження наявності в учасника власних технічних можливостей він повинен надати скановані документ (-и) про право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) щодо кожного найменування зазначеного у довідці.
Для підтвердження власних технічних можливостей (якщо в учасника виникають складнощі з наданням сканованих копій техпаспортів та свідоцтв на транспортні засоби), він може надати документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів. Стосовно неможливості надати учасником скановані свідоцтва та техпаспортів, які знаходяться у водіїв та машиністів, що на них працюють є дивним, оскільки в час наявності інтернету майже у кожному куточку нашої країни, наявності е-mail, як приклад водій чи машиніст може зробити скан оригіналу свідоцтва та надіслати засобами електронного зв’язку безпосередньо відповідальній людині яка готує тендерну пропозицію. Зверніть увагу, під поняттям сканкопія мається на увазі відсканувати оригінал свідоцтва або іншого документа який вимагається тендерною документацією, бажано у форматі ПДФ. Якщо учасник залучає техніку на підставі договорів оренди або надання послуг, або лізингу тощо, то учасник надає сканованих відповідний договір з переліком такої техніки, яка буде зазначена у довідці. Зверніть увагу, що оригінал свідоцтва на техніку чи оригінал техпаспорту надається власнику та надати нам цей оригінал (оригінал документу) учасник не зможе, оскільки такі оригінали належить власнику та повинні зберігатися у нього.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає доцільності вносити зміни до тендерної документації стосовно: передбачити подання оригіналів чи завірених копій документів про право власності (свідоцтв про право власності, та/або документів, що посвідчують право власності технічних можливостей (машини, та/або механізми та/або обладнання)
Для підтвердження наявності в учасника власних технічних можливостей він повинен надати скановані документ (-и) про право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) щодо кожного найменування зазначеного у довідці.
Для підтвердження власних технічних можливостей (якщо в учасника виникають складнощі з наданням сканованих копій техпаспортів та свідоцтв на транспортні засоби), він може надати документ (-и) бухгалтерського обліку основних засобів. Стосовно неможливості надати учасником скановані свідоцтва та техпаспортів, які знаходяться у водіїв та машиністів, що на них працюють є дивним, оскільки в час наявності інтернету майже у кожному куточку нашої країни, наявності е-mail, як приклад водій чи машиніст може зробити скан оригіналу свідоцтва та надіслати засобами електронного зв’язку безпосередньо відповідальній людині яка готує тендерну пропозицію. Зверніть увагу, під поняттям сканкопія мається на увазі відсканувати оригінал свідоцтва або іншого документа який вимагається тендерною документацією, бажано у форматі ПДФ. Якщо учасник залучає техніку на підставі договорів оренди або надання послуг, або лізингу тощо, то учасник надає сканованих відповідний договір з переліком такої техніки, яка буде зазначена у довідці. Зверніть увагу, що оригінал свідоцтва на техніку чи оригінал техпаспорту надається власнику та надати нам цей оригінал (оригінал документу) учасник не зможе, оскільки такі оригінали належить власнику та повинні зберігатися у нього.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає доцільності вносити зміни до тендерної документації стосовно: передбачити подання оригіналів чи завірених копій документів про право власності (свідоцтв про право власності, та/або документів, що посвідчують право власності технічних можливостей (машини, та/або механізми та/або обладнання)
Вимоги щодо подачі документів
Дата подання: 22 червня 2020 16:02
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:35
На сторінці 9 Тендерної документації, Замовник дозволив подачу документів, складених в програмних комплексах без фірмового бланку та вихідного номера. У тому числі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси (локальний кошторис) на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів (відомість ресурсів), розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин, розрахунок розміру заробітної плати, економічне обґрунтування зміни машин та механізмів (за наявності), розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису), розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, розрахунок кошторисного прибутку).
Звертаю увагу Замовника, що крім цих документів можуть бути інші документи, складені в програмних комплексах, наприклад 1С 8 Підприємство. Надайте роз’яснення, чи дозволяється подача документів без фірмового бланку та вихідного номеру, з програми 1С 8 Підприємство.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.1 граф. 3 р. 3 тендерної документації (стор.8-9) зазначено усі документи (довідки, інформаційні довідки, гарантійні листи, листи-пояснення тощо), які складаються безпосередньо учасником/переможцем – повинні бути надані на фірмовому бланку учасника/переможця і містити: № та дату, (крім статуту, рішення зборів учасника та документи, які складаються у програмних комплексах, і можуть надаватися без фірмового бланку учасника та без зазначення №, дати документа (у тому числі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси (локальний кошторис) на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів (відомість ресурсів), розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин, розрахунок розміру заробітної плати, економічне обґрунтування зміни машин та механізмів (за наявності), розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису), розрахунок показника адміністративних витрат будівельної організації, розрахунок кошторисного прибутку).
Враховуючи вищенаведене, якщо документи складені у програмному комплексі наприклад 1С 8 Підприємство, то складати його на фірмовому бланку, ставити вихідний номер та дату не є обов’язковим. Але якщо сам документ передбачає наявність дати складання такого документу (моменту виникнення події, яку зафіксовано даним документом) радимо поставити дату, для уникнення непорозумінь. Для прикладу: якщо штатний розпис складений в у програмному комплексі наприклад 1С 8 Підприємство, то він не передбачає наявності вихідного номеру та фірмового бланку і такий штатний розпис надається у тому вигляді який він існує в учасника (але складений належним чином).
Враховуючи вищенаведене, якщо документи складені у програмному комплексі наприклад 1С 8 Підприємство, то складати його на фірмовому бланку, ставити вихідний номер та дату не є обов’язковим. Але якщо сам документ передбачає наявність дати складання такого документу (моменту виникнення події, яку зафіксовано даним документом) радимо поставити дату, для уникнення непорозумінь. Для прикладу: якщо штатний розпис складений в у програмному комплексі наприклад 1С 8 Підприємство, то він не передбачає наявності вихідного номеру та фірмового бланку і такий штатний розпис надається у тому вигляді який він існує в учасника (але складений належним чином).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-17-002323-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 27 липня 2020 15:47
Дата подання: 27 липня 2020 15:47
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
Технічна помилка
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 21:24
Рішення від 30.07.2020 № 14692 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:24
інформація про перенесення розгляду скарги № 12068.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 10:53
інформація про перенесення розгляду скарги № 13046.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2020 № 16026.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 20:29
Рішення від 25.08.2020 № 16026.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 20:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
2 299 230,92
UAH з ПДВ
|
2 299 230,92
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 609 461.64 | Документи |
ТОВ "СК БУД-ГРУПА" |
2 450 882,69
UAH з ПДВ
|
2 450 882,69
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 715 617.88 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУД - 4" |
2 555 160,00
UAH з ПДВ
|
2 555 160,00
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 2 235 765 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" #34011607 |
Відхилено |
2 299 230,92
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 12:05
|
ТОВ "СК БУД-ГРУПА" #40691492 |
Переможець |
2 450 882,69
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:49
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 18 від 21.09.20220 (1).PDF | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 08:11
|
Договір підряду №18 від 21 вересня 2020 001.pdf | укладений |
22 вересня 2020 08:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 18 від 21.09.2020 року по 12.07.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 вересня 2020 — 12 липня 2021 |
Сума оплати за договором: |
566 544,13
UAH (в тому числі ПДВ 94 424,02 UAH)
|
Причини розірвання договору: | ТОВ "СК БУД-ГРУПА" не виконано роботи в повному обсязі в строк виконання робіт, що визначений договором та на даний час закінчився строк дії договору. З огляду, що функціонал електронної системи не містить інших статусів, ніж "Діє", "Розірваний", "Виконано", замовником обрано статус договору "Розірваний", оскільки договір є невиконаний підрядником і не може бути виконаний в зв'язку з закінченням терміну дії договору. |