Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр +380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 5 675 028,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 250,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 16:58 |
Тендерна документація3.docx | |
25 червня 2020 16:58 |
зміни2.docx |
25 червня 2020 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 червня 2020 16:58 |
Тендерна документація3.docx
|
||||||
25 червня 2020 16:58 |
зміни2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-22-000028 ● e9d4aad2d270495aa52de3bceae77c6f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
4 UA-2020-06-17-002313-a 17.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-02 08:49:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція КНП «Третя Черкаська міська лікарня ШМД» (приймального відділення з добудовою відділення екстреної медичної допомоги)), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-17-002313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) у зв’язку з оприлюдненням Замовником в електронній системі закупівель 22.01.2021 звіту про виконання укладеного за результатами процедури закупівлі договору підряду від 21.07.2020 № 297 прошу надати документальне підтвердження виконання зобов’язань за вказаним договором, а саме: акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та платіжні доручення з відміткою казначейства про оплату коштів за виконані роботи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Дія договору по даній процедурі закупівлі завершена 31.12.2020 р., процедура закупівлі завершена укладенням договору про закупівлю – 27.07.2020 р. Підставою для здійснення моніторингу викладено в ч. 2 Закону. Підсумовуючи – підставою для здійснення моніторингу має бути порушення в процедурі закупівлі, яке отримано з джерел передбачених ч. 3 Закону. Документи, які запитуються в запиті (питанні) доступні в загальному доступі на сайті – spending.gov.ua (e-data). Крім того результатом моніторингу порушень в закупівлі не встановлено. Додатково повідомляю, що усунути порушення - не надано відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.02.2021 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту на даному етапі неможливо усунути, проте в майбутньому будуть здійснені заходи для усунення подібних порушень (буде здійснено роботу з майданчиком Замовника щодо вчасного доставлення повідомлень про моніторинг та поставлених питаннях по моніторингу).
2021-02-15 23:12:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БП "МІСЬКБУД"" |
5 374 892,40
UAH з ПДВ
|
5 374 892,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АНТАРЕС ГРУПП” |
5 618 280,00
UAH з ПДВ
|
5 618 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БП "МІСЬКБУД"" #42796960 |
Переможець |
5 374 892,40
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 00:03
|
4 (1).jpg | зміни до договору |
26 серпня 2020 00:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2020 16:19
|
3 (1).pdf | зміни до договору |
13 серпня 2020 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:23
|
2 (1).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 19:24
|
297-1 (1).pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 19:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 11:01
|
продовження д.4-1.pdf | укладений |
21 липня 2020 11:00
|
Договір, д.2,3.pdf | укладений |
21 липня 2020 11:00
|
д.1,4.pdf | укладений |
21 липня 2020 11:00
|
продовження д.4-3.pdf | укладений |
21 липня 2020 11:00
|
продовження д.4-2.pdf | укладений |
21 липня 2020 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенесення строків виконання і фінансування на 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п. 1.2 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |