Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (шафи-купе для одягу та взуття, пенал для книг, стелажі для книг, полка для книг). ДК 021:2015 - 39160000-1 – Шкільні меблі в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство".
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-06-17-002199-c 0a8576e88f124800b31c3a595085c2b1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шафи-купе для одягу та взуття- 4 шт.; пенал для книг- 1 шт.; , стелажі для книг - 2 шт., , полка для книг- 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Шкільні меблі (шафа-купе для одягу та взуття (1200х1600х500). ДК 021:2015 - 39160000-1 – Шкільні меблі в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Шкільні меблі (шафа-купе для одягу та взуття (1300х1600х500). ДК 021:2015 - 39160000-1 – Шкільні меблі в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шкільні меблі ( пенал для книг (300х2300х500). ДК 021:2015 - 39160000-1 – Шкільні меблі в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Шкільні меблі ( стелаж для книг -2500х700х500). ДК 021:2015 - 39160000-1 – Шкільні меблі в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шкільні меблі (полка для книг - 500х2300х500). ДК 021:2015 - 39160000-1 – Шкільні меблі в рамках реалізації проекту "Відповідальне батьківство".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:04
Додаток 1 Технічне завдання.docx
17 червня 2020 11:04
Додаток 4 Проект договору.docx
17 червня 2020 11:04
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
17 червня 2020 11:04
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
17 червня 2020 11:04
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 19 800,00
UAH з ПДВ
19 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Переможець 19 800,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
19 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 18:08
Протокол розірвання договору.pdf укладений
03 листопада 2020 18:07
Лист про розірвання договору.pdf укладений
03 листопада 2020 18:07
Додаткова угода розірвання договору.pdf укладений
03 листопада 2020 18:07
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 05:50
Протокол ПДВ Меблі.pdf укладений
15 липня 2020 05:48
Договір меблі.pdf укладений
15 липня 2020 05:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 800,00
UAH
Причини розірвання договору: На підставі листа від ФОП Кутенкова О.О. від 02.11.2020 р.про неможливість поставки товару та розірвання договору у зв’язку з підвищенням цін на ринку товарів та неможливістю здійснити поставку товару за цінами, вказаними в тендерній пропозиції, додаткової угоди №1 до договору Сторони прийшли до згоди розірвати договір № 10 від 14.07.2020 року