Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current (average) repair of street Symyrenko (from Koltsov Boulevard to the children's clinic) in Sviatoshynskyi district of Kyiv
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська область обл., Київ, Янтарна, 5 |
Контактна особа: |
Пилипенко Микола Петрович 380444512809,380933448344 dey_sv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva |
National ID: | 03359090 |
Contact point: |
Pilipenko Mukola Petrovuh 380444512809,380933448344 dey_sv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:44 |
Очікувана вартість: | 19 039 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 195,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 17 червня 2020 10:24 |
Enquiries until: | 07 липня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 13 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 липня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 19 039 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 95 195 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | вул. Симиренка від бульвару Кольцова до дитячої поліклініки | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 14:48 |
зміни до ТД.docx | |
02 липня 2020 14:48 |
ТД зі змінами.doc |
02 липня 2020 14:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2020 14:48 |
зміни до ТД.docx
|
|||
02 липня 2020 14:48 |
ТД зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Не відповідає вимогам тендерної документації, Не відповідає кваліфікаційним критеріям Тендерна пропозиція учасника - не відповідає кваліфікаційним (квіліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону , не відповідає вимогам тендерної документації; Відповідно п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг» розділу ІІІ.
«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - інформація відсутня.
В самої формуліровці вимоги самого Замовника «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» не надавши довідку про субпідрядників, так, як не планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В вимогах Замовника не було прописано вимогу надання довідки при наявності/відсутності субпідрядника/співвиконавця у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Замовник некоректно скористався вимогою розділу ІІІ п.7 ТД.
2. Відповідно абзац 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» , учасник надає : довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання послуг, що є предметом даної закупівлі (перелік обладнання, устаткування, механізмів та транспорту в Учасника (власного або орендованого) повинен бути достатнім для забезпечення працівників та виконання робіт. - Учасником надано Договір оренди обладнання №180619-10 від 18.06.20l9 з додатками , де Протокол погодження істотних умов від 17.07.2020 - відсутній термін оренди обладнання, відсутня печатка та підпис Орендаря; - договір суборенди нежитлових приміщень від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ - термін дії договору до 05.01.2020.
Договір оренди обладнання №180619-10 від 18.06.20l9 з додатками , де Протокол погодження істотних умов від 17.07.2020 - відсутній термін оренди обладнання, відсутня печатка та підпис Орендаря. На протоколі, який заключили дві юридичні структури (на свій розсуд, і інші структури, згідно законодавства України не мають права на кваліфікацію даних документів), не проставляли термін оренди, так як він прописаний в основному тексту договору розділ 15 п. 15.1 та п. 15.2. Де ясно прописані терміни дії договору.
Договір суборенди нежитлових приміщень від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ - термін дії договору до 05.01.2020.
Замовник не якісно вивчив тендерну пропозицію, а саме всі пункти Договору від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ. В розділі 8 в п.4, явно прописана вимога на продовження договору автоматично на наступний календарний рік. То це дає право юридичним структурам, які заключили договір продлити термін дії договору до 05.01.2021 року.
Замовник некоректно і не якісно ознайомився з наданими ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» договорами.
Згідно ст. 26 п. 9. Закону України «Про публічні закупівлі), Замовник повинен надати Учаснику шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (тим паче, які стосуються вимогам Ст. 16 Закону).
1. Не відповідає вимогам тендерної документації, Не відповідає кваліфікаційним критеріям Тендерна пропозиція учасника - не відповідає кваліфікаційним (квіліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону , не відповідає вимогам тендерної документації; Відповідно п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг» розділу ІІІ.
«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - інформація відсутня.
В самої формуліровці вимоги самого Замовника «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» не надавши довідку про субпідрядників, так, як не планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В вимогах Замовника не було прописано вимогу надання довідки при наявності/відсутності субпідрядника/співвиконавця у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Замовник некоректно скористався вимогою розділу ІІІ п.7 ТД.
2. Відповідно абзац 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» , учасник надає : довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання послуг, що є предметом даної закупівлі (перелік обладнання, устаткування, механізмів та транспорту в Учасника (власного або орендованого) повинен бути достатнім для забезпечення працівників та виконання робіт. - Учасником надано Договір оренди обладнання №180619-10 від 18.06.20l9 з додатками , де Протокол погодження істотних умов від 17.07.2020 - відсутній термін оренди обладнання, відсутня печатка та підпис Орендаря; - договір суборенди нежитлових приміщень від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ - термін дії договору до 05.01.2020.
Договір оренди обладнання №180619-10 від 18.06.20l9 з додатками , де Протокол погодження істотних умов від 17.07.2020 - відсутній термін оренди обладнання, відсутня печатка та підпис Орендаря. На протоколі, який заключили дві юридичні структури (на свій розсуд, і інші структури, згідно законодавства України не мають права на кваліфікацію даних документів), не проставляли термін оренди, так як він прописаний в основному тексту договору розділ 15 п. 15.1 та п. 15.2. Де ясно прописані терміни дії договору.
Договір суборенди нежитлових приміщень від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ - термін дії договору до 05.01.2020.
Замовник не якісно вивчив тендерну пропозицію, а саме всі пункти Договору від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ. В розділі 8 в п.4, явно прописана вимога на продовження договору автоматично на наступний календарний рік. То це дає право юридичним структурам, які заключили договір продлити термін дії договору до 05.01.2021 року.
Замовник некоректно і не якісно ознайомився з наданими ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» договорами.
Згідно ст. 26 п. 9. Закону України «Про публічні закупівлі), Замовник повинен надати Учаснику шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (тим паче, які стосуються вимогам Ст. 16 Закону).
Скарги до процедури
Дата подання: 29 липня 2020 15:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000040 ● 2f83ad0f831e40f09a2cc56452905da3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2020-06-17-000934-b 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
03170, м.Київ, вул. Янтарна,5 т/ф 424-69-32 інд.податковий № 033590926576, свід. № 36341773, код ЄДРПОУ 03359090 № 934 « 09 » жовтня 2020 Начальнику Південного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України О.КАРАБАНОВУ Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м.Києва розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури з 08.09.2020року до закупівлі за номером UA-2020-06-17-000934-b. Тендерним комітетом були оголошенні торги на закупівлю Поточний (середній) ремонт вул. Симиренка (від бульвару Кольцова до дитячої поліклініки) У Святошинському районі м.Києва , код (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв′язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг) - відкриті торги з публікацією англійською мовою. 1. При розміщенні річного плану в електронній системі закупівель тендерним комітетом заповнюються всі ячейки , які надаються електронною системою При розміщенні річного плану на відкриті торги з публікацією англійською мовою , все було виконано відповідно відкритих ячейок електронної системи. Також було вказано –джерело фінансування закупівлі (назва джерела ) 2.При оприлюдненні оголошення в електронній системі закупівель тендерний комітет керувався ст10 Закону «Про публічні закупівлі України» - При розміщенні оголошення на відкриті торги з публікацією англійською мовою , все було виконано відповідно відкритих ячейок електронної системи . 3 Відповідно інформації про мову , якою повинні готуватися тендерні пропозиції вказано в тендерній документації п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції розділу 1 І. Загальні положення « Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи, що готуються учасниками в складі тендерної пропозиції та мають конкретно визначену замовником форму складаються українською мовою. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, а також документи або копії документів, що готуються та надаються в складі тендерної пропозиції, та мають відношення до інформації про необхідні якісні, технічні характеристики предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою. Документи, надані іншими мовами повинні мати автентичний переклад на українську мову.» 4. Інформація щодо терміну дії тендерних пропозицій 90 днів вказано в додатку 3 Тендерна форма "ПРОПОЗИЦІЯ" п.1 1. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій 5. Щодо електронної адреси посадових осіб замовника , уповноважених здійснювати зв’язок з Учасниками – інформація розміщена на PROZORR0 : Інформація про Замовника – розміщено всі дані : Найменування замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ , контактна особа , телефони, електронна адреса. Інформація про замовників Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва Код ЄДРПОУ: 03359090 Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська область обл., Київ, Янтарна, 5 Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович 380444512809,380933448344 dey_sv@ukr.net Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Official name: Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva National ID: 03359090 Contact point: Pilipenko Mukola Petrovuh 380444512809,380933448344 dey_sv@ukr.net 6. Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен відповідати наступним кваліфікаційним критеріям: 1) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази – Довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезна-ходження АБЗ (адреса) Тип/марка/ модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. Тендерною документацією в довідці (графа 3) вимагається тип АБЗ або марка АБЗ або модель АБЗ , ( в нормативних документах використовується такий термін /вислів « та/або») Учасники торгів : ТОВ «Данко» , ТОВ «СБМУ «ПІДРЯД» , ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» в своїх довідках надали дані в графі 3 – щодо вимог тендерної документації та підтвердили вказані дані «Атестатом виробництва» ( довідки надаються) Учасники торгів дотримались вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 7. Відповідно п7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Всі Учасники надали довідки , що не планують залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, крім учасника ТОВ «ШРБУ №82» , який мав намір залучити до виконання робіт чи послуг субпідрядника у обсязі 100 відсотків від вартості договору субпідрядника. Замовником не передбачено в тендерній документації «у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.» ТОВ «ШРБУ №8 не визначено переможцем торгів . При подальшій роботі всі зауваження будуть враховані. 8. Щодо вимог пункту 5 розділу ІІІ розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Учасник-Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону повинен бути у формі наступних документів: 1) п.5 чи п.6 та п.12 - Документ, виданий відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України (Національної поліції) фізичній особі яка є учасником або службовій (посадовій) особі учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, для підтвердження інформації, що її не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів(зокрема, повязаних з хабарництвом та відмиванням коштів, шахрайством), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути датований не більше 30-денної давнини відносно дати подання оголошення про закупівлю. 2) п.13 – Документ, виданий відповідним підрозділом ДФС - Довідка про відсудність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розтрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, що діє станом на дату подання документа. (дана вимога стосується переможця в якого згідно публічної інформації, що є доступною в електронній системі закцупівель наявна заборгованість, окрім довідки також надаються скан копії належним чином завірених документів що підтверджують розтрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством.) 3) частиною другою статті 17 Закону – Довідка в довільній формі з інформацією про відсутність підстав у Замовника, для застосування санкцій проти Учасника-Переможця, передбачених пунктом 4 статті 236 Господарського кодексу України, а саме: «Відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин зі стороною, яка порушує зобов’язання ». Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції за результатами аукціону (згідно з Додатком 3). У разі якщо під час проведення аукціону ціна пропозиції не змінювалась – перераховану ціну надавати не потрібно. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Учасник –переможець ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» надав всі документи ( довідки надавані окремо по статьям – довідки додаються). Враховуючи зауваження та причини неможливості їх усунення ( за технічними особливостями електронного майданчику) , що визначені Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби в результаті моніторингу закупівлі за номером UA-2020-06-17-000934-b та уникнення подальних порушень в сфері закупівель , КП ШЕУ Святошинського району повідомляє , що всі зауваження щодо тендерної документації –виправлено. В подальшій роботі тендерного комітету всі зауваження , щодо оприлюднення річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів будуть враховані та внесенні поправки в особистому кабінеті Замовника. Крім того термін дії Договору закінчується. Додатки : Тендерна документація в новій редакції ; Довідка про наявність АБЗ –ТОВ «ДАНКО» та Атестат виробництва Довідка про наявність АБЗ –ТОВ «СБМУ «ПІДРЯД» та Атестат виробництва Довідка про наявність АБЗ –ТОВ «СТІ» та Атестат виробництва Форма «Тендерна пропозиція» Довідки ст.17 Голова тендерного комітета Микола ПИЛИПЕНКО
2020-10-12 15:27:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна, Київська область обл., Київ, Янтарна, 5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БК "МД-ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" |
17 120 232,32
UAH з ПДВ
|
11 404 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
17 315 712,00
UAH з ПДВ
|
11 424 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
16 860 000,00
UAH з ПДВ
|
15 689 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" |
17 706 270,00
UAH з ПДВ
|
17 706 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" #42229523 |
Переможець |
11 404 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:24
|
ду.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 16:40
|
договір.pdf | укладений |
10 вересня 2020 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 32-06/20-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |