Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ( середній) ремонт вул. Симиренка ( від бульвару Кольцова до дитячої поліклініки) у Святошинському районі м. Києва
Current (average) repair of street Symyrenko (from Koltsov Boulevard to the children's clinic) in Sviatoshynskyi district of Kyiv
Очікувана вартість
19 039 000,00 UAH
UA-2020-06-17-000934-b 94f8743a469a42f2b65a467b7322ae80
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська область обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva
National ID: 03359090
Contact point: Pilipenko Mukola Petrovuh
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 червня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:44
Очікувана вартість: 19 039 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 17 червня 2020 10:24
Enquiries until: 07 липня 2020 17:00
Complaints submission until: до 13 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 19 039 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 95 195 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 метри квадратні
Поточний ( середній) ремонт вул. Симиренка ( від бульвару Кольцова до дитячої поліклініки) у Святошинському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Симиренка від бульвару Кольцова до дитячої поліклініки
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current (average) repair of street Symyrenko (from Koltsov Boulevard to the children's clinic) in Sviatoshynskyi district of Kyiv
CPV: 45230000-8
Період постачання: з 07 вересня 2020 по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг вул. Симиренка від бульвару Кольцова до дитячої поліклініки Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 14:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:48
зміни до ТД.docx
02 липня 2020 14:48
ТД зі змінами.doc
02 липня 2020 14:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:48
зміни до ТД.docx
02 липня 2020 14:48
ТД зі змінами.doc
17 червня 2020 11:11
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк виконання робіт
Дата подання: 02 липня 2020 10:39
Дата відповіді: 02 липня 2020 14:53
Шановний Замовнику! Прохання внести зміни стосовно строку виконання робіт в Додаток 3 (Тендерна форма "ПРОПОЗИЦІЯ") тендерної документації відповідно зазначеного в п.4.4 розділу І тендерній документації
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-000934-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД", Код ЄДРПОУ:41069074
Дата подання: 28 липня 2020 12:51
Не згодність з рішенням тендерного комітету по недопуску ТОВ ""ЄВРОТРЕЙДБІЛД" до аукціону
Замовник в протоколі розгляду тендерних пропозицій надав роз’яснення про відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД», яке необсновані, і мають бути переглянути згідно вимог тедерної документації самого Замовника



1. Не відповідає вимогам тендерної документації, Не відповідає кваліфікаційним критеріям Тендерна пропозиція учасника - не відповідає кваліфікаційним (квіліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону , не відповідає вимогам тендерної документації; Відповідно п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг» розділу ІІІ.
«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - інформація відсутня.

В самої формуліровці вимоги самого Замовника «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» не надавши довідку про субпідрядників, так, як не планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В вимогах Замовника не було прописано вимогу надання довідки при наявності/відсутності субпідрядника/співвиконавця у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Замовник некоректно скористався вимогою розділу ІІІ п.7 ТД.

2. Відповідно абзац 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» , учасник надає : довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання послуг, що є предметом даної закупівлі (перелік обладнання, устаткування, механізмів та транспорту в Учасника (власного або орендованого) повинен бути достатнім для забезпечення працівників та виконання робіт. - Учасником надано Договір оренди обладнання №180619-10 від 18.06.20l9 з додатками , де Протокол погодження істотних умов від 17.07.2020 - відсутній термін оренди обладнання, відсутня печатка та підпис Орендаря; - договір суборенди нежитлових приміщень від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ - термін дії договору до 05.01.2020.

Договір оренди обладнання №180619-10 від 18.06.20l9 з додатками , де Протокол погодження істотних умов від 17.07.2020 - відсутній термін оренди обладнання, відсутня печатка та підпис Орендаря. На протоколі, який заключили дві юридичні структури (на свій розсуд, і інші структури, згідно законодавства України не мають права на кваліфікацію даних документів), не проставляли термін оренди, так як він прописаний в основному тексту договору розділ 15 п. 15.1 та п. 15.2. Де ясно прописані терміни дії договору.

Договір суборенди нежитлових приміщень від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ - термін дії договору до 05.01.2020.
Замовник не якісно вивчив тендерну пропозицію, а саме всі пункти Договору від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ. В розділі 8 в п.4, явно прописана вимога на продовження договору автоматично на наступний календарний рік. То це дає право юридичним структурам, які заключили договір продлити термін дії договору до 05.01.2021 року.

Замовник некоректно і не якісно ознайомився з наданими ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» договорами.


Згідно ст. 26 п. 9. Закону України «Про публічні закупівлі), Замовник повинен надати Учаснику шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (тим паче, які стосуються вимогам Ст. 16 Закону).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 15:40
усунено /надано відповідь окремим листом
надано відповідь окремим листом
Номер вимоги: UA-2020-06-17-000934-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД", Код ЄДРПОУ:41069074
Дата подання: 28 липня 2020 13:00
Не згодність з рішенням тендерного комітету про відхилення від аукціону ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД"
Замовник в протоколі розгляду тендерних пропозицій надав роз’яснення про відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД», яке необсновані, і мають бути переглянути згідно вимог тедерної документації самого Замовника



1. Не відповідає вимогам тендерної документації, Не відповідає кваліфікаційним критеріям Тендерна пропозиція учасника - не відповідає кваліфікаційним (квіліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону , не відповідає вимогам тендерної документації; Відповідно п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг» розділу ІІІ.
«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - інформація відсутня.

В самої формуліровці вимоги самого Замовника «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» не надавши довідку про субпідрядників, так, як не планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В вимогах Замовника не було прописано вимогу надання довідки при наявності/відсутності субпідрядника/співвиконавця у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Замовник некоректно скористався вимогою розділу ІІІ п.7 ТД.

2. Відповідно абзац 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» , учасник надає : довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання послуг, що є предметом даної закупівлі (перелік обладнання, устаткування, механізмів та транспорту в Учасника (власного або орендованого) повинен бути достатнім для забезпечення працівників та виконання робіт. - Учасником надано Договір оренди обладнання №180619-10 від 18.06.20l9 з додатками , де Протокол погодження істотних умов від 17.07.2020 - відсутній термін оренди обладнання, відсутня печатка та підпис Орендаря; - договір суборенди нежитлових приміщень від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ - термін дії договору до 05.01.2020.

Договір оренди обладнання №180619-10 від 18.06.20l9 з додатками , де Протокол погодження істотних умов від 17.07.2020 - відсутній термін оренди обладнання, відсутня печатка та підпис Орендаря. На протоколі, який заключили дві юридичні структури (на свій розсуд, і інші структури, згідно законодавства України не мають права на кваліфікацію даних документів), не проставляли термін оренди, так як він прописаний в основному тексту договору розділ 15 п. 15.1 та п. 15.2. Де ясно прописані терміни дії договору.

Договір суборенди нежитлових приміщень від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ - термін дії договору до 05.01.2020.
Замовник не якісно вивчив тендерну пропозицію, а саме всі пункти Договору від 05.01.2019 року № 29-12/19-ПЛУ. В розділі 8 в п.4, явно прописана вимога на продовження договору автоматично на наступний календарний рік. То це дає право юридичним структурам, які заключили договір продлити термін дії договору до 05.01.2021 року.

Замовник некоректно і не якісно ознайомився з наданими ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» договорами.


Згідно ст. 26 п. 9. Закону України «Про публічні закупівлі), Замовник повинен надати Учаснику шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (тим паче, які стосуються вимогам Ст. 16 Закону).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 15:41
надано відповідь окремим листом
надано відповідь окремим листом

Документи подані скаржником

28 липня 2020 12:51
Договір оренди офісу.pdf
28 липня 2020 12:51
ТД зі змінами.doc

Документи

29 липня 2020 15:39
відповідь.docx

Документи подані скаржником

28 липня 2020 13:00
Договір оренди офісу.pdf
28 липня 2020 13:00
Протокол.pdf
28 липня 2020 13:00
ТД зі змінами.doc

Документи

29 липня 2020 15:38
відповідь.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-17-000934-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 29 липня 2020 15:07
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2020 16:19
рішення від 31.07.2020№14756+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 16:19
рішення від 11.08.2020№15358.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом скасовано попереднє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "Данко" . Пропозицію ТОВ "Данко" допущено до аукціону
Дата виконання рішення замовником: 17 серпня 2020 08:38

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

03 серпня 2020 17:14
Протокол.pdf
03 серпня 2020 17:15
відповідь.pdf
03 серпня 2020 17:16
Відповідь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000040 ● 2f83ad0f831e40f09a2cc56452905da3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2020-06-17-000934-b 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

03170, м.Київ, вул. Янтарна,5 т/ф 424-69-32 інд.податковий № 033590926576, свід. № 36341773, код ЄДРПОУ 03359090 № 934 « 09 » жовтня 2020 Начальнику Південного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України О.КАРАБАНОВУ Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м.Києва розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури з 08.09.2020року до закупівлі за номером UA-2020-06-17-000934-b. Тендерним комітетом були оголошенні торги на закупівлю Поточний (середній) ремонт вул. Симиренка (від бульвару Кольцова до дитячої поліклініки) У Святошинському районі м.Києва , код (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв′язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг) - відкриті торги з публікацією англійською мовою. 1. При розміщенні річного плану в електронній системі закупівель тендерним комітетом заповнюються всі ячейки , які надаються електронною системою При розміщенні річного плану на відкриті торги з публікацією англійською мовою , все було виконано відповідно відкритих ячейок електронної системи. Також було вказано –джерело фінансування закупівлі (назва джерела ) 2.При оприлюдненні оголошення в електронній системі закупівель тендерний комітет керувався ст10 Закону «Про публічні закупівлі України» - При розміщенні оголошення на відкриті торги з публікацією англійською мовою , все було виконано відповідно відкритих ячейок електронної системи . 3 Відповідно інформації про мову , якою повинні готуватися тендерні пропозиції вказано в тендерній документації п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції розділу 1 І. Загальні положення « Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи, що готуються учасниками в складі тендерної пропозиції та мають конкретно визначену замовником форму складаються українською мовою. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, а також документи або копії документів, що готуються та надаються в складі тендерної пропозиції, та мають відношення до інформації про необхідні якісні, технічні характеристики предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою. Документи, надані іншими мовами повинні мати автентичний переклад на українську мову.» 4. Інформація щодо терміну дії тендерних пропозицій 90 днів вказано в додатку 3 Тендерна форма "ПРОПОЗИЦІЯ" п.1 1. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій 5. Щодо електронної адреси посадових осіб замовника , уповноважених здійснювати зв’язок з Учасниками – інформація розміщена на PROZORR0 : Інформація про Замовника – розміщено всі дані : Найменування замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ , контактна особа , телефони, електронна адреса. Інформація про замовників Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва Код ЄДРПОУ: 03359090 Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська область обл., Київ, Янтарна, 5 Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович 380444512809,380933448344 dey_sv@ukr.net Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Official name: Komynalne pidpruemctvo "Hlexovo-eksplyataziune ypravlinna po remonty ta utrumannu avtomobilnuh hlaxiv ta sporyd na nuh Svatohunckoho rauony" m.Kieva National ID: 03359090 Contact point: Pilipenko Mukola Petrovuh 380444512809,380933448344 dey_sv@ukr.net 6. Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен відповідати наступним кваліфікаційним критеріям: 1) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази – Довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезна-ходження АБЗ (адреса) Тип/марка/ модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. Тендерною документацією в довідці (графа 3) вимагається тип АБЗ або марка АБЗ або модель АБЗ , ( в нормативних документах використовується такий термін /вислів « та/або») Учасники торгів : ТОВ «Данко» , ТОВ «СБМУ «ПІДРЯД» , ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» в своїх довідках надали дані в графі 3 – щодо вимог тендерної документації та підтвердили вказані дані «Атестатом виробництва» ( довідки надаються) Учасники торгів дотримались вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 7. Відповідно п7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Всі Учасники надали довідки , що не планують залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, крім учасника ТОВ «ШРБУ №82» , який мав намір залучити до виконання робіт чи послуг субпідрядника у обсязі 100 відсотків від вартості договору субпідрядника. Замовником не передбачено в тендерній документації «у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.» ТОВ «ШРБУ №8 не визначено переможцем торгів . При подальшій роботі всі зауваження будуть враховані. 8. Щодо вимог пункту 5 розділу ІІІ розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Учасник-Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону повинен бути у формі наступних документів: 1) п.5 чи п.6 та п.12 - Документ, виданий відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України (Національної поліції) фізичній особі яка є учасником або службовій (посадовій) особі учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, для підтвердження інформації, що її не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів(зокрема, повязаних з хабарництвом та відмиванням коштів, шахрайством), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути датований не більше 30-денної давнини відносно дати подання оголошення про закупівлю. 2) п.13 – Документ, виданий відповідним підрозділом ДФС - Довідка про відсудність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розтрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, що діє станом на дату подання документа. (дана вимога стосується переможця в якого згідно публічної інформації, що є доступною в електронній системі закцупівель наявна заборгованість, окрім довідки також надаються скан копії належним чином завірених документів що підтверджують розтрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством.) 3) частиною другою статті 17 Закону – Довідка в довільній формі з інформацією про відсутність підстав у Замовника, для застосування санкцій проти Учасника-Переможця, передбачених пунктом 4 статті 236 Господарського кодексу України, а саме: «Відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин зі стороною, яка порушує зобов’язання ». Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції за результатами аукціону (згідно з Додатком 3). У разі якщо під час проведення аукціону ціна пропозиції не змінювалась – перераховану ціну надавати не потрібно. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Учасник –переможець ТОВ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» надав всі документи ( довідки надавані окремо по статьям – довідки додаються). Враховуючи зауваження та причини неможливості їх усунення ( за технічними особливостями електронного майданчику) , що визначені Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби в результаті моніторингу закупівлі за номером UA-2020-06-17-000934-b та уникнення подальних порушень в сфері закупівель , КП ШЕУ Святошинського району повідомляє , що всі зауваження щодо тендерної документації –виправлено. В подальшій роботі тендерного комітету всі зауваження , щодо оприлюднення річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів будуть враховані та внесенні поправки в особистому кабінеті Замовника. Крім того термін дії Договору закінчується. Додатки : Тендерна документація в новій редакції ; Довідка про наявність АБЗ –ТОВ «ДАНКО» та Атестат виробництва Довідка про наявність АБЗ –ТОВ «СБМУ «ПІДРЯД» та Атестат виробництва Довідка про наявність АБЗ –ТОВ «СТІ» та Атестат виробництва Форма «Тендерна пропозиція» Довідки ст.17 Голова тендерного комітета Микола ПИЛИПЕНКО

2020-10-12 15:27:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 серпня 2020
UA-2020-06-17-000934-b94f8743a469a42f2b65a467b7322ae80
Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна, Київська область обл., Київ, Янтарна, 5
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БК "МД-ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 13:20
Електронний підпис
16 липня 2020 13:20
Підтвердження ст 17.pdf
16 липня 2020 13:20
Опис.pdf
16 липня 2020 13:20
ліцензія оригінал.pdf
16 липня 2020 13:20
лист розяснення.pdf
16 липня 2020 13:20
Копія дозволу.pdf
16 липня 2020 13:20
Довідка перелік баз.pdf
16 липня 2020 13:20
Відгук ЄВРОИНТЕРБУД.PDF
16 липня 2020 13:20
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 17:01
Електронний підпис
16 липня 2020 14:42
Електронний підпис
16 липня 2020 14:41
27. Фінзвітність.pdf
16 липня 2020 14:41
26. Лист про печатку.pdf
16 липня 2020 14:41
24-2. Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 14:41
21-2-1. Опис 24.06.2020.pdf
16 липня 2020 14:41
21-1. Статут.pdf
16 липня 2020 14:41
14. Лист про санкції.pdf
16 липня 2020 14:41
12-1. Дозвіл на буд..pdf
16 липня 2020 14:41
10. Лист про субпідряд.pdf
16 липня 2020 14:41
8-1. Довідка ст.17.pdf
16 липня 2020 14:41
11-1. Кошторис_0.imd
16 липня 2020 14:41
7-3-2.. Відгук_2.pdf
16 липня 2020 14:41
7-3-1. Відгук_1.pdf
16 липня 2020 14:41
7-2-3. Договір 2997.pdf
16 липня 2020 14:41
7-2-2. Договір_2803-23-19.pdf
16 липня 2020 14:41
7-2-1. Дог_2149-31-19.rar
16 липня 2020 14:41
4-2. Документи на АБЗ.pdf
16 липня 2020 14:41
4-1. Довідка АБЗ.pdf
16 липня 2020 14:41
3-2.Договори техніка.rar
16 липня 2020 14:41
3-1. Довідка техніка.pdf
16 липня 2020 14:41
2-2-2. Дог.оренди БТ-ДІ.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:24
Електронний підпис
17 липня 2020 16:24
Електронний підпис
17 липня 2020 15:15
Електронний підпис
17 липня 2020 15:15
Електронний підпис
17 липня 2020 15:06
Довідка_МТБ.pdf
17 липня 2020 15:05
Довідка_А-Б-заводи.pdf
17 липня 2020 13:39
Електронний підпис
17 липня 2020 13:39
Електронний підпис
17 липня 2020 13:25
Статут.pdf
17 липня 2020 13:25
Договір_Леонтовича.pdf
17 липня 2020 13:25
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
17 липня 2020 13:25
Договір_Техніка_КАТП.pdf
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво-ПДВ.pdf
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_МАН-1060.pdf
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_ДУ_99_247-89_КА.pdf
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_JCB_07-514_АІ.PDF
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_ДУ-98_214-98_КА.PDF
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_HITACHI_293-08_KA.PDF
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_HITACHI_36-949_KA.PDF
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_HITACHI_30-699_KA.PDF
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOMAG_22-575_АІ.PDF
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOBCAT_214-77_AI.pdf
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOBCAT_094-91_AI.pdf
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOBCAT_21-478_AI.PDF
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_AMMANN_326-46_KA.PDF
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOBCAT_01-231_AI.pdf
17 липня 2020 13:24
Свдоцтво_кран.PDF
17 липня 2020 13:24
Паспорт Жабський.pdf
17 липня 2020 13:24
Ліцензія_Підряд.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_техніка.pdf
17 липня 2020 13:24
Відгук_КК-Леонтовича.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_А-Б-заводи.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_спеціалісти.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_досвід.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_статутні.pdf
17 липня 2020 13:24
Витяг_ПДВ.pdf
17 липня 2020 13:24
Цінова_пропозиція.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_СТ-17.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 14:46
Електронний підпис
17 липня 2020 14:46
Електронний підпис
17 липня 2020 14:45
ліцензія оригінал.pdf
17 липня 2020 14:45
технічне завдання.pdf
17 липня 2020 14:45
наявність мтб.pdf
17 липня 2020 14:45
Наявність досвіду.pdf
17 липня 2020 14:45
проект договору.pdf
17 липня 2020 14:45
статут оригінал.pdf
17 липня 2020 14:45
ГЛ до договору.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:17
Електронний підпис
17 липня 2020 15:22
Кваліфікація 1.zip
17 липня 2020 15:21
Кваліфікація 2.zip

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 15:26
Електронний підпис
17 липня 2020 15:24
20. Лист відгук.pdf
17 липня 2020 15:24
19. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 15:24
17. Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2020 15:24
15. Ліцензія.pdf
17 липня 2020 15:24
5. Установчі керівник.pdf
17 липня 2020 15:24
4. Опис_07_02_2019.pdf
17 липня 2020 15:24
3. Статут.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 15:35
Електронний підпис

Документи

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:32
Ціна.rar
28 серпня 2020 14:50
Довідка ч.2 ст17.pdf
28 серпня 2020 13:52
Довідка на директора.zip
28 серпня 2020 13:52
Довідка СТІ.zip
28 серпня 2020 13:02
public_doc.pdf
28 серпня 2020 13:02
public_doc.p7s
28 серпня 2020 12:59
Dovidka_20205488520480367074.pdf
28 серпня 2020 12:59
Dovidka_20205488520480367074.pdf.p7s
17 липня 2020 16:50
Електронний підпис
17 липня 2020 16:50
Електронний підпис
17 липня 2020 16:38
Електронний підпис
17 липня 2020 16:36
Електронний підпис
17 липня 2020 16:24
Копія витягу ПДВ.pdf
17 липня 2020 16:23
Статут СТІ 2018.pdf
17 липня 2020 16:23
копия паспорта.pdf
17 липня 2020 16:23
Копія Ліцензія.pdf
17 липня 2020 16:23
Наказ на призначення.pdf
17 липня 2020 16:23
Наявність техніки.pdf
17 липня 2020 16:23
Перелік МТБ.pdf
17 липня 2020 16:23
Копія дог.127-кр.pdf
17 липня 2020 16:23
Копія дог.44.pdf
17 липня 2020 16:23
Копія дог.2011-19.pdf
17 липня 2020 16:23
Договір постачання.pdf
17 липня 2020 16:23
Лист відгук УБТА.pdf
17 липня 2020 16:23
Атестат виробництва.pdf
17 липня 2020 16:23
Кошторис.pdf
17 липня 2020 16:23
Пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:40
Електронний підпис
17 липня 2020 16:40
Електронний підпис
17 липня 2020 16:38
Статут оригінал.pdf
17 липня 2020 16:38
СТ 17 14.pdf
17 липня 2020 16:38
Ст 17 13.pdf
17 липня 2020 16:38
СТ 17 12.pdf
17 липня 2020 16:38
СТ 17 6.pdf
17 липня 2020 16:38
СТ 17 5.pdf
17 липня 2020 16:37
Паспорт код.pdf
17 липня 2020 16:37
Ліцензія.pdf
17 липня 2020 16:37
договори техніка.pdf
17 липня 2020 16:37
Договір підряду.pdf
17 липня 2020 16:37
Договір оренди _ 08.07.pdf
17 липня 2020 16:37
Договір АБЗ.pdf
17 липня 2020 16:37
довідка техніка.pdf
17 липня 2020 16:37
Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 16:36
Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 16:36
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 16:36
Відгук.pdf
17 липня 2020 16:36
Договірна ціна (5).pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:54
Лист-згода.pdf
17 липня 2020 16:54
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
17 липня 2020 16:54
Статут з описом.pdf
17 липня 2020 16:54
Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:54
Копія Витягу з ЄДР.pdf
17 липня 2020 16:54
Екологія.pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка про досвід.pdf
17 липня 2020 16:54
Обладнання.pdf
17 липня 2020 16:54
Копія сертифікату.pdf
17 липня 2020 16:54
Технічна частина.pdf
17 липня 2020 16:54
АБЗ.pdf
17 липня 2020 16:54
28.imd
17 липня 2020 16:54
Договір оренди офісу.pdf
17 липня 2020 16:54
Договір на склад.pdf
17 липня 2020 16:54
Досвід.pdf
17 липня 2020 16:54
Ст. 17.pdf
17 липня 2020 16:54
Копія ліцензії.pdf
17 липня 2020 16:54
Працівники.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "МД-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"

ТОВ Данко

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" 17 120 232,32
UAH з ПДВ
11 404 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 17 315 712,00
UAH з ПДВ
11 424 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 16 860 000,00
UAH з ПДВ
15 689 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" 17 706 270,00
UAH з ПДВ
17 706 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:32
Ціна.rar
28 серпня 2020 14:50
Довідка ч.2 ст17.pdf
28 серпня 2020 13:52
Довідка на директора.zip
28 серпня 2020 13:52
Довідка СТІ.zip
28 серпня 2020 13:02
public_doc.pdf
28 серпня 2020 13:02
public_doc.p7s
28 серпня 2020 12:59
Dovidka_20205488520480367074.pdf
28 серпня 2020 12:59
Dovidka_20205488520480367074.pdf.p7s
17 липня 2020 16:50
Електронний підпис
17 липня 2020 16:50
Електронний підпис
17 липня 2020 16:38
Електронний підпис
17 липня 2020 16:36
Електронний підпис
17 липня 2020 16:24
Копія витягу ПДВ.pdf
17 липня 2020 16:23
Статут СТІ 2018.pdf
17 липня 2020 16:23
копия паспорта.pdf
17 липня 2020 16:23
Копія Ліцензія.pdf
17 липня 2020 16:23
Наказ на призначення.pdf
17 липня 2020 16:23
Наявність техніки.pdf
17 липня 2020 16:23
Перелік МТБ.pdf
17 липня 2020 16:23
Копія дог.127-кр.pdf
17 липня 2020 16:23
Копія дог.44.pdf
17 липня 2020 16:23
Копія дог.2011-19.pdf
17 липня 2020 16:23
Договір постачання.pdf
17 липня 2020 16:23
Лист відгук УБТА.pdf
17 липня 2020 16:23
Атестат виробництва.pdf
17 липня 2020 16:23
Кошторис.pdf
17 липня 2020 16:23
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:24
Електронний підпис
17 липня 2020 16:24
Електронний підпис
17 липня 2020 15:15
Електронний підпис
17 липня 2020 15:15
Електронний підпис
17 липня 2020 15:06
Довідка_МТБ.pdf
17 липня 2020 15:05
Довідка_А-Б-заводи.pdf
17 липня 2020 13:39
Електронний підпис
17 липня 2020 13:39
Електронний підпис
17 липня 2020 13:25
Статут.pdf
17 липня 2020 13:25
Договір_Леонтовича.pdf
17 липня 2020 13:25
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
17 липня 2020 13:25
Договір_Техніка_КАТП.pdf
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво-ПДВ.pdf
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_МАН-1060.pdf
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_ДУ_99_247-89_КА.pdf
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_JCB_07-514_АІ.PDF
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_ДУ-98_214-98_КА.PDF
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_HITACHI_293-08_KA.PDF
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_HITACHI_36-949_KA.PDF
17 липня 2020 13:25
Свідоцтво_HITACHI_30-699_KA.PDF
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOMAG_22-575_АІ.PDF
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOBCAT_214-77_AI.pdf
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOBCAT_094-91_AI.pdf
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOBCAT_21-478_AI.PDF
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_AMMANN_326-46_KA.PDF
17 липня 2020 13:24
Свідоцтво_BOBCAT_01-231_AI.pdf
17 липня 2020 13:24
Свдоцтво_кран.PDF
17 липня 2020 13:24
Паспорт Жабський.pdf
17 липня 2020 13:24
Ліцензія_Підряд.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_техніка.pdf
17 липня 2020 13:24
Відгук_КК-Леонтовича.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_А-Б-заводи.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_спеціалісти.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_досвід.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_статутні.pdf
17 липня 2020 13:24
Витяг_ПДВ.pdf
17 липня 2020 13:24
Цінова_пропозиція.pdf
17 липня 2020 13:24
Довідка_СТ-17.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:40
Електронний підпис
17 липня 2020 16:40
Електронний підпис
17 липня 2020 16:38
Статут оригінал.pdf
17 липня 2020 16:38
СТ 17 14.pdf
17 липня 2020 16:38
Ст 17 13.pdf
17 липня 2020 16:38
СТ 17 12.pdf
17 липня 2020 16:38
СТ 17 6.pdf
17 липня 2020 16:38
СТ 17 5.pdf
17 липня 2020 16:37
Паспорт код.pdf
17 липня 2020 16:37
Ліцензія.pdf
17 липня 2020 16:37
договори техніка.pdf
17 липня 2020 16:37
Договір підряду.pdf
17 липня 2020 16:37
Договір оренди _ 08.07.pdf
17 липня 2020 16:37
Договір АБЗ.pdf
17 липня 2020 16:37
довідка техніка.pdf
17 липня 2020 16:37
Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 16:36
Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 16:36
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 16:36
Відгук.pdf
17 липня 2020 16:36
Договірна ціна (5).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВ Данко

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
Переможець 11 404 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
11 404 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:24
ду.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:40
договір.pdf укладений
10 вересня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 32-06/20-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 398 665,54
UAH (в тому числі ПДВ 1 566 444,26 UAH)