Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму – за кодом CPV ДК 021:2015 - 33180000-5 (47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний, 42411 - Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний / для дорослих), в тому числі 2 лоти: Лот 1 - 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний; Лот 2 - 42411 - Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний / для дорослих.
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2020-06-17-000788-a e0b99dddaf53419babe96ff22814014e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 3 300 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму – за кодом CPV ДК 021:2015 - 33180000-5 (47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний, 42411 - Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний / для дорослих), в тому числі 2 лоти:
Лот 1 - 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний;
Лот 2 - 42411 - Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний / для дорослих.

6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму – за кодом CPV ДК 021:2015 - 33180000-5 (47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний, 42411 - Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний / для дорослих), в тому числі 2 лоти:
Лот 1 - 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний;
Лот 2 - 42411 - Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний / для дорослих.

7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Лот 1 – 1 комплект
Лот 2 – 1 комплект

8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Лоти 1-2: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі:
Лот 1 – 2 550 000,00 грн. з ПДВ.
Лот 2 – 750 000,00 грн. з ПДВ
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.07.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі окремо по Лоту
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

17 червня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:37
Додаток 4.doc
17 червня 2020 11:37
ТД.doc
17 червня 2020 11:37
Додаток 5.doc
17 червня 2020 11:37
Додаток 1.docx
17 червня 2020 11:37
Додаток 2.docx
17 червня 2020 11:37
Додаток 3.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 550 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 липня 2020 13:42
Закінчення: 06 липня 2020 14:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Лот 1 - 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47769 — Апарат інгаляційної анестезії, пересувний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Дата доставки: 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" 2 400 000,37
UAH з ПДВ
2 400 000,37
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" 2 407 500,00
UAH з ПДВ
2 407 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 11:22
Електронний підпис
15 липня 2020 11:22
Довідка МВС.zip
03 липня 2020 12:59
Електронний підпис
03 липня 2020 12:55
Інструкція Flow-c.pdf
03 липня 2020 12:55
Очистка Flow-c.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 10:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"
#37102340
Переможець 2 400 000,37
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"
#37102340
2 400 000,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:29
Договор лот 1.pdf укладений
28 липня 2020 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 400 000,37
UAH (в тому числі ПДВ 157 009,37 UAH)